Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 14:37:44 GMT
Dante smilede af hende. Han var som udgangspunkt en god fyr, men han var også en mester i at lave baggrundstjek samt arrangere hævn. Så han mente bestemt, at han var den rigtige til opgaven. Han var mand til opgaven, som man sagde. Eller Dante gjorde i hvert fald, men han var jo også mugglerfødt.
"Selvfølgelig vil jeg det!" tilbød han varmt, og lagde en arm om skulderen på hende, for så at give hende et lille klem.
Hun var trods alt hans 'lillesøster'. Han ville gøre alt for hende. Alt. Inklusiv at skade andre, selvom det aldrig havde været nødvendigt eller var kommet på tale.
"Altså... jeg ved mange ting, jeg er jo din kloge og ældre bror, men jeg ved i hvert fald en ting om kærlighed. Det bliver bare værre, hvis man benægter det," forklarede han og blinkede drillende til hende "Jeg ville da ønske, at du var faldet for en anden, men det kan vi jo dårligt ændre nu." ♡
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 5, 2019 22:38:59 GMT
Sky grinede og rystede på hovedet af Dante. "Det tæller altså ikke at du er højere end mig. Det bare snyd" Grinede hun så. Det var faktisk næsten lige gamle, så hun mente ikke helt hans argumenter holdt stik, men det var nok ikke nu hun skulle sige ham imod der, slet ikke hvis han ville tjekke Nohr efter i sømmene. Hun gav ham derfor et stort bjørnekram. "Du er den bedste Dante... Men hold det lidt hemmeligt. Jeg vil helst ikke nogen ved det." DErfor havde hun jo netop også trukket ham ind et sted hvor ingen ville kunne høre dem. Der skulle bare ikke være nogen der hørte noget og misforstod det, eller endnu værre sagde det videre til enten Nohr eller måske MAson..... som også var lidt sød.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 9:45:13 GMT
Dante grinede bare af hendes kommentar om, at han var højere end hende. Han flashede hende et grin, og sagde: "Jeg er din storebror. Jeg er både højere og klogere end dig!"
Han blev da trukket ind i et kram, som han øjeblikkeligt gengældte. Han var altid klar til at kramme sin 'lillesøster', ingen tvivl der. Altid. Altid og forevigt. Han var glad for, at han havde mødt hende, for det havde klart gjort hans liv bedre.
Nu var der ikke kun hævngerrighed i hans hjerte, men også kærlighed til et andet menneske. Han havde trods alt ikke bunkevis af venner.
"Hemmeligt. Noteret. Min mund er lukket!" sagde han og gjorde en lynlås-bevægelse foran sin mund: "Andet du vil snakke om, nu vi alligevel er her?"
♡
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 14, 2019 8:46:24 GMT
Sky himlede lidt med øjnene og rystede så på hovedet af ham. Højere og klogere, yeah right. Men det var en diskussion de havde haft gennem de sidste 2 år, så hvorfor ikke lade den fortsætte indtil hun en dag fik ret? For det var hende der havde ret i, at han ikke var klogere end hende. - Mente hun hvert fald. "Du er kun min storebror, fordi jeg engang valgte at de skulle være det" protesterede hun. Det havde været hende der engang på 3 år havde sagt, at han fra nu af skulle være hendes storebror, og han havde været det lige siden.
Hun kiggede indgående på ham og så kiggede hun sig lige omkring. Hun ville sikre sig der ikke var lange ører i nærheden. "Bare... Ik sig noget. Men du skal ikke sige det til nogen." Det var ikke noget resten af skolen skulle vide! "Vi kunne snakke om hvordan du ikke er klogere end mig?" foreslog hun så med et let provokerende smil på læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 13:01:59 GMT
Dante vidste udemærket godt, hvorfor han var hendes storebror, det ville han aldrig glemme. Han ville aldrig glemme hendes store, mørkeblå øjne, som hun så op på ham og erklærede, at han altså var hendes storebror nu. Det fik ham til at smile uvilkårligt.
"Pointen er, at jeg er din storebror, ikke sandt lille du?" drillede han, og prikkede hende i ribbenene for at kilde hende.
"Min mund er lukket med syv segl!" erklærede han forsikrende, og løftede hånden, som sværgede han på en bibel.
"Så du skulle være klogere end mig, huh?" grinede han, og prikkede hende i ribbenene igen. ♡
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 24, 2019 5:48:27 GMT
Sky himlede venskabeligt med øjnene og rystede så på hovedet af ham. ”min bror jo. Og jeg er altså ikke lille, ikke meget hvert fald.” sandheden var at Dante var omtrent et halvt hoved højere og havde været det alle dage, hvilket de også tit brugte i deres diskutioner. Hun smilede taknemmeligt, da han lovede intet at sige. Tænk hvis nogen hørte det. Tænk hvis Nohr hørte nogen snakke i krogene. Sky ville blive enormt flov, særligt fordi hun ikke ville sættes i bås som hans trofæ. ”jeg er klogere end dig, og prøv nu på at huske på det den her gang” kom det så vantro fra hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 18:05:53 GMT
Dante smilede skævt, og rystede på hovedet af hende. Hun var i hvert fald et halvt hoved lavere end ham, så jo hun var lille. Eller det syntes han i hvert fald hun var. Men han fortsatte ikke diskussionen. Det var der ingen grund til, syntes han.
"Ja, ja, som du vil. Du er klogest." Han rullede øjne af hende, og så så på sit armbåndsur med rynkede bryn: "Men Sky, jeg må videre okay? Jeg har en stil, som skal afleveres om-" Han gav sit ur endnu et kik. "-cirka en halv time, så jeg har travlt. Men sig endelig til, hvis der er andet jeg kan gøre for dig."
Han kyssede hende broderligt på panden, som han kun gjorde for at irritere hende, og stormede mod sin sovesal med syvmileskridt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Dec 2, 2019 18:46:06 GMT
Sky lyste op i et lille smil som hun fik ret i at være klogest. Den del kunne hun godt lide, men sådan endte det ofte. De diskuterede hvem der var klogest og til sidst gav Dante sig altid, det var også grunden for hvorfor Sky blev ved med at presse på. Men snart blev hyggen brudt af at Dante skulle lave lektier. "orh helt ærligt!" Klagede hun lidt, men forstod ham egentlig godt. "Så vil jeg... gør et eller andet imens. Måske kigge til Princess eller gå ned til søen." PRincess var Skyd smukke hornugle, den var ikke ude at flyde så ofte mere efter ulykken med sin skys mor. Derefter havde hun ikke haft mange at sende brev til, hendes far virkede ikke som typen der ville læse dem alligevel.
Hun mærkede det genkendelige broderlige kys og smilede til ham. "God arbejdslyst Dante."
- Out
|
|
|