Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2019 20:12:53 GMT
@tracy |
Næsten to uger inde i undercover opgaven, Ryan syntes han efterhånden var kommet godt ind i rollen som "Ben" som var det navn han brugte. Elaina var desuden super sej og uden tvivl bedre til alt dette her end han var. Lige nu var Ryan taget ind på Det Slagtede Lam, der var to unge fyre der havde inviteret ham ud fra Mafiaen, og de var netop ved at sætte ham ind i hvordan han fik fat i de stoffer som de skulle sælge. Ryan havde valgt at være en del af deres våben fabrik.
Men desværre så virkede det ikke til at Judas lod ham slippe ved kun det, og derfor var Ryan nu taget afsted for at finde ud af mere. Ryan havde aldrig taget stoffer i sit liv og det havde han heller ikke planer om, lige nu prøvede han bare at holde tungen lige i munden og holde missionen så realistisk som muligt. Han ville for alt i verden ikke opdages.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 10:59:48 GMT
Det var en af Tracys fridage, men hun havde også hørt noget om at hendes bror var i byen, derfor holdt hun sig til et af de steder, hvor hun følte sig mest tryg uden at det var ofte man så hende der. Heldigvis var hun stadig sikker på at være i gode hænder. Det var hvert fald den opfattelse hun selv havde. Der måtte være nogen fordele i at have et nært forhold til Abel fx.
Nu sad hun dog på Det Slagtede Lam. Her fik hun øje på et nyere medlem af gruppen, som hun smilende satte sig hen til. "Hey, er der plads til mig her?" Tonen var høflig og ikke helt så flirtende, som hun nogen gange kunne gøre den. Det var sjældent hun faktisk flirtede med nogen fra mafiaen. Det var et princip hun havde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 14:55:16 GMT
|
Ryan var meget opsat på denne her opgave, nok primært på grund af hans søn. Mænd som judas skulle ikke have lov til at gå rundt og gøre verden til et værre sted, det var der ingen der fortjente, og når det selv havde ramt Ryan så tæt på, så følte han at han havde brug for at forsvare sig. Ryan kiggede op som en kvinde talte til ham og et lille smil kom så frem på hans læber: "Ja naturligvis, sid ned" sagde han, han var glad for at han spillede under dække af at have Elaina som sin kone.
Han havde ikke lige lyst til at være intim med nogen fra mafiaen, han skulle ikke ende med at blive fanget i noget han ikke kunne smutte ud af: "Ben... Hyggeligt at hilse på dig" sagde Ryan i en rolig stemme. Han holde sin hånd frem i mod hende. Selvom Ryan var en rolig fyr, så havde han da taget tøj på der fik ham til at se en smule mere cool ud, han ville helst ikke ligne en eller anden lille dreng der var bange fr sin egen mor.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 15:25:57 GMT
Tracy satte sig med et lille smil og gav ham hånden. Han virkede faktisk meget rar, selv for en i mafiaen at være. "Tracy. Du er ret ny her er du ikke?" Spurgte hun nysgerrigt ind. Hun havde godt nok set ham før nogle få gange men ikke nok til at vide mere om hvem hun var eller hvorfor han var her. Bevidst og uden at skjule det blev han tjekket lidt ud, bare lige for om han nu virkede som en der var til at stole på. Man kunne aldrig vide med mafiaens folk. Nogle vare store bøfler mens andre faktisk var mere end bare muskelmasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2019 14:48:26 GMT
|
Ryan havde det fint med en undercover mission også selvom han godt vidsdte han nok ikke var det oplagte valg, men det her havde været virkeligt vigtigt for ham, primært på grund af Derek, Ryan ville gøre alt i sin magt for at beskytte sin søn. Hvis det betød at få Judas i Azkaban, jamen så var det sådan det måtte være, også selvom han måtte indrømme at han virkeligt savnede Derek og Zarina, det var hårdt ikke at være hjemme ved dem.
"Jo det er jeg... Min kone har fået mig ind her, jeg står for våben byggeri" sagde han roligt og smilede til hende. Ryan havde et godt hoved skruet på hvis han selv skulle sige det, og selvom han i starten havde været meget nervøs for denne her mission, så var han så småt begyndt at falde en smule mere ned.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 10:14:31 GMT
Våben byggeri? Tracy sank lidt sammen ved den info. DEt var ikke ligefrem hendes yndlings folk i mafiaen. De virkede altid lidt dumme. Lidt gorilla agtige. Hun var mere til dem der arbejdede med stoffer eller manipulerede folk, samt selvfølgelig inderkredsen, det dog mest fordi Abel var der. Det holdt hun dog lidt tæt med, hvis det overhovedet var muligt. "Og din kone?" Spurgte hun roligt og blev lidt mere tilbagelænet. Det kunne blive grimt at lægge an på en mand der var gift.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2019 15:46:08 GMT
|
Ryan havde det mærkeligt med at være en del af mafiaen, men på den anden side så var det en del af arbejdet og han havde jo alligevel brug for at komme væk fra det kontor arbejde han sikkert ville sidde ved resten af livet. Han havde jo ikke ligefrem haft den heldigste start på hans auror karrierer, men heldigvis var det blevet bedre med årene, og især efter at chefen var blevet skiftet ud, så havde Ryan fået det lidt lettere.
"Ja kommende kone er hun faktisk... Hun har vidst noget med smugling at gøre... Det er vidst noget Judas forsøger at holde styr på" sagde han i et lille grin. "Man ved jo aldrig hvor man har kvinder anyway" sagde han blot. De var ikke gift endnu, men det var jo trods alt deres dække at de var i mafiaen for at skaffe penge.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 10:33:33 GMT
Hun kom til at fnyse lidt over måden han snakkede på. Den virkede lidt bedrevidende i hendes ører, som om han var mega vigtig. Måden han omtale Judas på og derefter grinede gik hende lidt på nerverne. Sådan snakkede man ikke om bossen. Ikke hvis man spurgte Tracy hvert fald. Hun hævede derfor et mistroisk øjenbryn og så på ham. "Taler du altid sådan om Judas? Du får det til at lyde som om han ikke har styr på sine ting." Det var et meget dumt træk for nærmest alle at sætte spørgsmålstegn ved hvad Judas havde gang i eller tvivle på om han havde styr på tingene. Tracy ville hvert fald absolut ikke være den der såede tvivl ved O'Conall familien generelt.
Samtidig undrede det hende hele hans holdning til kvinder. "Du siger du ikke stoler på din kone? på kvinder generelt? Hvad med mig? Stoler du på mig?" De var en del af samme gruppe og så skulle man have hinandens ryg om så man kendte hinanden eller ej! man skulle hvert fald ikke gå med en forventning om at der var nogen der ikke var til at stole på. Tracy var bestemt ikke tilfreds med det der blev sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 14:02:39 GMT
|
Åh det var svært alt dette her, Ryan prøvede ofte bare at stoppe alle sine tanker så de ikke endte med at æde ham op indefra, men han måtte desværre sige at det var lettere sagt end gjort lige nu. "Nej bestemt ikke, han har styr på sine ting. Jeg har bare ikke styr på hvad han laver, det var mere det jeg mente" sagde han og smilede i mod hende, ja han havde slet ikke nogen tvivl om at Judas havde styr på sine ting.
Han undrede sig over hendes meget offensive måde at snakke til ham på: "Jeg siger bare kvinder kan være disthrete, jeg elsker min forlovede" sagde han og smilede let i mod hende, var hun bare en der hadede mænd eller hvad? Han sagde ikke mere, nok mest fordi han følte det var som at træde i et minefelt.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 14:15:38 GMT
Tracy blødte lidt op og smilede til ham, hun havde måske været lige hår nok, han var trods alt ny. Derfor nikkede hun bare og sendte ham et smil. "husk på hvordan du snakker og overvej, hvad du bør vide. Ellers så spørg, hvis der er noget du gerne vil vide." Hun kunne da godt sætte ham lidt ind i tingene, hvis det var det der var problemet, bare hun fik noget igen for det. OG ellers måtte han jo skylde. Det var den rette måde at gøre tingene på. Man skulle hvert fald ikke tage imod noget gratis, det var helt sikkert!
"Så slemme er vi da vel heller ikke?" lød det så fra hende. Hun kunne da godt være til stede i nuet og være der for dem der snakkede, mente hun hvert fald selv. Hun havde aldrig haft noget problem med det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 20:41:02 GMT
|
Ryan nikkeede, han vidste godt at mafiaen var et hårdt sted at være men heldigvis virkede det til at judas godt kunne lide ham, hvilket nok primært var fordi at Ryan var klog og faktisk vidste noget om våben. Han havde studeret det flere måneder før dette her, det var vigtigt for ham at han gjorde et godt indtryk: "Well nogengange er det nok bedre slet ikke at sige noget" sagde han i et lille grin.
"Nej i er flinke, nogen af jer" sagde han i et lille smil. "Mange smukke piger" sagde han og blinkede til hende, Ryan var slet ikke typen der sådan flirtede med folk og han havde ingen interesse i at være sammen med nogen, men derfor så måtte han jo spille lidt med på det alligevel.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2019 8:24:17 GMT
Tracy morede sig lidt ved at snakke med Ryan. Han virkede så ny i faget, det gjorde det interessant at følge med i hans valg. Mon han var en af dem der ville klare sig godt? På en måde virkede han næsten for høflig til mafiaen, men det var der selvfølgelig også positive ting ved. Bare Judas ikke ville ende med at misbruge ham. Det ville næsten være synd.
“Tak, så vælger jeg at tro på du finde mig flink og smuk” grinede hun drilsk til ham og drak lidt af sit glas før hun slikkede sig om de røde læber. “Hvordan fandt du egentlig ind i mafiaen?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2019 20:13:39 GMT
|
"Well jeg har aldrig sagt andet" sagde Ryan og smilede imod hende. Han var egnetligt en ganske charmerende fyr, men ikke en flirtende type. Han havde aldrig været typen der gik i byen bare for at finde en at være sammen med, han gik meget op i helligheden i et godt forhold. Det kunne man nok også nemt se på hans tidligere kærester.
"Jamen min forlovede arbejdede her allerede... Jeg havde brug for arbejde for at tjene penge til et stort bryllup" sagde han i et smil: "Det fortjener hun" sagde han næsten drømmende. Det var meget mærkeligt at lege forelsket i en han knapt kendte. Men så tænke han bare lidt på Zarina også kom det egentligt meget naturligt.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2019 6:59:18 GMT
Tracy kom til at grine over hvor bogstaveligt manden dog var. Han var jo ikke til at lave sjov med, men selvfølgelig var det også meget godt med nogle alvorlige folk i mafiaen. Det fik ham dog til at virke lidt kedelig, men hvad pokker, hun kunne da godt have en sjov aften alligevel. "Fint fint." Sagde hun derfor bare og sendte ham et smil. Det var dog imponerende at høre hvor meget han ville gøre for sin kæreste. Det rørte alligevel noget i Tracy som jo ellers mente mænd var nogle beskidte afskum. Sådan virkede det dog ikke til han var. "SÅ håber jeg hun får det bryllup hun drømmer om" Bryllup var egentlig en mærkelig ting. Kvinden der underlagde sig en mand og tog hans efternavn...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 22, 2019 14:50:29 GMT
| Han smilede og nikkede så: "ja, jeg håber jeg kan give hende den dag hun drømmer om" sagde han blot. Ryan var ikke gift og han drømte egentligt om at blive det. Han havde altid drømt om at have en lille familie med børn og kone, og det ville da nok også komme. Men nu skulle han lige afslutte dette her så han forhåbenligt kunne få ro på sit hoved igen.
Han tog en tår af sin øl og smilede så til hende: "Hvad med dig? Du har ikke fundet den eneste ene, eller hvad man skal kalde det?" spurgte han i en rolig stemme. Ryan elskede romantik og kærlighed, han havde aldrig rigtigt haft one night stands og den slags. Kun et enkelt, med Megan. Men det var ikke helt hans stil.
| |
♛
|
|
|