Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Jun 13, 2019 18:52:56 GMT
Tråd til @kyle Juni - 2056
Sommerferien nærmede sig og for første gang havde Stella absolut ikke lyst til at tage hjem. Jo hun savnede sin bror Jacob Todd Helt frygteligt og det føltes som evigheder siden, at de havde siddet og delt slik på De tre Koste mens Stella havde fortalt om Timmy. Men det var jo netop det der var problemet. Sommerferien betød, at Stella skulle sige farvel til Timorthy Lavoie i meget lang tid. Det var hun meget bange for. Hvad hvis han nu fandt en anden i ferien eller at han glemte Stella. Hvad hvis han slet ikke gad hende mere efter ferien. Tanken gjorde Stella helt syg og hun var derfor krøbet op i en af stolene ved den knitrende pejs for at få lidt varme og hygge der. Det virkede trøstende på en måde, hun overvejede om hun kunne bruge lidt susepulver, til at opsøge sin bror, men det var nok ikke en mulighe. I stedet tog hun pen og blok frem og forsøgte så at komme videre med sine eventyr. Hun havde ikke rigtig fået skrevet noget siden Den grønne Ridder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 19:14:43 GMT
|
Der foregik meget i hovedet på en ung teenage fyr, især når sommerferien nærmede sig og man skulle begynde at overveje at tage hjem til sin mor, der helt sikkert ville høre hver en lille detalje om hvordan livet på Hogwarts havde været. På samme tid havde han dog lidt et problem med det faktum at han nok skulle hjem og snakke med Aurelius, hvilket han faktisk ikke havde det helt godt med. Kyle var sikker på at det ville ende med at blive super akavet, og han anede sket ikke hvordan han lige skulle få tingene til at gå op. Men nu måtte de jo se, en dag af gangen.
Kyle var netop kommet op i opholdsstuen efter at have løbet en tur rundt nede ved søen, han motionerede gerne engang imellem når han havde or mange tanker i hovedet og alt for meget krudt i røven. Han kiggede sig omkring som han kom op: "Jamen dog, er du gået helt død?" sagde han i et smil som han kom op og trak vejret tungt ind, nu hvor han endeligt nogenlunde havde fået pusten igen.
| |
♛
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jun 13, 2019 19:45:41 GMT
Stella kiggede op, da hun fornemmede nogen smile til sig og lagde pen og papir til side, så hun kunne give sin fylde opmærksomhed på Kyle. Hun rystede dog lidt på hovedet af hans spørgsmål og fandt så e lok hår, som hun satte sig til at rode ved. "Hej Kyle. Jeg .. sad bare lidt i mine egne tanker." Forklarede hun og vendte sig imod drengen der var kommet hen til hende. "Jeg tror det er første år, jeg på nuværrende tidspunkt ikke har glædet mig til at skulle hjem og allerede have fået pakket, men ikke i år..." I år var anderledes. Normalt var hun så træt af den hårde skolegang, mobberne der var efter hende og alle problemerne, at hun på nuværrende tidspunk allerede havde pakket og var klar til rejsen. I år derimod havde hun ikke rør det mindste. Hun kunne slet ikke overskue, at skulle være fra Timmy hun ville simpelthen ikke! Hun prøvede dog at lade det ligge for nu og smilede i stedet til Kyle. "hvor har du været henne?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2019 13:56:00 GMT
|
Han var overrasket over at hun sådan bare begyndte at snakke. Han kunne godt lide Stella hun var cool også selvom hun var to år ældre end ham. Selv var Kyle kun lige fyldt femten år, men han var ret moden af sin alder og typen der kunne tale med de fleste. En del af Hufflepuff pigerne var efter ham for tiden, han vidste jo godt at han var ganske køn - eller nej det vidste han ikke, men sådan som de opførte sig kunne han da godt gætte det var derfor. Dog var Kyle ikke sådan rigtigt interesseret i piger på den måde.
"Hvad er anderledes?" spurgte han i en eftertænksom og dog bekymrende stemme som han satte sig ned, for at kigge over i mod hende. Han kunne mærke han var træt efter sin løbetur, så han havde det ganske fint med lige at sidde lidt ned. "Mig? Nåh jeg har bare været ude og løbe" sagde han i et smil: "Det er en fin måde lige at komme ud med noget energi" sagde han og trak så på skuldrene.
| |
♛
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 1, 2019 5:33:09 GMT
Hvad der var anderledes? Åh der var særligt en ting.. en der fik hende til at smile, jo det var ham der var skyld i, at hun ikke rigtig ville have ferie. "Jeg har mødt en.. Timmy, han er bare så sød og... Jeg er nok bare lidt bange for at han vil glemme mig over ferien" forklarede hun så stille. Hvis hun ikke så Timmy i to måneder kunne han sikkert sagtens glemme alt om hende, og det havde hun bestemt ikke lyst til skulle ske. Hele tanken omkring det fik hende til at føle sig syg.
Kyle var heldig, han var ikke så gammel endnu og havde måske endnu ikke fået øjnene op for pigerne. Han kunne bare løbe sine ture og være bekymringsfri. Ikke lige som hende, der ikke helt vidste hvad hun skulle gøre af sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2019 20:56:43 GMT
Kyle glædede sig faktisk til sommerferien, mest fordi han glædede sig til at komme op på femte årgang, så blev han pludseligt en af de ældre elever og han glædede sig faktisk. Han var en af de ældste på hans årgang og selvom han kun var 15 år så følte han sig ganske moden af sin alder. Lige nu havde han det bare godt med at sidde og slappe af i opholdsstuen og Stella var da ikke den værste man kunne slappe af med: "Timmy? Hvad kollegie går han på?" spurgte han og var ikke helt sikker på om han syntes han havde hørt navnet før. Der var jo over tusinde elever på Hogwarts så det var ikke altid helt til at holde styr på.
Kyle havde haft lidt med tøserne at gøre, mest fordi at mange af de piger på hans årgang syntes han var helt fantastisk, dog havde han kun kysset lidt med to, han var ikke rigtigt gået videre med det. Men nu var han trods alt femten år, så interessen var da ikke helt væk for pigerne: "Sååh er du forelsket i ham?" spurgte han nysgerrigt og lænede sig en smule tilbage i stolen.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 4, 2019 4:34:27 GMT
Somme tider glemte Stella, at Kyle var nogle år yngre end hende selv, og derfor ikke kendte eleverne fra hendes årgang så godt. Det gjorde hende dog intet at skulle snakke om Timorthy Lavoie "Han er ravenclaw. Han spiller quidditch for dem, ham med det grønne hår." Forklarede hun og mærkede hvordan smilet vokset bare fordi hun snakkede om ham. Hun var så glad for hvad de efterhånden havde fået sammen og det blev svære og svære ikke at tænke på ham. Hun håbede bare så inderligt at han ikke ville glemme hende over ferien. Det var dog også en frygt der var taget til over den senere tid. Kyles spørgsmål fik hende til at rødme. "Faktisk så.. er vi kærester. så jo jeg er meget forelsket." Hun kunne nærmest ikke blive mere rød i hovedet end hun var nu, og hun sad da også og grinede lidt froget, mens hun pillede ved en lok af sit hår. Jo hun vaar bestemt forelsket!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 4, 2019 19:17:19 GMT
Kyle syntes det var dejligt bare at sidde og snakke lidt, Stella var trods alt ganske cool. Selv havde Kyle ikke nogen kæreste og det havde han det faktisk fint nok med, selvom han var en dreng med krudt i røven så havde han en drøm om at gå ud af skolen med gode karakterer, og desuden så havde han jo haft lidt problemer i forhold til hvem der var hans biologiske far. Det havde han nok også lige brug for at bruge lidt af sommeren på. "Art cool... ja ham har jeg godt set... Har aldrig rigtigt snakket med ham" sagde han blot, han havde ikke så meget i mod de forskellige kollegier, selvom han da nogengange havde en mening om at Slytherin drengene var latterlige.
"Åh cool... Tillykke med det" sagde han blot og sendte hende et skævt smil, måske en smule misundelig nu han tænkte over det. "Så jeg kan næsten gætte på at i skal bruge sommerferien sammen?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet let på skrå som han kiggede på hende, Kyle skulle nok bare bruge tid sammen med sin søster. De talte ikke altid super meget sammen på skolen, men de havde faktisk et ganske godt forhold, hun gik jo bare en årgang over ham.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 8, 2019 4:32:20 GMT
Stella smilede forelsket, som hendes følelser og fortælling blev anerkendt af den yngre grævling. Det var egentlig meget hyggeligt at snakke med ham om den slags, skønt det var lidt svært at tro, at han helt kunne sætte sig i hendes sted. Stella følte selv, at hun havde været tidligt ude så at snakke med en der var så meget yngre, men Kyle var nok mere fremme end hun. Det var også i bund og grund derfor de fungerede godt sammen. Hans spørgsmål fik hende dog til at tøve lidt. "Jeg ved det ikke. Jeg er bange for om han overhovedet har tid." Stella var ret usikker på generelt om Timmy ville glemme hende i løbet af ferien.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 8, 2019 12:19:14 GMT
Kyle nikkede let. "What har tid? Selvfølgelig skal han da have tid til dig!" sagde han og smilede til hende, hun var en utrolig smuk pige og hun var virkeligt sød - så hvis hendes nye kæreste ikke kunne finde tid til hende i sommerferien, så måtte Kyle desværre sige han syntes han var en smule latterlig. "Men i er glade for hinanden?" spurgte han nysgerrigt. Han skulle nok også finde en kæreste en dag, emn han måtte indrømme at han ikke havde så travlt.
Han var kun femten år gammel, og man vidste jo aldrig helt hvornår man fandt den rigtige. Desuden var der jo mange piger på Hogwarts og Kyle havde langt fra snakket med dem alle sammen: "Jeg tror bare jeg skal være sammen med min mor og søster i ferien" påpegede han. Også skulle han have snakket med Aurelius hvilket han var ret nervøs for, men nu måtte han jo se hvordan det endte.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 11, 2019 11:28:49 GMT
Stella smilede over Kyles kommentar, har var simpelthen så sød altid, virkelig en god ven. For han havde jo sikkert ret, selvfølgelig ville Timorthy Lavoie have tid til hende. Hvad tænkte hun overhovedet på. Hun var bare så bange for om det ville holde det de havde. Tænk hvis det ikke gjorde, hvis han fandt noget bedre, eller... eller bare... ih det var svært nogen gange! Heldigvis fik Kyle spurgt ind til nogle ting, der trak hende ud af den lidt dystre tankegang. "Jeg er hvert fald rigtig glad for ham. Jeg tror nu også han er glad for mig. Det håber jeg hvert fald han er." Kinderne blussede en smule op og smilet blev større, det var lidt flovt også selvom det var foran Kyle, der var yngre end hende selv og måske slet aldrig havde været forelsket før. Da han så fortalte om sine ferieplaner trak Stella lidt på skuldrene og smilede til ham. "Vi kan da finde en dag at spise is, hvis du har lyst." foreslog hun så. Timmy skulle vel også ses med hende der Kimberly noget af tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 10:10:27 GMT
Kyle nikkede: "Jeg håber også at finde en kæreste på et tidspunkt, men det er lidt som om at de piger der er interesseret i mig, ikke er nogen jeg kan lide" påpegede han i et smil. Kyle var faktisk en ganske populær dreng på sin årgang, men han var ikke rigtigt interesseret i pigerne. Især ikke fordi at mange af dem kun gik på 2. og 3. årgang, og han gad ikke rigtigt være et eller andet idol, han ville hellere bare finde en sød pige. han havde kun kysset lidt med en pige, en gang til en skole fest. Men udover det var det ikke noget han sådan rigtigt havde erfaring med.
"Har i sådan.. Gjort det?" spurgte han nysgerrigt, han var jo lige i den alder hvor sådan noget var en smule spændende: "Det lyder hyggeligt..." sagde han og smilede til Stella, han var glad for hun havde fundet en sød fyr, og han var glad for at de to var venner. Faktisk var hun muligvis en af de bedste venner han havde, han var nemlig ikke altid så god til at lukke folk ind: "Jeg glæder mig ikke engang til sommerferien hvis jeg skal være ærlig" sagde han i et suk.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 15, 2019 11:18:43 GMT
Stella smilede lidt af sin ven. "Der skal nok komme en pige en dag. Se bare på mig. @timmy kom jo også ret pludselig." Stella priste sig lykkelig over at hun den dag havde siddet hvor hun gjorde og læst. Hun burde næsten takke @themadhatterwasher12 for at have mobbet hende den dag. Tanken fik næsten Stella til at grine. "Undskyld, men ja Kyle. Der skal nok komme en pige til dig" Hun havde godt lagt mærke til hvor mange af pigerne på 2. og 3. år der sad og sukkede når han gik forbi, og hun havde da også oplevet nogen gange at blive stoppet ude på pigernes toilet for at blive udspurgt om Kyle, fordi nogle piger gerne ville score ham. Det var ret mærkeligt. Faktisk var det utroligt at hun var blevet så gode venner med ham. Hans spørgsmål om hende og Timmy gjorde hende straks højrød i hovedet. "HVAD?! nej. Eller altså.. ikke dét det." Sagde hun så bare. Hun havde nok heller ikke fortalt det, hvis de havde. Den slags var hun alt for pinlig over til at dele. Lidt efter da de igen snakkede sommerferie rynkede hun brynene ved Kyles udtale. "Hvorfor ikke?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 13:39:20 GMT
"Hvad?" sagde han i et grin som hun grinede. Han nikkede dog så: "Ja, jeg venter og ser" sagde han blot, han anede jo ikke lige hvad dag det havde tænkt sig at være at han skulle finde den rette, der var jo trods alt et begrænset udvalg på Hogwarts. Men for nu lod han bare tiden gå sin gang, han havde jo heller ikke travlt, men nu hvor han snart fyldte 16 så var han da begyndt at være lidt mere interesseret i alt det der med piger.
"Jamen jeg er bare nysgerrig..." sagde han i et smil: "Det kunne da godt være i havde" sagde han blot, han var bare nysgerrig - fordi han jo lige var i den alder hvor alt den slags var lidt spændende. "Ja det er lidt indviklet, men åbenbart er min far ikke min rigtige far... Så nu skal jeg så åbenbart møde min rigtige far... Det hele er bare lidt kompliceret" sagde han en smule modløst, ha magtede næsten ikke at tænke på det.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
|
Post by Stella Todd on Jul 15, 2019 14:10:29 GMT
Stella kom til at grine, men det gjorde hun så ofte med Kyle, så det var der egentlig ikke noget underligt i. Det var godt selskab og hun var glad for at have ham som ven. Det faldt ofte godt i hak, for mens han var meget fremme af sin alder, var hun lidt tilbage af sin, hvilket resulterede i at de nok ramte hinanden ret godt. At Kyle nu begyndte at spørge hende til samleje var ikke lige hvad hun havde regnet med. "Altså det har været virkelig tæt på og... og jeg har da også set ham nøgen." Hun blev knaldrød i kinderne og fik det virkelig varmt. Det var virkelig privat at snakke om, men hvis hun endelig skulle gøre det, så var Kyle nok en af de få hun ville sige noget til. "Er.. er der noget særligt du er nysgerrig omkring?" Hun havde da været sammen med Ben en gang før Timmy, så muligheden for at svare på evt spørgsmål var der da, skønt hun ikke var meget for det.
Da han så fortalte om sin far, trak hendes bryn sig sammen i en undren "Du.. er din far ikke din far?" Det forstod hun ikke rigtig noget af, det lød mærkeligt.
|
|
|