Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 18:35:34 GMT
Mason havde slet ikke troet at hun var så god som hun var.. Hun var jo fantastisk! Han sad nærmest drømmende tilbagelænet, hvor den smukke stemme fik mindet frem om en blid sommerbrise en sen aften. Han smilede stort til Yuri da hun var færdig.
"Du er fantastisk!" sagde han forbløffet og klappede af hende.
"Hvorfor er du genert omkring det, når du er så god?" spurgte han kort efter en smugle uforstående
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Sept 21, 2019 18:41:25 GMT
Hvis ikke hun allerede var flov så var hun det i hvert fald nu. Egentlig burde hun have hoppet ned og nejet men det ville være så forkert. Hun fast holdte ikke at kigge på Manson, det ville kun gøre det mere pinligt. "Tak" måtte hun dog sige og kiggede lidt på ham meget forsigtigt. Hun rømmede sig lidt, det lød sikkert bedre når hun sang med Luna Clary Daniels men det gjorde hun ikke nu. Manson havde spurgt og hun havde leveret. "Det er da bare... Lidt pinligt. Ingen høre mig synge uden musik" kom det fra hende og stirrede lidt ned på sine hænder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 18:46:06 GMT
Mason rystede på hovedet af hende. "Hvis jeg havde sådan en evne som dig, så ville jeg bestemt ikke være genert omkring det!" sagde han og kløede sig i nakken smule. Hun var forvirrende, og det var ikke normalt. Normalt havde Mason allerede regnet en pige ud på den tid han havde brugt med Yuri, og det var ikke sket her. Han nikkede kort til hende.
"Hvorfor overdøve det smukkeste instrument med en masse bras og larm, når det smukkeste instrument blot ønsker at fortælle en historie?"
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 21, 2019 18:52:43 GMT
Han havde måske ret i det han sagde men der var bare noget over musikken. "Nej du har nok ret, men det er måske bare mig der er mærkelig." det ville ikke være første gang hun var mærkelig, det var hun sikkert også så tit, der var bare ingen der sagde det heldigvis heller ikke en som @izzy selvom det også godt kunne ligne hende at sige sådan noget. Hun forstod heller ikke hvorfor nogen huede efter at være populær. Hun havde det fint med bare at være sig selv. "Musik kan fortælle lige så meget som en stemme kan. Musikken har en lige så vigtig rolle som en stemme har. Selv en der aldrig kan se kan lytte til musikken og få en fornemmelse af at kunne se." kom det fra hende og nikkede lidt. Hun ville ikke kunne slippe for sit band. Der var så manget hun ville med musikken, men det var nok bare ikke hendes lod her i livet hvis det stod til hendes far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 19:00:56 GMT
Mason var helt med på det hun sagde, det var faktisk rart for engang skyld at snakke med en person der kunne give en smule modstand. "Du kan komme virkelig langt med din gave" sagde han afsluttende på det tidligere emne før han rettede en smule på sit tøj. Modstand var ikke rigtig noget han mødte normalt, og havde egentlig aldrig gjort det i sit liv, udover de store forventninger der var fra forældre. De vil have ham til at blive en stjerne auror, men han ønskede blot at hjælpe børn og unge der var i nød.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 21, 2019 19:09:12 GMT
Et svagt smil kom frem på hendes læber. "Ikke hvis det står til min far." kom det fra hende. Hun ville ønske at det var det kun kunne leve af, men hendes far ville aldrig lade hende gå den vej. Faktisk anede hun ikke helt hvad han ville sige var ok at leve af. Men musikken var for usikker en vej, og hvad ville være bedre end at give sig i gang med noget man kunne lide? Sådan var det i hvert fald hvis det stod til hende! "Hvad drømmer du om?" egentlig var det lidt rart at snakke med et menneske der ikke havde fordomme over for alt der var. Det virkede i hvert fald til at han havde lidt mere mellem ørerne frem for de andre drenge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 19:26:11 GMT
Da hun bekræftede ham i at hun gik gennem det samme, fik det ham til at åbne mere op så kendte hun til følelserne som han sad med. Det var en virkelig rar følelse, men knap så rar en følelse da hun spurgte ind til hans drøm.
"Det er åndsvagt" sagde han og prøvede at skifte emne, det var ret så tydeligt på hans kropssprog at det var et ømt emne for ham.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 21, 2019 19:37:29 GMT
Det var ikke lige frem noget han ville snakke om, men hun var stædig så hun skulle nok få det ud af ham. "Intet er åndssvagt, min drøm er åndssvag. Det er ikke engang sikkert jeg bliver til noget." kom det fra hende og bed sig i læben. Chancen for at blive kendt var lav, og hun håbede da på at det faktisk kunne lade sig gøre. Hvis hun dog trodsede sin far og gik sine egne veje. Det ville bare sætte familien i vanære, og det kunne hun ikke lige frem sætte på deres skuldre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 18:23:21 GMT
Mason var bestemt ude hvor han ikke kunne bunde. Normalt snakkede han ikke om sin fremtid med andre end sine forældre, så det var meget grænseoverskridende for ham at pludselig skulle åbne op foran en kvinde han ikke kendte så godt.
"Jeg drømmer.." sagde han og afsluttede kort og tog en dyb indånding. "Jeg drømmer om at åbne et hjem for unge mennesker der ikke har et sted at være at mange grunde. Det kan være problemer i hjemmet eller andet. Et sted hvor de unge har en voksen der vil lytte og gøre sit bedste for dem"
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 22, 2019 19:26:53 GMT
Om hun så skulle trække det ud af munden på ham så skulle hun nok få det at høre, men han overgav sig. Det var da altid noget. Hun smilte lidt og bed sig derefter i læben da han startede. Da han var færdig tænkte hun lidt over det. "Det er faktisk en ret god drøm, bedre end min. Din er da en realitet frem for min.." tænk at skulle arbejde med børn der var udsatte af den ene eller den anden grund, det var jo fantastisk. Det var virkelig en drøm der kunne rykke meget, hvis man da kunne sit kram.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 9:04:17 GMT
Mason ville ikke allerede nu dømme Yuris drøm for at ikke være realistisk, men hun havde ret, det var svært at blive kendt og leve af sin musik. "Jeg tænker ikke du skal give op så let Yuri. Hvis du ikke forsøger... så sker det helt sikkert ikke?" Han var ikke helt sikker på hvad han kunne sige til hende, han ville ikke opfordre hende til at gå imod sine forældres ønsker, da det kun vil skabe ballade..
"Hvem siger du ikke kan gøre begge ting?"
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 23, 2019 10:43:22 GMT
Det var langt fra vigtigt for hende at følge familiens forslag til hvad hun skulle, men det var der realiteten lå. Hun kunne ikke gå imod hendes fars ønsker. Han var overhovedet og det var ham der havde det sidste ord, det kunne man bare se på hendes søster Yulansquin Faa. "Du har ret, men med en dominerende far, og som vil have at hans børn får den bedste uddannelse er det svært at tænke på hvad der er det rigtige at gøre. Den bedste mulighed vil være at gå Quidditch vejen som min søster, det ville han da acceptere" et suk kom over hendes læber. Hun ville bare ikke gå ned af den vej, men det var vidst den eneste mulighed hun kunne se foran sig. I hvert fald hvis det skulle være noget hun kunne leve af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 11:05:32 GMT
Mason nikkede anerkendende til Yuri, for han kunne virkelig sagtens sætte sig i hendes sted. "Jeg forstår... Det er noget af et dilemma at stå med Yuri.. Hvad med din bror?" han vidste kun at der gik en anden elev med samme efternavn, så han antog bare at det var hendes bror.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 23, 2019 13:06:23 GMT
Hun smilte lidt og vendte hovedet væk fra ham. Alt ting var så roligt med Manson det var lidt underligt. Godt nok var hun den generte type, men han virkede så rolig og til at snakke med. Det ville helt sikkert ikke gå sådan noget hun snakkede med Archibald J. W. Windsor. Hvis det nogen sinde ville lykkes hende at sige mere end et par ord til ham. Da Mason nævnte Jiro kiggede hun lidt på ham igen og trak på skuldrende. "Jiro.. Han skal overtage fars firma, ikke at han gider. Fars ordre og alt det, men Jiro er ikke den type der vil sidde på et kontor og arbejde. Der er for meget gang i ham, især med...." hun stoppede sig selv da hun skulle til at nævnme Hogsquad, det var en hemmelig klub hun kunne ikke nævne den. "Glem hvad jeg skulle til at sige." kom det fra hende og kiggede sig selv ned i skødet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 15:53:50 GMT
Mason elskede at blot lytte til Yuri fortælle, det var som om hun havde så meget på hjertet, men ikke nok tid til at snakke om det, og til tider var det også rart at komme ud med nogle af de følelser man gik rundt med til en fremmede som ikke var helt tæt på en personligt. "Måske handler det i bund og grund om at jeres far indser at jeres talenter er andre steder?" forslog han og trak på skuldrene og tog et stykke chokolade fra lommen.
|
|
|