Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Apr 29, 2019 18:49:05 GMT
Outfit@ivory Aften Det var få uger siden at Nathan havde overtaget ejerskabet på Lammet og han elskede det allerede. Der var gang i den hver aften og han havde mulighed for at kigge på en masse lækre tøser hele tiden, samt tale med dem. Det var lykken og overraskende meget mere ham en et job i ministeriet, som han ellers altid havde regnet med, at han skulle have. Dette derimod var jo en fest, der aldrig sluttede. Ikke rigtigt hvert fald. Denne aften var stadig ung, og han stod netop i baren og pudsede glas, som en ung kvinde kom ind, han smilede til hende og gav hende et nik med hovedet, før hun blev tjekket ud fra top til tå. "Hey you. Kan jeg byde på noget?" Spurgte han med et friskt tempo i stemmen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 19:12:28 GMT
PåklædningDet havde været en hård dag på Skt. Mongus. Ivory var godt ør i hovedet, efter at have haft en af de længere vagter og hun havde til aften besluttet sig for at gå ud og få sig en drink. Det røde hår blev hevet ud af hårelastikken, som hun trådte ind af døren på det slagtede lam og målrettet, satte hun kursen imod baren, hvor hun slog sig ned, før hun trak ud af sine lange mørkegrønne frakke og smed de henover ryglænet på sin stol. Høfligt, nikkede hun til bartenderen. ”En ildwhiskey. – Dobbelt tak.” Erklærede hun roligt.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Apr 29, 2019 19:25:25 GMT
Kvinden der kom ind forstod virkelig at gøre sin entre. Wauw! Nathan havde et øjeblik stået bare og kigget på hende som hun svang de røde lokker ud i vildskab og frihed efter at have være bundet. Hun havde en smuk krop og så også ud til at have ret godt styr på moden. Hun så ud til at være alene, hvilket kun glædede Nathan yderligere. lidt efter var hun i baren og han smilede til hende og tog imod bestillingen. Han fandt whiskyflasken og et glas og hældt så en dobbelt op, som hun havde bedt om. "Den her er på husets, hvis du drikker den i baren" Flirtede han så roligt med hende. Hun var muligvis ældre end han, men det gjorde ham bestemt ingenting. Hun så godt ud, det var det vigtigste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 19:40:15 GMT
Ivory satte sig godt til rette, som hun havde afgivet sin bestilling. De slanke ben blev lagt pænt over kors og der blev rettet lidt på den simple stribede trøje. Hun lod to fingre glide under øjnene, i et forsøg på at tørre lidt makeup væk, skulle noget have sat sig dumt i løbet af dagen og eftertænksomt, gned hun derefter fingrene imod hinanden, før de mørke øjne atter gled op på den unge mand i baren. Et bryn blev hævet, som hun lagde hovedet lidt på skrå, men uden alt for meget bøvl, tog hun imod drinken. ”Åh, virkelig? Hm, jamen kan jeg spare et bare sølvsegl, så siger jeg da ikke ’nej tak’.” Erklærede hun. ”Du nyder måske udsigten?” Kom det kækt fra hende.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Apr 29, 2019 19:55:56 GMT
Nathan elskede hendes spørgsmål og smilede roligt til hende før han lavede et lille nik med hovedet. "Jeg kan bestemt ikke klage. Den er pludselig blevet noget smukkere efter, at du satte dig i baren." Flirtede han og drak lidt af den øl han havde stående. Det var ham der var ejer, så han bestemt selv om han drak på arbejde og det nød han faktisk at gøre. Så længe han kunne passe arbejdet var det ok. "Og har en engel som dig et navn?" Spurgte han så og nærmede sig hende igen med øjne der sultent tjekkede hende ud. Det var ren eyecandy der var fora ham og han nød det. Hvis bare hun var villig, var han klar på at have hende siddende hele aftenen. Han håbede på det. Det var også derfor han havde givet hende drinken gratis. "Sååh.. hvad er dine planer for aftenen?" Spurgte han så interesseret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 20:10:20 GMT
Ivory kunne ikke lade være med at fnyse lidt, som den mørkhårede mand bag baren stod og råflirtede med hende. En lille latter blev slået op, som han et eller andet sted var lidt småsød med sine cheesy komplimenter. Hun gjorde således endnu et lille kast med hovedet, blot så hun kunne rette lidt på de røde lokker, før hun rakte ud efter sin drink. ”Ivory.” Svarede hun stille, før hun nippede til sin whisky og uden den mindste grimasse slugte den brændende væske, som den varmede i svælget. Brynene blev atter hævet, som hun lænede sig lidt indover bare og lod albuen hvile imod bordet, mens hagen hvilede i hånden. ”Sig mig, spørger du om jeg vil med hjem og knalde, når du er færdig med at lukke, eller hvad? – er du gammel nok til den slags sjov?” Spurgte hun nu, lettere flabet, i et forsøg på at udfordre ham. Mon han var typen der turde kæmpe lidt for tingene?
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Apr 29, 2019 20:43:45 GMT
Modsat mange andre Nathan havde været sammen med, var dette her helt tydeligt en kvinde, det kløede næsten i hans håndflader for at mærke hende tæt på. Hvad mon sådan en kunne? Årh han ville elske at finde ud af det! Hun præsenterede sig og han smilede til hende. "Nathan." Kommeterede han så, så hun også kendte hans navn. Så smilede han bare stort til hendes forespørgsel, et lusket ulvesmil. "Hvis du inviterer mig, så siger jeg bestemt ikke nej. Jeg er bestemt gammel nok. Trænger du til noget ungt kød? Så er jeg din." Han var bestemt ikke bange af sig og selvtilliden var i top, så hun kunne bare komme an kunne hun. Tungen blev kørt over tændere som en sulten hund der så på sit bytte. Der var kamp nu og præmien var hende!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 20:58:11 GMT
Ivory sad og fumlede lidt med sit glas, som hun lænede sig ind over bardisken. De mørke øjne fulgte nysgerrigt den unge mands bevægelser, som han flyttede på sig bag disken og uden at lægge skjul på, hvad der foregik, nærstudere hun ham tydeligvis. – Som om hun overvejede sine muligheder og tog notits af ham. At han var så direkte som han var, fik hende til at smile og selv fugtede hun læberne lidt, før hun skævede lidt til sin drink. ”Ungt kød…Phfff…Du påstår måske at jeg ser slap eller halvgammel ud i sammenligning?” Spurgte hun. ”Må jeg være fri…Nej…, Jeg har brug for en mand, der tør tage lidt fat…” Forklarede hun direkte.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on May 2, 2019 5:05:45 GMT
Nathan fnyste underholdt af hendes ord, hun var spicey, det var enormt tiltrækkende. Hold kæft hvor var det længe siden han havde jagten en pige, som hende her indbød til. Det var helt sikkert det hele værd! Og ville kun blive bedre hvis han endte med at sejre. Normalt havde Nathan en selvtillid der overbeviste ham om at han kunne få alt han pegede på, men hende hun mindede ham lidt om en kat.helt sikkert sin egen og dermed var der også langt mere på spil. For chancen for at fejle lå lige i nærheden. “En pige kvinde som dig? Nej de ord ville jeg aldrig bruge. Det ville være en skændsel” han blinkede til hende og løftede sin øl op til munden og drak lidt af den. Så kørte han en vurderende tommelfinger over kæben. “Medmindre du selvfølgelig vil vise mig at jeg tager fejl. Uanset så har du lige gjort min aften så meget mere interessant.” Han lænede sig ind over bardisken og sænkede stemmen så det kun var hende der kunne høre ham. “Måske er jeg et pr år yngre end dig, men jeg tør godt vædde på at jeg kan få dig til at stønne mit navn inden solen står op i morgen.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 19:15:30 GMT
Det var en lettere skeptisk Ivory, der betragtede Nathan. Et bryn var lettere hævet og ganske stille og roligt, sad hun så ellers bare og nippede lidt til sin whisky. Et smil krusede sig dog på de fyldige lyserøde læber og lidt nysgerrigt lagde hun hovedet på skrå. ”Mhmm…Jamen så må du jo hellere prøve at overtale mig til at invitere dig med hjem, Nathan.” Tonen var drilagtig og ikke mindst flirtende, som hun sad og vippede lidt med sine lange mørke øjenvipper. ”Har du noget bedre end ildwhisky til mig?” Spurgte hun nysgerrigt.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on May 4, 2019 19:28:57 GMT
Pew hun var da noget for sig. Det var pirrende som hun hele tiden svang til siden men dog holdt sig så tæt på hele tiden. Nathan elskede den slags og det var længe siden, at han havde mødt en ordentlig kvinde, hvilket Ivory virkede til at være. Det var en mulighed, han ikke måtte smide fra sig. "Orh du ville fortryde det, hvis ikke de delte natten med mig, men det er jo dit valg." Han trak lidt på skuldrene af hende og greb ud efter et glas, hvori han hældte forskellige væsker, som blev blandet til en drink. Det var en drink han kun lavede til få, men den var god, afbalanceret og smagte hverken for sødt eller for sprittet. "du siger altså jeg skal sælge mig selv til dig... hmm." Han lænede sig ind over bordet for at komme tættere på hende. Så skubbede han drinken over til hende. "Denne vil du kunne lide. Hvis ikke, så giver jeg næste omgang." Så slap han bardisken med hænderne og børstede dem imod hinanden. "Desuden så... nej vent... spiller du poker?" Han fandt et smil kort frem fra under disken.Det her kunne blive sjovt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 6:27:36 GMT
”Mhmm..” Ivory brummede lidt ved Nathans ord og som han overrakte hende en ny drink, skubbede hun whiskyen over imod ham, blot for så at nippe til den nye. Et par fingre rettede lidt på en af de røde lokker, som hun lod sno sig lidt om pegefingeren og nysgerrigt, lagde hun hovedet på skrå, som den mørkhårede fyr så ud til at finde et kortspil frem fra under disken. ”Hmmm..Spiller og spiller..Jeg har prøvet det en gang eller to, men er ikke helt sikker på, hvordan det fungerer…Hvad har du da i tankerne?” Spurgte hun nysgerrigt.
|
|
|