Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 16:03:32 GMT
Roma var endelig kommet hjem fra Los Angeles. Det havde været et langt stay i den her omgang, fordi der skulle filmes næste sæsons A-del (første del), og det hele skulle selvfølgelig være perfekt.
Og eftersom hendes arbejdsgivere var no-maj's, så havde hun følt sig tvunget til at tage turen hjem til London med et fly. Hun var ikke just meget for det, for tænk hvis den styrtede ned? Men biletten var bestilt, og hun kunne dårligt bortforklare sig, i forhold til at tage hjem på egen hånd. Det var jo sådan noget hendes manager bookede, endnu en no-maj.
Så det havde været en lang og ubehagelig tur, og hun trængte til en drink - og til at se sin søn, Nathan.
Hun var meget typisk klædt. Det eneste der ikke var helt så 'typisk Roma' var farven på blusen. Stilen var ellers meget hende: ærmeløs bluse (godt nok i lyserød, men det var det hun havde tilbage af rent tøj), en sort nederdel med blonde-blomster mønster på (som gik til lidt under knæene) og et par hæle som i bunden startede med at være sorte, men jo længere man kom op, jo mere blev de samme farve som blusen.
Som hun trådte ind i pubben Det Slagtede Lam, så hun sig om, for at finde Nathan derinde. Hun vidste, at han arbejdede der. Desuden var det det bedste sted at tage hen, for der var ikke helt så mange mugglere, som fulgte med i serier og den slags, så chancen for at blive genkendt var langt mindre.
Desuden så hittede 'hendes' serie mest i USA, Canada og Norge - af en eller anden grund. Og hun ønskede virkelig ikke at blive genkendt, når hun var så træt, som hun var.
Hun gik op i baren, og gled ind på et af stolenes sæder. ♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 10, 2019 10:09:01 GMT
OutfitNathan havde efterhånden eget Det slagtede Lam i 3 måneders tid, og selvom han havde haft travlt med at flirte med lette piger, ansøgende piger og lidt med sit personale, så var der alligevel ved at komme godt styr på værtshuset. Nok var gulvet klistret og væggene fedtede og der hang spindelvæv rundt i hjørnerne. Alligevel var stedet blevet sat i stand så det nu afspejlede sig mere ham og han var stolt af sit arbejde so far. Dagen i dag bød dog på en glædelig og dog forunderlig overraskelse, han længe havde ventet på. Mens han stod og ordnedet glas i baren gik døren nemlig og og ind trådte den person i verden, han nærede mest respekt til foruden sig selv. "Mor..." Den glade stemmeføring blev dog hurtigt spørgende, da han fik øje på det tøj hun var iklædt, det var så langt fra hvad hun normalt gik i og han så derfor undrende på hende. "Sig ikke du er ved at prøve en eller anden ny livsstil eller at jobbet har steget dig til hovedet!" Så grinede han dog alligevel og gik rundt om disken for at lægge armene om sin mor i et kram. Det var rart at se hende igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 10:21:55 GMT
Roma børste imaginary støv af sit skørt, men smilede stort, da hun så, eller snare opdagede, Nathan. Hendes lille dreng så godt ud, og han var blevet så stor! Hun var nær ved at knibe en tåre, men tog sig sammen med en dyb indånding.
Hun lod sig glide ned af barstolen og bredte armene ud, da han kom hen imod hende, så hun kunne trække ham ind i et bjørneknus. Hun havde savnet ham. Mellem filmningen og at tilbringe al sin tid i LA, så havde hun ikke set ham meget de sidste 3 måneder.
Dog kunne hun ikke lade vær med at rynke lidt på næsen over pubben i sig selv. Hun fandt den lidt snusket, men hvad kunne han også gøre ved det? Det var jo ikke ligefrem fordi han ejede stedet, nej han arbejdede der jo bare.
"Meget morsomt, Nat," sagde hun med en hovedrysten, så det glatte hår dansede hende over skuldrene.
Enhver kunne desuden se, at det var en meget gladere Roma, som han var ansigt til ansigt med i dag. Hun var blevet meget... friere på en eller anden måde, efter hun havde sagt sit job op som den strenge Professor Lorde. Hun virkede langt lykkeligere med sit nye liv, også selvom det betød, at hun så Nathan langt sjældnere.
"Har du det godt?" sagde hun med en mors bekymring i øjnene, og placerede sine hænder på hans kinder, mens hun så indgående på ham, og studerede ham på sin egen måde. ♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 10, 2019 10:38:01 GMT
Efetr at have hilst på sin mor rankede han ryggen lidt, så han så ekstra stolt ud der midt i baren. Hun vidsteikke ligefrem at han ejede stedet, men alligevel ville han gerne vise det frem. Han havde trods at klaret sig ret godt og nød virkelig livet der fulgte med baren. Den lidt lyssky atmosfære gjorde det så meget nemmere for ham at forbinde fornøjelser og forpligtelser. Han var dog glad for det ikke varen af de dage, hvor han havde Avery Rider siddende under disken med ham i munden. Det ville gøre det enormt akavet. Roma havde sikkert stadig en eller anden lyserød fantasi om, hvor uskyldig han var. Tanken fik ham til at smile, shit har sluppet af sted med meget på Hogwarts fordi han kunne sno hende om sin finger. Det var simpelthen skønt. "Jeg måtte lige tjekke om jeg skulle have dig indlagt" Drillede han og blinkede til hende, før han så kyssede hende på kinden. Det var virkelig rart at se hende igen. Han havde savnet hende frygteligt over de sidste mange måneder, og der var å meget han gerne ville dele med hende. Bla det med at han havde overtaget baren. "Jeg har det fint. Og du?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 10:45:41 GMT
Roma slap hans kinder, som han plantede et familiært kys på hendes kind. Han havde altid været et meget kærligt barn, og det så ud til at være fortsat lidt ind i hans voksenliv. Hun havde da i hvert fald både fået kram og kys i den her omgang.
Hun smilede skævt til ham, og skubbede til ham på en drillende måde, dog hverken særlig hårdt eller noget.
"Du er for meget," sagde hun og rullede øjne af ham, inden hun fangede hans blik, og smilede igen - et af de sjældne smil, kun reserveret til ham.
"Stille og roligt. Du ved hvordan det er. Der er så meget der skal gøres i LA. Jeg skal jo i kosume og alt muligt, det er godt nok noget der tager tid," lo hun gladt, og rystede let på hovedet. "Men det er jo det samme hver gang, så jeg vil hellere høre om dig. Hvordan går det her på jobbet?" ♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 10, 2019 11:35:51 GMT
Hun var så nem. Eller hvert fald på mange måder. Det var utrolig hun ikke snart blev klogere i forhold til at aflæse ham, men det gjorde ham intet. egentlig var denne mor-kærlighed og så rar. Eller var det måske faktisk ham, det trængte til at blive klogere? ham der var nem? Det var hvert fald rart at se hende igen, specielt når hun så så meget mere glad og levende ud end hvad hun før havde gjort. Dét betød virkelig meget for ham. Han hørte kun halvt efter, hvad hun fortalte, ventede bare på om hun fortalte noget om hvad der skete på kærlighedsfronten. Mon hun stadig vendte hovedet efter smukke kvinder? Det var en ting han stadig havde det rigtig svært ved, men efter han var blevet færdig på Hogwarts, var det alligevel blev nemmere for ham. Der lød dog ikke til at være nogen endnu.
Selvfølgelig ville hun også hellere snakke om ham, hvilket bestemt ikke gjorde ham noget. "Tja det går ret godt. Indtjeningen er god og jeg synes egentlig her begynder at se godt ud. Det er svært helt at komme af med det snuskede.. design, men det har også sin charme må jeg indrømme. Så tja , jeg er glad for det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 13:24:32 GMT
Roma så på sin søn på en måde, som kun en kærlig mor kunne. Hun holdt meget af sin søn, og havde altid været der for ham. Det var også en af de mange grunde til, at der intet skete i hendes kærlighedliv. Hun ville hellere være der for ham end løbe efter mænd (eller damer).
Desuden havde hun meget svært ved at indrømme, at hun også var tiltrukket af kvinder. Det var virkelig ikke nemt, og hun troede at Nathan ikke vidste noget om det. Men Nathan var jo blevet stor nu, så måske hun skulle begynde at jagte kærligheden igen... så var spørgsmålet jo bare hvilket køn.
"Så længe du er glad... men indtjening? Du mener din løn, ikke?" sagde hun og forsøgte at skjule sin overraskelse over hans udtalelse, men failede totalt.
♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 10, 2019 17:30:22 GMT
Nathan smilede og rystede lidt på hovedet af sin mor ved hendes spørgsmål. Det var meget sødt som hun spurgte ind, men hun burde da kende ham bedre. Selvfølgelig var der ingen der arbejdede over ham på denne bar. Han ejede stedet; den eneste måde at klare sig på. "Jo mor, jeg mener indtjening. Jeg ejer stedet her." Forklarede han som var det det mest naturlige i verden. Men come on, han skulle sgu da ikke være bartender under en eller anden gnavpot.
Nææh han nød at have sit eget sted og så kunne han også ansætte dem der fungerede godt sammen med ham. Den var kun en han ikke selv havde fået lov at ansætte, hun fulgte ligesom med pakken, men ellers var resten nogen han havde anset og det var virkelig gode piger. Særligt @penelope. Nok var hun en del år ældre end ham, men han elskede det forhold de havde. Det ville også være Penelope Han ville vende sig til, hvis der vare noget han havde brug for en mening ekstra til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 17:47:50 GMT
Roma gjorde store øjne, og en mærkelig, lille begejstret lyd undslap hendes læber, som hun faldt ham om halsen i et nærmest lidt over-gearet kram. Det var meget unlike hende, men på den anden side, hun havde forandret sig meget over de sidste par måneder.
Bare det at hun var begyndt at kigge på piger, uden at føle sig alt for skyldigt, var da en nyhed - dog en nyhed som kun de færreste kendte til.
"Du har simpelthen overtaget stedet! Hvornår er det sket?" sagde hun glædeligt overrasket, og kyssede ham på panden, på en meget mor-agtig måde og krammede ham så igen.
Hun havde aldrig været særlig touchy-feely, men med Nathan var hun det. Han var jo hendes søn, after all, og han skulle da mærke, at hun elskede ham. Derfor gjorde hun en undtagelse med ham som den eneste. ♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 10, 2019 18:48:24 GMT
Nathan fnøs let af sin mor, dog stadig med et smil på læben. Men helt ærligt, hun måtte da kende ham godt nok til at vide, at han drømte stort. "Ja mor, stedet er mit." Det var fint som hun kyssede og krammede ham, men nu blev det alligevel lidt for voldsomt og han prøvede derfor at skubbe hende lidt væk. Stedet var fuld af kriminelle og lyssky handlinger, han ville da ikke stå der og blive overkysset som en anden dengse. "Mor.. Helt ærligt!"
Nathan trak hende med ind på kontoret, hvor hun lidt nemmere kunne få lov til at være den omklamrende mor hun af og til var. "Jeg tror snart jeg har haft stedet i 3 måneder." Forklarede han så lidt eftertænktsom, og trak på skuldrene. Der havde været så meget at se til, at han faktisk ikke helt var sikker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2019 20:06:19 GMT
Roma rødmede, da han sagde 'mor helt ærligt!'. Hun kunne godt se, at hun måske havde været lidt overkærlig, men hun var bare så glad på hans vegne! Hun kunne ikke holde det inde.
"Undskyld, Nath. Jeg er bare så glad på dine vegne! Jeg skal nok lade vær med at gøre dig til grin overfor dine venner."
Hun fik et kort flashback tilbage til en af dagene på Hogwarts, fra dengang Nathan stadigvæk gik der. Hvor han havde fået en rigtig god karakter, og hun havde kysset ham på panden, på samme mor-agtige måde, foran alle hans venner. Der havde hun også været pinlig.
Som han trak hende med, fulgte hun med ind på hvad hun regnede med var hans kontor. Hun satte sig på en ledig stol, og smilede stort til ham. Hendes moderhjerte var ved at briste af stolthed. Tænk at han var blevet så voksen på tre korte måneder!
"Du er blevet så voksen," sagde hun med samme store smil. ♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jun 24, 2019 16:52:11 GMT
Hvad det alderen eller vejret der gjorde hans mor helt kuldret? Uanset var det da utrolig som hun opførte sig. Den kvinde trængte godt nok til en at leve med eller noget. Jo han elskede sig mor, og ville altid være mors dreng, men han var voksen nu, det skulle ikke få hende til at behandle ham, som var han 7 år gammel. Det var jo helt utrolig som hun var. Det var tre måneder de ikke havde set hinanden! "Mor... for fanden." Han rystede lidt på hovedet af hende. Hvis nogen bemærkede hvordan hun var overfor ham, så ville han jo blive til grin for evig tid fremadrettet.
Det var derfor også en lettelse, da de kom ind på kontoret. Der kunne de i det mindste være lidt private. "Jeg lånte start kapital af bedstefar, og altså.. Han var ikke helt at det er en bar, jeg ville købe, så gider du lade være med at nævne noget, før jeg har fået ham betalt tilbage?" Han skulle ikke nyde noget af at få bedstefaren på nakken! "jeg blev voksen for to år siden mor, da jeg stoppede på Hogwarts." Hun var simpelthen umulig... umulig, men dejlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2019 13:00:01 GMT
Roma var måske lidt anderledes end hun plejede, men de sidste tre måneder havde ændret hende til det bedre. Hun havde været mere fri, end hun havde været i årevis, fordi ingen i USA rigtig kendt den 'gamle' Roma. Så hun kunne pludselig være, som hun gerne ville.
Hun kunne dog ikke undertrykke et frown, da han sagde, at han havde lånt penge af bedstefar. Det var i hvert fald helt sikkert noget, som hendes mor (og Nathans bedstemor) ikke vidste noget om, for så var det aldrig sket. Hun holdt trods alt bedstefar i ret kort snor, og havde altid gjort det, men han havde selvfølgelig også sine egne penge.
"Det skal jeg nok. Ellers kommer han bare i problemer med bedstemor," svarede hun og lød lidt bekymret.
Hun ville helst ikke skabe problemer med Eleanor (bedstemor) for hverken bedstefar eller Nathan. Generelt så gjorde hun alt for ikke at komme på tværs af hende, for hun var skræmmende og meget streng.
"Men nu har du jo et job! Og du ejer endda stedet, du er rigtig voksen nu," argumenterede hun for, og smilede moderligt til ham.
Hun havde nær knebet en tåre også, men tog sig sammen. ♡
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jul 11, 2019 21:29:58 GMT
Nathan rystede på hovedet af sin mor. Hvordan havde hun overhovedet klaret det hele? Han havde aldrig troet at de ville kunne holde til at være adskilt i 3 måneder, ikke med den afstand, men de havde også skrevet breve hele tiden. Hans stakkels ugle havde været helt udmattet af alle de turer over atlanten. Nathan grinede lidt som bedstemoren blev nævnt, åh ja, hun var en skrap dame. Hun var muligvis også den eneste kvinde Nathan virkelig havde respekt for eller nok snare viste ærefrygt overfor. Han vidste man ikke kom godt fra at svare hende igen og det ikke var til at løbe om hjørner med hende, så det lod han være med.
Han rystede på hovedet af sin mor og hendes voksensnak. Hun var jo umulig. "Mor, jeg sagde jo jeg ville tjene mine egne penge. Lige siden fa.... Lige siden han blev afsløret i hvem han virkelig var, har jeg gjort alt for at vise han tog fejl omkring os. For at vide at vi slet ikke har brug for ham!" Det var et emne der altid havde ligget dybt i Nathan, svigtet fra hans far, men siden 7 årgang af Hogwarts havde han arbejdet intenst på at komme videre, at vinde at vise han ikke var svag!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2019 20:19:26 GMT
Roma smilede blot af sin søn. Hun havde ikke troet, at hun kunne klare sig så langt fra ham, så lang tid ad gangen, men tiden var bare FLØJET af sted. Mellem filmning og makeup, så havde hun brugt al sin tid på at sove, så hun var frisk til næste dag med filmning.
Hun havde haft så vanvittigt travlt, men de havde altså også sendt breve frem og tilbage over hele perioden, så de ikke følte sig så langt væk alligevel. Så travlt at hun havde måtte låne andres ugler, for at kunne sende af sted, da hendes var helt flad og ikke kunne flyve frem og tilbage på samme dag.
"Selvfølgelig tog han fejl af os. Vi er bedre end hvad han gjorde os til. Jeg forstår dog stadigvæk ikke, hvordan han snød mo-bedstemor," sagde hun med en hovedrysten, og lod en hånd løbe gennem det korte, mørke hår.
Siden hendes eksmand havde fået afsløret sig selv som en... ja, i hvert fald alt andet end fuldblods - så havde hendes liv været mere en besværligt. Hendes mor havde været meget utilfreds, og faktisk nægtet at se Nathan i en periode, fordi han ikke var rent blod. Heldigvis fik hendes far banket lidt fornuft ind i hende, og selvom hun var modstridende, så var han dog stadigvæk hendes barnebarn.
"Men ja, vi har ikke brug for ham. Vi kan klare os selv," sagde hun og kunne mærke sit hjerte svulme af stolthed over, at hendes søn var blevet så voksen.
Men alligevel kunne hun også mærke den indestænkte vrede mod eksmanden ulme i hendes indre. Hun havde aldrig tilgivet ham det, og ville aldrig komme til det. Han havde snydt hende, hell, han havde snydt dem alle! Hvordan han var lykkedes med det, var hende stadigvæk en gåde, for hendes mor havde fingrene i alting der handlede om fuldblodsslægter, så han havde virkelig været dygtig...
Dumme svin!.. ♡
|
|
|