Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 19:42:04 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Georgie grinede lidt af Aidans kommentar om at han ikke ville kræve noget af hende. Smilet voksede kun, som han afslog hendes forslag om en mere stille pige og hun lagde så armene lidt over kors, som hun nærmest stille sig udfordrende overfor ham. ”Åh, virkelig…?” Hun hævede det ene bryn en smule og hun kneb så øjnene en smule sammen. ”Så jeg må ikke være bare en smule prinsesse i næhenden af dig?” Georgie fjollede lidt, som hun nærstuderede Aidan lidt fra top til tå og hun overvejede så sine muligheder. ”Så du skal udfordres lidt..? Er det det du siger?”
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 19:56:28 GMT
Aidan lagde demonstrativt armene over kors og så på hende med et skeptisk blik, det holdt dog ikke længe, før hun kom til at trække på smilebåndet. "Virkelig! Du vil måske gerne kysse mig igen?" Det var pludselig blevet en hel surrealistisk samtale, så nu kunne han lige så godt få det bedste ud af det og så se hvor det endte. Han skulle bare sørge for at Dareon ikke hørte om det, han ville sikkert grine sine røv i laser over dem lige nu. "Du må være præcis som du vil, bare du er dig selv." Konkluderede han kort og lod armene falde ned langs siderne. Hvad var det her? "Jeg skal nok bare have noget at blive fanget af, noget spænding.. det ikke for sjovt jeg render rundt og laver ballade på skolen. Men det kan jeg selvfølgelig ikke fortælle dig om uden at må lukke munden på dig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 20:04:27 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Georgie trak igen på skuldrene, som Aidan spurgte, om hun ville kysse ham igen. Hun bevægede sig lidt prøvende tættere på, før hun lænede sig ind imod ham og hun så så op på ham, så der ikke var langt imellem deres ansigter. Som om hun prøvede at pirre eller friste ham. – Om det så virkede, var hun ikke sikker på. ”Hvis du vil lukke munden på mig, på du overtale mig først.” Smilede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 20:18:32 GMT
Det gav et sus i maven på Aidan, da hun trådte tættere på. det var enormt pirrende måden hun opførte sig, men ikke nok til at han ville knække, ikke endnu. heldigvis fik hun sagt noget, han kunne vende imod hende. derfor mindskede han også bare afstanden imellem dem yderligere og smilede til hende. "korrekt, men jeg har endnu ikke fortalt dig noget endnu, så bare rolig, jeg kan godt lade dig gå.. ellers havde jeg måske været nødt til at lukke munden på dig med et kys." han blinkede til hende og håbede på det ville gå ind hos hende lige som ved ham. men hun flirtede da med ham, gjorde hun ikke? ellers var hun hvert fald bestemt ikke fair.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 20:58:26 GMT
”Nårh nej… Nå, men så har du vel heller ikke noget imod, hvis jeg kommer til at sladre om, hvem der stoppede Huldas toilet i sidste uge og oversvømmede hele badeværelset? Eller hvem der legede natterend i forgårs og blev ved med at rende og banke rundt på Professorernes døre?” Drillede hun, som han atter var trådt et skridt væk fra ham. Armene var blevet lagt over kors nu og smilet var i allerhøjeste grad drilagtigt. ”Jeg er overbevist om at flere af professorerne, ville finde det interessant..” Fortsatte hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 18:38:52 GMT
Aidan skulede olmt til Georgie. "Det ved jeg snart ikke Georgina.. men fortæl mig lige, hvordan ved Du alle de ting? Du holder måske øje med mig?" Vendte han det så med et smil. Hvis hun virkelig vidste alle de ting, betød det vel også at hun fulgte med i, hvad han foretog sig og det måtte da alligevel betyde, at han havde gjort noget rigtigt. Det så ud til at hun troede hun havde ham, så han var spændt på hvad hun n ville kaste efter ham.så kiggede ham op og ned af hende. "Du kunne også bare indrømme at du gerne vil have jeg kysser dig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:48:18 GMT
Georgie kneb øjnene lidt sammen, som Aidan stod der og klogede sig. Hun fnøs lidt, som hun rynkede på næsen og skævede lidt væk, men hun så så atter op på ham igen, som hun nu havde lagt armene over kors. Under armene, havde hun stadig sine tæpper. Tonen blev skarpere nu, men var fortsat drillende. ”Nåhh, jamen du kan da også bare blive fri.” Hun hævede brynene lidt udfordrende og hun smuttede så ellers udenom ham, for at bevæge sig udenfor. Et eller andet sted, håbede hun lidt at han ikke have noget imod at jagte hende en smule. – Der var bare noget fedt over, når en fyr turde tage noget initiativ. Og nu havde hun jo være den der kyssede ham første gang. Var det så for meget at forlange at han viste at han også gerne ville?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:55:50 GMT
Hun var simpelthen.. glat som en ål, hver gang han troede han havde hende smuttede hun uden om, men denne gang skulle hun ikke have lov at smutte væk uden videre, så da hun forsøgte at gå omkring ham, trådte han bare ind foran hende, så hun ikke kunne komme forbi. En finger blev lagt under hendes hage og derpå lod han deres læber mødes i et kys, bedre end det de havde delt før. Denne gang tog han styrringen og lod det da også blive længere, han brugte desuden en anelse tunge. Da han mente de havde kysset længe nok, slap han hende og trådte til siden, så hun kunne komme forbi. "Lad os sige jeg har et kys til gode så, fordi jeg ikke fik det nu." foreslog han så med lattermild stemme og et glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2019 8:56:58 GMT
Det overraskede Georgie noget, at Aidan sådan smuttede ind foran hende. Brynene blev hævet i undren, men som hun forstod, hvad han prøvede på, lukkede hun atter øjnene og lod sine læber smelte lidt sammen med hans. Hun gengældte det lidt prøvende, men forskrækket blev hun alligevel først, da Aidan involverede lidt tunge og hun således gav en lille brummende lyd fra sig, før hun atter forsøgte at lade ham komme til og dermed udvikle kysset. Hun forsøgte at aflæse hans teknik, før hun forsøgte at kopiere den lidt og først, da han atter brød deres intime øjeblik, bakkede hun lidt bagud, blot for at smile bredt og rette lidt prøvende på de mørke lokker. ”Mhmm…Det vil jeg overveje.” Svarede hun, som hun lagde hovedet lidt på skrå og betragtede løven foran sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 4:06:28 GMT
Hun var sød, man kunne faktisk gå så vidt som at kalde hende fantastisk. Da han slap kysset trak han på smilebåndet over hvordan hun reagrede. Hvor havde han bare lyst til at trække hende ind til sig i sin favn, holde hende tæt og bare glemme alt andet. Men han gjorde det ikke. Han nikkede blot. "Du sikker bare til når du vil have det." Bare hun dog også ville det så! Men det måtte tiden vise, for nu trådte han til side, så der var plads til at hun kunne gå, som hun havde været igang med før.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 6:33:02 GMT
Georgie nikkede lidt, som Aidan sagde at hun bare skulle sige til. Hun blinkede lettere drilagtigt til ham og hun rettede så ellers lidt på tæpperne. ”Men..Så ses vi vel bare lige pludselig…Cassanova.” Drillede Georgie, før hun atter smuttede omkring Aidan og gav sig til at bevæge sig tilbage imod slottet, for at tilslutte sig veninderne på pigernes sovesal.
//Out.
|
|
|