Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2019 12:37:12 GMT
Jeremy Benji BlackthornDet Slagtede Lam. April 2056, omkring klokken 23.
Dacoda var en af de kvinder man ikke vidste ret meget om. Langt de fleste vidste, at hun havde været indblandet i både mafiaen og i dødsgarden, og stadig var i dødsgarden og havde været det i nærmest halvdelen af sit liv. De fleste vidste også godt, at hun ikke var en man skulle pisse af, for hun var ikke bange for, at slå ihjel, hvis man trådte hende over tærerne. Hun havde slået ihjel mange gange, både mænd, kvinder, børn og ældre. Hun var fuldstændig ligeglad. Hun havde siddet oppe ved baren nogle timer efterhånden og havde da også drukket sig en lille fjer på. Hun elskede det her sted. Ingen havde rent mel i posen, så ingen stak nogen. Der var altid gang i den, både med slagsmål og råben, skrigen og alkohol alle vegne. De magiske stoffer, som nærmest blev kastet i nakken på en, når man trådte ind, fordi Judas' stakkels ungarbejder var så bange for ikke at sælge nok.
|
|
Jeremy Benji Blackthorn
•
Magiker
Fødselsdag: 15.01.2015
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: xristina litvin omelchenko
Oprindelse: Engelsk, Amerikansk , canadisk, spansk
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Leder
Fritidsjob: Dødsgardist
Ejer af: Månesten
C-box navn: Naroba
|
Post by Jeremy Benji Blackthorn on Apr 9, 2019 17:00:38 GMT
Det var et stykke tid siden Jeremy havde haft en meget vigtig opgave for dødsgarden, eller de sagde i hverfald den var vigtig, men for dødsgardisterne var alting vigtigt, for jeremy bar den kun vigtig fordi han selv fik noget ud af det i sidste enden, hvilket han ikke snakkede så højt om og får han kunne skaffe det han skulle skaffe, måtte han opsøge forskellige folk ø, som hans viste kunne være i besiddelse af de ting han skulle bruge, derfor havde han kontaktet en gammel elskerinde ved navn Dacoda og havde skrevet og spørge om de kunne mødes og han var nu ankommet på det slagtede lam og fik hurtigt øje på hende og gin hen og satte sog ved siden af hende og bestilte noget, at drikke til sig selv, og vente sig mod hende “jeg kan huske at du engang fortalte mig, at du have nogle specielle magiske genstande” begyndte han mens han kiggede hende i øjnene “jeg kender en der muligvis kan fortælle hvor meget, de er værd” fortsatte han og tog en tår af sin whisky, mens han betragtede hende
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 24, 2019 19:37:03 GMT
Dacoda havde haft mange samleje-partnere i gennem tiden, oftes også flere på en gang. Hun havde langt fra styr på dem eller deres navne. De havde ingen betydning for hende, de var bare samleje. Hun sad i sin egen verden, da en mand henvendte sig til hende, hvilket fik hende til, at hæve det ene øjenbryn let, "Jeg aner ikke, hvad du snakker om?" svarede hun i sin velkendte følelsesløse tone, det var nok det stemmeleje man helst ville høre fra hende, for hvis hendes stemmeleje først gik hen og blev morende eller på anden måde optimistisk, så kunne man være sikker på, at hendes tanker var alt andet end syndfrie. Hun var lykkelig uviden om, hvad den sten i hendes halskæde var for en sten. Hun havde stjålet den på et marked, som ung, egentlig med den bagtanke om, at sjæle den videre, men hun havde synes den var for pæn og derfor gjort en halskæde ud af den. Siden da havde den ikke forladt hendes hals. Hun hævede lidt det ene øjenbryn og så på manden, "Altså vil du have min tryllestav vurderet eller hvad?" spurgte hun køligt, han var godt nok mærkelig, men hun kunne godt se, at hun havde set ham før, men om det så var i forbindelse med garden eller hvad, det kunne hun ikke lige placere.
|
|
Jeremy Benji Blackthorn
•
Magiker
Fødselsdag: 15.01.2015
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: xristina litvin omelchenko
Oprindelse: Engelsk, Amerikansk , canadisk, spansk
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Leder
Fritidsjob: Dødsgardist
Ejer af: Månesten
C-box navn: Naroba
|
Post by Jeremy Benji Blackthorn on Jul 17, 2019 16:49:51 GMT
Dacodas ord fik jeremy til, st le hvilket han sjældent gjorde, det varede dog også kun kort før han rømmede sig “Du altid fuld af sjove ord” sagde jeremy i en bestemt tone og så på Dacoda, “du må da kunne genkende sådan en pæn og flot mand som mig” sagde han kort efter, da det ikke virkede som om Dacoda kunne genkende ham, hvilket han synes var lidt spøjst, efter som de havde haft samleje sammen nogle gange elelr var det kun en gang, jeremy kunne ikke huske det, men det var ogås ligegyldigt, han havde knaldet så mange kvinder i sit liv efterhånden, at han ikke kunne huske hvor mange gange med hvem, men han genkendte altid en smuk kvinde og det var Dacoda ihverfald i hans øjne “tryllestaven den kan vel også vurderes, men jeg tænkte nu mere på den sten du har om halsen” sagde sagde jeremy og gik tætter på Dacodq får, at se nærmere på stenen om hendes hals
|
|