Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Sept 23, 2019 16:01:00 GMT
Han havde måske ret i det han sagde, men så var det vidst godt at han ikke kendte hendes far. Han var meget regl rytter, og alt skulle gå efter hans hoved. Ellers havde han jo heller ikke ville gifte hendes søster bort til nogen hun slet ikke kendte. Nej det var en fornem familie og de havde det rette blod, den rette status, alt hvad der var godt ved den familie var godt for hendes far. "Det er vidst godt du ikke kender min far. Han ser kun det der er godt for familien, ikke hvad vi selv ønsker." kom det fra hende og sukkede en enkelt gang. Det var slemt nok at have en far der var så bestemt, men også at der var regler på skolen. Der var ikke noget at sige til at Jiro altid skejede sig sådan ud på Hogwarts.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 16:06:50 GMT
Mason smilede venligt til hende. "Du kunne selvfølgelig også modsige dig din far og blive til det der gør dig selv glad, men ved også du har meget at miste så... Men i sidste ende kan man ikke sætte pris på ens egen glæde. Dem som vil se dig glade, vil også støtte dig i dine drømme.." afsluttede han en smule filosofisk overfor Yuri. Han ville ønske at hans egen far så det sådan, desværre ikke
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 23, 2019 16:22:34 GMT
Endnu en gang havde Mason ret i det han sagde, det var måske ved at være en lille smule irriterende, især fordi hun godt vidste det selv. "Og i sidste ende vil man bringe vanære til hele sin familie, og det ville være skidt.." hun bed sig lidt i læben. "Men jeg må give dig ret, det er for sent at følge sine drømme når ens forældre er gået bort." selvom hun godt kunne vente ville det bare gøre det endnu sværer at følge ens drømme. Selv det måtte Mason da give hende ret i. Dog vidste hun også godt at hun ikke bare kunne vanære sin familie, hun ville aldrig have en familie igen, ud over Jiro og Yulansquin ville hun kunne leve med det?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 16:24:43 GMT
"Vanære kan være mange ting. Der er jo ingen der siger at din sang ikke vil skabe en enorm ære for din familie, hvilket jeg næsten er sikker på... Det handler bare om at få din far til at indse det. Jeg prøver selv på det samme lige nu. Der forventes jeg bliver en top auror for at lede vores navn videre." fortsatte han og nikkede anerkendende til hende. "Er sikker på at din far også elsker dig nok til ikke at skære dig helt ud"
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 23, 2019 23:32:02 GMT
"Det er en af grundende til at jeg skal synge til min søsters bryllup. Jeg håber at han lader mig følge den drøm jeg ønsker. At han høre hvor god jeg er, og lader mig styre min egen vej." kom det fra hende og kiggede lidt drømmende op i loftet. Hvor ville hun ønske at det kunne blive sådan, men for nu var det bare et drømme senarie. "Jeg er sikker på at du nok skal få lov af din far. Hvis jeg kan få lov kan du få lov." hun drejede hovedet væk fra loftet og kiggede på ham.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2019 14:47:08 GMT
Mason nikkede. "Det har du ret i. Jeg stopper ikke med at kæmpe for mine drømme." han virkede pludselig så fyldt med håb. "Se hvad du får mig til at føle med din sang Yuri. Alting kan lade sig gøre" sagde han og grinte en smule over det han selv sagde. Der var sådan en kliché.
"Tak fordi jeg måtte høre dig synge Yuri, det kommer jeg ikke til at glemme"
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Oct 13, 2019 16:00:53 GMT
Hun smilte lidt for sig selv og vendte blikket ud på de andre elever der gik forbi dem. "Hvis jeg skal kæmpe for min så skal du kæmpe for din, så det går lige op" hun nikkede lidt for sig selv. Hun var langt fra sikker på at det var sådan det måtte gå, men hun blev vel nød til at tage en chance bare for en god ordens skyld. "Jeg sang jo bare fordi du ville høre det ikke andet." hun elskede jo at synge, så det var ikke forkert af hende at gøre det lidt mere.
|
|