Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 16:17:43 GMT
"Arh ja årene går... Men de går hår klær dig" sagde hun i et lille skævt smil. Han lignede virkeligt en rigtig mand, meget maskulin og utrolig flot - hvilket jo så absolut ikke gjorde hende noget - hun kunne lide en mand der havde en god krop og som var maskulin, det skulle jo ikke være sådan nogen små splejsede typer. "arh... Han havde måske noget han skulle?" spurgte hun og kiggede lidt rundt som kiggede hun også efter den ven som ingen af dem kunne få øje på, men det passede hende nu meget fint at have ham alene.
"Tjah... Det passer mig meget fint" sagde hun og tog en tår mere af sin drink. "Jeg håbede måske vi kunne lidt mere end snakke" flirtede hun roligt i mod ham og satte så sin drink ned, hun var altid frisk på en lille flirt og mest af alt lidt action, hvis det altså var med en flot fyr. Det var han uden tvivl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 16:54:19 GMT
Gråt guld var der nogen som sagde, det var bestemt et udtryk som Jon havde holdt mere af, nu flere grå hår han havde fået. "Jeg takker." Lawrence var bestemt ikke den bedste husbond i verden, men han var som han var og han var en fremragende højre hånd. En mand af loyalitet, lige på nær nu hvor der åbenbart var fundet mere pressende områder af interesse. Jonathan rystede let på hovedet, primært på grund af tanken om Lawrence, det var typisk. Hans fulde opmærksomhed lå nu over på Sally over for ham, og han sendte hende et smil. "Jeg tror hans interesse lå på nogle pænere former end mine." lød det kækt og han så på hende. Han tog det sidste af sin drink i et hug, og var nærmest ved at få den galt i hansen, da hun sagde hun ville mere end at snakke. Jon prøvede at se mere professionel ud og sank drinken, og smilte til hende. Han vidste godt hvad hun mente, men andet var om hun virkelig mente det. "Hvad tænker du?" lød det næsten dumt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:09:08 GMT
Hun smilede let. "Dine former ser nu ellers meget fornuftige ud" sagde hun og kiggede ned af ham for kort at stoppe ved bulen i hans bukser, hun drillede bare lidt lige nu, men hun havde det faktisk ganske godt med bare at drille ham lidt. Hendes hjerte slog stadig ganske hurtigt og hun kunne mærke hvordan hun blev mere og mere nysgerrig på ham jo længere tid at de sad overfor hinanden. Det var jo slet ikke sikkert han ville have en ung pige som hende. Men hun kunne jo lige så godt prøve sig.
"Åh det ved jeg sørme ikke..." sagde hun og smilede let, som hun bed sig kort i underlæben. "Altså jeg kunne jo følge dig hjem og putte dig" sagde hun ganske roligt, hun ville da gerne lige hentyde lidt nærmere, ude at sidde midt på baren og bare spørge om de skulle tage hjem og knalde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:20:15 GMT
Det var rart at en roste en så meget, det var lækkert at hun lignede en som var interesseret i ham, det var rart at føle sig værdsat. Whiskyen satte sig også langsomt mere i ham, og han kunne godt mærke at han ikke var ligeså professionel som han var normalt. Han var mere afslappet, og han så kort ned over hende, som det gik op for ham, at hendes kjole ikke var så afslørende. Hun havde helt utrolig flotte ben gik op for ham, og han så op på hende og smilte. Hun ville hjem og putte ham, en ung en med hjem - det kunne vel være meget godt. Specielt hvis de kunne gøre det diskret. Jon rykkede sig en smule tættere på hende, og lagde hovedet helt tæt på hende. "Vil du bare putte mig?" hviskede han drillende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:26:34 GMT
Sally forestillede sig ikke at han var en mand der manglede komplimenter, trods alt så var han helt utroligt tiltrækkende og med en stilling på ministeriet så kunne hun kun forestille sig at kvinderne faldt på række for ham. HUn kunne da også godt falde lidt på knæ for ham hvis det skulle være, men hun havde ikke lige planer om at blive gift med ham eller noget i den stil, faktisk havde hun ikke planer om en mand de næste 5 års tid. Hun skulle jo lige nyde det unge liv først.
Som han lagde munden tæt i mod hendes øre, kunne hun mærke hvordan hendes hjerte hurtigt slog et slag over: "Måske lidt mere" sagde hun i en rolig stemme og lod en hånd placerer sig i mod hans lår. Hun ville bestemt ikke have noget i mod at tage med ham hjem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:42:15 GMT
"Hvis vi kan være diskrete, så kan vi for min skyld tage afsted nu." hviskede han igen og førte en hånd over på hendes bare ben, og kærtegnede inderlåret. Han havde slet ikke det professionelle filter oppe, kunne han da sagtens mærke. Dog var det også ligegyldigt. Det var sjov og ballade - det havde aldrig været planen denne aften, og nu stod han pludselig i den her situation. At få en ung dame med hjem var bestemt ikke værst. "Hold fat i mig." sagde han, og trak tryllestaven frem. Han var rimelig ferm til spectral transfer også at få to personer til at transporterer sig til hans hjem. Hvis hun gerne ville putte ham, skulle hun da have lov - han kunne godt trænge til at blive puttet af hende, specielt når hun nu var så ungdommelig og smuk at se på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:45:08 GMT
Hun smilede let som det virkede til at hendes charme virkede. Hun kunne allerede mærke at hun var tændt og der var jo ikke engang sket noget endnu, men nogengange var det rigeligt bare lige at få fornemmelsen af muligheden for at noget faktisk kunne ske, og det fik hurtigt hendes hjerte til at slå lidt hurtigere. Hun smilede ved hånden på sit lår, hun havde virkeligt lyst til at han skulle røre ved hende.
Hun tog roligt fat omrking Hans arm. Hun var helt klar til at blive ført hjem til ham, og hun var ganske sikker på at natten nok skulle ende med at blive præcist lige så fantastisk som hun forestillede sig inde i hovedet lige nu. Men hund ar spændt. På den gode måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:49:35 GMT
Fornemmelsen af hele jorden snurrede rundt og de blev trukket ud af tid og sted, for så at dukke op et helt andet sted. Jon havde et pænt hus i Skotland, og det tog lidt tid, men så var de der trods alt også. Huset var et større et af slagsene, og Jon tegnede en streg i luften med sin stav og en lilla streg kom til syne, hvorefter at han trak hende med sig ind og viftede med staven, så forsvarsværnet kom op igen. "kom inden for." sagde han, og åbnede døren og svingede staven, så der kom lys i lamperne og i pejsen. Det var en entre, og så en stor stue. "Vil du putte mig direkte, eller har du andre tanker?" spurgte han drillende, som han fik trukket sin frakke af og hængt den op på en knage. "Eller hvad tænker du?" lød det drillende, som han betragtede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 17:56:38 GMT
Det gav et sæt i hende som de landede. Hun måtte indrømme at hun hadede at transferer sig og i et øjeblik måtte hun lige stå og lige få svimmelheden ud af sit hoved: "Sorry jeg får lidt kvalme af den rejse metode" sagde hun i et smil og tog lige et par dybe indåndringer. "Jamen jeg tænker du går indunder dynen også læser jeg dig en godnat historie" sagde hun i en drillende tone.
Bare fordi at hun måske godt kunne lide at holde ham en smule hen. Desuden var det jo hende der var den unge her, men hun havde nu en god plan om at de ikke skulle sove alt for meget denne nat, de kunne jo lige så godt have det en smule sjovt og lige se hvad retning tingene førte dem. "Er det ikke sådan du plejer at blive puttet?" drillede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 18:04:33 GMT
"Det er heller ikke så sjovt at være en del af, som det er at være den der udfører det." sagde han og lagde en hånd på hendes hofte, mest for at vise han støttede hende hvis hun fik det værre. Det gjorde hun heldigvis ikke, han kunne ikke undgå at lidt for åbenlyst at tjekke hendes bagdel ud - mmmm... "Okay, du kommer bare." sagde han drillende, og pegede over på en gang. "Nede for enden er mit værelse. Kom" sagde han og trak hende ind til hans værelse, som bestod af en stor seng, reoler med tøj og et par stole et et spejl. "Hvor lidt tøj skal jeg have på når du vil putte mig?" spurgte han udfordrende, og kunne ikke helt lade vær og drille hende, som hun også drillede ham. "Jeg lader mig blot følge af dig. Du bestemmer." sagde han med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 18:08:42 GMT
"Jamen så må du sove i dine bokseshorts lille skat... Og læg dig på sengen" sagde hun i et smil. Okay det var lidt som om at rollerne var byttet rundt nu hvor hun jo faktisk var den yngste. Men det gjorde hende ingenting og hun pegede i mod sengen som hun bad ham om at ligge sig ned: "Og jeg skal kun have et stykke tøj af" påpegede hun roligt. Hun rettede sig op som de kom ind på værelset og tog så sine trusser af under kjolen, man kunne ikke se noget, man kunne nok bare gætte sig til at hun nu ikke længere havde noget på, og hun smilede let i mod ham.
"Såh, hvilken godnat historie vil du gerne høre?" drillede hun. Sally var ganske sikker på sig selv og hendes selvsikkerhed fejlede heller ikke noget. Hun kunne godt lide at tirre mænd en smule, og selvom hun var ung så var hun jo ikke helt uerfaren på det område.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 18:14:22 GMT
Det var ikke lige sådan Jonathan havde forestillet sig aften, at han havde taget en ung dominerende kvinde med hjem. Men man skulle vel prøve noget nyt engang imellem, og det her var særdeles nyt. Han betragtede hende, og åbnede vesten og foldede den pænt sammen og lagde den over en stol, ligeså med skjorte og bukser. Smed sokkerne og gik hen imod sengen og lagde sig, han så hvordan hun smed trusserne og smilte for sig selv. Imens han fik lagt sig til rette i sengen, og tog dynen over sig. "Var det ikke dig der havde en historie, du ville fortælle?" spurgte han udfordrende og grinte let af situationen - det var meget skægt det her, hun havde umiddelbart ikke den der dominatrix side, som Jon ikke vidste om han ville være fan af, da han aldrig havde prøvet noget i den dur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 18:33:41 GMT
Sally var ikke specielt dominerende, men hun kunne da godt lege lidt hvis det skulle være. "Vi kunne også lege noget... Jeg kunne være din meget frække datter..." sagde hun og smilede som han lagde sig på ryggen i sengen, og hun gik hen til sengen og satte sig på skrævs over ham, selvom han stadig havde bokseshorts på, så satte hun sig lige over hans skridt. "Eller jeg kunne være din barnepige imens din kone er på ferie... Eller jeg kunne bare være en af dine praktikanter på ministeriet, der syntes du er helt utroligt samlejeet" sagde hun og begyndte at gnide sig i mod ham.
Hun kunne allerede mærke at hun var meget tændt. Hun smilede ned i mod ham, og gyngede fortsat over ham, som nogen tunge lyde begyndte at komme ud imellem hendes læber som hun sukkede: "Altså jeg kunne også bare være en meget liderlig pige du har mødt i byen" tilføjede hun til sidst. Lige nu legede hun bare lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 18:44:24 GMT
Hendes kommentarer kom lidt som en overraskelse, han havde slet ikke set at hun var så vild en type - da han havde mødt hende. Det var helt vildt ophidsende, selvom nogle af hendes forslag var lidt vilde. Hun ku' trods alt være både datter og barnepige, så det var måske lige virkeligheds nært nok. At hun begyndte at gnide på sig, fik ham blot endnu mere tændt, hvilket han og hun nok ville kunne mærke. "Alle.. Lyder.. Godt.." lød det, som han greb fat om hendes tynde hofte, og mærkede hendes krop bevæge sig imod hans. Han bed sig i læben, og lukkede nydende øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 18:50:07 GMT
Hun smilede ganske roligt og lænede sig så ned i mod ham som hun roligt kyssede hans læber. Det var ikke fordi hun som sådan havde meget erfaring, jo af sin alder havde hun, men generelt var hun bare opsøgende, legende og var typen der gerne ville se lidt nærmere på det hele. Hun kunne mærke hvordan hendes hjerte slog hårdt i mod hendes brystkasse, som hun kyssede ham og stadig let gned sig i mod ham. Hun kunne sagtens forkæle ham lidt inden han skulle sove.
Hun hævede sine hofter fra ham: "Træk dine bokseshorts ned" bad hun, hun havde jo løftet sig fra ham og brugte hænderne til at holde sin vægt fremme over hans brystkasse så han kunne komme til. Hun havde stadig sin kjole på. Men nogengange måtte man jo lige vente med det bedste til sidst.
|
|
|