Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Apr 29, 2019 3:32:52 GMT
Tråd til @nohr
Luna havde vurderer længe, hvordan hun bedst kunne være en støtte for Spencer. Hun havde netop været forbi biblioteket og havde sneget sig en bog om animagi ned i tasken. Det var ikke ligefrem en forvandling der lå inden for reglerne på skolen, men nogen ting var bare vigtigere. Det vidste hun nu med sikkerhed. Hun havde altid kæmpet for hvad hun troede på og nægtet at lade sig slå tilbage af dem der ikke ville være på hendes side.
Netop nu gik hun gennem skolens gange, mens hun nynnede en temporig mugglersang. Nok kunne hun magi, men hun holdt samtidig stadig tæt kontakt til mugglersamfundet. Bare sådan for sig selv. Hun ville gerne bevare sine rødder. Dette kunne dog godt nogle gange give nogle knubs, men det måtte hun så tage med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 30, 2019 19:53:21 GMT
|
Nohr var en smule træt af det hele for tiden. Hans far havde i lang tid lovet at de skulle bruge weekenden sammen, men det var ikke rigtigt sket og Nohr følte sig nedslået og forvirret. Han så virkeligt meget op til sin far og det var svært når han ikke overholde sine aftaler. Han sukkede let, det var også bare damning ligemeget, han havde ikke brug for nogen voksne i sit liv alligevel, han kunne bare passe sig selv, det var alligevel sådan han havde det bedste.
"Du burde tage noget mere sminke i det ansigt" sagde han som han gik forbi en af pigerne på gangen. Nohr var Slytherin helt ind til benet, og havde han en dårlig dag så var han mere strid end ellers. På bunden var han jo egentligt en god fyr, men han glemte det nogengange, fordi han blev så skide træt af livet. Især når hans forældre var dumme.
| |
♛
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 2, 2019 3:10:53 GMT
Luna hørte en stemme bag sig, som fik hende til at stoppe op og vende sig om. Det kunne simpelthen ikke passe! Men jo, Norh havde været efter en 4 årgangs pige, bare fordi hun ikke havde makeup på. Hun rystede på hovedet og nedstirrede ham lidt før hun gik derhen. Den slags var bare ikke okay. Hvem troede han egentlig han var hvis han forventede at han kunne behandle folk sådan? "Hvad er det du har gang i Nohr? Hvilken ret har du til at kommentere på andre folk?" Hun regnede selvfølgelig ikke med at han reelt havde nogen ret til det. Det var jo noget pjat.
Øjnene faldt på 4. årgangs pigen, som Luna smilede lidt til og så gjorde tegn til skulle smutte. Hun skulle ikke finde sig i den slags. "Du simpelthen for meget, du er." sagde Luna så af Nohr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 19:22:29 GMT
|
Nohr var nok ikke altid den mest flinke, men det var da også latterligt hvis man skulle gå og opfører sig ordenligt hele tiden. Havde folk overhovedet nogen idé om hvor mega kedeligt det var? Især når man nu var en ung Slytherin elev med alt for meget krudt i røven, og især når pigerne fra Ravenclaw og Gryffindor nu engang havde valgt at være så ufatteligt grimme. Hufflepuff piger var cute nok, og Slytherin pigerne var ofte ganske cool. Han havde klart sine favoritter når det kom til kollegier.
"Hvilken ret har du til at snakke til mig? Jeg syntes da ikke jeg har givet dig lov" sagde han i et håneligt grin. "Jeg står faktisk bare og giver dig et godt råd, du burde høre efter hvis du nogensinde vil have en dreng skal rage på de kasser der" grinede han, Nohr var fuld af godt humør i følge ham selv, og pigerne skulle bare tage sig sammen og holde op med at pive.
| |
♛
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 6, 2019 19:32:20 GMT
Luna hævede et uimponeret øjenbryn at drengen. Hvor var han dum at høre på. Og ham snakkede man om var lækker? Nogen piger måtte simpelthen have jord i hovedet. Luna så intet imponerende i en dreng som Norh. "Du snakkede først, jeg svarede bare. Du skal ikke tro du styre det hele her. Det gør du ikke! Så stop med at opføre dig som dronningen af England" Det var måske dumt at svare ham igen, men Luna være ikke bange. Hun kæmpede for de ting hun stod for og en af dem var bekæmpelsen af idioter som ham. Hun fnøs over hans nedværdigende tiltale af hende. "Nååh ja, det glemte jeg, jeg drømmer jo om at et fyr som dig vil gramse på min krop som om jeg var en anden genstand for fri nydelse. Beklager, der tror jeg du tager fejl." Tænk at der fandtes folk som ham. Det var simpelthen så modbydeligt. Så næsten hellere en duel eller gammeldags slåskamp, dette her, det var krænkende på så mange måder... Der var altså monstre værre end varulve, der kunne man bare se.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 20:05:45 GMT
|
Nohr var bare kæk af karakter, og det havde han helt sikkert efter sine forældre. hans far Wyatt, var jo selv en gammel Slytherin som vidst ikke havde haft det bedste rygte dengang han havde gået på skolen, og selvom hans mor var både auror og en Gryffindor, så var hun også en kvinde der var fremme i skoene og som bestemt ikke bare sådan lige bakkede af hvis nogen gik i mod hende. Den stædighed havde Nohr vidst arvet. En kombination af de to forældre, kunne jo nærmest kun blive til katastrofe.
Nohr grinede: "Luna,d u skal ikke prøve at spille smart overfor mig" sagde han arrogant. "Du ved godt jeg kan gøre dit liv her på skolen mega surt..." sagde han blot, han var ikk bange for at ligge sig ud med nogen: "Jeg tænker ikke du gider have hele Slytherin efter dig og dit grimme ansigt" sagde han i et grin. Hun var virkeligt snot dum hvis hun troede han havde tænkt sig at bakke af.
| |
♛
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 6, 2019 20:14:38 GMT
norh var måske stædig, men Luna var mindst lige så stædig, og når hun havde sat sig nogetfor, skulle der meget til at knække hende. Ord var trods alt væk så snart de var sagt, det var hun ikke bange for. Hun havde lært fra starten af sin skoletid, at det var en god ide at vise tænder som mugglefødt, hvis ikke man ville drilles, men alligevel stod Norh her og ville have hende ned. "Du mener måske jeg bør være bange for dig? En fyr med alt for stort ego?!" Hun var dog på vagt, lige nu vidste hun det var dræb eller bliv dræbt,men han var nok mere vant til kamp end hun var. Med andre ord galt det nok mest om bare at holde den kørende til han blev træt. "Og hvorfor skulle SLytherin lytte til dig om jeg må spørge?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 7, 2019 9:20:39 GMT
|
Hun var kedelig at drille, men altså. Nohr havde da ikke tænkt sig at lade være alligevel. "Næh, du behøver ikke være bange... Jeg snakker om dit udseende, ikke din intelligens... " sagde han: "Du er jo en Ravenclaw, super klog - tude grim" sagde han blot og rystede på hovedet i et håndende grin. Han havde egentligt ikke tænkt sig at stå her og glo hele eftermiddagen.
"Du har ingen idé om hvordan kollegiet fungerer har du vel?" sagde han i et smil. Hun var da dum som en dør, ihvertfald på det punkt. Men på den anden side så skulle man jo også være en Slytherin for at forstå sig på verden, de var trods alt de eneste rigtige mennesker her i nærheden.
| |
♛
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 9, 2019 3:42:56 GMT
Selvom Luna egentlig ikke var typen der gik meget op i skønhed og ydre, så var der alligevel ting som gjorde ondt at få at vide. Ting der satte tanker igang. Hvad hvis der faktisk var noget om det han sagde? "Er det så slemt mit udseende?" Spurgte hun så alligevel og overvejede lidt om han kunne have ret. De fleste fyre der opsøgte hende, var for at få hjælp til lektier. Kunne dette vær grunden? Hun bed sig lidt usikkert i kinden og undgik at kigge ham i øjnene. "... tude grim? Virkelig?" Det var ikke rart at blive kaldt sådan og det, at det blev fulgt op med at hun ikke vidste meget om kollegierne, det gjorde ondt. Hun lagde armene beskyttende om maven, og så ned. Hvad hvis han havde ret?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 19:14:37 GMT
|
"Tusse grim" tilføjede han. "Der går nok længe inden du finder en mand, og hvis du gør så bliver han sgu nok fed med en stor næse" sagde han i et grin og rystede på hovedet af hende, han kunne da ikke sige hvorfor han nød at mobbe de andre elever. han følte sig nok bare i power når han gjorde det, som en der kunne gøre hvad der passede ham.
Han gik frem i mod hende og skubbede så hårdt til hende: "Skrub hjem til rottehullet hvor du kommer fra" sagde han og rystede på hovedet. Hun var simpelthen for langt ude og latterlig. "Du står i vejen" påpegede han som grund til at have skubbet hende.
| |
♛
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 9, 2019 19:26:12 GMT
Egentlig skulle der meget til før noget gik Luna på men drengens ord var velvalgte og de ramte hårdt. Hun gik ikke ligefrem op i fyre, men hvad hvis hun endte alene? hvis der ikke var nogen der faktisk ville have hende. Nohr såede frø i hendes tanker som hurtigt fik gødning at vokse af. Der var aldrig rigtig nogen der havde sagt hun var pæn. Endnu ikke nogen der som sådan havde kigget efter hende. Han kunne have ret.
Som hun stod der og tænkte over det, mærkede hun et hårdt skub i siden, der fik hende til at miste balance. "Jeg har lige så meget ret til at være her som du har!" Hun troede han mente det i forbindelse med at hun var mugglerfødt, men hun var en god heks. Det var jo det hun arbejdede på. Som han gjorde tegn til at gå, stirrede hun bare på ham. Han havde selv skubbet hende derhen, hun ville ikke flytte sig for ham. "Du kan da bare gå udenom."
|
|
|
Spencer Lynch
•
Elev
Fødselsdag: 01.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Varulv
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Hogwarts, Skotland
Kollegium: Slytherin
Ejer af: Månesten
|
Post by Spencer Lynch on May 11, 2019 11:04:49 GMT
Spencer havde været nede ved søen og trække noget frisk luft. Han var ikke god til at have mennesker omkring sig og ville helst bare gerne være i fred. De fleste lod nu også til helst at ville have at han lod dem være i fred. Han var skolens særling. Eller i hvert fald en af dem, men han havde vænnet sig til det. Han havde hørt nogle at de rygter der florerede om ham blandt eleverne, men han orkede ikke engang at modsige dem. Hvorfor skulle han. Deres meninger kunne ikke ramme ham. Der var dog en enkelt person hvis mening var begyndt at betyde noget. Luna. Han havde aldrig haft en som rent faktisk frivilligt snakkede med ham, måske havde det været påkrævet fra hende i første omgang da de skulle skrive opgave sammen, men man kunne vel sige at efter det havde det fået noget der ligenede et venskab. Noget Spence ikke havde haft før. Han forventede nok ikke så meget af det, frygten for at hun skulle blive træt af ham og gå sad i ham, men han forsøgte ikke at tænke for meget over det. Som han drejede om et hjørne fangede noget pludselig hans øje. Luna og....Nohr Moore. Spence kendte ham godt. De gik op samme kollegium og årgang og Spencer holdt sig for det meste ude af søgelys fordi han godt viste at han kunne være lidt af en problemopsøger. Da han så Nohr skubbe til Luna, tog han dog en hurtigt beslutning om at det på ingen måde var noget han ville lade passerer. Med meget hurtige skridt og uden en advarsel storemde han frem mod den anden Slytherin dreng og skubbede ham i brystet. "Har din mor ikke lært dig at behandle pigerne ordentligt?!" Snerrede han vredt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 14:58:59 GMT
|
Luna var virkeligt latterlig og han fattede slet ikke hvordan at hun stadig fungerede i denne her verden. Dog gik der ikke længe fra han havde skubbet til hende, til han selv mærkede et skub i siden. Han havde slet ikke opfattet at Spencer var på vej i mod hende, og han mærkede hvordan han fik pumpet luften ud af ham et øjeblik. "Skrid Spencer, bland dig udenom" sagde han i en bestemt tone. Han kendte jo godt Spencer fra Slytherin og han plejede da egentligt også være cool nok.
"Er du helt idiot eller hvad? Hvad fanden laver du! Du skal sgu da ikke skubbe mig" sagde Nohr irriteret og skubbede hårdt tilbage i mod Spencer, han skulle da ikke blande sig i hva fanden han snakkede med Luna om. "Du kender hende måske? Taber tøsen!" sagde han og kiggede i mod hende med et håneligt blik. Han havde ikke helt noget bedre come back, men nu var Nohr jo heller ikke mere end lige knap 16 år.
| |
♛
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 12, 2019 18:48:07 GMT
Luna blev noget overrasket, da Spencer pludseligt kom og blandede sig. Det var ikke fordi hun ikke selv kunne klare en dreng som Nohr, men det var rart nok for en gang skyld ikke at stå alene. Hun sendte et lille smil til Spencer og vendte så igen hovedet imod Nohr. "Det ser ud til det ikke er hele Slytherin du kan få sendt imod mig." Kommenterede hun med et lille triumferende fnys. Normalt var hun ikke typen der blev hånlig, men der var undtagelser, hvis modparten fortjente det, og det gjorde Nohr helt sikkert.
Hvor Spencer var kommet fra vidste hun ikke, men hun var glad for at se ham. "Lad venligst være med at kalde mig en taber Tøs, det er ikke særlig pænt og det ville være en løgn at sige. Jeg har vundet mange ting. Men det er okay,jeg forstår godt en som dig kan lave fejl." Stemmen var rolig og næsten ikke hånlig. Hun kiggede ham i øjnene, som hun fortalte. Han skulle bestemt ikke tro hun var bange, for dét var hun ikke.
|
|
|
Spencer Lynch
•
Elev
Fødselsdag: 01.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Varulv
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Hogwarts, Skotland
Kollegium: Slytherin
Ejer af: Månesten
|
Post by Spencer Lynch on May 12, 2019 20:24:08 GMT
Spencer så på ham med et hårdt blik. Han havde ingen venner på skolen og var mest af alt kendt som "fresken", men alt det var han ligeglad med. Luna var nok det tætteste på en ven som Spencer havde og derfor fandt han sig ikke i hvis nogen behandlede hende dårligt. Det blandet med hans iltre temperament og han ligegyldighed overfor hvad folk syntes om ham fik ham blot til at sende medkollegianen et hårdt blik. "Jeg blander mig præcis som det passer mig," sagde han idet Nohr skubbede tilbage. Dette tændte kun op under den side af ham han for evigt kæmpede med at holde i ave. Varulve-delen der bestemt mente at han var alfaen i dette fortagende. Han kunne godt høre Luna tydeligvis kunne forsvare sig selv, men det var for sent. Linjen var overskredet. Rasende og komplet ligeglad med konsekvensen, slog han ud efter den anden dreng med en knyttet næve. Det var desværre nogle af disse raseriudbrud der havde fået ham i eftersidning mere end én gang. Normalt blandede han sig ikke i denne slags sammenstød, men ingen skulle snakke sådan til hende, det piissede ham virkelig af. "Tydeligvis er hun ikke lige så stor en taber som dig." Rasede han skønt Luna også selv havde responderet.
|
|
|