Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2019 17:06:48 GMT
Endnu en mandag. Endnu en kedelig time. Normalt var Forvandling ikke kedeligt, men i dag var alting så forfærdeligt teoretisk, og hun magtede knap nok at følge med.
Derfor sad hun nu og kastede papirskugler i nakken på en af de andre elever, som sad og så helt opslugt ud. Hvordan han kunne være så opslugt af netop denne time, fattede hun brikker af, så hun blev bare ved med at kaste med papirskuglerne, indtil hun fik en bedre idé.
Så begyndte hun at kaste med via. besværgelsen Wingardium Leviosa i stedet for. Det var alligevel lidt mere magisk for hende.
Så der sad hun altså i verdens kedeligste time, uden nogen til at underholde sig. Monstro der ikke skete bare et eller andet på et tidspunkt? ♡
|
|
Alexa O'Neill
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 01.09.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Dreamer
|
Post by Alexa O'Neill on Mar 11, 2019 17:02:10 GMT
Det var ikke hver dag at man glemte sine lektiebøger i et af lokalerne hvor der på nuværende tidspunkt var undervisning. Alexa var ikke typen der normalt gjorde dette i hvert fald, men det havde været en virkelig lang dag og hun havde lektier i Forvandling, og hun manglede bare den bog virkelig meget! Trippende uden for lokalet, utålmodigt, endte hun med at blive ligeglad med hvor pinligt det så end var at gå derind mens syvende årgang havde time. Hun havde brug for den bog, så de lektier kunne blive overstået! Så med selvsikkerheden på plads, bankede hun på døren og gik ind. I dagens anledning var der en vikar på og hans blik faldt omgående på hende, strengt. "Frøken O'Neill, kan du ikke se, at her er undervisning på nuværende tidspunkt?" spurgte han strengt. Alexa havde virkelig ikke overskud til at give en længere forklaring. Og hun kunne også godt mærke på vikaren, at han egentlig også selv var træt over at skulle sidde med elever der bare overhovedet ikke virkede interesserede i det stof der blev gennemgået. Og hun kunne også mærke den enorme mængde af træthed hos alle eleverne. Det steg gradvist og hendes egen træthed blev kun endnu værre.
"Joh.. Deet.. Kan jeg godt se," vikaren skulle lige til at svare vredt hendes halvvejs næsvise kommentar da hun lyste op i et stort smil og bare valsede ind. Det var sjældent at professorerne formåede at være vrede i længere tid, især på en elev der kun havde gået på Hogwarts i knapt et år. "Jeg glemte min bog. Så jeg kom bare for at hente den og så forsvinde igen, mens jeg forstyrrer så lidt som muligt. Men katten er vidst efterhånden ude af sækken," hun samlede sin bog op fra professorens bord, mens han stod og gloede forvirret på hende. Uden et ord valsede hun tilbage, ud af lokalet og satte sig i et vindue, smågrinende over hvor sjovt hans ansigtsudtryk havde været. Inde i lokalet lød det som om at eleverne havde fået resten af timen fri, hvilket kun gjorde det hele så meget mere sjovt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2019 12:36:29 GMT
Og så skete der endelig noget! Nogen havde banket på døren, og alle elevernes opmærksomhed var straks rettet mod denne, for det var mere spændende end undervisningen selv. De havde trods alt en vikar.
"Frøken O'Neill, kan du ikke se, at her er undervisning på nuværende tidspunkt?" sagde vikaren, og Autumn sad aktivt og lyttede til deres samtale.
Kort efter pigen havde taget sin bog og var gået, fik de fri. Autumn samlede sine skolesager sammen, og gik ud af døren, hvor hun vinkede til pigen fra tidligere.
"Tak, du reddede os lige der. Han er så keeedelig!" ♡
|
|