Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 20:56:35 GMT
@harper
Anabella lod sine tynde læber falde om en, hvorefter hun tog et sug. Det var nu. Judas havde sendt hende afsted fra London, med susepulver, hvilket havde været en virkelig ubehagelig oplevelse og Anabella måtte også erkende at smerten i hendes albuer ikke lige gik væk med det samme. Hendes hvide trøje havde også fået sig et lille lag grå aske, mens hendes normalt sorte, hullede bukser også havde fået et gråt skær. Dog gjorde det hende ikke noget, for tøjet og generelt hende selv var beskidt i forvejen, så det hele gik nok. Anabella gik ned af gaden, hvor adressen hun vidste Harper boede på var. Hendes hullede vans klappede efter hendes skridt og svagt vaklede hun, mens hun af og til greb fat i en pæl eller to, for at holde balancen. Måske ikke så smart at ryge sig skæv inden hun skulle ind til en fremmede og skabe tillid. Faktisk havde Anabella endnu ingen idé om hvordan hun skulle få Harper med sig.
Anabella begyndte at gå mod den lejlighed der havde adressen, der stod på sedlen, mens hendes hjerte bankede. Hurtig lod Anabella sin blege hånd banke på døren, hvorefter hun trådte et skridt tilbage. Hun tog den sidste sug af sin , hvorefter hun lod den ramme jorden og trådte på den. Præcis som hun havde set i de film, som hendes plejefar dengang tilbage i tiden havde vist hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 21:51:17 GMT
Adrian var til møde med ministeriet omkring hele situationen og Harper var derfor alene hjemme med Hope. Hun følte sig faktisk ganske tryg i det lille hus, der havde jo heldigvis ikke været nogen grund til at tro andet, ikke udover da Kaya var på besøg og sagde at Judas var på sporet, men Harper havde ikke hørt noget siden, og hun antog derfor at der var en smule ro på igen. Hope lå lige nu og sov, og Harper sad på køkkenbordet og spiste af en gulerod. Det var virkeligt kedeligt at bo i muggler verdenen, hun savnede at kunne udøve magi og hænge ud med dem hun holde af.
Som det bankede på døren, rynkede hun dog snart på panden og trak med det samme sin stav. Der var aldrig nogen der bankede på. Hun gemte dog staven bag ryggen i tilfælde af det bare var en muggler der ville noget, de skulle jo helst ikke tro at hun var sindsyg. "Hallo? Hvem er det?" spurgte hun forsigtigt og åbnede ganske forsigtigt døren, og stirrede på den unge pige på den anden side, hun så da ganske harmløs ud: "Ehm hej?" sagde Harper undrende og afventende, hvad ville hun dog?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2015 7:36:02 GMT
Anabellas tanker fór rundt i hovedet på hende, for hvordan skulle hun dog kunne få en heks med sig, hen til Judas endda? Hun vidste det virkelig ikke og Anabella var helt sikker på at det ikke ville lykkes. Hvilket blot ville give større konsekvenser for Anabella. Hun gav et lille ryk i sig af overraskelse, da døren blev åbnet og en køn ung kvinde viste sig i åbningen. Var dette dødsgardisten? Eller eksdødsgardisten? Anabella vidste det virkelig ikke. "Hjælp mig." udbrød Anabella prøvende og tvang de falske tårer frem. Hun faldt ned på sine hullede knæ, hvorefter hun kiggede op på kvinden. "Jeg har ikke spist i flere dage, jeg er så sulten." forsatte Anabella grådkvalt og sænkede hovedet, hvilket fik det brune, halvfedtet hår til at falde ind foran hendes ansigt.
Anabella vidste ikke om hun skulle grine eller græde over sit sølle forsøg på at komme ind i hjemmet, for hun synes virkelig det gik dårligt. Hun måtte vel bare forsætte sit skuespil, indtil det gav pote. Hvis døren blev smækket i hovedet på hende, så kunne hun ligeså godt begynde at flygte så langt væk fra Judas som overhovedet muligt. "Vil du ikke være sød at hjælpe en hjemløs fuser..muggler.. nej teenager." stammede Anabella og havde med vilje brugt de ord, som kun magiverden brugte. Så ville det måske skabe interesse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2015 20:07:10 GMT
Harper havde virkeligt ikke ventet at få besøg af nogen og et langt øjeblik stod hun bare og stirrede let på kvinden foran hende, nix hende kendte hun bestemt ikke, men hun måtte da være muggler: "Jeg ehm... Det..." endte hun forsigtigt, og var ikke sikekr på at hun turde lukke hende ind, Adrian var jo ikke ligefrem glad for fremmede for tiden, men på den anden side var det jo bare en uskyldig ung pige. "Hvem... Er du?" sagde Harper og lod sig ikke umiddelbart tiltrække af gråden, hun var vel ikke dødsgardist for ingenting og de eneste der rigtigt kunne ramme hendes bløde punkter var Adrian og Hope.
"Hvordan ved du at jeg er magiker?" spurgte hun kritisk og blev stående i døråbningen, de var i muggler verdenen, så at denne pige sagde fuser, måtte jo betyde at hun kendte til den slags, og det var harper ikke sikker på hun var helt tryg ved. "Jeg.. Min kæreste kommer snart hjem, jeg tror ikke han bryder sig om at jeg lukker fremmede ind" sagde Harper i en rolig stemme, hun var normalt ikke så usikker, men hun ville beskytte sin datter for alt i verden, hun betød alt for hende og selvom denne kvinde var en simple muggler, så var Harper kritsk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2015 6:46:26 GMT
Anabella lod sine våde øjne finde kvinden, hvorefter hun lod et hulk slippe igennem de blege læber. Det hele var generelt falsk, men det var noget som Anabella tit havde gjort før i tiden, mest for at få folk til at få ondt af hende. Så gav de automatisk mad, vand eller rent tøj. De sødeste gav hende også lov til at tage et bad. Dog gik dette ikke ud på noget af det. Hun skulle have Harpers tillid. "Mit navn er Bella." hviskede Anabella og fik sådan en trang til at skære en grimasse. Ana var hendes kælenavn, men Bella blev brugt når hun arbejdede og overfor kunderne. Og dette var vel en form for et job? "J-Jeg er ellers ikke nogen. Jeg er bare mig." forsatte Anabella og lod sine hænder finde hendes mave som hun kærtegnede. Så frygtelig sulten.
"Er du magiker?" spurgte Anabella og prøvede at lyde overrasket, men også glad. Hun havde jo netop sagt fuser og muggler, så kvinden forhåbentlig selv ville afslører at hun var magiker, for var hun det var Anabella sikker på, at det var Harper. "Jeg er kun 16. Må jeg ikke godt bede om et glas vand. Et eller andet jeg kan få ned i min mave, for ellers tror jeg ikke jeg kan overleve endnu en nat bag en container." spurgte Anabella med en sorgmodig stemme, der forhåbentlig ville hjælpe lidt på noget medlidenhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 8, 2015 20:13:53 GMT
Harper kiggede kritisk i mod den unge pige, ikke fordi at hun som sådan troede hun kunne gøre skade, men hvordan havde hun fundet dem: "Hvordan vidste du at jeg var magiker?" spurgte Harper kritisk og hævede sin stav i mod den unge pige, hun troede ikke på noget af hvad hun sagde, ingen ville da afslører sig selv som muggler eller fuser overfor en fremmed, og Harper mærkede en lille panik sprede sig. "Et glas vand, også er det ud!" sagde Harper og skubbede døren til side, dog uden at sænke sin stav, hun skulle sikre sig at den unge pige ikke prøvede på noget.
Hope lå stadig og sov og Harper var blevet en meget beskyttende mor efter hun havde fået den lille pige. Harper havde aldrig drømt om at få en familie men efter hun havde mistet barnet med Samuel, kunne hun virkeligt mærke hvor meget hun ønskede sig nogen at stifte familie med, og hun var bare mere end lykkelig for at hun havde fundet Adrian og ligeledes at hun havde fået Hope. Harper kunne aldrig nogensinde forestille sig at leve uden de to og hun ville gøre alt for at beskytte dem: "Hvorfor er du her?" spurgte Harper igen som forventede hun et nyt svar.
|
|
|