Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 15:02:02 GMT
Han grinede kort og rystede så på hovedet: "Nej ikke som sådan... bare generelt nysgerrig tror jeg" sagde han roligt. Kyle havde aldrig haft samleje endnu, men altså han havde ikke travlt, han ville gerne lige finde den rigtige pige og der var nu nok også en lille skjult romantikker i ham som gerne ville sørge for at være tilfreds før han skulle være sammen med nogen. Han vidste godt at hans storesøster Molly havde lidt mere gang i den, men hun ar også en åben og charmerende pige, så han kunne godt forstå at drengene godt kunne lide hende.
"Nej... Åbenbart ikke" sagde han i et suk. "Min far, Bruce, døde for nogen år siden af kræft... Og nu siger min mor så at hun åbenbart havde en affærer med en der hedder Aurelius som jeg har kendt hele mit liv... og som åbenbart er min rigtige far og ja... Jeg er nok bare lidt nede over det" sagde han. Bruce ville altid være hans far, sådan var det - og han havde det forfærdeligt ved tanken om at han nu skulle se Aurelius som sin far, men han havde det egentligt fint nok over at de lige skulle snakke om det.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Jul 15, 2019 17:05:22 GMT
Stella bed lidt ned i sin underlæbe og måtte samle mod til sig, for det hun nu ville sige. "Men.. Spørg bare, jeg skal nok svare hvis der er noget. Jeg... var jo sammen med Ben i vinters." Der havde gået rigelig med rygter om det, som skønt Stella ikke havde snakket med Kyle om det direkte, så havde hun forventning om at han godt vidste det var sket. "Bare lov mig at vente til du finde en du virkelig godt kan lide og er tryg ved." Hun ønskede ikke at han skulle opleve det samme som hun havde været igennem.. Nu kunne fyre dog ikke blive gravide, men de kunne vel blive udnyttet lige så vel som pige kunne.
Da han så begyndte at fortælle om sin far, gjorde Stella store øjne i overraskelse. "Wauw... Det er lidt at en drage at sluge" Hun kunne slet ikke forestille sig pludselig at finde ud af sådan noget. "Sig med hvad så med ham Aurelius? ved han så hvem du er?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 17:40:10 GMT
Han smilede let. Denne her samtale var en smule akavet: "jeg må se... Lige nu skal jeg lige finde en jeg kan li' først" sagde han: "Jeg er jo ikke som Molly" Sagde han i et grin og gik ud fra at hun godt vidste hvem hans storesøster var, eftersom hun også gik på samme kollegie. han anede ikke hvor mange Molly havde være sammen med, de snakkede jo ikke om den slags, men hun havde da været sammen med nogen stykker, for Kyle havde da set hende kysse med flere, der var han nok lidt mere akavet omkring det end hun var.
"Ja, han kender mig godt... Jeg tror heller ikke han vidste det, min mor har holdt det hemmeligt overfor alle indtil jeg begyndte at undre mig" sagde han, Kyle havde altid undret sig over hans mørke hår og brune øjne - når nu ingen af hans forældre havde haft det. "Men nu må vi se" sagde han og trak på skuldrene: "Jeg skal tale med ham i sommerferien også må vi jo se hvad han siger" sagde han, det var nu ikke fordi Kyle forventede at få en ny far eller noget.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 15, 2019 18:11:13 GMT
Stella rettede lidt på sig og smilede så til vennen. "Det lyder rigtig fornuftigt Kyle" Stella var glad for at høre, hvor opmærksom han var og høre hvilken omtanke han gav sig selv og sit liv. Det var betryggende at vide han var i gode hænder. Hun forstod pludselig lidt om, hvordan Jacob Todd måtte have det omkring hende. He det var helt skørt at tænke sådan. "Såå hvad med Molly? Har hun skiftet fyr igen eller hvad?" Stella var faktisk ikke helt sikker på hvem Molly var sammen med, men hun vidste der ændrede sig lidt i ny og næ. Hun håbede dog selv på at hun og Timmy ville holde længe. Hun følte trang til at fløjte lidt over oplysningerne hun fik om Kyles forældre. Det var jo voldsomt. "Åh Kyle, jeg håber på det bedste for dig. Du skal bare sige til, hvis du får brug for en til at snakke med om det." Det var helt sikkert at hun ville være der for ham, hvis han havde brug for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 19:13:47 GMT
Han smilede blot: "Ja nu må vi se" sagde han blot. Han var måske ikke klar til sådan at gå ud i verden og finde en date, men hvis den rigtige kom forbi så var han skam klar til at se om det kunne blive til noge mere: "Jeg aner det ikke, jeg må indrømme jeg ikke helt spørger... Jeg vil helst ikke vide det" smilede han. At holde styr på sin storesøsters fyrer og samlejeliv var måske lige over grænsen for ham, han håbede da bare at hun hyggede sig også ønskede han sig måske også lidt af hendes selvtillid nogengange, men det kom jo nok med årene.
Nu var hun jo trods alt også et år ældre end ham. "Tak... Det skal jeg nok... Lige nu tror jeg mest af alt bare det er noget som skal overståes" sagde han og sukkede, han ville virkeligt gerne at det hele bare forsvandt og han ikke behøvede tænke på det længere.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 15, 2019 19:36:50 GMT
Det var da også ligemeget hvem hans søster datede, Stella havde Timmy og det var alt hun havde brug for. Kyle skulle nok også finde en når tiden kom til det. "Det også ligegyldigt, bare hun er glad tænker jeg. Vent er hun så egentlig kun din halvsøster eller er hendes far også ham Aurelius?" Det var lidt svært hvad der var sandheden og hvordan det hang sammen, så hun måtte altså lige spørge for at finde ud af det. Det måtte virkelig være noget rod at sidde i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 19:45:26 GMT
Han nikkede, hun var kun hans halvsøster og det var netop en af de ting der var så svær for ham at accepterer, for i hans hoved var hun jo hans søster fuldkommen som han var hendes bror, men han var nok lidt bange for at deres forhold ville blive anderledes nu. Dog håbede han lidt at han måske ville få muligheden for at snakke med hende, sin mor og Aurelius i sommerferien, sådan at han var helt klar når han startede på det kommende skoleår, han havde nok bare brug for at starte på en frisk.
"Nåh, jeg må hellere komme videre... jeg tror jeg har brug for at sidde og lære lidt" sagde han og rejste sig op for at gå hen og give Stella et kram. Han ville op i drengenes sovekammer for lige at læse lidt og være sig selv. Det havde trods alt ikke været den bedste periode i hans liv: "Vi ses snart" smilede han, inden han smuttede afsted.
//Out
|
|
|