Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2028
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Bibliotekar
C-box navn: Chrille
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Aug 29, 2019 17:19:20 GMT
tråd til @ayla juli - 2056
Det var en skøn varm sommerdag og Priscilla havde inviteret Ayla med ud at spise frokost sammen. Det var længe siden de to veninder havde haft ordentlig tid til at snakke, så Priscilla glædede sig til at se hende.
Hun var den første der kom til stedet de havde aftalt og fik et bord de kunne sidde ved. Derefter var der ikke meget andet at gøre end at vente på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2019 15:15:51 GMT
Det havde været en af de mere travle dage for Ayla, som hun netop havde fået fri fra arbejde. Hun havde haft en nattevagt og som hun efterhånden var blevet vant til de skiftende rytmer, havde hun valgt at takke ja til veninde Priscilla’s tilbud om at tage ud og spise frokost sammen. – Trods alt, havde Aylas sociale liv været rimelig kedeligt på det sidste, så man bort fra den lille flirt hun havde haft med den mørkhårede Diego, der syntes at blive ved med at dukke op, hvorend hun befandt sig. Ayla hankede en smule op i sin brune lædertaske i samme nu, som hun trådte ind af døren i restauranten og som hun fik øje på den mørkhårede veninde, bevægede hun sig roligt over imod bordet, før hun gjorde mine til at give hende et knus. ”Hej Priscilla..! Åh, hvor ser du godt ud.” Smilede hun. ”Du har vel ikke ventet længe?”
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 5, 2019 5:59:27 GMT
Priscilla roddede i sin taske for at finde sin bog frem, så hun kunne læse i den indtil Ayla kom, hun nåede dog ikke så langt, for i øjeblikket hun trak bogen op af tasken så hun den rødhårede veninde. Et stort smil banede vej til hendes læber og hun rejste sig for at give hende et kram. "Ayla, dejligt at se dig." Hun satte sig og gemte bogen tilbage ned i tasken, så den ikke ville forstyrre eftermiddagen for dem. Godt nok glædede hun sig til at læse videre, men det var ikke mere end hun godt kunne vente til hun var alene. "Du ser heller ikke værst ud selv. Hvordan går det søde?"Ayla havde altid et spændende liv og meget at fortælle. Priscilla derimod sad ofte med snuden i bogen eller også så var hun på biblioteket på Hogwarts, hvilket mest gjorde at hun var omklamret af bøger og elever. Ikke lige det nemmeste sted at finde sig en god mand. Måske var det også derfor hun elskede at læse kærlighedsromaner, det var lidt måden hun fik stillet sit kærlighedsbehov, selvom det langt fra var så godt som virkeligheden. Hun rettede lidt på håret og smilede til Ayla. "Jeg ankom for 2 minutter siden tror jeg"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 8:50:54 GMT
Ayla sendte Priscilla et varmt smil, som hun slap sit tag i hende igen. Hun rettede midt på en af de røde lokker og en smule fummelfingeret, placerede hun så ellers en taske henover stolens ryg, før hun tog plads overfor veninden. Hun kunne knapt vente med at fortælle hende og Diego Cortes. - Manden der havde formået at forføre hende så småt igennem hendes arbejde og senere havde reddet hende ud af kløerne på et pr andre mænd en aften, hvor hun havde været på vej hjem alene, en af de senere nattetimer. Kinderne var røde, efter at have været ude i den friske luft og selvom Ayla var træt, var humøret højt. ”Åh...Jo, det går vel meget godt, tror jeg...Lidt kaotisk..Lidt op, lidt ned...Jeg har en del arbejde...Og så er jeg begyndt at se én...”
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 5, 2019 9:18:29 GMT
Sommer sols varme gjorde godt mod Priscilla der eller ofte opholdt sig inden døre, men hun havde faktisk været en del ude gennem sommeren og var da begyndt at få en gylden farve. Brun blev hun sjældent, det var hun egentlig også ganske ok med. Som veninden fortalte sod Priscilla og lyttede. En tjener kom med menukortene, Priscilla glemte dog alt om Mad og sol, som Ayla fyrrede den sidste sætning af. "Du har mødt en? Hvem? og hvorfor fortæller du det som det sidste?" Det var da den slags hun burde starte med. Hvert fald hvis man spurgte Priscilla. Selv var hun single for tiden, men hun havde også været ude i nogle lidt uheldige forhold, så hun prøvede bare at passe lidt på sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 15:35:20 GMT
Ayla kunne straks mærke at hun blev rød i kinderne ved venindens ord. - @diego var trods alt ikke som hvilken som helst anden mand. - Han var….flot…Mystisk…Og ikke nok med at han var charmerende, så var han samtidig også forbandet flabet, så det pirrede Ayla noget så grueligt. Han fik hende til at føle at hun befandt sig i en her anden verden end sin egen. “Fordi…Det…Det er sådan lidt specielt…Og jeg vil ikke overrumple dig…Men…” Ayla trak lidt på det og en smule nervøst, fugtede hun læberne. - Trods alt, var Priscilla vist lige typen til at sluge de ‘ægte dramaer og kærlighedshistorier’ råt. "Han er…både fantastisk og umådeligt pirrelig på samme tid…Han…Priscilla, han opsøgte mig på mit arbejde her den anden dag, for at spørge, om ikke jeg ville…gøre det med ham på kontoret….Altså…DU VED….!” Ayla bed læberne lidt sammen, som hun nærmest hviskede ordene en smule forarget og flov over sig selv og prøvende, lænede hun sig lidt indover bordet.
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 5, 2019 16:57:32 GMT
Priscilla var helt oppe på mærkerne og sad på kanten af stolen i bare spænding for at høre om hvem Ayla havde mødt. Det var da komplet fjollet at have gemt det til sidst. "Nej søde, fortæl fortæl." Bad hun. De havde kendt hinanden længe og når man mødte en fyr, så delte man det altså med den anden. Det var da helt sikkert. Priscilla så afventende og da Ayla så begyndte at fortælle lyttede hun opmærksomt med. Hun vil helst ikke gå glip af selv den mindste detalje. Hun gjorde dog store øjne, som veninden fortalte om, hvordan han havde opsøgt hende på arbejdet. "På arbejdet?! Han må da ikke være rigtig klog,hvad ville din far ikke sige til det. Hvad siger din far til at dette her?" Han kunne umuligt være tilfreds med hvad datteren lavede og da slet ikke hvad Ayla videre fortalte om at gøre det på kontoret. Priscilla sænkede stemmen og lænede sig helt ind imod Ayla.. "Gjorde I det så?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 17:05:13 GMT
Ayla kunne mærke at hun blev totalt tomatrød i hovedet, som Priscilla tydeligvis blev nysgerrig. Hun flyttede lidt genert på en af de røde lokker, som hun flyttede lidt på sig på stolen og lidt forfjamsket, lod hun blikket falde imod bordpladen, som hun med to fingre fumlede lidt med dækservietten. - For hvordan skulle hun fortælle Priscilla om alt det med Diego, uden at hun ville lyde…billig? “Jeg…Altså…Det startede faktisk helt anerledes….Han var patient hos mig…Lagde an på mig, mens jeg lappede ham sammen og forsøgte at…Ja…Han endte med at gå, uden der skete noget og nogle dage senere, endte jeg i kløerne på nogle ubehagelige gutter nede i tusmørkegyden. - Diego slog sig halv til plukfisk for at hjælpe mig og…Ja..Vi endte så i min lejlighed, hvor han hjalp mig..I bad…- Bagefter endte vi så…Ja…I seng..” Mumlede hun lidt forlegent, som var hun en skolepige, der havde fået sit første kys.
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 5, 2019 17:28:11 GMT
Det søde ved Ayla var at hun ikke var helt så fremme i skoene som Priscilla havde været. Hun havde allerede oplever nogle forhold og da også fyldestgørrende forhold, ja også bare one nighter's men Ayla virkede noget mere genert anlagt. Det var nu ret sødt. Alligevel fik hun hul på ballonen og det der kom ud overraskede ærligt talt Priscilla en hel del. Det var nok ikke lige hvad hun havde forventet. "Han hjalp dig i bad? og hvordan skal det forståes? var han med inde under bruseren eller hvad?" Sådan som hun rødmede skulle man næsten forvente det og så i seng sammen bagefter. wauw, det havde hun alligevel aldrig forventet hun skulle høre om Ayla. "Du lyder jo helt dirty" Drillede hun så kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2019 17:37:13 GMT
“Nej, eller..” Ayla trak en smule på ordene, som Priscilla nu spurgte løs og ikke helt vidende omkring, hvad hun skulle svare, eller hvordan hun skulle forholde sig, kløede hun sig lidt i nakken. “Jeg var totalt mudret til, efter at han fulgte mig hjem fra Tusmørkegyden og…Fordi jeg ikke helt selv kunne tage mig sammen til at vaske mig, hjalp han mig…I badekarret.” Mumlede hun lidt forlegent. “Det…Det var en vanvittig surrealistisk situation….” Ayla rystede lidt på hovedet, men øjnene blev atter store ved venindens sidste kommentar og næsten chokeret, rankede hun sig. “Hva..Nej…?! - Jeg mener…Nej, sådan var det ikke det…Det var bare…Eller…Jeg ved det ikke…” Forvirringen hos Ayla var tydelig og lidt berørt af det hele, faldt blikket atter. “Jeg..Jeg føler måske bare nu, at jeg ikke er sikker på det alligevel.” Forsøgte hun så.
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 5, 2019 19:20:34 GMT
Priscilla lyttede opmærksomt til hver en detalje. Nok var det ikke en samtale for et sted som her, men det tænkte Priscilla bestemt ikke over. Det var alt for spændende at høre om. Hun gjorde store øjne som der blev fortalt og mærke et lille grønt jalousi monster, hun ville også gerne selv måde en høj flot fremmed, som beskyttede hende og tog hende med hjem. At fremtiden ville bringe det men dog på stik modsatte maner anede hun intet om på nuværende tidspunkt. Havde hun vidst det, havde hun nok ikke ønsket det så brændende. "wow Ayla det lyder som lidt af en oplevelse. var han så med dig i badekarret?" spurgte hun nysgerrigt ind. Det var ikke ofte Ayla fortalte den slags historie, faktisk var Priscilla ikke sikker på om Ayla nogensinde havde fortalt om det før? Det gjorde dog kun hele oplevelsen endnu bedre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 14:40:19 GMT
”Mhhmmm…” Ayla brummede lidt for sig selv, som hun lænede sig tilbage i sin stol. Hun gned sin nakke en smule, som hun atter begyndte at føle sig lidt genert omkring det hele og eftertænksomt, fugtede hun læberne en smule. – For hvor gik grænsen også for, hvad man delte ud så offentligt et sted? – Nået var den i hvert fald…Det var vist helt sikkert. Hun skævede ganske let over imod tjeneren, der var på vej over imod dem med et menukort og lidt sigende, sendte hun Priscilla et blik, der tydeligt fortalte at hun alligevel følte sig lidt ukomfortabelt til mode, ved tanken om at andre skulle høre hvad de specifikt talte om. – Trods alt…Så var Ayla ikke en af dén slags kvinder.
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 12, 2019 19:30:06 GMT
Det lød virkelig som noget af en oplevelse Ayla havde været ude for og Priscilla håbede på det bedste for hende. Det var både sikkert og vidst. Hun lagde godt mærke til at Ayla blev lidt utryg og som hun så fik øje på tjeneren, besluttede Priscilla at dreje samtalen over på noget mere stuerent. "Sååh.. jeg er begyndt at læse en ny bog." Selvfølgelig var hun det, det var hun næsten altid, når de mødtes. Men hun læste også meget og elskede bøger. Det var måske også derfor hun var blevet bibliotekar. Bøger var måske ikke helt så spændende som fyre, når der blev diskuteret samtaleemner, men det blev lige hendes go to, for at virke naturlig til når tjeneren kom hen. Hun gjorde det jo også for Aylas skyld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2019 21:07:33 GMT
”Mhhmm…Nå virkelig?” Ayla sad for et lille øjeblik fuldstændig i sine egne tanker. – Som om hun knapt lyttede. Fuldstændig optaget af sine egne tanker, som hun et øjeblik sad og ikke kunne få tankerne væk fra hele situationen med Diego igen. Kort efter, rystede hun dog på hovedet, i et forsøg på at samle sig, velviden om at hun måtte virke uhøflig og hun lod så ellers en hånd glide igennem de røde lokker. ”Ej…Undskyld, Priscilla…” Svarede hun stille og hun rankede sig så, før hun mødte venindens blik. ”Hvad er du ved at læse?” Spurgte hun varmt, som hun atter rettede sit fokus imod veninden, alt imens hun modtog to menukort fra tjeneren og rakte det ene til Priscilla.
|
|
|
Priscilla Rigel Cooper
•
Magiker
|
Post by Priscilla Rigel Cooper on Sept 16, 2019 4:12:30 GMT
Nogen ville måske anses Ayla som uhøflig eller en dårlig veninde, men helt ærligt, så kunne Priscilla godt følge hende i at emneskiftet ikke var vildt sindsoprivende ovenpå snakken om vild og hemmelig kærlighed. Derfor smilte hun også bare og tog imod et menukort. “Det er okay Ay. Jeg er ved at læse en gammel roman om en forretningsmand, der får sig en elsker og så handler den egentlig om hvordan han udsætter hende for oplevelse og hvordan de... udvider deres horisont for nydelse” hun smilede lidt ved tanken. Det lød ikke som en bog Ayla havde behov for at læse sådan som hun lige havde fortalt om Diego.
|
|
|