Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Mar 10, 2019 10:18:07 GMT
Hej Jacob Todd
Jeg håber alt går godt. Okay før du flipper ud, så sæt dig lige ned. Når du så har sat dig, så kan du læse videre.
Først og fremmest jeg har det godt, og du skal ikke være nervøs. Jeg er sikker på alt nok skal gå. Men Jacob, altså der var den her fyr på biblioteket. Ben ved du nok. Måske ikke. Men altså han var virkelig sød og jeg troede jo så alt alt var godt. Jeg fulgte ham med ned i et tomt klasselokale, hvor vi kyssede lidt og ja, det ene tog det andet og så pludselig så var vi gået hele vejen. Jeg ved virkeligt ikke hvad der gik gennem hovedet på mig. Men Jacob jeg er virkelig bange og har brug for din hjælp.
Hvad hvis bliver gravid nu? Det kan jeg ikke. Jeg har virkelig brug for dig. Jeg tør ikke snakke med professorerne om det. Men jeg kan heller ikke være selv. Man må da kunne gøre et eller andet? Ben virker bare helt ligeglad med det. Med mig.
Jeg ville virkelig ønske du var her. Stella
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Civilstatus: Single
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Mar 10, 2019 10:44:41 GMT
Hej Stella.
Godt at høre fra dig. Det går udemærket, skolen er et helved lige i øjeblikket, men jeg har jo selv valgt vejen at gå. Jeg lære dog en masse og det sætter jeg stor pris på.
Du har haft... Vent lidt.... Hvad foregår der på den skole? Du er da ikke gammel nok til den slags, jeg ved godt du er 16 men alligevel... hvem er denne Ben? Er han god ved dig? Har han snakket med dig om det? Jeg burde virkelig sende dig en skråler lige nu men jeg lader vær. Vil ikke have du bliver mobbet på grund af det... Jeg kan ikke glemme at du har været sammen med en... professorerne må til at holde bedre øje med hvad der sker omkring dem, for slet ikke at glemme du burde passe bedre på dig selv. Du er ved at være voksen og skal vælge en uddannelse snart. Har du tænkt over hvad du skal være?
Jeg vil med glæde gerne hjælpe dig, jeg er familie og jeg vil gøre alt for dig. Jeg håber ikke du er gravid slet ikke så tæt på en udgang af skolen. Hvad siger du til at jeg dukker op i Hogsmead på et tidspunkt, så kan vi tage en snak, og jeg kan snakke med denne Ben.
- Jacob
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Mar 11, 2019 4:20:40 GMT
Hej Jacob
Det dejligt du har det godt Det er jeg glad for. Det var ikke ligefrem meningen det skjule ske. Han virkede bare så sød og pludselig var vi i det, og så vidste jeg ikke hvordan jeg skulle sige fra. Jeg følte mig så heldig fordi han kunne lide mig og sådan, men jeg tog vidst fejl. Det var ikke fordi han gjorde mig noget og Det gjorde næsten ikke ondt, jeg er bare ked af at det skete. Vi har ikke snakket om det siden. Jeg tør ikke rigtig, det også fint nok jeg vil helst ikke tale om det. Men ja, jeg er lidt skræmt over det hele.
Selvfølgelig har jeg tænkt over fremtiden. Du ved da jeg gerne vil skrive eventyr. Men hvis det ikke går så tror jeg godt jeg kunne tænke mig at blive professor, måske i Botanik eller magiens historier. Det eller sygeplejeske der arbejder med børn. Jeg ville blive blad for at se dig til næste Hogsmeade weekend. Men tror du jeg kan vente så længe med at gøre noget?
- Stella
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Civilstatus: Single
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Mar 11, 2019 20:10:51 GMT
Hej Stella
Jeg er ked af at det skal være sådan. Jeg vil hellere have du skriver til mig frem for at skrive til de gamle. Jeg vil nødig have du kommer i problemer. Har du nogen på skolen du kan snakke med en god veninde eller andet? Du bliver nød til at snakke med nogen om det. Måske havde denne Ben bare brug for dig som mange andre unge mænd har. Du er alt for ung til at skulle rodes ind i sådan nogle problematikker. Mænd er ikke til at stole på, de eneste man kan stole på er familie. De har hjertet på rette sted og vil beskytte en til en hver tid. Jeg kan godt forstå du er skræmt, men du skal ikke være bange. Det er Ben der burde være bange... For mig.. Han burde få en omgang tæv for at have gjort dig så skræmt, især når i ikke er sammen, eller det er i måske?
Jeg er glad for du har tænkt på fremtiden, den er vigtig at tænke på. Jeg ved du holder af at skrive, og du skal nok få noget udgivet, du er god til at skrive, det er bare at holde fast i den drøm. Næste weekend lyder fantastisk jeg skal nok dukke op, og se lige om du kan få ham der Ben med, ham skal jeg have et alvors ord med. Du har noget tid at løbe på, og der er altid St Mungos vi kan tage hen på sammen, eller du kan tage på hospitalsfløjen. De ved lige hvad de skal gøre. Der er også muligheden at vente til du får din... Ja hvordan skal jeg skrive det... Din månedlige kvinde ting, ej nu bliver jeg helt genert over at skrive sådan noget, men jeg håber du forstår. Jeg må hellere vende tilbage til min opgave vi skrives ved.
- Jacob
|
|