Angela Dupuis Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 01.04.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Bellefeuille
Arbejdsplads: Floridos Iscafé
Stilling: Medarbejder
C-box navn: Chrille
|
Post by Angela Dupuis Blake on Jun 6, 2019 3:50:44 GMT
Det var enormt pænt af manden selv at komme op med sit service. Normalt lod man det bare stå og så ville de rydde af. Derfor smilede hun til ham og blinkede taknemmeligt. Hun smilede ganske forsigtigt da han spurgte til hvornår hun havde fri og rettede så på sit hår. "Det har jeg en gang i aften." Lød det så fra hende. Det var en af hendes lange dage, og med det antal kunder var der nok at se til.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 8:38:48 GMT
"Kunne du være interesseret i at komme ud af spise" Spurgte Han stille hende, og blev ved med at holde blikket på med et spændt blik, Var dælme længe siden han sidst han havde været på date. Han kiggede lidt væk på folkene de blev lidt utålmodig, han var dog ligeglad. Han vendte så blikket mod hende
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 01.04.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Bellefeuille
Arbejdsplads: Floridos Iscafé
Stilling: Medarbejder
C-box navn: Chrille
|
Post by Angela Dupuis Blake on Jun 6, 2019 18:14:00 GMT
Angela smilede taknemmeligt til manden, men måtte også vurdere ud fra hvad hun lige kunne holde til. "Det er meget sødt af dig, men jeg tror jeg må nok desværre melde pas." Det var ikke nemt for hende at afslå, men det blev for meget lige nu at skulle tage sig tid til ham også. Det gjorde lidt ondt for hun ville ikke afslå ham, der var bare ikke lige så meget andet at gøre.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 19:33:18 GMT
"Man måtte jo prøve" Sagde Han med et stort smil på læben, inden han gik ned og satte sig lidt inden han smilede op mod hende og valgte så at forlade stedet,
|
|