Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 21:25:57 GMT
Georgie rettede sig automatisk en smule nysgerrigt op, som Luna begyndte at fortælle. En hånd gled igennem det mørke hår, som Georgie gav sig til at samle det i e vilter knold på hovedet og stille bandt hun det sammen med en elastik alt imens hun sendte veninden et nysgerrigt blik og et bredt smil. ”Åh, virkelig? Fortæl!” Bad hun begejstret, som hun satte sig i skrædderstilling og lod albuerne hvile lidt imod knæene, som hun lænede sig frem i et forsøg på at vise at hun var yderst nysgerrig.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on May 4, 2019 22:45:58 GMT
Luna skævede lidt til hende med et lille smil, hvor meget kunne hun lige fortælle uden at sige for meget? "Det er lidt svært egentlig. Men altså Spencer Lynch Du ved ham der ellers normalt holder sig meget for sig selv, han er bare virkelig..." Hun stoppede med rynkede bryn, ja han hvad? Helt præcis? Virkelig sød?, Heroisk? spændende? hvad? Hun sukkede det var lidt svært at fortælle, hvad han havde gjort uden at fortælle at han var varulv, hvilket hun bestemt ikke ville. Hun stolede på Georgie jo, men hun var bare ikke helt sikker endnu på at det var det rigtige tidspunkt endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 6:29:19 GMT
”Lynch? Ja….! Ihh, Luna!!” Georgie sprang begejstret op af sofaen og nysgerrig efter at høre mere, sprang hun så ellers over imod veninden, blot for at slå sig ned ved siden af hende. En hånd greb stille ud efter venindens og hun tilsmilede hende så ellers glad. ”Han er da sød! Altså, jeg siger go…Ihhh, I kunne være søde..!” Mumlede hun eftertænksomt, før hun trak en pude over til sig og omfavnede den lidt.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 11, 2019 12:41:58 GMT
Luna sank lidt ned i sofaen, da Georgie valgte at råbe op i iver om hvem hun måske kunne lide. "Ja ham.. Gider du dæmpe dig lidt? Hele skolen behøver jo ikke høre det." Det var der virkelig ingen grund til! Hun vidste ikke engang, hvad hun helt skulle gøre ved det hele. Hun havde aldrig oplevet noget lignende før. Det bedste hun kunne sammenligne det med, var en virkelig god bog, hvor man glædede sig til at læse næste kapitel og slet ikke kunne få bogen ud af hovedet. Hvordan det var blevet sådan vidste hun ikke, men hun kunne egentlig godt lide det. Et lidt forelsket smil havde sat sig på Lunas læber uden hun selv vidste det. "Har du snakket med ham? Jeg troede ikke rigtig folk lagde mærke til ham? Ud over selvfølgelig rygterne, men de er falske."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 18:58:33 GMT
”Undskyld…” Georgie sukkede svagt, men hun flyttede så atter lidt på sig, som hun så sig omkring. – Det virkede ikke til at folk som sådan holdt synderligt øje med dem, men derfor var hun alligevel tydeligt en smule flov over at have råbt op. Hun rystede lidt på hovedet, som veninden spurgte om hun havde snakket med ham og hun kløede sig så ellers bare lidt i hovedbunden. ”Ikke sådan rigtigt nej…Men jeg ved da hvem han er.” Mumlede hun prøvende, som hun tog øjemål af veninden. – Mon hun havde rykket på det? ”Har du gjort noget ved det?” Prøvede hun nysgerrigt.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 27, 2019 4:02:13 GMT
Luna smilede tilgivende til veninden. Det var ikke verdens undergang jo og egentlig var det lidt fedt, at Georgie havde vist den form for interesse til der hele. “Jeg har gjort noget ja. Det er lidt svært at fortælle om, da jeg ikke vil være den der afsløre han hemmelighed, men du lagde måske mærke til at jeg ikke var i seng den anden aften..?” Det havde lidt været Spencers skyld jo og så sygefløjen bagefter. Hun der ellers aldrig var syg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:01:11 GMT
Georgie gjorde store øjne, som Luna fortalte. – Hun havde vel ikke?! Minen blev alvorlig, men dog så hun tydeligt overrasket ud. ”Luna, I har vel ikke?! – For pokker, i brugte vel forhåbentlig noget?” Hun hviskede….Og dog var hun tydeligt opstemt og nysgerrig på, hvad veninden havde at sige. – For tænk nu, hvis hun havde erfaring med noget Georgie ikke havde? – Og dog….Hvis hun ikke engang havde kysset en fyr?
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 30, 2019 3:38:03 GMT
Luna blev tomat rød i ansigtet, da det gik op for hende, hvad Georgie egentlig havde spurgt om. ”HVAD!? Nej er du gal! Ro på, der er vi overhovedet ikke endnu! Jeg ved ikke engang om han kan lide mig sådan” Nu var det Luna der næsten råbte op, men spørgsmålet var kommet komplet bag på hende. Nej selvfølgelig havde hun og Spencer Lynch ikke haft samleje endnu. Det vidste hun slet ikke om ville ske, om hun var klar til… med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 7:50:06 GMT
Georgie kunne ikke lade være med at grine af Lunas kommentar. – Okay..Ingen samleje så. Hun rodede lidt eftertænksomt op i det mørke hår og stile og roligt, lagde hun så ellers en hånd over munden, som hun gabte en smule. Hun puffede så en smule til veninden. ”Nej…Jeg har heller ikke prøvet endnu”; mumlede hun tænksomt, som hun flyttede lidt på sig.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 30, 2019 9:19:25 GMT
Misforståelsen satte dog alligevel tanker igang hos Luna og hun skævede lidt til Georgie. "Så... Tænker du nogen gange på det? samleje altså? med nogen?" Det var vel et ok spørgsmål at stille sin veninde? Luna var hvert fald nødt til lige at vide lidt mere om det inden hun kunne slutte samtalen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2019 10:00:38 GMT
Georgie trak lidt på skuldrene. Altså…Jo…Hun havde da tænkt tanken. Spekuleret over, hvordan det måtte være at prøve. Hun fugtede læberne lidt. ”Altså..Ja…Nej…Ikke sådan rigtigt…..Måske. Altså tanken har da strejfet mig med Aidan…Men jeg er ikke…Sikker på , at det er noget jeg er klar på.” Forsøgte hun. ”Og hvad hvis han vil på et tidspunkt..? Og jeg ikke er klar?” Spurgte hun prøvende. ”Jeg vil jo ikke…såre ham.”
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on May 30, 2019 11:36:19 GMT
Det var lidt underliget med den slags ting. Egentlig var Luna jo en årgang under Georgie, men det virkede alligevel lidt til, at Luna måske var mere klar end hende. Det var lidt mærkelig. Luna var hvert fald helt sikkert nysgerrig, det var sikkert! "Jeg ville gerne prøve det.. men altså ikke før overhovedet at jeg er sikker på hvem det skal være med. Men bare sådan lidt, det kunne da være.. Spændende." Luna var typen, som gjorde meget for viden og som ofte var nysgerrig. Dog blev hun alligevel varm i kinderne nu. Hun smilede til veninden og lagde så en hånd på hendes arm. "Hvis ikke du er klar, så skal du vente. Det burde han også forstå"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 12:04:45 GMT
Georgie smilede lidt af veninden. Hun havde godt hørt fra sine ældre søskende, at det kunne variere meget fra den ene person til den anden, hvornår man var klar til ’the big step’. – For Georgie syntes det i hvert fald i høj grad at handle om tillid og det at kunne stole på den man nu engang var sammen med. – Hvor hun helt havde Aidan, vidste hun ikke. Hun nikkede dog forsigtigt og hun åndede tungt ud. ”Det vil jeg da håbe..” Mumlede hun tænksomt. ”Han…Han er også bare så sød, når vi er sammen…Som om han..Passer lidt på mig.” Forklarede hun, som hun tydeligvis virkede lidt småforelsket.
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Jun 3, 2019 3:14:10 GMT
Luna smilede. Det var sødt at høre om hvordan hun og Aidan havde det sammen. Mon hun og Spencer ville få det sådan også? Deres møde havde virket mere… hvert fald anderledes, men han havde da fulgt hende til sygefløjen, var blevet ved hendes side til hun vågnede og havde delt sin morgenmad med hende. Det havde bestemt været rart. ”Han ser altså også ret godt ud, Aidan altså. Det må være lidt dejligt at blive passet på af ham” Luna ville gerne fortælle, at Spencer også havde passet på hende, og at han mere eller mindre havde båret hende op på sygefløjen, men det ville kræve, at Georgie fik at vide, at Spencer var varulv, hvilket ikke var Lunas valg at fortælle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 3, 2019 10:21:50 GMT
”Tjo…Det er det vel.” Georgie tøvede lidt. – Egentlig brød hun sig ikke så meget om tanken om at hun syntes afhængig af andre…At andre havde store roller at spille i hendes liv. Hun nød at være selvstændig og hun nød at kunne være…bare Georgie. At Aidan pludselig var kommet ind i billedet og var begyndt at tage meget plads op i hendes hoved, var…uvant. Uvant og mærkeligt…Og dog rart..Som om hun ikke havde noget imod at han var der. ”Jeg håber bare at det…At det holder og at det ikke bliver kaos…Jeg har så meget andet at tænke på også og…Og jeg kan slet ikke overskue, hvad næste step skal være.” Erklærede hun.
|
|
|