Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 9:51:51 GMT
OutfitTråd til @themadhatterwasher19 Patsy sad i sofaen i den lille taglejlighed, på sofabordet ved siden af sig stod en kop dampende hed kakao, med en klat flødeskum. Patsy havde besluttet sig for at hun gerne måtte forkæle sig selv lidt. Omkring fødderne på hende hoppede Balthazar lidt rundt, før han endelig lagde sig til, øjnene på den lille kat, var dog stift rettet mod den levende fjerpen der strøg over det pergament Patsy sad med i skødet. Hun var blevet rigtig glad for den Kvikskribler hun havde fået af @duncan1, og selvom han nok ikke kunne lide hende længere, så fik det hende stadig til at smile. Det var dog lidt svære nu, hvor hun vidste at Duncan var et sted i nærheden. En lille potte blev dasket i retningen af fjeren, som Balthazar havde gjort endnu et udfald. "Balthazar, jeg får jo ikke skrevet min artikel, hvis du bliver ved med at angribe fjeren." Hun smilede og kiggede ud af vinduet, dumt nok håbede hun næsten på at få et glimt af Duncan nede på gaden, men selvfølgelig gjorde hun ikke det. Det var omkring her hun hørte døren gå. "Hej Scott!" Det lød til han nu var hjemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 10:23:14 GMT
Scott havde været på arbejde, og var endelig på vej hjemad. Det skulle gøre godt at kunne sætte sig ned, og tænke på andet end træ og forskellige kerner. Nok elskede han sit job, men... ja, han ville altså også gerne lave andre ting i sit liv.
Han åbnede døren ind til taglejligheden, og hørte nogen råbe 'hej Scott'. Det var selvfølgelig Patsy, for hvem skulle ellers være i deres lejlighed? Ja, han vidste det sgu ikke. Han smilede og råbte tilbage:
"Hej Pats!" Imens han tog sin jakke af, hang den på knagen og tog så også sine sko af. Ingen sko indenfor, sagde Patsy altid.
Han kom da ind i stuen, og grinede lidt af Patsys kat, som hoppede rundt efter Patsys fjerpen. Den var altså lidt fjollet nogen gange. Han hørte da en susende lyd, og en ugle fløj ind af et åbent vindue.
"Hej Hermes," sagde han til uglen, og tog imod brevet, som han hurtigt skimmede.
Det var ikke noget yderligere interessant, så han vendte sig mod Patsy igen, da Hermes havde sat sig på sin pind. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 13:06:53 GMT
Patsy lagde sit arbejde ovenpå bordet for så at rejse sig og gå over og give sin bror et kram, modsat Scott var det let for Patsy at arbejde hjemmefra, hvilket hun ofte også nød, fordihun så kunne hygge sig bedre med tingene. “Har det været en god dag?” Det var godt nok lige at finde ud af, for at vide om hun kunne snakke om Duncan. Hun ville ikke nævne ham en dag Scott var i dårligt humør, så ville det nok ikke falde i god jord at han nu var her et sted igen. hun sådag også meget nysgerrigt på uglen, der var kommet med brev. “Hvad stod der i brevet?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 18:32:10 GMT
Scott aede Hermes over fjerene, og så på Patsy. Han trak på skuldrene, og gik ud i køkkenet, for at lede efter den frikadelle, som de havde tilovers igår. Han havde virkelig lyst til en frikadelle-sandwich.
"Sure. Det var like... stille og roligt. Ham den ene af de andre tryllestavsmagere fortalte en joke, som faktisk var ret sjov," råbte han ude fra køkkenet, mens han rodede rundt i køleskabet.
Da han havde smurt sin sandwich, tog han en stor bid, netop som han kom ind i stuen igen. Han havde brevet i lommen, og tog det op med den anden hånd, som om det var første gang han så det.
"Brevet? Hmm..." brummede han, og begyndte at læse brevet igen. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 19:27:04 GMT
Patsy himlede lidt med øjnene over sin bror, det var ikke noget nyt at han søgte imod køkkenet som det første når han kom hjem. Måske hun en dag skulle forsøge at smøre en sandwich der bare lå klar til ham derude. Hvad mon han ville sige til det? “Okay var det en god joke så?” Spurgte hun igen meget nysgerrigt. Da han kom tilbage ind i stuen sad Patsy og legede med Balthazar killingen var stadig under et år og krævede derfor en hel del opmærksomhed. Patsy kiggede op. “Ja Scott, brevet. Det er måske et kærestebrev?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2019 18:38:41 GMT
"Ja," var hans simple svar.
Han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Skulle han fortælle joken? Nej, hun ville nok ikke forstå den alligevel, for det var en tryllestavsjoke - og så var den også lidt pervers. Og det fik ham til at rødme lidt.
Hvad der fik ham til at rødme mere var, at Patsy foreslog, at brevet kunne være et kærestebrev. Varme steg op i hans kinder, og han vendte ryggen til Patsy og katten. Hun havde kat, og han havde ugle, og det fungerede fint det meste af tiden.
"Neej," mumlede han akavet "Det er ikke det kærestebrev, det er bare..." Og der gik han selvfølgelig i stå. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 3:36:28 GMT
Det gjorde lidt ondt på Patsy at Scott ikke ville genfortælle joken, men det var der vel nok en eller anden grund til. Desuden var det nu mystiske brev også langt mere spændende for hende. Hun så fra brevet til ham og så til brevet igen. Ok så ikke et kærestebrev, men hvad pokker var det så? Manden sagde jo intet! ”jøsses Scott hvad er det for et brev? Du gør mig super nervøs!” det kunne jo være hvad som helst. Hvorfor overhovedet holde det hemmeligt? Bare der ikke var sket noget med familien eller han havde mistet sit arbejde eller noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 9:10:09 GMT
Scott stod og læste brevet, som Patsy spurgte, hvad der stod i brevet. Eller mere præcist; hvad det var for et brev. Han løftede et øjenbryn, og smed brevet i skraldespanden.
Så vendte han sig mod Patsy, med et lidt trist ansigtsudtryk.
"Det er fra Gizelles," sukkede han trist, og satte sin sanwich fra sig. Han havde pludselig ikke lyst til den længere. Han skævede til katten, som Patsy havde leget med sekunder før. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 9:32:53 GMT
Hun blev noget bekymret, da hun fik at vide hvem brevet var fra. Hvad pokker ville hun nu? Forhåbentlig ikke være sammen med Scott igen. Det var hvert fald ikke en mulighed. Patsy havde mest af alt lyst til at brænde brevet på stedet men det kunne jo være noget vigtigt. “Fortæller du mig hvad hun vil eller skal jeg selv læse det? Du skal ikke tilbage til hende Scott!” Var Grizelles lige så slem som @duncan1 måske, men Patsy mente slet ikke de kunne sammenlignes. Grizelles havde faktisk virket værre og mere usund. Duncan havde trods alt aldrig fået Patsy til at tage stoffer eller den slags.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 19:53:59 GMT
Scott skævede til Patsy henover brevet, mens han læste det. Der stod ikke rigtig noget, som han ikke vidste i forvejen, men han vidste også, at Patsy ville tage brevet fra ham, hvis han ikke læste det op. Så det gjorde han. Halvt i hvert fald.
"Hun beder mig bare om at komme tilbage til hende. Spørger om vi ikke snart skal mødes igen og catche up," sagde han med et let skuldertræk, og aede åndsfraværende Hermes over fjerene, lige under næbet. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:04:10 GMT
Det kom ikke bag på Patsy da Scott fortalte hvad brevet omhandlede. Hun så bekymret på sin bror og tænkte på sidst han havde været sammen med den pige. Ja @duncan1 havde måske heller ikke altid været super sundt, men det var altså noget andet end stoffer. Stoffer var noget man kunne blive afhængig af. Hun så bekymret på sin bror. "Det gør du ikke Scott, hun var ikke sund for dig." Hun håbede på at han ville forstå hende og forstå hvor bange hun havde været for at miste ham. Stoffer var noget man blev afhængig af og det skulle Scott ikke blive. Det kunne være rigtig farligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:14:13 GMT
Scott så nærmest lidt fornærmet på sin tvilling. Han var ikke særlig interesseret i at høre hvem han kunne date og hvem han ikke kunne date ifølge hende.
"Men hun ville i det mindste have mig," sagde han på en nærmest lidt barnlig måde.
Barnligt? Helt sikkert, men han ville altså også selv have lov at bestemme nogen gange. Ja, han vidste da godt, at Gizelles ikke var god for ham, men det var også bare rart at føle sig wanted nogen gange. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 22:49:00 GMT
Patsy så overrasket på ham med blikket slået op, for brynene rynkede sig dybt ned. "Have dig? Scott Hun forgiftede dig nærmest. Det er pisse farligt." Kunne han da ikke forstå at hun hvert fald slet ikke var godt selskab for ham. Hun ville sikkert bare narre ham til et eller andet. "Hvad med Irina du mødte, var det ikke også godt?" Hun kunne meget bedre lide hende. Irina virkede sundere, langt mere som Scotts type, men måske var det bare en ting med dem begge at forelske sig i noget dumt eller farligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 30, 2019 17:50:42 GMT
Scott rystede på hovedet af sin tvillingesøster. Hun havde ret, det vidste han da godt, men han var samtidig ikke interesseret i, at hun bestemte over ham. Nej, det var han altså ikke.
"Irina er vel god nok, men vi kender jo ikke rigtig hinanden endnu, og jeg er ikke sikker på, om jeg har mod på at lære en ny kvinde at kende," sagde han langsomt, og smilede sørgmodigt.
For han elskede jo Gizelles, men han vidste også godt, at hun var totalt toxic. Han vidste, at hun ikke var god for ham og han ikke for hende, men han kunne jo ikke gøre for hvem han elskede, kunne han? ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 4:10:25 GMT
Patsy tøvede lidt. Hvordan skulle hun bedst hjælpe sin bror her? Måske hun skulle fortælle en af sine få hemmeligheder for ham. “Scott.. Da.. Da Duncan rejste, der havde jeg en periode, hvor jeg datede Gallagher. Jeg havde også svært ved det. Netop fordi han ikke var Duncan.” Om Scott kunne huske Gallagher fra deres skoletid vidste hun ikke. Han havde trods alt gået en årgang over dem, men hun håbede uanset at Scott forstod hvad hun mente med det. “Jeg elsker @duncan1. Men... ikke noget. Han er forresten flyttet til Hogsmeade. Jeg mødte ham i formiddags” hun så ud af vinduet mens hun snakkede og håbede på Scott ikke ville bide for meget mærke i det. Men nu var det sagt.
|
|
|