Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 14, 2019 19:24:41 GMT
Tråd til @felicia Tidspunkt: Aften Det var allerede blevet mørkt udenfor og slottet begyndte at blive koldt, det da hvis ikke man sad tæt ved pejsen varme. Luna havde sat sig med en bog i opholdsstuen og slået benene op, den måde elskede hun at sidde på. I sødet lå en bog om Troldmandskrigene, nogle ville nok undre sig og overveje om der var nogen lektier de havde glemt at lave, men sandheden var at hun var blevet inspireret til at finde mere viden om emnet, eller også så kiggede hun bare ned i teksten, uden at læse, men i stedet tænke på en bestemt elev, nemlig Spencer Lynch. Der var så mange uklare ting om ham, om hvem han var og det nagede hende ikke at vide, hvad hun kunne tro på og ikke kunne tro på. Det var ikke lige fordi man gik han til personen og spurgte om det var rigtigt, at han havde bidt hovedet af en pixiegnom. Ærligt troede hun ikke på det, men hvor kom sådan nogle latterlige rygter så fra? Var menneskeheden virkelig ikke nået længere end det endnu?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 20:13:56 GMT
Felicia havde endnu en gang gået en runde på skolen for st se om alting var i orden, ud over timerne og lektierne var der nok at se til, som skolens præfekt, hun gik forbi biblioteket og så hendes lille bror Felix sidde derinde med næsen begravet i sine bøger, hvilket han heldigvis tit gjorde, præcist som hun havde fortalt ham mange gange, at det var vigtigt at lave sine lektier og lære noget hvis man ville frem i verdenen, denne gang besluttede hun sig for ikke, at ville forstyrre ham som hun elelrs godt kunne finde på bare får at tjekke op på ham og se om han havde styr på tingene, i stedet gik hun forbi biblioteket, der virkede til at være roligt så hun gjorde ikke mere ud sf det, hun gik videre hen af gangene og tilbage og op af trapperne og hen til Ravenclaws opholdsstue, hun ville holde fri for i dag, eller så godt som for som Præfekt havde, man aldrig fri eller det føltes i hverfald sjældent sådan, hun trådte ind i Ravenclaws opholdstue og satte sig over til pejsen for at få lidt varme og fin øje på Luna der sad med næsen begravet i en bog, hvilket ikke var et mærkeligt syn, det var jo trods alt Ravenclaws opholdstue hun var i, “hvad læser du” spurgte Felicia højt og stak hovdet ind foran bogen Luna sad med
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 14, 2019 20:33:30 GMT
Luna kiggede op fra bogen da hun hørte et spørgsmål blive stillet hende, og fik øje på den lidt ældre ørn. "Hva? åh øhm Jeg læser bare noget om troldmandskrigene. Det er til en opgave i magiens historie. Ved du noget om det? Sådan om sidefordelingen?" Det var det hun havde tænkt sig at tage udgangspunkt i sammen med Spencer, hvem der var på hvilken side og hvorfor. Det var faktisk en spændende opgave, fordi der var meget at sætte sig ind i og vurdere hvem der lavede hvilke fejl og hvem der lavede de gode træk. Hun ville dog ikke nævne at hun sad og tænkte på Spencer som person også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2019 14:45:07 GMT
Felicia nikkede til Lunas ord “ja kender lidt til dem, lad os snakke lidt om det” sagde hun og så på Luna mens hun satte sig ned, “du ser også tænksom ud, er der mon andet elelr andre du tænker på end troldmandskrige “spurgte Falicia og smilede et skævt smil og så Luna i øjnene “du kan sagtes fortælle det til mig, jeg siger det ikke til nogen” forsatte Falicia inden Luna nåede st svare på hende første spørgsmål
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 18, 2019 8:52:04 GMT
At Luna skulle tænke på nogen som helst i den forstand, som Felicia hentydede til var jo helt til grin. Luna var en pige der koncentrede sig om sin skole og sin fremtid, ikke om drenge. Det var overhovedet ikke på den måde hun tænkte på Spencer. Det var mere sådan en.... anden måde. Hun lukkede dog alligevel bogen i og så over på veninden. “Jeg var i gruppe med Spencer. Du ved ham der emoen med druknede hundehvalpe, ildspåsættelse og andet.” Egentlig så generede det hende lidt, at hun var nødt til at omtale ham på så nedværdigende måde, men det var trods alt sådan skolen kendte ham, hvilket var uretfærdigt, for han var langt mere end det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2019 14:47:52 GMT
Felicia lyttede til Luna, mens hun så nysgerrigt på hende, Felicia kendte godt til spencers være måde hun havde, som præfect trods alt haft fat i ham nogle gange grundet dårlig opførsel, “ja fortæl mig om det hvad er der med ham, jeg kender alt til Spencer og hans dårlige opførsel” sagde Felicia i en bestemt tone, og så på Luna, da Luna var færdig med, at snakke om ham, pludselig slog en tanke ned i hende “er du da vild med ham” spurgte Felicia og smilede lidt drillende til Luna
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 18, 2019 16:48:55 GMT
VILD MED HAM?! Hun måtte da være blevet gal, eller også havde hun slået hovedet ret hårdt. En var at det var Spencer, noget helt andet var, at hun slet ikke var interesseret i at have nogen. Hun skulle jo passe sin skole. Hun skulle få sig en god uddannelse, så hun kunne ændre uretfærdigheder i verden. Det måtte hun ikke glemme. "Jeg tror ikke som sådan der er noget med ham? Han ved ret meget om varulve og så har han noget af et temperament. Plus.." Hun sænkede stemmen lidt. "Jeg så han havde et stort ar på det ene håndled." Hvad var han for en? Det var dét, der bekymrede Luna. "Nej selvfølgelig er jeg ikke vild med ham. Vi er som sagt bare i gruppearbejde sammen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2019 12:30:48 GMT
Felicia stod bare og lyttede til lunas snak og hørte nøje efter, som hun plejede, at gøre man kunne jo aldrig vide om, man kunne opfange et eller andet interessandt viden, “jeg har altså ikke lagt mærke til noget ar” kommenterede Felicia, da Luna snakkes eom at Spencer havde et ar, “tror du han selv er varulv” spurgte Felicia lidt efter og kiggede Luna lidt alvorligt i øjnene,, Da hun havde tænkt lidt over det, Luna lige havde sagt “okay er du sikker på du ikke er vild med ham” spurgte Felicia og grinede kort og smilede igen drillende, til Luna og håbede Luna viste det bare var for sjov
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 21, 2019 14:51:26 GMT
Luna rynkede uforstående på brynene. Hun var ikke helt sikker på hun forstod Felicias tankegang. Det lød næsten som om hun ikke troede på at han havde et ar. Måske var det bare ikke noget særligt så selvom det havde set voldsomt ud. “Du tror han er varulv?! Så ville han da ikke være her. Det er jo farligt” bare tanken om at der gik en varulv rundt på skolen var skræmmende. Samtidig så var han jo stadig næsten kun et barn... “Selvfølgelig er jeg ikke det. Jeg tror jeg har snakket med ham en gang kun. Desuden så har jeg min skole at fokusere på. “
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2019 13:03:01 GMT
“Han kunne sagtens være varulv, så vidt jeg ved går der andre varulve på skolen, som der tager en eliksir, så de ikke bliver forvandlet” sagde Felicia og kiggede alvorligt på Luna, viste hun da ikke det, Luna var en smule uvidende af en Ravenclaw at være, men hun var jo også kun 15 år, tænke Felicia kort og så igen på Luna, “okay men det kommer jo nok en dag og måske med Spencer, hvem ved” sagde Felicia og smilede et lidt fjollet smil til Luna “og skolen er altid det vigtigste” på pegede Felicia inden Luna noget, st sige noget igen
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 25, 2019 4:26:15 GMT
Luna hævede det ene øjenbryn. Det lød altså farligt, hvis der var varulve på skolen. Selv kendte hun kun til historien om Harrys Professor, der havde været varulv, men han var da også blevet fyret, da det ligesom blev afsløret, derfor undrede det Luna meget, hvis der nu rendte varulve rundt alligevel. "Er du helt sikker på det du siger om varulve?... Hvem her på skolen er da varulv?" Det ville være rart nok lige at vide hvem man skulle holde sig lidt på afstand fra. At Felicia blev ved med at køre i at Luna og Spencer ville blive en ting, forstod Luna simpelthen ikke. Hvad lå der lige under for det? "Sig mig har Spencer sagt noget til dig om mig eller sådan noget siden du er så stædig omkring det?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2019 17:36:15 GMT
“Ja jeg ved i hverflad, en af dem og jeg er sikker på der er flere, men jeg vil afsløre ikke hvem” sagde Falicia og kiggede på Luna som så en smule skræmt ud, Felicia ville ikke afsløre, at hun faktisk havde hørt st Spencer, faktisk var en varulv, da det sikkert ville skræmme nogle væk og som præfekt, skulle man holde sin viden tæt af forskellige årsager “så længe de tager deres eliksir sker der ikke noget” sagde Felicia lidt efter for st prøve st berolige Luna lidt, “nej Spencer har ikke snakket noget om dig, ville du da gerne have det” svarede Felicia til Lunas spørgsmål og smilede til hende med et glimt i øjet
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 28, 2019 4:36:29 GMT
Luna rynkede panden uforstående og så på den lidt ældre kvinde. "Efter hvad jeg har læst i bøgerne om Hogwarts, så troede jeg faktisk ikke det var en muligved for varulve at være her. Jeg mener bare Professor Lupus blev jo fx fyret fordi man mente det var for risikabelt, og nu siger du der er en måske flere elever der også er varulve?" Det lød helt forkert i Lunas ører. Ikke fordi hun direkte var imod, men det virkede bare farligt... usikkert. Hvis der først skete noget, så ville helved jo være løs. Havde man virkelig nok styr på at det ikke skete? Samtalen faldt igen på hendes følelser og Luna kom ærligt talt til at grine lidt af det. "Som nævnt har jeg kun snakket med ham en gang. Jeg kender ham knap nok, så nej jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle ønske han var vild med mig. SÅ altså hvis det fordi du kan lide ham, så tager du ham bare."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2019 13:33:23 GMT
“Jeg kan desværre ikke fortælle dig mere, hvis du vil vide mere må du gå til professorne eller hvem du nu synes kan svare på dine spørgsmål” sagde Felicia og kiggede på Luna, tænk at hun var så uvidende, mon hun var en rigtig Ravenclaw, hun skulle sikkert bare lige lære tingene først og hun gik vist meget op i bøger og sådan, så en Ravenclaw var hun alligevel nok og fordelings hatten tog aldrig fejl, tænkte Felicia, mens hun nærmest studerede Luna, Luna begyndte igen st snakke om Spencer og Felicia kunne ikke lade være med st komme med st lille grin, da Luna hentydede til om Felicia var vild med ham, “nej jeg er ikke vild med Spencer, den fjollede dreng” grinede Felicia kort og så Luna i øjnene, får nærmest at sige st den tanke kunne hun godt droppe
|
|
|
Luna Clary Daniels
•
Elev
|
Post by Luna Clary Daniels on Mar 30, 2019 17:55:30 GMT
Luna kiggede undrende på pigen hun snakkede med, det virkede altså virkelig underligt, den måde hun snakkede på, men sådan var det måske bare? Luna var trods alt "kun" mugglerfødt, måske var det der der var noget hun ikke helt forstod. Nå det kunne også være ligemeget. "Hvad mener du med fjollet dreng?"
|
|
|