Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
Fødselsdag: 18.09.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Sverige/Frankrig/England
Bosat: Sverige og England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Aug 13, 2019 14:22:19 GMT
Kimberly stak en hånd som viste kun to udstrukket fingre, "To dage!" råbte hun tilbage mod Timmy, da han prøvede at forhandle sig ned til halvanden, hvortil et grin forlod hendes læber. Hun havde det sådan set fint nok, med at blive efterladt blandt så mange nøgne jævnaldrende drenge, da Timmy sluttede sig til Stella. Nej, okay, det var da ikke super fedt, at han ikke lige inviterede hende med, når han vidste hun havde sine williegener, og det ikke altid var nemt for fyrer, at forstå et nej fra hende, men hun havde heldigvis gode lunger, så hun kunne skrige højt, hvis de prøvede på noget. Hun vendte blikket mod Jiro, "Interessant," svarede hun og lo mildt, da han fortalte, at det skete hver gang, nye medlemmer skulle indviges. Hun skulle nok nå, at vinde mange forkølelser på den her måde. Hun svømmede ind mod bredden igen, og trak sig op af det kolde vand. Hun kunne mærke hvordan hendes tænder begyndte at klapre og gåsehuden overtog, den blege, spinkle krop hun havde sig. Hun så sig lidt rundt, før hun fik øje på Timmy og smilede lidt, men lige som hun skulle til, at spørger ham, om de skulle følges tilbage til slottet, så hun han stod sammen med en pige, som hun nærmest kun kunne antage var Stella. Hun vidste godt, at Timmy var glad for Stella og hun kunne aldrig drømme om, at komme mellem sin bedste ven og hans dame, så hun valgte at blande sig uden om. I stedet begyndte hun at lede efter sit tøj.
//OUT
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 11.02.2039
Magisk niveau: Middel
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Timorthy Lavoie on Aug 13, 2019 20:22:02 GMT
Han have virkelig svært ved hvordan han skulle gribe situationen an. Det blev mere og mere klart for ham at der var et eller andet der nagede hende, og det gav ham en synkende fornemmelse i maven. Han var så bange for om han havde gjort noget forkert, især hvis ikke hun fortalte ham hvad, for hvordan skulle han så rette op på det? Igen blev hun betragtet som hun begyndte på en sætning, ”Ja?” Opmuntrede han i håb om at hun ville fortælle. Dog lod det til at falde lidt til jorden og han nikkede blot som han fik kæmpet resten af sit tøj på. ”Jamen selvfølgelig, jeg er rigtig glad for at du tog med.” Svarede han ærligt. Han var simpelthen så glad for hende og så forelsket i hende, hvilket kun fik ham til at frygte endnu mere at hun opførte sig lidt ved siden af sig selv. ”Er du...okay?” Spurgte han så lidt forsigtigt, han havde ikke lyst til at tage den samtale foran de resterende elever, men hun skulle vide at han bemærkede hun ikke lod til at være helt ok. Han havde lyst til at strække sig lidt frem og tage hendes hånd, men den akavethed der havde spredt sig lidt imellem dem, fik ham til at lade være. I stedet stod han bare forsat med armene slået lidt om sig selv og det grønne våde hår hængende ned i ansigtet. Det var omkring der Kimberly kom op af vandet, automatisk vendte Timmy sig imod hende som han høret lyde af en der kom op. Han snurrede dog hurtigt rundt igen og kiggede væk da det gik op for ham at det var Kimberly. Han ville nok have kigget væk uanset hvem det var, eftersom det var ret akavet at stirre på en anden person der var nøgen. Hans blik faldt atter tilbage på Stella. Han kunne høre veninden lede efter sit tøj et sted bag sig og han overvejede at spørge hende om de skulle følges tilbage når Stella ikke havde lyst, men den nagende fornemmelse i maven over kærestens afvisning fik ham til at vente lidt i håb om at hun i det mindste ville forsikre ham om at alt var okay imellem dem.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Aug 15, 2019 3:55:26 GMT
Stella stod længe og så ned på hans fødder. Det hele kørte rundt inden i hende og hun kunne slet ikke få det til at falde til ro igen. Forsigtigt hævede hun blikket til han øjne, men det blev sænket øjeblikkeligt igen. Hun var jo ikke okay, måske skulle hun bare sige det, høre sandheden og så komme videre. Hun tog forsigtigt mod til sig, men trådte samtidig et skridt tilbage for at øge afstanden imellem dem. Lige som hun så skulle til at fortælle tingene, kom Kimberly op ad vandet, og selvfølgelig skulle Timmy kigge efter hende. Men hun var også meget smuk og havde ikke et dumt ar på ryggen, eller skæve knæ eller tynde arme... hun var bare helt perfekt. Hun var sikkert heller ikke bange for højde. "Det ligemedet. Du kan bare gå ned til hende..." Hun nikkede med hovedet imod Kimberly og mærkede tårerne presse sig på. Hun havde ondt i maven. "Jeg forstår det godt. Jeg ville også vælge hende over en som mig." Hun sank en klump og blinkede en del gangen før hun så lagde armene om sig selv, som søgen efter trøst.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Aug 27, 2019 18:46:32 GMT
Timmy som hurtigt havde vendt blikket væk fra Kimberly blev nu opmærksom på tårerne i Stellas øjne. Hans blik blev langt mere alvorligt, "Stella, hvad er det?" Spurgte han usikkert. Hans mave slog ubehagelige knuder. Dette her skulle have været en sjov og hyggelig aften, ja han havde været nervøs, men han havde virkelig glædet sig til at slutte sig til Hogaquad sammen med Stella, nu var han bange for om han måske var ved at miste hende. "Gå ned til hvem? Til Kimberly?" Spurgte han forvirret. Han havde da ikke tænkt sig at gå ned til Kimberly når Stella tydeligvis var ked af det. Desuden ville han jo gerne følges med hende, og det gjorde ondt at hun gerne ville være alene fordi det igen kun fodrede hans bekymring. Lidt utilpas skiftede han vægten fra den ene fod til den anden. Måske var han ikke den skarpeste kniv i skuffen når det kom til at aflæse folk, han troede ellers at han var ret godt til den slags, men han kunne simpelthen ikke begribe hvad der foregik lige nu. Så kom der noget frem som omgående fangede hans opmærksomhed, "vælge hende over dig? Stella hvad snakker du om? Det ville jeg da aldrig gøre." Sagde han bestemt og lod sine mørke øjne hvile på hende. Havde han gjort noget der indikerede at han havde valgt veninden over hende, "Kimberly er min veninde, du er min kæreste, I kan da slet ikke sammenlignes." Sagde han stille og trådte et halvt skridt frem mod hende. Han havde sådan lyst til at trække hende ind til sig, men han var bare ikke sikker på om hun ville lade ham.
|
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Aug 29, 2019 3:52:50 GMT
Hun ville ikke se på ham, selvom noget i hende skreg efter at lægge armene om ham og holde ham fast, så kunne hun ikke. Det gjorde så ondt, hun havde jo set dem. Set hvordan de havde det godt og rart sammen, de havde grinet og snakket. Hun havde sikkert bare været til besvær. "Jeg hørte jer godt. I skal spise kage sammen og alt muligt." Hun trådte et halvt skridt bagud igen og holdt armene trøstende om sig. Hvorfor skulle det være sådan? Hun var så glad for Timmy, og dermed også så bange for at miste ham. "Sig det, hvis du bedre kan lide hende, for... for jeg kan ikke holde til det ellers. Jeg elsker dig, men hvis ikke det er gengældt, så..." Hun slog blikket ned og tørrede så sin ene kind med bagsiden af hånden. Hun var så bange lige nu og kunne slet ikke styre noget som helst. "Hun er så smuk, hun ligner altid en million, og se på mig. Jeg.... jeg er ikke særlig høj, mit hår er slasket og.. og nu ved du også hvor grim min ryg er." Hun hentydede selvfølgelig til hendes ar, som hun bestemt ikke var glad for. Det var et minde om den værste oplevelse i sit liv. Mindet om hvordan hun gik fra forholdsvis modig, til usikker og forsigtig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2019 8:28:31 GMT
Frej var hurtigt oppe af vandet, da han fik øje på skolens værste (i hans øjne i hvert fald) vejleder - Jayson. Han hoppede hurtigt i sit tøj og begyndte, at guide dem alle sammen tilbage mod slottet. Han vidste, at hvis først Jayson fandt ud af, hvad de rendte rundt og lavede, så ville de alle sammen kunne se frem til eftersidninger resten af år. Han så mod Stella og Timmy, som stod og snakkede. "Shit.." mumlede han, da de var de eneste to tilbage - så vidt han kunne se i hvert fald, foruden Kimberly, som lignede en der ledte efter sit tøj, men hende var han nu ikke så bekymret for, for han havde hørt hvordan Jayson til tider snakkede om hende på. Han satte i spurt over græsplænen og greb fat om Stellas håndled, "Kom så Romeo og Julie, der er vejledere på vej," hviskede han og løb videre mod slottet og regnede med Timmy også ville følge med.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Aug 31, 2019 11:48:59 GMT
Timmy var næsten ved at tabe underkæben over de ting Stella sagde, primært fordi han på ingen måde havde set det som værende et problem at han snakkede med Kimberly. Hun var hans bedste ven, udover Stella og ingen af dem lagde mere i det end det. Han lod igen blikket falde tilbage på veninden og så til Stella imens han forsøgte at sammensætte en sætning der ville give mening fordi han var så inderligt overrasket over situationen. "Stella jeg..." Mere nårede han ikke at sige før han hørte løbende skridt bag sig. Han nåede lige at se Frej stryge forbi og gribe Stellas håndled med en Romeo og Julie kommentar, som Timmy nok under alle andre omstændigheder ville have fundet underholdende. "Vejledere?" Timmy vendte sig halv om og så ganske rigtigt en skikkelse bevæge sig ned mod dem. Shit. Han skulle ikke ende i problemer nu. Derfor skyndte han sig efter Frej og Stella op mod slottet, men hans mave gjorde ondt og han havde virkelig brug for at snakke med Stella om alt dette her, men det kunne nok bare ikke blive i aften.
// out
|
|
|