Yuri Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 22.05.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japansk/Engelsk
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det magiske universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yuri Faa on Sept 3, 2019 12:29:17 GMT
Tiltænkt: @themadhatterwasher21 Sted: Musik lokalet. Lige efter skole start 15 Efter skole timerne Vejr: Stille regn der slår mod ruden. Påklædning: Skole uniform uden kappen
Skolen var endelig startet og efter som at Yuri ikke nåede at snakke med bandet inden sommerferien begyndte havde hun sendt dem alle en ugle. Luna vidste godt hvad det handlede om, men de blev nød til at snakke når de kom tilbage på skolen igen. Yuri havde en nyhed alle skulle høre, og Luna var helt med på den, dog manglede det bare lige at Timmy og Ever var med på den, ellers måtte Luna og Yuri jo stille sig op til et bryllup selv og synge. Det ville være lidt kedeligt når nu det var bandet der var inviteret til at spille. Musik lokalet lå øde hen og det var kun Yuri der var der inde. Hun håbede bare at de andre ville dukke op, det var faktisk lidt vigtigt det her. I vindues vindueskarm sad Yuri og stirrede ud på regnen. Hun elskede regnen og hun ville da gerne ud i det, men hun kunne ikke bare smutte nu. Hun stirrede hen imod døren til musik lokalet og håbede at de snart ville dukke op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2019 15:01:15 GMT
Ever var kommet tilbage til Hogwarts efter en dejlig sommerferie. Han havde mødt Haru Faa og livet var bare skønt. Han havde det som om, at han fløj rundt på en lyserød sky, derfor var Yuris ugle lidt kommet som en overraskelse. Han havde fuldstændig glemt alt om bandet, fordi han ikke kunne slå Haru ud af hovedet. Men så fik han altså den her ugle som sagde, at han skulle komme til musiklokalet, så det stod han nu udenfor. Han overvejede, om han skulle banke på, men besluttede sig for, at det var unødvendigt. De kendte jo alle hinanden, og det var ikke ligefrem fordi han ville finde Timmy snave med en af tøserne, vel? Han grinede hæst af sig selv, og åbnede døren med et: " Hey guys!" Han var iklædt en sort tank med blå skrift, mørkegrå jeans og en Ravenclaw Quidditch trøje. Han havde sorte all-starrs på, og smilede skævt til Yuri, som sad ovre i vinduet. ♡
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 11.02.2039
Magisk niveau: Middel
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
|
Post by Timorthy Lavoie on Sept 6, 2019 10:31:10 GMT
Timmy løb ned af gangen mod øvelokalet. Han havde fået Yuris ugle, men var lige blevet lidt ophængt på opholdsstuen fordi der havde været en mindre krise med nogen som havde forlagt deres tryllestav. Det have endt ud med at blive en smule mere dramatisk end hvad nødvendigt var. Han stoppede først op foran døren og tog en dyb indånding inden han trådte ind. Det skulle bleve godt at se dem allesammen igen og han glædede sig virkelig til at komme igang med at spille på ny. Eller han havde selvfølelig også spillet for sig selv over sommerferien, men det var noget andet når man spillede sammen. Selv var han iført en langærmet sort bluse og et par slidte jeans, samt et par ligeså slidte all-stars sko, hans var dog røde. "Hej med jer, undskyld jeg er lidt sent på den." Sagde han og smilede glad fra Ever til Yuri.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Sept 12, 2019 14:53:42 GMT
OutfitDet var rart at være tilbage på skolen igen, særligt efter hele episoden med Spencer på værelset. Nu slap hun forhåbentlig for alle de nysgerrige blikke og de mange spørgsmål. Hun havde selvfølgelig skrevet til Yuri hvad der var foregået i ferien og at hun havde haft uventet besøg af Spencer, dog havde hun undladt delen med at være blevet overfaldet i Hogsmeade. Den del var der ingen der behøvede at vide. kun Spencer, men han havde heller ikke givet hende lov til at slippe afsted med den hemmelighed. Nu var hun på vej imod musiklokalet, der skulle øves med bandet og hun var så klar på det. Hun havde dog en ide om at få Yuri til at synge duet med hende, sådan så hendes familie kunne høre hendes smukke stemme. Men det krævede sikkert overtalelse. Luna åbnede døren og så ind på de andre. "Hej. Hold op jeg har savnet det her. Haft en god ferie?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2019 13:37:20 GMT
Ever drejede hovedet, da Timmy kom ind af døren. Han meddelte, at han var sent på den, hvilket ikke var helt sandt, for Luna var ikke kommet endnu. Ever skulle til at sige det til ham, men da trådte Luna ind i rummet også.
"Luna!" grinede han glad, og løb hen for at omfavne hende. De var trods alt gode venner, ikke?
"Superfint! Har øh... mødt nogen." Han stod og trådte sig selv lidt over tæerne, som han indrømmede, at der var sket noget.
Han smilede forlegent, og kløede sig i nakken, mens han ventede på, at de andre kommenterede på det, på den ene eller anden måde. ♡
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 16, 2019 14:32:40 GMT
Yuri stirrede hen på døren hver gang den gik op. Hun var åbenbart den eneste der ikke havde skiftet tøj, men hun var bare så ivrig efter at mødes med bandet. Det ville blive så godt til det bryllup, altså hvis de da ville være med til det. "Hvor er det godt at se jer alle sammen!" kom det fra hende og rejste sig op. Hun bevægede sig hen til de andre og skulle lige til at spørge om deres ferie da Luna kom hende i forkøbet. Hun smilte lidt og blev noget overrasket over at Ever havde mødt nogen her i sommers. "Fedt Ever! Hvem er det?... Eller nej det skal du ikke svare på hvis ikke du vil." Hun ville nødig afsløre Ever hvis han ikke selv ville fortælle det. "Jeg havde en fantastisk sommerferie med min fætter Haru Faa og så @jiro en masse bryllups planlægning. Der ud over fik jeg trænet lidt quidditch så jeg er klar til et år der står i Huffelpuff's tegn!" kom det fra hende og smilte lidt til dem alle sammen. "Men jeg har faktisk en nyhed til jer alle sammen. Luna ved det allerede." hun kløede sig lidt på armen og bed sig i læben. "Vi har fået lov til at spille til min søsters bryllup, hvis i altså har lyst til at komme og spille" kom det fra hende og kiggede ned i gulvet.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Sept 16, 2019 16:30:43 GMT
Timmy vendte sig om idet Luna trådte ind kort efter ham. Han smilede varmt til hende. "Hej Luna, du ser godt nok frisk ud i dag," påpegede han, i det samme måtte han træde et skridt til side som Ever kom frem og gav Luna et kram. Den grønhårede dreng rettede hurtigt opmærksomheden imod Ever da hans sagde at han havde mødt en. "Hvor spændende! Hvem har du mødt?" Spurgte han nysgerrigt ind, som han ville have gjort hvis pigerne havde sagt at de havde mødt en fyr. Opmærksomheden blev derefter vendt mod Yuri og hendes bekendtgørelse. Han gjorde store øjne og smilet blev enormt. "Virkelig! Wow Yuri, hvor er det bare fedt!" Udbrød han imponeret. Lige nu overskænkede følelsen af spænding den nervøsitet der med sikkerhed ville melde sig omkring det senere hen.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Sept 16, 2019 17:17:41 GMT
Der var ingen i bandet der vidste til at hun var blevet overfaldet i ferien. Det var en ting hun holdt for sig selv. Dog ville den opmærksomme opfange at hun ikke reagerede så godt på Evers kram, som hun normalt gjorde med kram, men hun var bare ikke klar til kærtegn, der kom ud af det blå. Hun skulle helst lige være klar på det skete. Hun smilede dog kort efter og gengældte da også krammet et splitsekundt efter. Hun skulle lige til at spørge, hvem han havde mødt, men de to andre kom hende i forkøbet, hvilket fik hende til at grine over deres nysgerrighed, men bandet var også næsten blevet som en familie, hvert fald for Luna, så det undrede hende ikke at de reagerede som de gjorde. "Jeg har bare fået en kæreste, men altså... det har I vel ikke svært ved at gætte hvem er." Det havde aldrig været rigtig officielt selvom mange sikkert troede det fordi Spencer og Luna ofte hang uadskilleligt sammen. Ikke engang den ene gang om måneden Spencer brugt afskåret fra resten af skolen i fangekælderen kunne holde dem adskilt, for Luna sad troligt på den anden side af tremmerne i sikkerhed. Hun kiggede rundt på de andre som du accepterede at spille til et bryllup, og ikke et hvilket som helst bryllup, men til Yuris søsters bryllup. Det var normalt Luna der var primær forsanger, men hun havde en særlig plan med netop denne optræden. "Det lyder virkelig fedt, men Yuri, jeg synes vi skal finde nogle sange, som du kan være forsanger på, sådan så din familie virkelig kan se hvad du kan."
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 19, 2019 23:11:37 GMT
Der var virkelig sket noget i sommerferien og da Luna sagde hun havde fået en kæreste fik hun store øjne. "Det er løgn Luna! Er det virkelig sandt?! Og i fik snakket og alt er godt. Hvor er det fedt... Bare det var mig..." det sidste sagde hun mest i en mumlen men hun havde vidst stadig lidt problemer med at skulle snakke med Archibald J. W. Windsor. Det virkede så skræmmende at snakke med ham. "Jeg tænker at vi straks skal gå i gang med at øve, og så finde nogle gode sange at spille." hun bed sig lidt i læben og kiggede ned i gulvet da Luna sagde at huns kulle synge for. "Det.. Det.. Det kan jeg da ikke. Vi er et team du og jeg Luna. Jeg vil da ikke stjæle scenen bare fordi det er min søsters bryllup." godt nok ville det være lidt fedt at stille sig op og synge sådan, men hun var ikke så sikker på at det var det bedste at gøre. Hun ville jo ikke skubbe Luna til side og hun bare skulle være kor sanger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 21:30:51 GMT
Ever rødmede og så væk fra Timmy, som spurgte ham hvem han i det hele taget havde mødt. Det betød også, at han hurtigt måtte komme på et navn og en undskyldning, for han kunne ikke så godt sige, overfor Yuri, at det var Haru, vel?
"Øh, hun hedder Hannah. Hun går på øh, Slytherin. Hun er faktisk rigtig sød," sagde han og rødmede endnu dybere.
"Haru, huh?" lød det ikke højere end en hvisken fra Ever, da Yuri nævnte sin fætter Haru. Nå, det er sådan det er fat. Tænkte han. Den familie forvirrer mig altså.
"Hørt, hørt!" sagde han muntert, da Luna dekladerede, at Yuri skulle agere forsanger til brylluppet. ♡
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Sept 22, 2019 1:08:12 GMT
Timmy lyste op i et nyt smil. Det lod til at sommeren havde stået i kærlighedens tegn. Han var selv stadigvæk lykkelig over at have Stella, især nu hvor det lod til at de værste knuder var blevet løsnet lidt op. Han smilede skævt, nu var Timmy ikke den allerbedste til navne og derudover havde han jo ikke gået på skolen så længe som de andre. "Er det ham fra Slytherin..Speeen..cer?" Navnet trak han lidt ud, da han ikke var helt sikker på det, men han mente at have hørt Luna snakke om ham et par gange...eller lidt mere. Da Yuri lod til at føle sig lidt udenfor smilede han trøstende til hende, "bare rolig, jeg er helt sikker på at du nok skal finde en sød fyr," beroligede han hende, "det kommer jo ofte når man mindst venter det, right?" Han smilede, det var i hvert fald hvad man sagde og han havde bestemt ikke forventet at møde sin kommende kæreste som den allerførste person da han trådte ind af dørerne på Hogwarts kun få uger efter at have mistet sin mor. "Hannah?" Gentog han og tænkte sig kort om, "jeg er ikke sikker på jeg ved hvem det er," indrømmede han så smilede lidt undskyldnede til Ever, "er det hende brunetten?" Timmy var komplet uvidende om løgnen, han forsøgte virkelig at finde et mentalt billede frem af en Slytherinpige ved navn Hannah. Han var bare ikke sikker på om hende han havde i tankerne hed Hannah eller Anna. Som snakken gled over på om Yuri skulle have soloerne nikkede han i enighed med de andre. "Det er din familie, du skal da vise dem hvor god du er!" Bifaldt han.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Sept 22, 2019 1:24:11 GMT
Luna smilede roligt til Yuri, som hun nævnte problemet fra sidste år. "Vi fik snakket ja, det gjorde vi allerede inden ferien. Men vi blev først kæreste da... Han kom på besøg gennem mit vindue og så min bror tog os i at stå og snave på mit værelse." Hun rødmede lidt selvom hun strålede som en lille sol af lykke. Der var ingen som Spencer, han var unik på sin helt egen måde og lige som Luna gerne ville have ham, om så han var enig i det eller ej. Hun skævede dog lidt til Yuri med et lille smil. "Fik du inviteret ham kronprinsen med til bryllup?" Spurgte hun så drillende, for Yuri havde da virket meget glad for ham, når de havde snakket sammen, det var Luna slet ikke i tvivl om og hun havde da selv fået tjekket fyren lidt ud, han så nu godt ud. Herefter rynkede Luna brynene og så over på Ever. "Den eneste Hannah der er på Slytherin er de havde fra 3. Er hun ikke lige ung nok for dig?" Det forstod Luna ikke rigtig noget af dog.
|
|
|
Yuri Faa
•
Magiker
|
Post by Yuri Faa on Sept 22, 2019 19:24:06 GMT
Shit hvad skulle hun gøre, hun kunne da ikke lade Ever afsløre sig selv på den måde! Hun måtte finde på noget og det skulle gå hurtigt. Timmy var nem at overtale, men Luna?! Nej hun var bestemt ikke overbevist, slet ikke når hun vidste hvem der var Hannah og slet ikke på samme årgang. "Ever... Jeg skal nok sige det..." kom det fra hende og bed sig i læben. "Ever og mig har set lidt i ferien, vi har vidst været på en date, jeg ville ikke have at han skulle sige noget til jer andre." det var så meget løgn det hun stod og sagde nu! Det kunne ses lidt på hende da hun var lidt mere nervøs end hun plejede. Luna ville kunne se det med det samme at det slet ikke passede. Men Timmy? Hun anede ikke om han ville tro på det. Og lige frem da Luna spurgte om hun havde inviteret Archibald J. W. Windsor stirrede hun ned i gulvet. "Næh, jeg havde gang i Ever...." endnu engang var det løgn, men hvad skulle hun gøre og hvorfor sagde hun faktisk den slags?! Hun kunne ikke lide at lyve og hun kunne bestemt ikke holde denne her kørerende meget længere. "Jeg er glad for dig og Spencer Luna, virkelig det må have været romantisk." hun fast holdte blikket ned i gulvet, hun turde ikke kigge på dem ikke lige nu. "I er så søde alle sammen at I vil lade mig være forsanger for en enkelt dag. Det plejer jo at være mig og Luna sammen der synger." kom det fra hende og bed sig lidt i læben. Hun turde virkelig ikke at kigge på dem og hun begyndte at fumle lidt med skjorten imellem sine hænder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2019 9:16:25 GMT
"Det var ikke-" Ever rødmede dybt. For helvede Luna. Afslør mig nu ikke i at lyve!
Han så først overrasket ud, men skyndte sig at skjule det, for at sende Yuri et taknemligt smil. Reddet på målstregen... tænkte han og nikkede til det Yuri havde sagt på en bekræftigende måde.
"You guys got me. Jeg dater Yuri," sagde han og svang en arm rundt om livet på Yuri.
"Vi synes bare, at vi ikke ville sige det, fordi... fordi vi jo alle er i band sammen, og vi ikke ønskede at skabe splid eller problemer," fortsatte han, adapting til løgnen, det var forbavsende nemt at lyve lige pludselig.
Han havde, set i bakspejlet, ikke helt tænkt sig om, da han havde sagt, at han havde mødt nogen, så det var godt at Yuri kom og reddede ham der. ♡
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Sept 27, 2019 8:59:30 GMT
Timmy bed sig lidt i læben. Der gik alle mulige rygter om slytherin-drengen og ærlig talt fandt Timmy ham en anelse uhyggelig. Bare en anelse. Han så bare altid så sur og afvisende ud. Men det skulle han selvfølgelig ikke blande sig i, "er det ikke noget med at han satte ild til sit hus, og det er derfor han er på børnehjem?" Spurgte han så alligevel og skævede usikkert til Luna. Igen havde Timmy nok lidt sværer ved at kende sandhederne fra løgnene da han ikke rigtigt kende fyren. Han lød ikke direkte anklagende i sit spørgsmål, mere nysgerrig, igen var han ikke sikker på om han stolede på de rygter -og der var en del. Også noget med at han var varulv. Men det troede den grønhårede fyr nu heller ikke rigtigt på. Afsløringen mellem Yuri og Ever kom fuldkommen bag på ham. I nogle lange sekunder stirrede han bare forbavset fra den ene til den anden med let åben mund. Han havde nu ikke noget imod at de skulle date hinanden, men han havde nok bare ikke lige set den komme. "Dater I?" Han så hvordan Ever letsindigt smøg armen omkring Yuri, som på nuværende tidspunkt ligende en der helst ville grave sig ned. "Wauw...jamen det er da...godt?" Sagde han i mangel på bedre. Selvfølgelig kunne det blive noget rod hvis så de endte med at gå fra hinanden og blive uvenner i processen, men hvis de var glade for hinanden var det vel det vigtigste.
|
|
|