Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2019 14:54:14 GMT
Ever lyttede roligt, som Timmy spillede de sidste toner. Han havde, hver gang Timmy havde taget ham i at kigge på ham, trukket øjnene til sig, og havde derfor ikke fanget Timmys øjne en eneste gang. Heldigvis!
"D-dejligt," stammede han og håbede at Timmy ville overhøre det: "Ja, hende har jeg godt set. Hende den mørkhårede ikke? Som altid kommer i problemer med @themadhatterwasher12?"
Så snart han opdagede, hvad han havde sagt, slog han hånden op foran munden. Det var ikke lige det han havde ville sige, men det var altså det der var kommet ud af ham. Guderne måtte vide hvorfor.
"Jeg øh, ehm," sagde han usikkert, som han forsøgte at gribe halmstrå, men gav så op og rystede opgivende på hovedet: "Nej. Jeg er ikke rigtig interesseret i piger."
Så gik det op for ham, hvad han havde sagt, og han skyndte sig at tilføje: "J-jeg vil hellere spille musik." ♡
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 11.02.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Timorthy Lavoie on Oct 23, 2019 23:17:18 GMT
Timmy opfangede godt den lille stammen der kom fra Ever og tippede hovedet lidt på skrå. Skulle han sige noget? Han valgte t svare på den del med Stella i stedet. ”Ja, det er hende.” Desværre definerede den del med Beatrix hende ret godt. Han havde kun gået på skolen her i knap 8 måneder og han hadede allerede den blonde heks langt mere end han huskede han havde hadet nogen før. Dette skyldtes udelukkende hvordan han behandlede Stella. Han bed sig lidt i læben, ”men altså det er nu ikke hendes skyld. Det er som om at Beatrix bare ikke kan lade hende være i fred.” Han sukkede opgivende som var det et dilemma han håbede Ever havde en løsning på. Timmy studsede godt over at han sagde han ikke var interesseret i piger. En lidt akavet stilhed spredte sig og Timmy var sekunder fra at spørge ham om han var interesseret i fyre, men Ever kom ham i forkøbet med at sige det var musikken der fangede ham. Heldigvis for Ever lød det logisk i Timmys øre og han smilede venligt imod ham, ”ah ja! Musik er også fantastisk. Men altså, bare man også husker der er andre ting i livet.” Han endnu et varmt smil blev sendt i retning af Ever. Det ville da være synd hvis han total missede chancen for at finde en sød pige hvis han var for optaget af musikken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2019 18:57:58 GMT
Ever så nervøs ud, da det så ud som om, at Timmy ville kommentere på et eller andet, men det gjorde han så ikke, og Ever blev mere rolig. Han sukkede lettet, men uden lyd. Det skulle jo ikke opdages - helst.
"Det påstår jeg nu heller ikke. Jeg-jeg forsøgte bare at konversere. Beatrix er ikke ligefrem... behagelig. Hun er faktisk det modsatte. Men det er synd, at hun har udset sig Stella som mål. Det må man da kunne gøre noget." Han tilføjede det sidste med en tænksom mine.
Han bed sig i læben, uden at tænke over det, og skævede næsten mistænksomt til Timmy. Han kunne godt se logikken i det han sagde, men han ønskede altså ingen pige. Han ville bare have en sød fyr. Gerne en meget sød en, skulle Ever bestemme.
"I know. Jeg er bare ikke rigtigt kommet dertil endnu," sagde han nærmest ligegyldigt med et skuldertræk, som han håbede virkede henkastet.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Dec 10, 2019 14:33:00 GMT
Timmy var ikke helt sikker, men han havde en fornemmelse af at Ever virkede lidt nervøs omkring ham. Måske var det bare fordi han var genert, men der var bare et eller andet over ham. Han nikkede til Evers ord og tænkte sig lidt om. ”Måske jeg skulle prøve at snakke med hende.” Sagde han så lidt tænksomt og kløede sig let i det ene øjenbryn. Han var dog lidt bange for om det ville forværre situationen. Én ting var i hvert fald sikkert. Stella måtte ikke vide det, hun ville sikkert bare forsøge at tale ham fra det. Igen gled et smil over Timmys læber og han slog let ud med hånden. ”No worries, det haster jo sådan set heller ikke.” Svarede han så. Man skulle i hvert fald ikke gøre noget hvis ikke man følte sig klar til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2019 20:53:44 GMT
Ever strøg en lok hår om bag øret, krøllet og sort. Han nikkede dog kun langsomt, da Timmy sagde, at han måske skulle snakke med Beatrix. Ever ville i hvert fald ikke turde at gøre det. Han vidste meget tydeligt hvor ubehagelig hun kunne være, for hun var grunden til, at han ikke turde springe ud som homoseksuel eller så meget som kigge på en anden dreng på den måde. Men det havde han ikke lyst til at tænke på lige nu, så derfor åbnede han munden og sagde: " Held og lykke med det, makker. Hun er strid." " Nej, det kommer vel når det kommer," sagde han i en tone, som han håbede lød henkastet: " Jeg har ikke ligefrem nogen i kikkerten..." Udover Haru Faa, den sætning færdiggjorde han inde i hovedet. Det var det sikreste sted at gøre det.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Dec 28, 2019 22:38:37 GMT
Timmy havde allerede taget en konfrontation med den blonde heks og han var ikke bange for hende, skønt han godt vidste at hun med lethed kunne gøre livet ret surt for ham. Han ville bare ikke bøje sig, det lå ikke rigtigt til ham. Han smilede venligt til Ever, ”Jah..jeg er stødt ind i hende før. Men jeg lever da til at fortælle historien,” han blinkede kækt til Ever. Ikke at han mente noget med det, det var bare i sjov. Faktisk havde han ikke rigtigt fået ballade med hende, selv efter at have fået et græskar til at vokse ud over hendes hoved, men nu var det jo også primært Stella hun gik efter. ”Præcis.” Slog han fast og rejste sig op for lige at strække benene. Han så tilbage på Ever med et smil. ”Jeg smutte lige hurtigt ud og henter en tår vand inden de andre dukker op. Skal jeg tage noget med til dig?” Spurgte han så før han roligt gik frem mod døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2020 20:21:19 GMT
Ever trak let på skuldrene, men smilede alligevel til Timmy. Han var heldig, mente Ever, sådan at overleve et møde med Beatrix uden enten at blive forhekset eller brække et eller andet. For historierne om Beatrix havde han bestemt hørt, og der var ikke så få af dem. Og Ever gjorde da også alt for ikke at støde på hende. Han skulle bestemt ikke nyde noget af det.
"Nah, jeg klare mig." Han rystede på en vandflaske, som før havde stået bag ham.
// Vi lukker måske tråden her?
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Jan 9, 2020 20:00:58 GMT
Timmy nikkede blot som Ever svingede kort med vandflasken. Han skulle bare lige have fyldt sin egen for mang kunne godt blive lidt tør i halsen af at synge. "Okay, jeg er tilbage lige om lidt." Annoncerede han og vinkede en enkelt gang før han forlod musiklokalet med retning mod toilettet for at fylde flasken. Han måtte hellere skynde sig lidt så de andre ikke skulle vente på ham.
// out
|
|
|