Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 19:02:10 GMT
Hvis man bare holdt lidt øjenkontakt med Tracy var det tydeligt at se hvordan de nu tændte julelys med et blev slukket. Hun havde ikke muligheden, hun kunne ikke læse fag op, hun havde ikke råd til det, oveni der havde hun lige en mafia hun hang på. Hendes liv var valgt for hende nu og der var ikke meget mulighed for ændre på det. Hun sukkede dybt og kiggede ned i bordet, flov over hvad hun var blevet til. mest af alt ønskede hun sig hjem lige nu, så hun kunne sidde i sin seng og have ondt af sig og vred over at have ødelagt sit liv, men hvad kunne hun gøre? "Beklager, men... jeg har ikke muligheden, skønt jeg gerne ville. Men et eksamensbevis har jeg ikke mulighed for at få." Der gjorde ondt at indrømme og sige højt, men hvad skulle hun gøre?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2019 21:13:52 GMT
Ayla bed sig selv en smule i underlæben, som hun sad og betragtede Tracy. Som samtalen skred frem, fik hun trods alt mere indtrykket af at det hele drejede sig om noget andet end manglende interesse. – Måske økonomi? Brynene rynkedes, som hun spekulerede en smule og alt imens hun tømte resten af sit bæger med is, lænede hun sig lidt tilbage i sædet for at slappe af. ”Det handler vel om vilje…- For mig var det i høj grad muligheden for bagefter at kunne hjælpe andre, der drev mig fremad…Desværre frygter jeg bare at jeg ikke kan give dig den hjælp du har brug for…Medmindre du kommer med et eksamensbevis…Får du det, kunne vi måske godt snakke om en elevplads… ” Forsøgte hun.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2019 15:54:08 GMT
Hvorfor skulle det låse hende? Skulle hendes lykke da aldrig opnå sin fulde højde, fordi hun var gået ud af Hogwarts før tid? Men hvad kunne hun gøre? Hun var færdig med at låne penge, og ville helst ikke indblande for mange i det her, hvis nu hun i sidste ende ville fejle. Faktisk var hun lidt nervøs for om hun ville kunne klare en uddannelse, selvom hun i sin tid havde været blandt de bedste på hendes årgang på Hogwarts. Hun endte med at kigge ned i koppen og så overpå kvinden, før hun lænede sig ind over bordet og med lav stemme forklarede hende situationen. "Jeg... Jeg har ingen penge.. Jeg kan ikke betale for et eksamensbevis." Derpå tømte hun sin kop og gjorde anledning til at gå. Samtalen var ikke længere og hun ønskede ikke nogens medlidenhed.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 20, 2019 5:49:16 GMT
Ayla brummede svagt, men anerkendende ved kvindes ord. – Hun havde trods alt godt set det komme, skønt hun havde håbet at det ikke havde været tilfældet. Minen var alvorlig, som hun nippede til sin drikkelse, men hun fandt sig så atter nødsaget til at bryde tavsheden og sige noget, da hendes kop nu også blev tømt. ”Jeg beklager…Men i så fald frygter jeg, at jeg ikke kan hjælpe dig.” Erkærede hun eftertænksomt, før hun satte sin kop fra sig og stille rejste sig. ”Jeg vil dog håbe at det lykkedes for dig.” Forsøgte hun med et prøvende og lille smil, før hun rettede på sin taske og lukkede den lidt bedre til, idet hun nu gjorde mine til at rejse sig.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 11:55:28 GMT
Tracys mod sank. Hun ville så gerne. Hun kunne lige forestille sig hvordan både Rebecca og Ben ville blive stolte af hende, hvis hun fik en uddannelse og faktisk klarede sig godt. "Nej jeg ved det. jeg må bare acceptere at jeg ikke kan gået meget" Hun nikkede og smilede så til kvinden. "Tak få kaffe og tak fordi du troede på mig. Desværre står mit liv ikke til at ændre." Hun sendte kvinden et sidste smil før hun vendte sig og gik.
- out
|
|