Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 20:00:50 GMT
Tracy smilede som spørgsmålet faldt på kærlighed og for sit indre blik så hun Rebecca. Hun prøvede dog at ryste det ud af hovedet, det kunne blive farligt for dem begge, hvis nogen opdagede at de havde noget kørerne. "JA, jeg har fundet en. Det nok ikke en du kender dog." Forsøgede hun så bare at feje det væk med. han skulle helst ikke vide for meget, hun anede jo ikke om han var til at stole på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2019 19:42:33 GMT
|
Ryan smilede blot i mod hende: "Hvilket? Fortæl noget" sagde han nysgerrigt. Ryan savnede virkeligt at være hjemme med sine venner, han sad altid og havde gode samtaler med dem over en øl men nu hvor han måtte undvære dem, så havde han det egentligt fint nok med at kunne sidde og snakke lidt med hende. Selvom han ikke kendte hende og selvom hun arbejdede for Judas, kunne det jo godt være at hun var et okay menneske.
"Jeg tror bare der er så meget at se til, men glæder mig til jeg har penge til at vi kan blive gift" løj han, det var mærkeligt det her. På den anden side havde ham og Elaina været falsk forlovet i nogen måneder nu, så han havde da efterhånden vendet sig til tanken.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 20:22:59 GMT
Tracy trak lidt på skuldrene. "Hun hedder Rebecca, men som sagt tror jeg ikke du kender hende." Rebecca var en del af aurorerne så det var begrænset hvad folk i mafiaen vidste om hende, men netop grundet hendes job, vidste Tracy også hu skulle være forsigtig med hvad hun sagde for deres begges skyld. Hun ville ikke sætte Rebecca i fare.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2019 20:00:06 GMT
|
Han smilede let. "Næh men selvom jeg ikke kender hende er det da spændende at høre om" sagde han og bed nærmest ikke mærke i at det måtte betyde hun var lesbisk, han var ligeglad, folk måtte jo være som de ville. Dog var der ingen del af Ryan der var til mænd, han var helt kedelig og hetero, men det betød jo ikke at folk ikke måtte være på alle mulige andre måder.
"Fortæl mig om hende" sagde han i et smil og i et forsøg på at skabe samtale. han var altid nysgerrig på andre mennesker og desuden så savnede Ryan at være sådan rigtigt social, det havde han ikke været så meget her på missionen fordi han ikke ville ende i et for tæt forhold med Judas. Men hende her, virkede jo ganske flink og samtale emnet var jo rimeligt uskyldigt.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 18:00:12 GMT
Tracy sank lidt. Hun kunne ikke rigtig fortælle i mafiaen at hun datede en aurorlærling. Den slags var helt sikkert ikke kærkommen! Så hvordan skulle hun så fortælle. Hun kunne jo altid måske fortælle lidt om Rebecca Maverick som person. "Altså hun er virkelig sød og smuk. Virkelig smuk. Det var lidt et tilfælde vi mødtes, men hun var enormt charmerende og virkede fra start meget interesseret i hvem jeg var." Tracy kunne slet ikke lade være med et smile som hun fortalte. Hun ville næsten ønske at hun snart skulle ses med rebecca igen. Så kiggede hun over på manden og trak på skuldrene. "Jeg ved ikke hvad du ellers gerne vil vide"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 19:08:26 GMT
|
Ryan smilede, det var altid hyggeligt at høre om folks romantiske liv, Ryan var nok bare lidt en håbløs romantikker og han kunne godt lide at høre om folks forelskelser: ”Kærlighed er fantastisk, ihvertfald når det går godt" sagde han blot. Han havde da haft nogen ikke så heldige romancer i sit liv, nogen mere end andre naturligvis. Masja var sluttet helt naturligt fordi de var vokset fra hinanden på Hogwarts, Adriela og ham havde haft en del problemer efter Ryan havde været i Azkaban og nu havd han bare Zarina.
"Ikke noget specielt jeg var bare nysgerrig" sagde han i et smil. "Der er næsten ikke noget bedre end at være forelsket" sagde han roligt til hende og tog en tår af sin øl.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 19:35:01 GMT
Det var faktisk lige hyggeligt at sidde der og snakke om forelskelse, og Tracy mærkede da også varmen stige lidt op i sine kinder. Et sug i maven fortalte hende at hun faktisk var mere glad for Rebecca end hun ført troede, men det var også længe siden hun sidst havde oplevet længe. "Ja den er. Jeg er hvert fald glad for hende." Istemte hun med et smil og glædede sig over ikke at skulle uddybe det yderligere, det ville hun ikke kunne. Ikke uden at lyve hvert fald. "Du skal være velkommen til at være nysgerrig, det er bare begrænset hvor meget jeg kan sige." Lød det fra hende før hun løftede sit glas og drak lidt af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 18:17:35 GMT
|
Han smilede: "det er fair nok, du skal ikke sige noget du ikke har lyst til... Men jeg kan da godt selv huske dengang jeg var nyforelsket... Det er en fantastisk dejlig følelse" sagde han i en rolig stemme. han nød virkeligt at være forelsket, også selvom han jo måtte indrømme at han også nød et fast forhold. En han bare kendte ud og ind og som han havde det godt med.
Nu var det jo også Zarina og Derek der var hele grunden til at Ryan var med på denne her mission: "Nåh, det kan være jeg burde komme videre" sagde Ryan i en rolig stemme og smilede til hende.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 6:56:21 GMT
Tracy kunne ikke lade være med at smile, nu havde han fået hende til at tænke på Rebecca og egentlig havde hun lyst til at fortælle alt om det hele, derfor bed hun hårdt ned i underlæben og og prøvede på ikke at sige noget. Det var bare rigtig svært. "Hun er bare helt fantastisk! Hun er så smuk og spændende og så er det hele nok også bare en anelse forbudt, hvilket gør det meget bedre... jeg mener øhm altså.." hun kiggede forskrækket over på Ryan. Havde hun nu sagt for meget? Det håbede hun virkelig ikke. en ting var at hun selv kom i fare ved det, men hvad hvis det gik ud over Rebecca også? Det kunne hun ikke.
Heldigvis proklamerede han snart at han måtte videre og Tracy håbede dermed på, at der ikke ville blive spurgt mere ind. "Ja, det var hyggeligt at snakke. Men øhm.. sig helst ikke noget til nogen om min forelskelse, folk behøver ikke vide det."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 11:58:04 GMT
|
Ryan undrede sig en smule over hendes hemmeligheds klammeri, men på den anden side så havde han ikke rigtigt noget han burde blande sig i. Han havde trods alt selv en masse hemmeligheder han prøvede at beskytte, mest af alt fordi han jo forsøgte at beskytte sin familie så godt han nu engang kunne. Han håbede bare det her ville ende lykkeligt og med Judas i Azkaban.
"Tak og i lige måde.. OG bare rolig, din hemmelighed er sikker ved mig" sagde han og blinkede til hende. Han var en charmerende og åben fyr, også selvom han ikke mente noget med det. Ryan fik rejst sig op og tog sin jakke på, han måtte hellere forsøge at finde Elaina: "Vi snakkes" sagde han go smilede til hende, inden han forlod baren.
//Out
| |
♛
|
|
|