Mayson Carver
•
Magiker
Fødselsdag: 08.06.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
Fritidsjob: Medarbejder hos EB music
C-box navn: Viggar
|
Post by Mayson Carver on Jun 26, 2019 6:48:36 GMT
@nicolasteilmann
Diagoalstræde omkring kl. 14 Juni - 2056
Mayson gik ned af den travle gade. Han følte aldrig at han ville blive træt af at bo her. Der var så meget liv, det var der selvfølgelig også i Hogsmeade som havde været hans stamsted før i tiden, men Diagonalstæde var bare noget helt andet. Selvfølgelig ville det nok også blive lidt kedeligt i længden, det var ikke let at se ud som han gjorde da det forhindrede ham i at befinde sig steder hvor han risikerede at blive spottet at mugglere. Det var en regel sat for ham fra Ministeren for Magi, så han kunne desværre ikke gøre andet end at efterkomme den. Som han fik ned af gaden stoppede han op foran en lille krostue og overvejede om han lige skulle smutte ind og få sig et glas kold græskarjuice, for her i varmen kunne han virkelig godt trænge til det. Nu havde han det nok også lidt varmere end de fleste andre eftersom hele hans krop var dækket i et lag at blå pels. En del af forbandelsen som han kunne takke Benyamin Hale for. Dog var Mayson ikke sikker på at han ønskede at se "normal" ud. For ham var dette her normal, han havde set sådan ud siden han var 14 dage gammel hvor forbandelsen var blevet kastet. På trods af at leve i et magisk samfund hvor der fandtes kentaurer, husalfer og alle mulige andre væsner, så kiggede folk alligevel lidt underligt på ham når han kom gående, han var one of a kind -i hvert fald så vidt han vidste. Den djævleligende hale svingede lidt fra side til side som han overvejede sine muligheder, han boede jo i nærheden og kunne bare tage en af de græskarjuices han og Luke havde stående på køl oppe i lejligheden, men Mayson ville egentlig hellere sidde her og nyde det gode vejr. Som han blev enig med sig selv om at det var det han ville gøre, trådte han et skridt tilbage og var nær stødt ind i en anden person, "Hov, det må du undskylde, jeg så dig sket ikke," sagde han undskyldende og førte en trefingret hånd gennem det blå hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 26, 2019 11:06:52 GMT
"Det går nok, er ligeså meget min skyld" Sagde Han og begyndte at vifte lidt med sin blindestav, han samlet sine papir op i hvert fald så godt han, Han kravlet rundt på jorden han kunne ikke være 100% hvor godt han godt eftersom, han var blind, "Kan du se om jeg har fået dem alle sammen" Spurgte Han kravlende rundt på jorden, han greb ud efter papirende han rejste sig da han troede han havde samlet dem alle papirende op
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Jun 28, 2019 14:46:13 GMT
Mayson så på fyren som tabte sine papirer på jorden. Det gik op for den blå gut at manden foran ham var blind eller i hvert fald svagtsynet nok til at glå med blindestok. Han fik helt dårlig samvittighed over ikke at have set sig bedre for. ”Det er jeg altså virkelig ked af,” gentog han og satte sig på hug for at hjælpe med at samle papirerne sammen. Han sørgede for at holde halen hævet over jorden eftersom den var utrolig følsom og folk havde det med at overse denne ekstra kropsdel når de begav sig rundt i travlheden, det gjorde simpelthen så vanvittig ondt hvis nogen trådte på den. ”Ja jeg tror det var det hele,” sagde han venligt og rakte manden de papirerer han selv havde samlet ind for ham. I det han gav dem til den blinde strejfede hans hånd mandens. Dette ville nok hurtigt afsløre at Mayson ikke var helt som alle andre da selv hans trefingret hånd var dækket i blød blå pels.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2019 15:42:20 GMT
"Lad os sige vi begge er ked af det" Sagde Nico til manden "Tak" Sagde Han med et smil og tog et bedre tag om papirende "Er dog glad for du tilgivet, er ikke mange der gør det, selvom jeg ikke just kan gøre så meget" Sagde Nico tog et ordentlig tag om sin blindestok "Er dig taknemmelig" sagde Han
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Jul 3, 2019 17:09:09 GMT
Mayson kiggede på fyren og smilede varmt til trods for han ikke kunne se det. "Intet problem, det er jo ikke noget du selv har skyld i." Sagde han varmt. Det kunne han jo sådan set ikke vide. Nogen blev selvfølgelig født blinde, men nogen kunne også blive det grundet en ulykke, en besværgelse eller noget i den stil. "Det skal du ikke tænke på." Sagde han roligt og kiggede lidt i den retning manden var kommet fra. "Hvor er du på vej hen?" Spurgte han lidt nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 3, 2019 19:05:49 GMT
"Jeg kunne have været mere effektiv med min stav" Sagde Han stille til fyren Skulle bare ud at gå lidt Sagde Han med et smil til ham "Måske ind i Restaurant Levena" Han tog et mere kraftigt om sin stork "Kunne faktisk godt bruge lidt selskab, er lidt usikker på hvor jeg er" Sagde Han og sagde Kort efter "Jeg er blevet skubbet lidt rundt så er svært at bevæge sig ordentligt
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Jul 20, 2019 21:28:58 GMT
Mayson slog let ud med den trefingret hånd skønt den fremmede ikke kunne se det. "Så lad os bare sige at vi var lige gode om det." Forslog han og smilede så de spidse hjørnetænder blev blottet. "Altså jeg kan godt vise dig vejen til Lavena hvis du har brug for hjælp?" Forslog han venligt. Mayson var altid glad for at hjælpe folk. "Men ja, her er også utrolig mange mennekser i dag." Han kørte en hånd gennem sit matchende blå hår og sukkede let.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2019 11:40:28 GMT
"Lyder som en aftale" Sagde Han med et smil, "Må du meget gerne" Sagde Han til ham "Ja kan jeg høre" Sagde Han med et smil på læben, "Lad os se om vi kan finde Lavena" Sagde Nico
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Jul 25, 2019 20:09:19 GMT
Mayson nikkede og kom derefter i tanke om at den anden jo ikke kunne se det. Derfor rømmede han sig lidt, "Ja lad os det, det er ikke så langt herfra." Sagde han roligt og gav sig til at guide den anden mod resturanten som de kort efter nåede. "Så er vi her." Informerede han venligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2019 20:36:18 GMT
"Tak" Sagde Han med et smil Endnu engang tak,vil du med ind jeg giver" Sagde Han til ham med et smil på læben "Kunne være rart med lidt selskab" Sagde Han stille til ham. Han stod lidt og ventede på svar fra ham
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Aug 8, 2019 20:23:47 GMT
Han så lidt på den fremmede imens halen svingede i bløde buer bag ham. Egentlig havde han ikke de helt store planer for dagen, men han brød sig heller ikke om at den anden skulle betale for sig. ”En enkelt kop kaffe så, men jeg kan sagtens selv betale.” Smilede han og gik så hen for at åbne døren for den blinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2019 11:52:02 GMT
"Super en kop kaffe" Sagde Han og tråde indenfor og gik lidt med stokken svingede foran sig, Han smilede så til fyren "Kan du eventuelt se et frit bor" Spurgte Han med et smil, han kom her ret ofte men var kommet på afveje efter at have været et nyt sted
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Aug 9, 2019 22:40:17 GMT
Den blå fyr fulgte den blinde indenfor og lod automatisk de gule øjne spejde rundt efter et sted de kunne slå sig ned. Han ignorerede de blikke der blev rettet imod ham, samt den hvisken i krogende der så ganske tydeligt blev sat igang som han trådte ind. Det var heldigvis noget han havde vænnet sig til efterhånden. Han fik øje på et ledigt bord tæt ved vinduet. "Derovre," informerede han og kom så i tanke om at Nicolas selvfølgelig ikke kunne se hvor han pegede, "øhm ovre ved vinduet, lige frem." Forklarede han så kort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2019 10:48:30 GMT
Han fulgte hans indskuser, "hvor langt skal vi gå" Sagde Han med et smil på læben Han ramte noget og spurgte "Er det her" Spurgte Han stille, Han rakte armen ud for at se om der sad nogen føltes ikke sådan, så han valgte at sætte sig og smilede i hvad han tænkte var han retning "Fik jeg egentligt dit navn" Spurgte Han Ham stille "Mit navn er Nicolas Teilmann" Sagde Han med et smil
|
|
|
Mayson Carver
•
Magiker
|
Post by Mayson Carver on Aug 22, 2019 10:37:53 GMT
"Ikke så langt," forsikrede han. Han nåede frem til bordet og gjorde plads så den anden kunne sætte sig, "ja lige præcis." Svarede han hvortil han selv placerede sig på stolen overfor. Han kiggede lidt rundt i rummet, der var ved at blive fyldt godt op med gæster, "Mit navn er Mayson øhm.. Carver" tilføjede han så og så på Nicolas som han præsenterede sig. Han var ikke vandt til at præsenterer sig med efternavn, men når nu den anden gjorde det kunne han også lige så godt gøre det. Det var altid lidt svært at starte en samtale med en person man slet ikke kendte, for man anede jo ikke om man havde noget tilfælles. "Skulle du ellers mødes med nogen her i dag?" Spurgte han ind. Det kunne jo godt være at det var derfor han var på vej til resturenten.
|
|
|