Mayson Carver
•
Magiker
Fødselsdag: 08.06.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Medarbejder hos EB music
C-box navn: Viggar
|
Post by Mayson Carver on Jun 12, 2020 20:01:49 GMT
Han vidste godt at han var mere flov over situaitonen end hun var. Det var efterhånden hans forståelse at Feather ikke tog alt det med samleje så tungt. For ham var det bare stadigvæk nyt og ukendt territorium. Alligevel overvejde han kort om han havde overskredet en grænse. Trådt over en usynlig streg. Hun så i hvert fald overrasket ud. Ordene der fulgte var både en lettelse og lidt en skuffelse. Han var selvfølgelig ærgerligt over at han ikke kunne få hende op i de samme højder som hun kunne få ham, men der var også en beroligende sandhed i hendes ord. Rom blev ikke bygget på én dag, og i det mindste lød hun som om hun mente at det var godt. Et lille smil formede sig på læberne og blottede derved en af de spidse hjørnetænder. ”Øvelse gør mester som de siger.” Var det akavet sagt? Ja, det var det nok. Han mærkede varmen stige op i kinderne, og priste sig atter lykkelig for at det blev skjult under pelsen. Han rømmede sig let, ”såe, har du spist frokost?” Han havde ikke engang spist morgenmad endnu, eller havde han fået lidt? Han kunne faktisk ikke huske det, han vidste bare at han var sulten, men han havde også altid haft en ret stor appetit skønt det ikke sås på ham.
|
|
|
Rose Crystal "Feather" Brown
•
Magiker
Fødselsdag: 28.06.2038
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Biseksuel
Stilling: Arbejdsløs
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Jun 22, 2020 11:14:10 GMT
Der var ikke mange ting, Feather hun tog særlig tungt. Hun levede i nuet og hvad det kunne give hende. Hun tænkte aldrig tilbage pÃ¥ fortiden og de fejl hun havde lavet â og der var mange â og hun konfronterede heller ikke de ting fra fortiden der gjorde hende ondt. Sidstnævnte fordi hun ikke kunne være i det og de traumer det havde givet hende, var derfor heller ikke blevet bearbejdet. Nok var Feather utrolig privilegeret, men hun var ogsÃ¥ meget alene. græsen havde givet hende et pusterum. Festivaler og syre ligesÃ¥dan. Hun elskede at danse. Naturen. Alt det, der ikke mindede hende om, hun var rigmandsdatter. Feather gengældte Maysons smil. Hun nød at se ham smile og at de spidsehjørnetænder blev vist, nÃ¥r han smilede, gjorde ham bare utrolig sød at kigge pÃ¥. Hun lagde en hÃ¥nd mod hans brystkasse og smilede bredere ved hans ord. Ja, det var utrolig akavet sagt. Hun kunne næsten gætte sig til at Mayson under pelsen lignede en solmoden tomat, men hun kunne ikke se det. âSom de siger,â drillede hun og blinkede en enkelt gang til ham. Hun var sikker pÃ¥, han nok skulle lære det og det havde været mere unaturligt hvis han havde opnÃ¥et gudestatus i forhold til samleje pÃ¥ sÃ¥ fÃ¥ gange. Hun hørte han rømmede sig lidt og betragtede de ravgule øjne med sine blÃ¥. âNej.. Er du sulten?â hendes stemme var blid som hun spurgte. Hun slukkede vandet bag hende og sÃ¥ sÃ¥ op pÃ¥ ham igen. âHÃ¥ndklæder?â
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Jun 24, 2020 20:44:31 GMT
For Mayson var Feathers baggrund faktisk et ret sort hul. Han vidste egentlig ikke rigtigt noget om hende. Ikke fordi han ikke var interesseret. Mayson var en person der gik meget op i at folk omkring ham havde det godt. Hvilket jo også havde været grund til at han i sin tid var endt med at blive venner med Luke. Han rømmede sig en smule, og mærkede rødmen blive dybere ved hendes sidekommentar. Hvor var det dumt sagt. Han lavede en mental note til sig selv om at tænke sig lidt mere om før han åbnede munden fremover. Mayson nikkede til spørgsmålet. Han var faktisk temmelig sulten, men så igen, han var næsten altid sulten. ”Øhm ja...øjeblik.” Han bevægede sig over til en af skabene og fiskede to badehåndklæder ud, et til dem hver. Han tørrede pelsen så godt som han formåede, men det tog altid noget tid, så han endte med at kaste håndklædet om livet og åbne døren så dampen kunne komme lidt ud af rummet. ”Hvor...kender du egentlig Luke fra?” Indskød han så og så tilbage på hende. Hun så så ufattelig godt ud og han fik næsten lyst til at forsyne hende med en ny række kys og kærtegn, men nu var spørgsmålet stillet, og han var da indrømmet også lidt nysgerrig. En del af ham frygtede nok lidt at hun ville sige de havde været sammen.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Jun 29, 2020 12:27:43 GMT
Feather var ikke typen, der fortalte ret meget personligt om sig selv. Der var heller ikke så meget at fortælle – historien var nærmest en klassiker ligeså gammel som tiden selv. Hun var af en rigmandsfamilie. Hendes far var et bigshot inden for buisness verdenen. Hendes mor var en stjerne, levede af at spille skuespil. Hun var en smuk kvinde. I og med, hendes forældre havde de jobs de havde, så havde de aldrig tid til deres børn. Kærlighed blev vist gennem penge og til tider så var Feather faktisk ret sikker på, at de var mere til udstilling end de havde fået dem af kærlighed. Ingen fik farens opmærksomhed med mindre man havde gjort noget galt. Han anerkendte aldrig en. Feather havde faktisk ikke tal på, hvor mange gange hun havde været på syre eller havde røget det grønne mens Derek havde været i nærheden. Han havde ikke reageret eller også, så havde han været ligeglad. Nu var hun gradueret fra Hogwarts og skulle arbejde i firmaet og hun nægtede. Hun ville hellere gå sine egne veje. Feather tørrede sin krop og spændte håndklædet rundt om sin krop, som hun havde modtaget håndklædet. Hun nød den kolde luft der kom ind som døren blev åbnet og dampen rent faktisk kunne komme ud. Hun var egentlig spændt på, om Mayson overhovedet havde noget hun kunne spise. Hun smilede lidt som hans spørgsmål lød. ”Hvor vil du gerne ha’ jeg kender ham fra?” hun havde et drillende glimt i øjnene som hun spurgte, inden hun rystede en enkelt gang på hovedet. ”Han datede min søster, Skyler. Hun var ham utro med ham der fra det der band.. Charles Lavoie? Så de gik fra hinanden,” hun trak lidt på skulderen. Hun kendte ikke så meget til omstændighederne, men de havde vist været ret glade for hinanden.
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Jun 30, 2020 10:16:04 GMT
Mayson skævede let til hende over skulderen, "jeg ved hvor jeg helst ikke vil have du kender ham fra," indrømmede han med en lettere gysen. Alene tanken om at have været sammen med en pige Luke havde været sammen med var lidt...demotivernede. Selvfølgelig var det jo fortid, og Mayson ville aldrig hænge Feather op på noget, men igen, ville han bestemt heller ikke elske det. "Skyler er din søster?" Det gik pludselig op for Mayson hvor lidt han egentlig kendte Feather. Han havde hørt Luke Lynch brokke sig over Skyler Brown York et par gange, det var bare først nu brikkerne faldt på plads. "Altså ham fra....Faded Exit?" Mayson forsøgte virkelig ikke at lyde starstruck, men det var som om at alle omkring ham pludselig kendte kendte mennekser. Han havde for nylig fundet ud af at Luke var fætter til selveste @sidney, et af Maysons helt store forbilleder. Det havde været en ret vild oplevelse at komme hjem til. Han trådte ud i gangen og efterladte våde fodspor hele vejen hen til sit værelse. Det var nok ret godt Luke ikke var hjemme, han ville nok brokke sig over det. Sige noget med at "træet slog sig når det blev vådt" or something, han var langt mere ordensmenneske end Mayson nogensinde havde givet ham credit for i skoletiden, men det gjorde nu ikke noget.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Jul 5, 2020 0:10:49 GMT
Feather smilede en kende uskyldigt ved Maysons ord. ”Nåh, det ved du alligevel?” spurgte hun drillende, inden hun trådte tæt på ham og kyssede hans kind. ”Han er ikke min type,” hviskede hun. Feather var ikke i tvivl om at Luke var en virkelig sød ung mand, men han var mere Skylers type. Hende selv… ja, hun var nok mere særpræget, da de skæve eksistenser og dem med finurlige quirks og personligheder sagde hende langt mere. ”Ja, Skyler er min søster…” hun trak lidt på skulderen. Hendes forhold til Skyler havde ikke altid været det bedste, og det var det heller ikke den dag i dag. Ikke desto mindre var der ikke nogen tvivl om, at hun holdt af sin søster. Feather vidste heller ikke ret meget om Mayson, men det var hun egentlig et sted godt klar over. Hun kunne jo spørge ham indtil hans liv, men det gjorde det bare sværere at holde det hele afslappet. Feather synes egentlig ikke at Mayson virkede starstruck som sådan, det var vel normalt at spørge for at være sikker på om man hørte rigtigt eller man snakkede sammen sprog. ”Ja.. ham..” hun nikkede en enkelt gang. ”Men hende og Charles fandt hvis aldrig rigtig sammen.. ved at William brækkede hans næse en gang,” fortalte hun, inden hun fulgte med ham ind på hans soveværelse.
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Aug 3, 2020 20:46:21 GMT
Han skar en let grimasse og rømmede sig. ”Altså ikke at jeg ville blive sur over det. Det kan jeg næppe tillade mig, det ville bare være lidt….mærkeligt.” Indrømmede han en smule flov. Kysset mod kinden fik han til at slappe lidt mere af, men hendes ord fik ham direkte til at ånde lettet op. ”Ville det være tarveligt af mig at sige, at det er jeg glad for at høre?” Faktisk var han lidt i tvivl om, hvor meget og hvor lidt han kunne tillade sig at sige og forlange når det kom til Feather. Han vidste trods alt ikke engang hvad de var, om de var noget. Mayson måtte virkelig tage sig selv i nakken for ikke at lade munden glide op i et perfekt o, som de sidste brikker ramte hinandne, ”holy….” han stoppede sig selv. ”Det anede jeg slet ikke.” Øjnene var store og overraskede. Han forsøgte virkelig at holde samling på dig selv, med den nyfundende information. Det hjalp lidt at have ryggen til hende imens de gik mod soveværelset. Som de kom ind, gav han sig omgående til at trække noget tøj ud af skabet, før han atter vendte sig imod hende. ”Det er ret vildt...jeg ved ikke helt hvad jeg er mest overrasket over, at Skyler er din søster eller at hun datede Charles Lavoie..” Han virkede måske en kende for begejstret, som han slog let ud med hånden, før han tog en dyb indånding. ”Sorry, jeg tager mig sammen nu.” Han sendte hende et undskyldende smil. ”Vent….William er…?” Det var som at han havde åbnet for en låge hvor der havde gemt sig en del mere end han først havde regnet med, men det gjorde ham absolut ingenting.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Aug 28, 2020 12:57:54 GMT
Feather bemærkede den grimasse han skar og bed sig i læben ved hans ord. ”Mærkeligt, fordi I er bedste venner?” spurgte hun roligt. Feather havde aldrig været interesseret i Luke. Det var af flere årsager, men den største var, han ikke var hendes type. Det var mere Skyler, der ville gå efter en som Luke. Hun var ikke sikker på at Luke var en sød ung mand og han havde sine kompetencer, men han sagde hende ikke noget. Hun hørte, han åndede lettet op og bed sig i læben ved hans ord. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare. Hvad betød det? Ordene kunne forstås på mange måder, og hun tog et bevidst valg om at det handlede om at hun havde været hans første, og det var derfor. ”Nej,” påpegede hun inden hun bed sig i læben på ny. Hun trak lidt på skulderen ”hvor skulle du også vide det fra?” hendes stemme spurgte mildt inden hun blinkede en enkelt gang til ham. For Feather var det ikke en big deal, at der havde været en kendt inde i deres liv. Charles havde været rigtig sød, men hun havde ikke set ham længe og hun vidste egentlig ikke hvorfor eller hvordan ham og Skyler havde brudt. Hun bemærkede han var begejstret – og det skulle han selvfølgelig have lov til. ”Skyler og jeg er også… mmh, meget forskellige,” hun var eftertænksom som hun ytrede sig. Der skulle ikke herske tvivl om, hun elskede sin søster – men de var bare virkelig et alen af forskellige stykker. ”Det er okay,” hun kastede elegant ud med hånden for at gøre gestus til at hans reaktion var okay. ”Læste du aldrig sladderblade eller hvad? For det var en kæmpe begivenhed i diverse teenageblade.. altså at de havde været sammen til at starte med,” hun så sig lidt rundt på Maysons værelse inden hun tillod sig at åbne hans skab for at tage en af hans t-shirts på. Hun vendte sig om for at se på ham. ”William er min storebror,” svarede hun mens hun rettede på det blå hår så det sad løst og vildt udover hans t-shirt.
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Sept 5, 2020 21:32:23 GMT
Han så lidt tøvende på hende og nikkede så. Det kunne han ikke benægte. Tanken om at være sammen med en pige Luke havde været sammen med var ikke ligefrem noget der huede ham ville han godt erkende. Og så var der selvfølgelig hele frygten, at hun skulle finde Luke mere interessant. Det var egentlig aldrig noget han havde tænkt over før, men han havde jo heller ikke haft en pige der interesserede sig for ham før. Ikke på denne måde i hvert fald. Et lille skævt smil formede sig på hans ansigt idet hun gav ham et sandfærdigt nej. Godt, han ønskede nemlig ikke at lyde som en eller anden crazy person. Han trak på skuldrene. Ja hvor skulle han vide det fra, "jeg læste ret mange sladderblade før jeg begyndte på Hogwarts," indrømmede han, som havde han misset noget skolearbejde, "jeg synes måske bare jeg burde have sammensat prikkerne." Han smilede igen. Selvfølgelig kunne han ikke vide alt, men alligevel. Han kunne måske godt huske noget om Skyler, hvis han altså lige tænkte sig godt om, men han huskede bare ikke noget om at have set eller læst at hende og Feather skulle have været i familie. Men det var jo igen også før han begyndte på Hogwarts at han gik op i den slags, fordi han ikke havde så meget andet at gå op i. Han betragtede hende let som hun trak en af hans tshirts på. Var det mærkeligt at der var en underlig tilfredsstillelse i at se hende i sit tøj? Tanken blev slået ud af hovedet, "jeg må virkelig have misset et par artikler." Indrømmede han næsten undskyldende og bed sig let i underlæben imens blikket stadigvæk hvilede på hende og hendes outfit.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Sept 5, 2020 23:21:40 GMT
Hun bemærkede det skæve smil på hans læber og gengældte smilet. Feather havde ikke vidst, at Mayson boede sammen med Luke. Hun havde selvfølgelig heller ikke spurgt ret meget indtil ham. Ikke på det her punkt i hvert fald. Hun vidste også godt, hun havde gjort deres venskab en kende mere avanceret ved at gøre det, de havde gjort. Hun nød det dog, men hun vidste også at hvis noget gik galt, så ville det være meget svært at genopbygge et nyt venskab. Der var altid noget underligt over, at have tilbragt en aften nøgne sammen – hvis det gik galt altså. Brown var et forholdsvis almindeligt efternavn, så hun bebrejdede ham ikke noget. Hun lo mildt med måden ordene kom ud på. Hun rystede lidt på hovedet, ”Ikke nødvendigvis.. Man kan ikke opfange alt eller vide alt for den sags skyld.. Jeg kender heller ikke nogen detaljer, andet end jeg ved at Charles var sin kæreste utro og Skyler ja…” hun trak lidt på skulderen – hun antog at Mayson vidste resten. Hun anede ikke om han gjorde. ”og der gik noget tid der imellem.. men det er water under the bridge… De er ikke sammen længere,” hun trak lidt på skulderen. Hun gik ærlig talt ikke op i den slags. Hun mærkede dog hans blik på sig og hørte hans stemme på ny ”Hvorfor lyder du så undskyldende?” stemmen spurgte mildt, inden hun lagde en hånd mod hans brystkasse og lænede hovedet ind mod hans øre. ”Kan du li synet?” hviskede hun og åndede med vilje en smule tungt ud mod ham.
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Sept 27, 2020 7:53:06 GMT
Var det underligt at de ikke vidste så meget om hinanden nu hvor de...hyggede sig på den måde? Han var ikke sikker. Men han var jo heller ikke ligefrem ekspert på området, alt han vidste var at han elskede måden hun fik ham til at føle på. Både på den ene og den anden måde. ”Åh ja Skyler er Lukes eks.” Det var som om at brikkerne langsomt faldt på plads. Han tyggede let på hendes ord, det havde hun en god pointe i. Man udviklede sig hele tiden og blev (forhåbentlig) en bedre version af sig selv som tiden gik. ”Det ved jeg ikke, jeg føler måske jeg burde være lidt bedre opdateret,” indrømmede han med et skævt smil og lod den trefingret hånd skyde gennem sit våde hår. Han mistede dog hurtigt koncentrationen om hvad de snakkede om som hun igen kom tættere på og stillede ham et spørgsmål som han omgående mærkede kroppen reagerer på i form af hurtigtere hjerteslag. Det var virkelig spøjst at hun kunne ramme ham på den måde hver gang. Han rømmede sig, ”det klæder dig,” tilstod han og smilede lidt forsigtigt til hende før han lidt forsigtigt strøg et par blide fingre op langs hendes overarm. Var det forkert at det føltes som om at han næsten ikke kunne få nok af hende? Han tyggede en smule på sin underlæbe.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Oct 28, 2020 13:01:22 GMT
Feather vidste gik generelt ikke meget op i information om andre. Selvfølgelig var det vigtigt, men hun lærte først og fremmest folk at kende gennem deres adfærd, som hun primært lagde mærke til. Resten var samtaler. Oplevelser. Hun havde ikke brug for at vide alt; hvis de grundlæggende var gode mennesker, så var de også værd at bruge tid på. Hun nikkede. Skyler var Lukes eks. Hun kendte ikke rigtigt Luke andet end af ry og så selvfølgelig på grund af Skyler. Hun var dog ikke tæt med sin ældre søster. Hun drejede hovedet en smule på skrå af hans ord. ”Har Luke ikke fortalt dig det?” spurgte hun og betragtede ham, som hans fingre gled gennem hans hår. Hun smilede (s)yndigt, som han påpegede det klædte hende. Hun lod sine arme glide fra hans skulderblade og ned mod hans lænd – ganske langsomt. Hun nød hans berøring og tillod sig at lægge sit hoved ind mod hans brystkasse. ”A penny for your thoughts?” hviskede hun, som hun kort havde set op på ham og havde bemærket han bed sig i underlæben.
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Oct 30, 2020 12:38:27 GMT
Tanken om Feather havde krydset hans tanker en del. Han elskede virkelig hendes selskab, men modsat hende, elskede han også at få folks historier. Måske kom det sig af at have levet så mange år kun sammen med sin søster og sin mor. Han higede nærmest efter at vide så meget om folk som muligt, alle havde jo forskellige baggrundshistorier, og alle virkede næsten mere spændende end hans egen. Spørgsmålet fik ham tilbage, han tænkte sig lidt om, men kunne ærligt ikke huske det, eller jo han havde da hørt om Skyler, men aldrig forbundet hende med Feather. ”Det tror jeg ikke, eller jeg har hørt om Skyler, men anede ikke at I var i familie.” Indrømmede han og slog det så lidt hen med en afværgende håndbevægelse. Hendes “uskyldige” berøring sendte små impulser gennem hele hans krop, han gøs sageligt. Hvordan kunne hver eneste berøring få ham til at føle sig så levende. ”Hmm?” Han så ned på hende og trak så let på skuldrene. Skulle han være ærlig havde han allermest lyst til at skubbe hende hen til sengen og bare blive der hele dagen, -med den aktivitet der forhåbentlig ville medfølge. Men samtidig var han ret sulten og han ville ikke lyde desperat. Han sank og smilede skævt. ”Jeg tænkte bare på hvordan jeg kunne blive i sengen med dig hele dagen.” endte han alligevel med at indrømme, hvorefter han sendte hende et snedigt blik. ”Jeg kunne gå ud og lave morgenmad til os, så kan vi spise i sengen?” Foreslog han forhåbningsfuldt.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Rose Crystal "Feather" Brown on Nov 1, 2020 18:54:47 GMT
Hun smilede kort og afmålt. ”Nah, der er mange der ikke tror hun er min søster. Jeg er familiens sorte får,” jokede hun. Hun var ret sikker på, at ingen af hendes forældre elskede deres børn. De havde hver især gjort et eller andet, der havde givet dem en envejsbillet i den sorte bog hos dem. Feathers største fejl var hendes blå hår, den hippie agtige tilgang til ALT og det faktum, hun ikke gad at være en del af familie imperiet. Hun nød det saglige gøs fra ham og smilede kort for sig selv. Hun ville nyde han tog styringen og skubbede hende i sengen. Hun ville sagtens kunne bruge en hel dag med ham der. Hun bemærkede hans skæve smil og smilede ved hans ord. ”Yeah?” spurgte hun mens hun nød det snedige blik han havde på hende, inden hun kyssede ham på brystkassen uden på hans bluse. Hun smilede og bed sig uskyldigt i læben. ”Mmmh gerne…” hviskede hun og bakkede langsomt bagud og lod sine hænder glide ned langs hans arme som hun gjorde det, og lod kort sine fingre tage fat i hans, inden hun trak sig helt.
//Out//
|
|
|