Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2019 8:35:34 GMT
Elizabeth sukkede. "Jeg tror bare.... Jeg ved det ikke, han har øre alle steder... Øjne alle steder.." sagde hun og håbede han var begyndt at forstå at dette her var ganske alvorligt, måske ikke lige for ham eller det magiske samfund generelt. Men for hende: "Jeg har aldrig prøvet at stikke af fra ham før... Men jeg kan ikke mere nu" sagde hun, man kunne sikkert undre sig over at hun havde boet ved ham så mange år uden at prøve at stikke af, men hun havde slet ikke turde. Han var sindsyg.
"Måske... Lad... Ehm... kan jeg måske låne en sofa at sove på indtil i morgen? Jeg kender måske en auror jeg kan forsøge at kontakte" sagde hun roligt, hun var jo trods alt nød til at vælge en hun kunne stole på. Hun vidste ikke om hun kunne stole på ham her, for hun kendte ham knapt, men han havde været en af dem der virkeligt havde prøvet at få Judas ned med nakken så han var jo nok ikke lige i lommen på Judas på den måde.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 6, 2019 19:21:08 GMT
At hun havde holdt ud i så lang tid, var Eros overrasket over, mindre at hun nu forsøgte at gøre noget ved det. Dog var han usikker på, om hans lejlighed var det bedste sted. Ikke fordi han var bekymret for sig selv, men hvis det var sandt, at hendes mand havde øjne i hver en krog i byen, så ville lejligheden yde meget lille sikkerhed. Modsat andre, havde Eros ikke sit hjem begravet under en masse besværgelser for at holde alt og alle uvedkommende ude. Det havde aldrig været noget han havde en tilbøjelighed til og ej heller noget han evnede at gøre. Soveforslaget kom en anelse bag på ham, men hurtigt nikkede han. Hvis det ville gøre situationen bedre, så var det nok den bedste løsning. "Vi skal ikke forsøge at kontakte den auror nu?" Ville han vide. Måske var det ikke det mest oplagte tidspunkt, men det var heller ikke en helt normal situation de sad i, så vedkommende kunne vel se gennem fingre med det, hvem end det nu var. Forhåbentligt var det ikke flere relateret til den kriminelle verden.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 7, 2019 19:12:19 GMT
Elizabeth kiggede i mod ham og rystede så på hovedet. Faktisk var hun ikke selv helt sikker på hvad den rigtigt løsning var her: "Nej lad... Ehm lad mig lige tænke til i morgen" sagde hun i en lettere urolig stemme, det var jo ikke "bare" at få fat i en auror. Hvordan skulle de nogensinde kunne redde hende fra alt det her lort? Så skulle de jo give hende et nyt navn og flytte hende til en Ø langt væk, men hvad så med hendes datter eller bror, hvis Judas prøvede at ramme en af dem? Hun anede ikke hvad han skulle sige.
"Jeg er sikker på der er en løsning" sagde hun og prøvede at forholde sig fattet. Hvordan fanden var det så lige at der skulle være en løsning på det her? Det anede hun ikke selv, men hun kunne jo lige så godt gøre et forsøg på at gøre det nogenlunde overbevisende, for hvis hun ikke vidste det, hvordan skulle Eros så? "Og tak igen, det er virkeligt virkeligt pænt af dig" havde hun brug for at sige igen.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2019 19:49:11 GMT
Det lød da strålende. Eros vidste ikke lige, hvilket ben han skulle stå på. Han kiggede mod Elizabeth i et par sekunder før han nikkede. Der var vel ikke så meget at gøre end at vente og håber på det bedste og forberede sig på det værste. "Det skal du ikke tænke på. Få dig hvilet lidt." Han fandt et smil frem, før han gik ud for at finde et tæppe og en mere behagelig pude end sofapuderne. "Andet du mangler?`" Hun lignede en der godt kunne bruge et hvil og lige samle tankerne. De kunne altid snakke igen senere, når hun nu gerne ville overnatte. Noget der ikke generede ham. Lidt selskab, omend det var atypisk, ville næppe skade. Hverken ham selv eller hende. Elizabeth lignede en, som kunne bruge det, sammen med en støttende hånd.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:08:45 GMT
Hun smilede. "Eros, det er så pænt af dig alt dette her. JEg er nærmest ked af at jeg har bragt dig ned i det her..." sagde hun roligt, hun syntes virkeligt at han var en sød fyr og hun var glad for at han ikke engang tøvede med at hjælpe hende. Hun rystede roligt på hovedet. "Nej jeg tror egentligt bare jeg skal sove lidt, vi kan eventuelt snakke lidt mere om tingene i morgen tidligt" sagde hun og smilede til ham. nogengange fattede hun ikke at hun havde været s dum at falde for Judas dengang.
Men på en eller anden måde havde han bare været anderleedes dengang. Det hele var meeste anderledes dengang de alle sammen var unge, Judas var kæk og sjov, udadvent. Ikke en kæmpe nar som nu. Hun var tryg omkring ham, og hun fortrød så ofte at hun nogensinde havde stolet på ham.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 4, 2019 15:24:52 GMT
" Kun nærmest?" Spurgte han drillende. Han vidste, hvad hun mente og tog ikke hendes ord så tungt. " Så vil jeg gøre det samme." Han bevægede sig ud af rummet, men inden han forsvandt ind på sit soveværelse vente han sig igen mod Elizabeth. " Hvis der er noget, så kan du bare råbe, eller vække mig." Han var aldrig fan af at blive vækket midt om natten, men han havde aldrig brokket sig over det og hvis det kunne give lidt ro og tryghed for hans gæst, så ville det være den manglende søvn værd. Med de ord ville han forlade hende i stuen og selv trække i noget nattøj for at få lidt søvn. Nok noget der ville blive svært. Eftermiddagen havde bragt på mange begivenheder og klokken var stadig ikke helt hans almindelige sengetid. En bog ville nok ikke være noget han kunne koncentrere sig om. Fåretælling valgte han derfor til sidst at thy til.
//Out?
|
|