Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 21.09.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Pub i London
Stilling: Servitrice
C-box navn: Noche
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 12, 2019 18:31:51 GMT
Pubben i det centrale London summede af liv. Kiza havde travlt, hun var iført en lille sort kjole, et hvidt forklæde og flade sorte sko. Det lange blonde hår var sat op i en knold med en lang hårnål som holdepunkt. Hendes pletfrie hud havde et let skær af sved da varmen i pubben for alvor kunne mærkes med de mange mennesker. Pubben var fredelig nok i sig selv men denne aften var der en eller anden bold kamp i mugglerverdenen der havde bragt selv de mest passive ud af deres huse og ned på deres lokale pub for at følge kampens gang. Kiza gik bestemt ikke op i sport, magisk som mugglersk og havde i stedet travlt med at undgå at støde ind i folk, spilde de mange øl hun slæbte rundt på og generelt smile til hver en gæst. Hun havde været ansat her nogle få måneder og hendes arbejdsdag var snart omme som klokken nærmede sig 22, og lige nu så hun frem til Londons kølige aften luft uden for de tonede ruder.
En eller anden scorede og Kiza måtte dukke sig da en hær af hænder jublende strakte sig op ad og nær havde skubbet bakken ud af hendes hænder. Hun smilede blidt da en mand undskyldte og gik over mod hjørnebordet for at sætte drinks og øl af til gæsterne der sad der. Hun smilede forsat, som var det klistret til hendes ansigt og begyndte at rydde endnu et bord da klokken ringede og indikerede at flere mennesker klemte sig ind i den i forvejen fyldte pub - der var bogstaveligt talt kun det bord tilbage som Kiza selv stod ved og hun satte derfor farten lidt op. Hendes ivrige hænder væltede et glas på gulvet og hun bed sig i læben før hun knælede og begyndte at samle glasskår op med et tungt suk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2019 18:54:41 GMT
Det var yderst sjældent, at Theo begav sig ud i byen, da han ofte ikke gad ses for meget som en festlig element, på trods af han yndede at holde fester og være vild - så drak han sjældent, og ville helst undgå det. Det havde en negativ effekt på ens evner og var bestemt ikke sundt. Theo vidste at der var enorme forventninger til hans evner, han var ikke gammel og ikke ung - han var i sin prime alder for quidditch og i hans optik var han stjernen over dem alle. Der var mange dygtige spillere, men han havde gjort et stort nummer ud af at brande sig selv, samtidig medh an kom for Agrawal familien, som havde et større handels firma som strakte sig over 3 kontinenter, så på alle måder var han succesfuld allerede nu. I aften var han hele ude med nogle enkle fætre, som havde inviteret ham ud - der var fridag imorgen og han havde bestemt ikke travlt. Han havde drukket sodavand det meste af aften, men nu havde de gået videre og her havde han lovet at få lidt at drikke. han kom ind, som en kvinde stod og tog glasskår op fra jorden. En jakkesæt beklædt Theo sendte hende et smil, og spurgte let med et varmt smil "Du har tilfældigvis ikke et bord til mig og mine to fætre?" spørgsmålet blev efterfulgt at et flirtende smil.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 15, 2019 14:07:27 GMT
Kiza så op da en stemme meldte sig bag hende og hun smilede bredt. ”Bestemt, lad mig lige blive færdig her.” Sagde hun venligt og skyndte sig med de sidste stykker glas. ”I kan bare sætte jer, jeg kommer lige med en kost – vi kan ikke have at nogle får ødelagt deres sko jo” Forsatte hun med et kækt grin, kom på benene og greb bakken samtidig med at hun lavede en gestikulation mod bordet. ”I er heldige, det er vores sidste bord” Sagde hun med et smil og drejede rundt på hælen for at hente menu kort og den før omtalte kost.
Få øjeblikke senere kom hun tilbage og gav mændene deres menu kort og fejede fermt det sidste glas op som hun ikke havde kunnet tage med fingrene. ”Dagens specialitet er fish ’n chips i anledningen af.. det der” Sagde hun og viftede med hånden mod det store fladskærms-tv på bagvæggen hvor hoveddelen af gæsterne befandt sig. ”I kan lige kikke menuen over, så kommer jeg tilbage” Sagde hun og forsvandt ud i baglokalet med fejebakke og kost. Hun greb sin notesblok og gik tilbage til bordet med mændene med et stort smil på læben. ”Nogle drikkevarer måske?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2019 15:45:26 GMT
Det var ikke et sted han normalt gik, da det var ikke lige var hans publikum - dog så Theo rundt og nikkede, som han smilte til damen der to glasskårene op. "Ingen stress frk." sagde Theo som vendte sig mod sine fætre og talte indisk kort og vendte sig rundt til hende. Han var iklædt en skjorte og et par chinos, samt en vest ud over. "Vi takker mange gange!" lød det med et smil til hende, som han fulgte efter hende sammen med fætrene. Han lod fætrene sætte sig ned først, og vendte blikket imod hende som kort gik hen for at hente menukortene. Han sendte et blik efter hende og smilte let, som han satte sig. "Tusind tak." lød det høfligt, som han så hvordan hun viftede afsted ud bagved. Theo lagde hovedet på skrå og så hende forsvinde, som hans fætter klappede ham på kinden og sagde noget på indisk og grinte. Theo grinte let, og rettede på sin ring og sad pænt med menuen i hånden. "Jeg tænkte frøken. Hvad ville du anbefale til mig." lød det, som han sendte hende et charmerende blik og et smil. "Bare mellem mig og dig." lød det, imens han rykkede lidt ud mod hende. Han rynkede og så over på fætrene. "Jeg skal have en pint, og de skal have en sodavand de to unger der." lød det, som Theo let trommede i bordet og sendte hende endnu et flirtende smil og vendte blikket mod fætrene. "ikke?" begge fætre nikkede og sagde høfligt tak til hende.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 17, 2019 11:30:28 GMT
Kizas smil var fængende og hun trommede lidt på blokken mens hun tænkte over hans spørgsmål. "Efter min mening er det bedste du kan få her inde pulled pork burgeren med fritter og bbq" svarede hun ærligt mens hun hastigt noterede deres drikkevarer ordre.
"jeg er straks tilbage" svarede hun og skævede kort til klokken, 10 minutter mere og hun var færdig. Hun hentede en pint og de to omtalte sodavand hvor på hun satte dem foran mændene med et smil. "Så.. noget at spise?" spurgte hun og vinkede en anden tjener hen. "min vagt slutter om lidt men hvis der er det mindste vil Josh hjælpe jer" Sagde hun og sen tydeligt homoseksuelle tjener smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2019 12:40:28 GMT
Han noterede hurtigt hvad hun sagde og vendte sig imod sine fætre, en hurtig snak frem og tilbage på indisk endte i Theo vendte sig imod Kiza som var kommet tilbage. "De to skal have fish and chips, jeg skal have en pulled port burger med fritter og bbq." lød det roligt. Det var sjældent at Theo gik ud i denne del af samfundet, men dette virkede ganske hyggeligt. Han sendte nogle overlegene blik rundt. Maden lød ganske god, han glædede sig til at få noget mad. Han havde ikke spist siden morgen, og hans fætre havde bedt om at få en rigtig britisk dag. "Må jeg ikke byde dig på en drink?" spurgte han med et smil, det virkede uskyldigt og Theo virkede oprigtig. Han havde sendt et par lange øjne efter hende, som hun var gået frem og tilbage og fandt hende flot fra top til tå. "Det kunne være hyggeligt. De to hoveder skal alligevel hjem efter maden. Så kunne du vise mig stedets udbud af drikkevare?" lød det med et flirtende smil.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 17, 2019 15:56:50 GMT
Josh nikkede ivrigt og gik ud for at bestille og Kiza så lidt rådvild ud. Hun smilede ved mandens forslag, det kunne der vel ikke ske noget ved. Hun slog ud med hænderne med et grin "tjaa.. jeg smider lige forklædet så" sagde hun og klokken nærmede sig alligevel fri tid.
Fem minutter senere kom hun retur, uden forklæde, og satte sig ved siden af manden der havde tilbudt. "Jeg hedder Kiza" sagde hun og så lidt fra den ene til den anden mens hun pillede ved sit blonde hår. Hun havde ret nemt ved at stole på folk men det havde endnu ikke bragt hende noget negativt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2019 16:46:16 GMT
Theo smilte til sine fætre, som begge tog en tår af deres respektive sodavander, selv tog Theo en tår af sin øl. Han sendte hende et smil, som hun forsvandt og lidt efter kom tilbage. Hun var en flot dame, der fortjente at være i hans selskab. "Jeg hedder Theo Agrawal, dette er mine to fætre. Sai og Araav" lød det mens han præsenterede dem begge. "Må jeg ikke byde på noget at drikke?" lød det glat og elegant fra Theo, som sendte hende et roligt blik. Han havde altid været charmerende og haft let ved at få interessen fra det modsatte køn. "Du vælger bare, alt er på min regning." - "Det kunne jo være du også var sulten." lød det med et grin.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 17, 2019 18:48:46 GMT
Kiza smilede til dem alle og snoede en lok af sit hår om en finger. [/b]"En cola tak, har ikke fået noget at drikke i timevis"[/B] svarede hun og viftede lidt luft mod sit ansigt med menu kortet. Der var frygteligt varmt syntes hun men de nye gæster virkede meget venlige og det var beroligende.
Josh kom med maden og Kiza rykkede sig lidt før hun bestilte en cola og Josh så skeptisk på hende før han hentede ordren. Et mål lykkes og pubben eksploderede i jubel hvilket markerede enden på kampen også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2019 18:59:36 GMT
"Det os noget værre noget at arbejde så meget." lød det med et venligt blik, som Theo sendte hende et smil. De to fætre snakkede hurtigt i munden på hinanden, og Theo grinte og vendte blikket imod Kiza. "Mine fætre siger du er den smukkeste de har set i England." lød det roligt, som han drak lidt af øllen. Han rynkede på næsen og smilte varmt til Kiza. Det her virkede allerede for let. "Så sagde jeg, at jeg var enig og at du er sandelig Englands smukkeste." lød det med et flirtende blik. Theo sendte et venligt blik til Josh og et smil. Der var ingen grund til at være så urolig.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 17, 2019 19:15:05 GMT
Kiza rødmede voldsomt ved hans ord og smilede bredt. "Sig tak" bad hun og mærkede varmen bryde igennem sine kinder. Hun fik sin cola og drak grådigt et par slurke før hun lod blikket glide over mændene foran sig.
Hun kunne ikke vurdere deres etnicitet, men hvad skulle hun også bruge det til. Hun ville bare have en hyggelig aften i godt selskab. "Hvor er i fra? spurgte hun manden der talte engelsk
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2019 19:53:13 GMT
Theo følte allerede at han var ved at opfange en hvis naivitet hos Kiza.. Han sendte hende et smil, og slyngede nogle indiske gloser ud til fætrene, som begge løftede deres glas og sagde en meget indisk udgave af cheers. Theo tog imod maden, som han fik serveret og spiste et enkel mundfuld og fik tyggede af munden, inden han svarede. "Jeg er halv inder, og mine indiske fætre er kommet herop for at se mig spille." derefter fik Theo skåret lidt af pulled porken ud og lagt på noget brød og han spiste det let, og drak en tår af øllen. "Hvad har du af planer i aften Kiza, ved godt vi lige har mødt hinanden. Men må jeg ikke byde dig ud på en drink, når de to knægte er røget hjem?" spurgte han med en flirtende tone.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 18, 2019 15:59:03 GMT
Kiza så nysgerrigt på manden og hævede øjenbrynene. "hvad spiller du? Kiza havde ingen anelse om manden var muggler eller magiker. Hun smilede og rødmede let ved hans kommentar før hun skævede til de to andre mænd.
Hendes mor havde altid bedt hende om at passe på sig selv men hvad var forskellen på at mødes med manden nu eller møde ham i byen senere. "det kan der vel ikke ske noget ved" svarede hun og grinede list så hun fik så søde rynker på næsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 18, 2019 16:26:35 GMT
Han havde ingen anelse om denne kvinde var muggler eller magiker, da de spillede fodbold i tv'et. "Jeg spiller for Falmouth Falcon som angriber." dette kunne være både et lokalt fodbold hold og et quidditch hold. Der var mange muligheder og utrolig mange sportsgrene, han tvivlede på at hun ville undersøge det nærmere. Hvis hun kendte til Falmouth Falcons vidste hun nok også det var quidditch. Han sendte hende et venligt smil, og spiste lidt mere af sin mad. "Perfekt. Så må jeg jo hellere skynde mig, at få spist resten." lød det med et grin. Theo fik hurtigt spist det resterende af sin burger og small talkede lidt med Kiza og drengene, hvorefter han rejste sig og fulgte drengene hen til en muggler automobil, som de kaldte taxa. Han vendte blikket mod Kiza, og sendte hende et smil. "Skal vi afsted, nogle bestemte steder du vil hen?" lød det spørgende.
|
|
|
Kiza Rikosta
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Kiza Rikosta on Aug 19, 2019 14:00:32 GMT
"Oh.." Svarede Kiza med et glimt af genkendelse i de brune øjne. Hun grinede lidt da han satte farten op og lod ham spise i fred mens hun selv drak sin cola. Den sorte servitrice kjole var pletfri efter en vellykket aften hvilket jo var heldigt da hun pludselig var blevet inviteret ud. Hun overvejede kraftigt hvor de skulle tage hen og tanken om at blive i pubben slog hende - men det var for velkendt og for kedeligt her, hvis de virkelig skulle opleve nattelivet så var der andre steder der var meget bedre at tage til. Hun snakkede lidt med de tre mænd selvom at hun havde svært ved at forstå de to udenlandske så hun holdt sig til at snakke med Theo det hun kunne. Han virkede som en spændende fyr og hun havde en ide om at han spillede Quidditch, men turde ikke spørge direkte da hun ofte fik forvekslet navne og ord rundt i sit kønne lille hoved. Hun var en køn pige, det havde de ret i og hun høstede somregel også en del blikke når hun valsede rundt i sin tjener uniform.
Da Theo og de andre var færdige med at spise og maden var betalt rejste flokken sig og Kiza kunne endelig indånde den friske natteluft uden for pubben. Klokken nærmede sig midnat snart og hun var stadig frisk og frejdig. Hun fulgte de tre mænd til en taxa som de to fætre satte sig ind i og Kiza vendte blikket mod Theo før hun så spekulativ ud. "Der er mange muligheder. Vi kan tage op på Fabric?" Forslog hun. fabric var en klub hun havde været på før med nogle veninder og der var ikke så frygteligt langt. Natteluften gjorde hende snart kølig og hun fortrød at hun ikke havde taget en trøje med - men hun havde fra morgnen ikke været klar over hvad dagen ville bringe jo.
|
|
|