Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 21:19:09 GMT
En dag på arbejdelavica lavia cakisto
- SPREAD MY WINGS AND FLY -
Rosa var mødt på arbejde i utroligt godt humør denne morgen. Faktisk var Rosa næsten altid glad på arbejde for hun holdt så meget af det og lavede noget hun virelig elskede. Hun satte stor pris på historien om Potter familien og elskede at tage på opdagelser for at finde nye ting til museret eller opstøve gamle genstande der havde betydning for Potter museet. Men i dag var hun tilstede på selveste musset og hun nøs at gå rundt og pusle lidt ved de sidste tung inden museet åbnede. hun holdt af at tjekke at alt var klat og selvom musset ikke altid var lige besøgt skulle alt være i orden.
Nu det vist på tide at åbne dørene, alt er klar sagde hun til en af sine kollegaer med et lille smil. Selvom man var leder kunne man godt være rar ved sine ansatte. Hun rettede let på sin kjole og strøg en hånd igennem sit hår. Af en eller grund var hun sikker på at i dag blev en god dag, hun kunne bare mærke det i sin krop og det gjorde hende glad. Rosa gik nynnende ind i musset for at finde et brev hun havde modtaget i morges med ugle. En gammel troldmand påstod han havde fundet Harry Potters vens Ronald Wesleys knækkede tryllestav fra hans tid på Hogwarts. Det var Rosa nu ikke så sikker på. Derfor planlage hun et besøg hos vedkommende for at finde ud af om historien også var sand og om det overhoved kunne bruges til museet. Dog gik hun i stå ved et billede Af Potter Familien fordi Harry potter sagde "Godmorgen frøken John, dejligt at se dem
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2019 12:16:37 GMT
Det var en dejlig og rolig morgen og Lavica havde en fri dag fra arbejdet og Valica, som var hendes tvillinge søster og som hun boede sammen med var forlængst taget på arbejde, men der var også nok at se til som professorer og overhoved for Gryffindor, Lavica havde lovet, at følge Caitlin, hendes niece i børnehave, hvilke hun tit gjorde, da hun var den der skulle møde senest på arbejde, hun havde gjort sig klare og havde fået Caitlin i tøjet og havde afleveret hende i børnehaven og begav sig nu afsted til Potter museet, som hun ikke havde været på længe og nu stod hun og ventede på, st dørene skulle blive åbnet så hun kunne komme ind og kigge på alle de flotte pg specielle genstande der var på museet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2019 19:38:15 GMT
Rosa ombestemme sig og gik tilbage til hovedindgangen. "ved du hvad jeg tager i mod i døren i da, det er altid så rart at tage imod gæsterne" Rosa gik over og åbnede døren for gæsterne og smilede da hun så der stod en flok og ventede på at komme ind. "Goddag alle sammen og velkommen til Potter musset, kom endelig ind og se jer lidt omkring i den magiske historie om potter familien"
Rosa gik ind igen og så folk kunne komme ind igennem døren. i mens betragtede hun besøgende og hendes øjne fandt en smuk kvinde men Rosa så hurtigt væk igen. hun viste ikke helt hvad det var med hende slev og kvinder. Hun fandt dem ofte smukke, men hun forstod ikke helt hvorfor. det var stadig meget nyt for hende og det havde længe været noget hun havde gemt væk, det der med at synes kvinde var attraktive. Hun blev lidt flov over sig selv og følte sig skør og forkert hun prøvede derfor at få sine tanker over mod noget andet
"i må endelig se jer omkring, vi har lige fået lidt nyt til udstillingen og billederne er altid meget snaskagelige, hvis de altså ikke er på tur hu hun grinte let og gik lidt væk for at lade de besøgene få sig et overblik og lade dem gå der hen hvor de gerne ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 16, 2019 12:43:26 GMT
Endelig blev dørene åbnede og Lavica og en flok af andre folk der også stod og ventede gik ind og blev modtaget af en smuk kvinde i døren, eller der synes Lavica i hverfald, hun var i hverfald det første Lavica lagde mærke til, da hun trådte ind af døren, Lavica havde godt hurtigt lagt mærke til, st kvinden havde kigget på hende med et bestemt blik og hurtigt havde vendt sig væk igen, den smukke kvinde sagde noget om en ny udstilling og det gjorde Lavica nysgerrig så hun gik over til kvinden, “hej jeg hørte dig snakke om den nye udstilling, kan du vise mig hvor den er” spurgte Lavica roligt og kiggede kvinden i øjnene og smilede til hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2019 13:05:34 GMT
- SPREAD MY WINGS AND FLY Rosa var lidt fjern da kvinden kom hen og spurgte om den nye udstilling og gav derfor et lille sæt. Rosa havde stået i sine egne tanker og var derfor uopmærksom.Hun skubbede dog det hele væk, alt for glade besøgende. Rosa smilede lidt skævt inden hun sagde "selvfølgelig, nu sal jeg vise dig det normalt havde de guides til at vise rundt men Rosa hjalp gerne til og holdte af at fortælle om de mange genstande med deres mange spændende historier. Rosa fortalte derfor med stor begejstring "Nu skal du se, vi har været så heldige at v har fået fat i nye genstande til vores ellers meget fine samling, blandt andet den her. Rosa plejede på en rund kugle med røg i midten. Ja du tænker nok hvad vi skal med sådan en Erindringskugle her. men det skal jeg sige di. Dette er selveste Neville Longbottoms erindingskugle og man kan faktisk sige at den var skyld i at Harry potter blev søger på Gryffindors quidditch hold på hans 1 år på Hogwarts . Kuglen her lyser rødt når man har glemt noget og Neville var meget glemsom dengang. se hvad han blev til, ja hvad de blev til. Rosa tav og rødmede lidt. "ej nu står jeg bare her og fortæller dig alt muligt, det må du undskylde, jeg bliver ind i mellem meget ivrig" Rosa tog en dyb indånding kørte en hånd gennem håret, sendte kvinden et forsigtet smil og skruede lidt ned for tempoet og rakte hånden frem. "Hej jeg hedder Rosa, og det her er mit museum"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2019 13:15:25 GMT
Heldigvis sagde kvinden ja til, at vise Lavica rundt hvilket hun blev glad for, men det sagde hun ikke i stedet fulgte hun bare med kvinden rundt og hørte hver et ord sf hvad kvinden sagde og da kvinden stoppede for, st fortælle om en kugle, stod Lavica spændt og hørte efter, hun var så optaget af hvad denne smukke kvinde sagde, at hun nærmeste faldt i staver over hende og kom først rigtig til sog selv, da kvinden afbrød sig selv og undskyldte “bare forsæt det er utrolig spændene” røg det ud sf Lavica uden hun tænkte over det, men inden hun nåede, at sige mere havde kvinden rakt en hånd frem og præsenterede sig selv, som Rosa og ejer af museet, “hej jeg hedder Lavica og det er et utrolig flot og interessandt museum, du har her pg jeg vil meget gerne høre mere” sagde Lavica og rakte hånden frem og trykkede roligt Rosas hånd, mens hun så kvinden i øjnene og smilede til hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 11:44:39 GMT
Rosa smilede til kvinden da hun sagde hendes navn og udbrød helt automatisk. "Lavica, det har jeg aldrig hørt for. Hvor stammer sådan et navn fra?" Rosa var glad for at Lavica ikke synes hun var helt skør og at Lavica gerne ville høre hvad hun fortalte. Rosa smilede til Lavica da hun sagde de pæne ord om hendes museum. "Tusind tak Lavica, jeg vil meget gerne fortælle dig mere" sagde hun glad og strøg en hånd hennem det lyse hår som hang løst i dag. Rosa kiggede på sit ur. Hun havde lidt ekstra tid inden hun skulle til møde og kunne godt bruge lidt tid sammen med Lavica. Rosa bed sig lidt usikkert i læben uden helt at vide hvad hun skulle gøre eller hvor hun skulle gå hen. Pludselig var ellers ret slevsikre Rosa usikker. Dette var hendes sted, hendes område, det hun havde styr på så hvor kom denne forvirring fra. Rosa glattere lidt på stoffet på sin kjole for at holde hænderne i ro. "øhh har du været her før, er der noget du helst vil se sagde rosa lidt forsigtigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 13:19:05 GMT
Rosa ville heldigvis gerne fortælle mere og spurgte også ind til hendes navn “det stammer som sådan ikke nogle steder fra så vidt jeg ved, det var bare mine tosssede forældre der var glade for, at lege med bogstaver og sætte dem samme på nye måder, den gang de skulle have mig og min tvillinge søster, som hedder Valica og ikke nok med at vores navne ligner hinanden, vi ligner også hinanden på en prik, den eneste forskel er vores personlighed og vi har også begge gået på Gryffindor kollegiet” sagde Lavica og smilede til Rosa, “jeg har været her før men det er længe siden” forsatte Lavica og kiggede Rosa roligt i øjnene mens hun stadig smilede ril hende “jeg vil gerne høre mere, om det du finder allermest interessandt her på dit museum, det kunne være spændene, st høre om, hvor længe har du haft musset her” spurgte Lavica der var blevet mere nysgerrig på hvem Rosa var
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 26, 2019 11:19:55 GMT
Rosa betragtede Lavica med venlige øjne da hun fortalte om navnene. "åhh så der er to af dig sagde hun med et lille grin mens hendes kinder blussede lidt op "så skal jeg jo passe lidt på. Rosa blinkede med det ene øje. Rosa følte sig godt tilpas og let som en fjer. Hun viste ikke helt hvorfor hun havde lyst til at danse rundt og gøre noget skørt. Måske var der lige landet ti tusind sommerfugle i hendes krop. Rosa så på Lavica. "Jeg tror ikke jeg har en helt specielt ting, det er en meget svær opgave, jeg elsker mit museum og alle dens ting, hele historien, alt." Rosa smilede stort og fik en lille rynke i panden mens hun tænktre sig om og bed sig koncentreret i læben."ved du hvad Lavica - jeg har faktisk noget inde på min kontor som ikke er så vigtig for historien men som jeg synes er rigtig fin og jeg ved Harry potter og Dumbeldore brugte det. Rosa viste Lavica vejen hen til Rosas kontor. hun førte hende hen til et et lavt stenkar med mærkelige udskæringer i form af runer og symboler omkring kanten. Rosa smilede stolt "Det er et mindekar, det indeholder tanker og minder, der i fysisk form er en mystisk lys sølvfarvet substans, der hverken er flydende eller gas. På overfladen er der krusninger, som når man puster op en skål med vand i. En heks eller troldmand kan tage sine egne eller andres tanker hælde dem ned i karret, og så kan man i ro og mag gennemgå dem senere. Jeg er ret glad for det, det hjælper med med at holde styr på alt ting og så det smukt. Jeg tror dog ikke det her Dumbeldores, men alligevel."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2019 12:10:58 GMT
Lavica stod lidt og overvejede, hvad Rosa mente med, st der var to sf hende og så skulle hun passe på, passe på med hvad, var Rosa da til piger og flirtede hun lidt med Lavica uden helt, st gøre det, eller hvad skete der her, men da Lavica så de blussende kinder og blinket Rosa kom med var hun ikke i tvivl “ja vi plejer dog ikke, at gå efter de samme kvinder, det kun sket en gang og det gik ikke så godt” sagde Lavica og smilede flirtende og blinkede tilbage til Rosa, Rosa snakkede videre om ting på Museet og Lavica lyttede stadig intenst til havd Rosa sagde og fulgte mes Rosa uden et ord, da hun førte hende med sog ind på sit kontor og viste Lavica et mindekar, “mindekat er altid spændene, skal vi prøve det” spurgte Lavica og kiggede afventende på Rosa for, at høre hende svar
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 28, 2019 5:15:09 GMT
[attr="class","ig"] [attr="class","ninety"] [attr="class","joker"] [attr="class","game"]
for @lavica
notes here
[attr="class","kikan"] Rosa fik i et skørt øjeblik lyst til at række tunge af Lavica. Men hun lod være. Det ville alligevel være for skørt. Hun grinede let i stedet og mærkede varmen sprede sig ud i hele hendes krop. Rosa bed sig i læben og fik igen et eftertænktsom udtryk over sig da Lavica spurgte om de skulle prøve det. Ville hun virkelig tage den her person hun nærmest ikke kendte med ned i sit mindekar. På den anden side så føltes Lavica meget rar at være sammen med. Rosa udtryk forvandlede sig igen til det blide og rare da hun vente blikket mod Lavica. "Det kan vi da godt. Selvom meget af det jeg har der nede lige nu er arbejds relateret. Nok mest noget om de rejser jeg har været ude op for at skaffe nogle af genstandende der er her på museet." Det sidste var sagt mere forhastet end de andet. Det var som om snakket altid gik lidt hurtigere når hun snakkede om musset, som om der var meget der skulle fortælles. Rosa bed sig i læben med et undskyldende blik. "Jeg bliver altid så ivrig" hun lagde hovede let p åskrå og smilede til Lavica. ℳ𝒾𝓏𝑜.☽[newclass=.joker]width: 360px; height: 140px; padding: 20px; background-color: rgba(0, 0, 0, 0); -moz-transition: 3s all; -webkit-transition: 3s all; -o-transition: 3s all; transition: 1s all;[/newclass][newclass=.ig:hover .joker]background-color: rgba(0, 0, 0, 0.4); -moz-transition: 3s all; -webkit-transition: 3s all; -o-transition: 3s all; transition: 1s all;[/newclass][newclass=.game]text-align:center; line-height: 9px; margin-top:10px;opacity:0;font:bold 10px muli; letter-spacing: 2px; color: #ffffff; text-transform: uppercase; -webkit-transition-duration:.3s;transition-delay: .3s;transition-duration:.3s;-moz-transition-duration:.5s;[/newclass][newclass=.game a]font:bold 10px muli; letter-spacing: 2px; font-style: italic; color: #ffffff;[/newclass][newclass=.ig:hover .game]margin-top:0px;opacity:1;transition-delay: .3s; -webkit-transition-duration:.3s;transition-duration:.3s;-moz-transition-duration:.5s;[/newclass][newclass=.ninety]width:400px;height:180px;background-image:url(https://i.imgur.com/yAQ9FkH.png);[/newclass] [newclass=.kikan]width: 65px; height: 65px; border: 1px solid #e3e3e3; transform: rotate(45deg); z-index: 2; margin-top: -27px; margin-bottom: -39px; filter: grayscale(100%);-webkit-filter: grayscale(100%);-moz-filter: grayscale(100%);[/newclass][newclass=.ig:hover .kikan]filter: grayscale(0%);-webkit-filter: grayscale(0%);-moz-filter: grayscale(0%); transition: 0.6s; transition-timing-function: linear;[/newclass][googlefont=Roboto][googlefont=Open+Sans]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 14:07:32 GMT
Lavica lagde hurtigt mærke til, at Rosas ansigts udtryk ændrende sig, da Lavica spurgte om de skulle prøve mindekaret sammen “hvis du ikke har lyst er det også okay” skyndte Lavica sig, st sige “vi kan også bruge mine mindre i stedet, hvis det er bedre” forsatte Lavica i en roligt tone og smilede til Rosa, Lavica ville ikke have, at Rosa følte sig presset til noget, hun viste også, st minder kunne være meget private, men det havde hun ikke tænkt, så meget over da hun spurgte om de skulle prøve mindekaret sammen, Heldigvis sagde Rosa ja til, at prøve det sammen, “skal vi så tage dine eller mine minder først eller hvad har du lyst til, jeg vil ikke presse dig hvis du ikke har lyst” sagde Lavica og gik helt hen til Rosa og smilede igen til hende “ og det okay du bliver ivrig jeg vil også meget gerne høre og lære mere, det hele er meget interessandt” sagde Lavica og blinkede til Rosa, inden Rosa nåede at svare, Lavica ville godt have st Rosa følte sig tilpas i hendes selvskab
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2019 19:49:21 GMT
[attr="class","ig"] [attr="class","ninety"] [attr="class","joker"] [attr="class","game"]
for @lavica
notes here
[attr="class","kikan"] Rosa smilede skævt, det var da alligevel utroligt at LAvica gerne ville dele sine minder med Rosa. For de kendte ikke hinanden sådan rigtigt. Alligevel følte Rosa sig meget tryg i Lavicas selskab. Det var ret skørt. Men Rosa havde også altid troet på det bedste i alle mennesker så hvorfor ikke. Rosa slappede mere af i kroppen og tog en dyb indånding inden hun lidt forsigtigt fik sagt "vi kan da godt prøve et af dine, hvis du har et minde du vil dele med mig"Rosa bed sig i læben et øjeblik, skulle hun sige til de andre hvad hun lavet. På den anden side kunne rosa jo sagtens være på kontoret uden at blive forstyrret. Rosa gik hen til døren og lukkede den. inden hun gik tilbage til lavica og mindekaret. hun rykkede nysgærrigt tættere på Lavica og karet. Hvad mon hun ville dele. selvom Rosa var lidt nervøs og spændt var hun også meget interesseret i Lavica og hvad hun ville dele. Hun så forventidsfulgt på Lavica og bed sig ubevist i læben. ℳ𝒾𝓏𝑜.☽[newclass=.joker]width: 360px; height: 140px; padding: 20px; background-color: rgba(0, 0, 0, 0); -moz-transition: 3s all; -webkit-transition: 3s all; -o-transition: 3s all; transition: 1s all;[/newclass][newclass=.ig:hover .joker]background-color: rgba(0, 0, 0, 0.4); -moz-transition: 3s all; -webkit-transition: 3s all; -o-transition: 3s all; transition: 1s all;[/newclass][newclass=.game]text-align:center; line-height: 9px; margin-top:10px;opacity:0;font:bold 10px muli; letter-spacing: 2px; color: #ffffff; text-transform: uppercase; -webkit-transition-duration:.3s;transition-delay: .3s;transition-duration:.3s;-moz-transition-duration:.5s;[/newclass][newclass=.game a]font:bold 10px muli; letter-spacing: 2px; font-style: italic; color: #ffffff;[/newclass][newclass=.ig:hover .game]margin-top:0px;opacity:1;transition-delay: .3s; -webkit-transition-duration:.3s;transition-duration:.3s;-moz-transition-duration:.5s;[/newclass][newclass=.ninety]width:400px;height:180px;background-image:url(https://i.imgur.com/nehW8Bj.png);[/newclass] [newclass=.kikan]width: 65px; height: 65px; border: 1px solid #e3e3e3; transform: rotate(45deg); z-index: 2; margin-top: -27px; margin-bottom: -39px; filter: grayscale(100%);-webkit-filter: grayscale(100%);-moz-filter: grayscale(100%);[/newclass][newclass=.ig:hover .kikan]filter: grayscale(0%);-webkit-filter: grayscale(0%);-moz-filter: grayscale(0%); transition: 0.6s; transition-timing-function: linear;[/newclass][googlefont=Roboto][googlefont=Open+Sans]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 18:08:21 GMT
“Okay jeg ved lige hvad det skal være for et” sagde Lavica og så på Rosa da hun rykkede sig nærmere, mens Lavica hurtigt opfangede Rosas nervøsitet “du skal ikke være nervøst, det et godt minde” forsatte Lavica og smilede til rosa “er du klar, så lad os se på det” sagde Lavica kort efter og gjorde det klart for Rosa, st Lavica var helt klar til, st vise hende sine minder frem for hende, Lavica gjorde klar og stak hovdet ned og nede i vandet kom de sødeste billeder frem af den dag hvor Lavica var blevet moster til en lille pige “ hvad synes du om det” sagde Lavica da de var færdige og billederne igen var forsvundet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2019 7:50:20 GMT
for @lavica
notes here
[attr="class","kikan"] Rosa betragtede Lavica med interesse da hun træk et minde ud til mindakaret. Ros var betaget af mindet som mest af alt lignede en sølvtråd inden den ladede i karet. Rosa smilede forsigtigt til Lavica og stak hovedet ned i karet sammen med hende. Den sjove svævende følelse man fik når man kom sit hovede ned i den mystiske lys sølvfarvet substans og blev suget ned i mindekarets mystiske verden. Mindekaret var så fantastisk noget af det bedste var at at minder i mindekarret også indeholdte de ting, som man ikke lagde mærke til eller havde glemt. Mindekaret var sådan en fantastisk oplevelse. Rosa blev varm inden i af det minde Lavica havde valgt at dele med hende. Rosa var selv moster og derfor bragte Lavicas minde Rosa tilbage til den tid hvor hun selv blev moster. Rosa betragtede Lavica "det er et dejligt minde, jeg gætter på det var din tvilling. jeg er selv moster til en pige. jeg er storesøster." sagde hun med et lille smil. Selvom freyas historie ikke var en dans på roser havde de to et stærkt bånd. ℳ𝒾𝓏𝑜.☽[newclass=.joker]width: 360px; height: 140px; padding: 20px; background-color: rgba(0, 0, 0, 0); -moz-transition: 3s all; -webkit-transition: 3s all; -o-transition: 3s all; transition: 1s all;[/newclass][newclass=.ig:hover .joker]background-color: rgba(0, 0, 0, 0.4); -moz-transition: 3s all; -webkit-transition: 3s all; -o-transition: 3s all; transition: 1s all;[/newclass][newclass=.game]text-align:center; line-height: 9px; margin-top:10px;opacity:0;font:bold 10px muli; letter-spacing: 2px; color: #ffffff; text-transform: uppercase; -webkit-transition-duration:.3s;transition-delay: .3s;transition-duration:.3s;-moz-transition-duration:.5s;[/newclass][newclass=.game a]font:bold 10px muli; letter-spacing: 2px; font-style: italic; color: #ffffff;[/newclass][newclass=.ig:hover .game]margin-top:0px;opacity:1;transition-delay: .3s; -webkit-transition-duration:.3s;transition-duration:.3s;-moz-transition-duration:.5s;[/newclass][newclass=.ninety]width:400px;height:180px;background-image:url(https://i.imgur.com/yAQ9FkH.png);[/newclass] [newclass=.kikan]width: 65px; height: 65px; border: 1px solid #e3e3e3; transform: rotate(45deg); z-index: 2; margin-top: -27px; margin-bottom: -39px; filter: grayscale(100%);-webkit-filter: grayscale(100%);-moz-filter: grayscale(100%);[/newclass][newclass=.ig:hover .kikan]filter: grayscale(0%);-webkit-filter: grayscale(0%);-moz-filter: grayscale(0%); transition: 0.6s; transition-timing-function: linear;[/newclass][googlefont=Roboto][googlefont=Open+Sans]
|
|
|