Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 20:05:46 GMT
Aidan grinede lidt ved hendes kommentar og kørte fingrene gennem sine dreads. tja måske var det vane, han kunne nu meget godt lide det og ville helst ikke være det for uden. Det var hyggeligt på en eller anden måde og han nød hendes selskab. Hun var virkelig en sjov og spændende pige. Han trak dog bare på skuldrene. "Tja, egentllig skulle jeg bare sende et brev, Men jeg kunne jo ikke lade dig sidde her og lave oversvømmelse og da slet ikke over noget så skørt." Han smilede til hende og rykkede lidt nærmere. Hun var virkelig smuk, når man rigtig fik lov til at kigge. "Jeg forstår godt det går dig på, men du er stadig den samme Georgie, glemt ikke det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 20:28:23 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Georgie betragtede Aidan lidt betaget, som han kørte hånden igennem sit hår. – Det var anderledes. Interessant og på en eller anden måde kunne hun ikke lade være med at finde det lidt sjovt. Hun tog sig selv i at lægge hovedet lidt på skrå og uden egentlig at tænke over det, rettede hun på en af hans lokker for ham, før hun forsigtigt trak hånden til sig igen og atter betragtede Aidan og hans fine ansigtstræk, som han rykkede nærmere. – Hun kunne mærke et lille sus gå igennem maven ved hans ord og som hun mærkede varmen stige til kinderne igen, lod hun de blå øjne flakke lidt mellem Aidans øjne og de fyldige læber. – Mon hun kunne prøve at…? Hun tog en dyb indånding og hun rykkede lænede sig så lidt tættere på. ”Sid…Sid stille..” Bad hun, som hun lidt tøvende og usikkert lænede sig tættere ind imod ham og hun lod så prøvende sine læber møde Aidans i et forsigtigt og meget uskyldigt kys. – Hvor det kom fra, anede hun ikke.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 20:56:27 GMT
Aidan sad på bænken og så på hende og da hun så kommanderede ham til at sidde helt stille lystrede han selvom han var lidt usikker på hvad der ville ske. Der gik dog ikke lang tid før han havde en ide om det. Måden hun lænede sig ind imod ham, fortalte mange ting, ham overvejede stærkt hvordan han skulle tage imod det. Det var ikke fordi han ikke ville have det, men det ville helt sikkert rykke på tingene, samtidig med kunne han ikke lade være med at tænke på, at Georgie nok ikke helt var ved sine fulde fem oven på det hele. Alligevel kunne han ikke dy sig for at nyde kysset, da deres læber mødtes. Det var tydeligt at mærke at hun var urutineret og med et blidt lille puf, skubbede han hendes læber lidt op, så det ville blive et bedre kys. Det var noget han havde drømt om længe og nu kysse han hende faktisk, eller hun kyssede ham. Da han lidt efter trak sig tilbage måtte han kæmpe lidt med at skjule sin glæde. "Går det bedre?" Spurgte han så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 21:28:29 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Det gav et lille sus, da Georgie mærkede Aidans læber imod sine egne. Hun lukkede øjnene, som hun overvejede hvordan og hvorledes hun lige skulle gribe det an, men Aidan lod til at komme hende i forkøbet og hun lod ham således forsøge at guide hende lidt, til at skille læberne en smule ad. – Rart var det i hvert fald. Varmt, ømt og intimt. Lidt usikkert fra hendes side af måske, som hun lidt tøvende trak sig, samtidig med ham og rød i kinderne, rettede hun lidt på det mørke hår, før hun nikkede forsigtigt og prøvede at sende ham et lille smil. ”Jo..Jeg…Det tror jeg.” Prøvede hun, som hun betragtede ham indgående. – Nysgerrigt, som forsøgte hun at regne noget ud. ”Jeg håber ikke at det var…For meget..Eller dårligt for den sags skyld....” Mumlede hun lidt undskyldende, ikke sikker på, om Aidan faktisk gerne havde villet kysse hende eller blot havde gjort det af medlidenhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 4:44:51 GMT
Det var ikke ligefrem sådan her han havde regnet med, at det første kys med Georgie ville blive, men det var da meget fint. Der var ingenting galt der, han blev bare lidt i tvivl om hvad der nu skulle ske. Hvad forventede hun af ham? Ja og hvorfor havde hun overhovedet kysset ham? Var det bare grundet situationen? - Det endte med at være det, han valgte at gå med. Så var han ligesom sikker. Det var også dumt at indlede for meget nu jo. "Georgie, det var fint. Tænk ikke på det... Det er vel ikke første gang du kysser en fyr?" Det regnede han ikke med, ikke når hun havde valgt at gøre det så spontant. Det gjorde piger vel ikke med første-kys?
Han gav hendes skulder et lille klem og rejste sig så fra bænken. "Burde vi ikke få dig en i varmen snart?" Spurgte han så med et charmerende skævt smil. Han manglede dog stadig at få sendt sit brev afsted, men det tog da heldigvis ikke så lang tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 6:08:12 GMT
Georgie kunne mærke at hun blev varm i kinderne, men at der samtidigt dannede sig en ubehagelig klump i maven på hende ved Aidans ord. Sagde han virkelig det? At det vel ikke var første gang hun kyssede en fyr? Tanken stak lidt i hende og hun skævede lidt ned imod sine hænder, som hun mumlede; ”Jo, faktisk…” Hun trak lidt på det og stille og roligt, rettede hun så ellers på ærmet på sin bluse. – Var det virkelig så nemt for Aidan? Var det bare det? Hun sukkede, som han klemte hendes skulder og lidt skuffet, nikkede hun blot, før hun ligeledes rejste sig og foldede sine tæpper lidt sammen. Var det mon forkert at hun pludselig blev lidt usikker og ked over det hele? At hun gerne ville have at Aidan sad og strøg hende over håret igen?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 6:58:12 GMT
Aidan blev ret overrasket over at få at vide, at han netop havde fået hendes første, hvilket han havde svært ved at skjule. "Du..." Han stoppede sig selv, han ville helst ikke gøre hende ked af det, ved at sige noget dumt. I stedet så han bare på hende med et smil og tjekkede hende samtidig nok lidt ud. Så løftede han en hånd for at tørre en tårer væk fra hendes kind. Hun var så fin, men.... Det gik jo ikke. De to sammen. Om et par måneder ville han være væk og hvad ville der så ske? "Der var intet galt i kysset." Skyndte han sig så at sige, for ikke at gøre hende ked af det. "Jeg troede bare piger helst ventede med det første kys til en de virkelig holdt af eller var forelsket i?" Hun virkede ikke til at kunne lide ham på den måde så det havde undret ham lidt.
Mens hun samlede sine ting sammen, vendte han sig om, for at få givet sit brev til en ugle, der så kunne flyve afsted med bestillingen. Han brugte muligvis lidt længere tid på det end han normalt ville have gjort, men han kunne diskret stå og holde lidt øje med Georgie imens, det var rart. Han tænkte på det kys de netop havde delt og ønskede at få lov til at opleve det igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 7:08:30 GMT
Georgie følte sig umådeligt dum, som hun stod der og flagrede lidt. Hun trak lidt på skuldrene af hans konstatering og som han tørrede tåren væk fra hendes kind, skævede hun blot lidt ned imod gulvet. Hun skar en lille grimasse og der blev så ellers puffet til en lille sten, der lå for hendes fod. Hun trak lidt på skuldrene. ”Det ved jeg ikke…Jeg havde bare…Jeg havde bare lyst.” Prøvede hun lidt forsigtigt og hun sukkede så svagt, for atter at se op på ham igen, da hun havde foldet tæpperne sammen. Om hun ligefrem var forelsket i Aidan, var hun ikke sikker på, men derfor måtte hun vel godt kunne lide ham lidt…Ikke sandt? ”Men det er fint nok…Jeg tror godt jeg forstår det…Bare glem det.” mumlede hun, før hun gav sig til at gå og bevæge sig ned af trapperne. – Hun var trods alt selv overbevist om, at hun ikke var sådan en pige, som drengene stod i kø for at komme til at snakke med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 7:33:10 GMT
Aidan vendte sig om og nåede lige at se ryggen af Georgie, så hun næsten allerede var på vej ud igen. Det gik godt nok stærkt! havde han sagt noget forkert? Han så uforstående på Georgie. "Hvad er det du har forstået? For jeg er ærligt talt lidt forvirret nu." Han så efter hende og kørte fingrene igennem sine dreads. Havde han nu sagt noget forkert? Eller hvad skete der lige? Måske burde han løbe efter hende, men hvad skule han sige?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 7:43:59 GMT
Georgie stoppede op på trappen. Hun overvejede et øjeblik, om hun bare skulle gå videre, men i stedet vendte hun sig om og valgte atter at tage snakken. ”Jeg….Jeg kan bare ikke finde ud af dig, Aidan…Okay?! Jeg har tusinde ting i hovedet og jeg kan ærligtalt ikke finde ud af, hvad alt det her, med…Med dig og mig er…” Startede hun ud. ”Det ene øjeblik komplimenterer du mig på Quidditchbanen og hjælper mig med..Komplicerede ting. – Du joker med forelskelser og laver ballade, for at hjælpe mig og alligevel er du så fandens afholden, at jeg ikke kan aflæse dig.” Forsøgte hun at forklare, selvom hun nok i sit tonefald lød mere anklagende end hun ønskede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 18:07:24 GMT
Uden at tænke videre over det løb han efter Georgie. Denne gang skulle hun ikke slippe væk, og hun skulle ikke være ked af det mere. Han stoppede da han nåede hen til hende og tog her hendes hånd i sin. "Georgina Carlisle... Georgie.. Forstår du da slet ingen ting? Du er så unik og helt igennem en fantastisk person. Det har jeg set mange gange nu. Du er umådelig stærk hver dag, på quidditchbanen, når nogen er efter dig eller som her, når de verden falder sammen. Hvis bare du så dig selv som jeg gjorde, så ville du forstå alle de ting jeg siger til dig hele tiden. Eller hvert fald prøver at sige. Nej du er ikke en eller anden sminkedukke og det er da også træls med et ar ved det ene øjenbryn, men Georgie..." Han kiggede hende dybt i øjnene for at være sikker på hun hørte hvad han sagde til hende. "Det er ikke sådan en pige jeg vil have. Jeg vil have dig! Præcis som du er! men... om nogle få måneder er jeg færdig på skolen og jeg vil ikke kunne bære at skulle tage afsked med dig. Jeg vil ikke være der for dig på lånt tid. Du bør finde en, på din årgang, så du kan have ham hele næste år også. og hvem end denne person er, så vil jeg være ham så misundelig. For han vil få flere af de kys jeg nu fik en smagsprøve på og det vil være ham, der hver dag vil kunne holde dig i sine arme eller sidde overfor dig i et vindue, som jeg elsker at gøre mig dig." Så tav han. Han håbede inderligt på at hun forstod ham nu, for bedre kunne han ikke sige det. Han gav hende et kys på kinden og slap så hendes hånd, så hun kunne gå hvis hun ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 18:34:12 GMT
Det havde ikke været Georgies intention at bide af Aidan. Overhovedet ikke faktisk. Hun havde nær været ved at flå hovedet af ham, fordi det hele rablede lidt om ørerne på hende og nu stod han så alligevel der og erklærede nærmest sin ærlighed til hende, så hun stod målløs tilbage. De blå øjne havde spærret sig lidt op og usikkert, flakkede blikket lidt, selvom hun heller ikke kunne lade være med at fnyse og smile lidt af et par af hans kommentarer. Hun fugtede læberne i ren og skær usikkerhed, som han søgte hendes blik og lidt tøvende, lod hun ham fange det, selvom hun ærligt ikke rigtig vidste, hvor hun burde gøre af sig selv eller hvordan hun burde reagere. Hun rakte op, for ganske let at stryge ham en smule over kinden, som han kyssede hendes kind og hun virrede lidt med hovedet, som hun slog ud med armene. – For det her, havde hun trods alt, slet og overhoved ikke forventet. Hvad skulle hun sige? Hun søgte forvirret hans blik, som hun tog sig lidt til hovedet og hun tog så ellers en dyb indånding. ”Wow…Ehm…” Hun stoppede lidt, som hun samlede sig en smule og hun forsøgte så ellers forsigtigt at starte ud igen. ”Aidan, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til dig..Mit hoved….Jeg kan rigtig godt lide dig. Du er en rigtig god ven, men jeg syntes det er rigtig svært lige nu…Jeg…Jeg kan godt forstå at du kunne bekymre dig om et evt. næste år, men lige nu, bekymrer jeg mig ærligtalt mere for, at jeg ikke vil kunne give dig den respekt du fortjener…Mit…Mit hoved er så proppet lige nu, at…At jeg ikke er sikker på at jeg har plads til det, selvom jeg gerne…Selv, hvis jeg sagde til dig, at jeg gerne ville forsøge at få…Noget mellem os til at fungere.” Mumlede hun og håbede at han forstod. – Det var ikke at hun ikke ville ham…Men hun frygtede at han ikke ville blive hængende særlig længe anyway, hvis det her rod fortsatte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 18:50:53 GMT
Nu var tingene sagt og Aidan ventede bare lidt på responsen der ville følge. Den var lidt uklar, men det var også fint nok. Det var jo ikke fordi han stod der og spurgte om hendes hjerte på den måde. Det bildte han hvert fald sig selv ind, at det ikke var. han havde derfor heller ikke de store problemer med at sende hende et smil "Jeg ved det godt Georgie, hvorfor tror du jeg ikke har sagt noget før. Der ikke plads til os lige nu. Ikke på den måde hvert fald. Men nu ved du det hvert fald og uanset hvad, så glem aldrig hvor fantastisk du er, tænk ikke på alt det du ikke er. Der er fyre, der kigger efter dig også." Han sendte hende et skævt smil og gik så forbi hende for at ville gå ned af trapperne og indenfor.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 19:14:30 GMT
Georgie kunne mærke at hun endnu engang blev forlegen ved Aidans komplimenter. Hun tilsmilede ham dog denne gang og som han bevægede sig forbi hende, smuttede hun alligevel efter ham og op på siden af ham. ”Hmmm…Så du kunne godt tænke dig flere kys?” Drillede hun, som hun puffede lidt til ham og sendte ham et skævt smil, som hovedet blev lagt på skrå, mens de gik. ”Hvad hvis….Hvad hvis det kunne lade sig give sig…Senere..At..At prøve at ses på..Den der måde?” Forsøgte hun. ”Hvorfor så mig? Tror du ikke du ville have bedre af en…Én knapt så problemskabende pige?” Forsøgte hun usikkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 19:33:41 GMT
Hvordan hun nåede frem til at han gerne ville have flere kys af hende, var ham en gåde. Det var sandt nok, men han forstod ikke hvordan hun nåede dertil. I nuet trak han dog blot på skuldrene. "Jeg vil ikke kræve noget af dig." Han nåede næsten ned, da hun igen var på siden af ham og endnu engang fik hakket sig igennem en masse ord, der blev svare at forstå. noget af det fangede han dog. Han kiggede direkte på hende. "En mindre problemskabende pige? Elelrs tak, jeg ville da kede mig halv til døde inden måneden var slut." Hun, hvem end det så ville være, ville helt sikkert også få nok af ham alt for hurtigt. "De der prinsessepiger siger mig ingenting." Pigerne på hans årgang var simpelthen umulige! ikke om han gad have sådan en rendende.
|
|
|