Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2019 15:15:21 GMT
timestamp • Onsdag d. 6. marts, 2056. Kl 18.07. tagging • Wyatt Barrett outfit • link & link - dog med hudfarvede strømpebukser.
I den fikse, røde dag kom River i elegant lunt hen over gågaden i Diagonalstræde, med tasken oppe over hovedet for at støvregnen ikke ville tvære hendes læbestift helt ud. Hun skuede engang imod en butiksvindue, som havde et guldur hængende og måtte mærke ydmygelsen nive hende i brystkassen. Den var blevet nogle minutter over den aftalte tid med den her mystiske fyr, som hun kun kendte navnet på - åh ja, og det faktum, at han skulle være 'åh, så perfekt for sådan en som dig, River'. Det havde givet hende bange anelser. Flere end hun i forvejen havde ved overhovedet at have sagt 'ja' til at stille op til sit livs første blinddate.
Da hun nåede indgangen slog hun ned i et tempo, der ville portrættere hende som en der i hvertfald ikke havde haft travlt. Ikke det mindste. En illusion, som måske ikke var ærlig og derfor gruede hende, men som i det mindste ikke gav denne her troldmand lyst til at rejse sig op og gå med det samme. River var sulten! Og hun havde ikke i sinde at sidde dér mutters alene og indtage en lækker middag.
De røde læber blev kørt engang mod hinanden, inden hun løftede ansigtet og kiggede rundt i restauranten. Mon der skulle sidde en ensom troldmand og vente på hende? Eller var hun nødsaget til at være den der skulle vente?
Ved Merlins da... hvorfor havde hun overhovedet sagt ja til det her? De blå øjne kredsede rundt, men det var svært at holde et fokus, når man ikke anede hvad man skulle kiggede efter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2019 17:42:53 GMT
|
Det her var det absolut dummeste som Wyatt havde sagt ja til i meget lang tid, det var Christopher, hans tvillingebror der havde fået overtalt ham og Wyatt var endt med at konstaterer at det om ikke andet ville blive en sjov historie. Han havde taget en fin skjorte på og et par mørke bukser, nu var Wyatt jo ikke ligefrem typen der gik super meget om i sit udseende på den måde, han nød en lidt slidt stil, men om ikke andet kunne han vel gøre et godt førstehånds indtryk. Christopher var gift som den eneste af de fem brødre, måske var det derfor han prøvede at få afsat de andre.
Cedric havde fint held med pigerne også var der Alecander som ingen anede noget om, også Eric der bare var sær. Nogengange var Wyatt ikke sikker på hvordan han havde det med at være bror til Ministeren for magi. Wyatt var kommet i god til, bare fordi at det jo naturligvis var dårlig stil at være sent på den. Han havde fået tildelt et bord, han var som sådan ikke nervøs og havde allerede bestilt en god flaske vin, man måtte jo være en smule elegant. Han kiggede kort rundt som han fik øje på en kvinde der stod og så søgende ud: "River?" spurgte han søgende i mod hende, i en lidt høj stemme eftersom han sad et stykke væk.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2019 18:03:17 GMT
Efter et par øjeblikke - som havde føltes som timer - hørte hun endelig en stemme skråt igennem restauranten. Pr. automatik, og naturligvis i lettelse, gled læberne op i et smil. De hvide tænder der nu kom til synes stod i bemærkelsesværdig kontrast til hendes markante røde læber. Øjnene gled imod stemmen og hun tog sig et par sekunder til at betragte manden. Hvor andre måske havde sat direkte i fluks gang imod bordet, så lod River sig tværtimod ikke forhaste i situationen.
Han sad der. Hun åndede lettet op og bemærkede, at hendes mavefornemmelse - trods alt - var god. Det var et sæt fangende øjnene han havde sig, og nysgerrigheden tog nærmest over for smilet. Da hun selv opdagede dette, trak hun atter op i et skævt smil og bevægede hofterne imod ham med al selvsikkerhed i verden. At hun var mere rolig nu end før var et mirakel.
,, Wyatt? ", hilste hun, da hun endte foran ham med en introducerende hånd. Tænk, alderen havde hun slet ikke bemærket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2019 19:26:13 GMT
|
Egentligt var han som sådan ikke nervøs, nok mere spændt på om det blev spild af tid. Wyatt havde faktisk ikke lige planer om et fast forhold, han havde været i ét i hans liv og det var ikke gået sådan super godt, det eneste gode han havde fået ud af det var hans søn Nohr, han var faktisk den eneste af de 5 brødre der havde fået et barn, også snakkede de om at han skulle tage sig sammen? I det mindste førte han slægten videre, også havde han endda fået sig en total cool søn, som han var virkeligt stolt af. Desværre så Wyatt ham ikke så ofte, han arbejdede som drage indfanger hvilket betød at han rejste en del.
Han nikkede som hun sagde hans navn: "Hyggeligt at møde dig" sagde han og rejste sig op som han gav hende hånden, en smule elegant kunne han da godt være. Puha i det mindste så hun godt ud, og hun så da også venlig ud. Så langt så godt. Wyatt tog altid gerne i mod one night stands, men han vidste godt at det ikke ligefrem var planen med sådan en date, så han prøvede lige at forholde sig lidt afslappet. "Hyggeligt du kom, jeg må indrømme at det er så mange år siden jeg har været på date at jeg måske har glemt lidt hvordan man gør" sagde han og smilede skævt, som han satte sig ned igen.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2019 14:39:42 GMT
Et par af de lyse lokker hår dansede ned foran hendes øjne, men fingrene hjalp det fluks p plads bag øret igen. Lige i tids nok til at hun fik sat sig ned og kigget op imod ham.
,, Lige over. “, nikkede hun lidt forhastet. Uanset hvad, så håbede hun nemlig bare på, at det blev hyggeligt. Hænderne samlede hun foran sig på bordet, så overkroppen signalerede en åbenhed. Rivers læber trak op i et aflsappet smil, men tydeligvis et smil, der er et produkt af en kærkommen kommentar. ,, Selvfølgelig kom jeg.”, kluklo hun lunt og afslørede mere af den lettere hæse, dybe mens stadig feminine stemme. En stemme med karakter, der afslørede, at den blev brugt ofte og flittigt til at ytre holdninger. Deraf var hun nærmest permanent hæs.
Hun trak kort på den ene skulder, sendte blikket ned mod vinflasken på bordet og så atter op på ham. ,, Er det her at jeg skal indrømme, at jeg aldrig har været på en officiel date før?”, spurgte hun, som hun udfordrende skød brynene op. ,, Men ved du hvad det attraktive er ved at vi begge har sagt ja til at møde hinanden på den her måde?” - ,, Vi er tydeligvis modige, åbne individer. Det er en start.”, tænkte hun højt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2019 16:05:20 GMT
|
Wyatt syntes virkeligt det her var akavet og en smule mærkeligt,han var altså bare ikke nogen mester til at date og den slags. Han var mere typen der gik i byen, drak sig fuld, lagde an på en smuk kvinde og med lidt held fik han hende måske også med hjem. Han grinede let: "Det er godt nok også længe siden jeg har.. Jeg syntes altid det virker så underligt, men altså det skal nok blive hyggeligt" sagde han i et smil, han syntes hun så godt ud og desuden virkede hun flink. Allerede dér var der to kvaliteter, som gav plus point på kontoen.
"Oh ja, jeg er total moden" sagde han i en lettere ironisk stemme, Wyatt var nok den mest barnlige af de fem brødre, og han var ikke engang den yngre, men det var nogengange vildt at vokse op i en drengeflok på fem, ingen søskende overhovedet. "Jeg føler mig også utrolig moden, som jeg sidder her med mine Spiderman underbukser på" sagde han og grinede let, som forsøgte han bare at løsne stemningen lidt. Noget fortalte ham det her nu nok skulle ende med at blive en her hyggelig aften.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 15:52:26 GMT
River nikkede kort med på hans ord og mærkede sin ene mundvig trække op i et skævt smil. Man skulle ikke sælge skindet, før bjørnen var skudt. Dét citat huskede hun på, da hun nu ellers mærkede de skeptiske nerver trænge sig på. De skulle holde sig væk, skulle de!
Smilet trak atter op, idet hans ironiske kommentar faldt. Der var noget charmerende over det. Lette points. Derfor lod River smilet prelle af i et fnys. ,, Spiderman ligefrem?”, hun skød undrende to bryn i vejret. ,, Ikke Superman?”, hun følte næsten, at hun behøvede at spørge. Så kunne de lege det her dating-fis, på korrekt manér; at lades som om, at nu var det chancen for at lære den her person at kende, så dybt og ivrigt som overhovedet mulig på den første date.
Men ak ja, der var da også en snes ironi over hendes egne ord. Ligesom den kækhed, der altid fandtes et glimt af i hendes øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2019 17:53:27 GMT
|
Wyatt syntes dates var mærkelige og akavede, og det var kun fordi at Chris havde overtalt ham at han havde sagt ja til at møde op, men på den anden side burde han jo nok udfordre sig selv og prøve nye ting engang imellem. Desuden virkede hun cool nok, om ikke andet kunne det jo altid ende med at være en sjov historie. "What? nooo... Spiderman er langt sejere" sagde han i et grin.
Hun virkede ret easy going hvilket han var glad for, Wyatt kunne godt være svær at være omkring fordi han kunne virke lukket hvis han var omkring folk han ikke brød sig om, men han prøvede virkeligt at være en god version af sig selv idag. "Du er måske mere en supermand pige?" spurgte han i et grin. Der var noget åbent og rart over hende.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 15:03:12 GMT
if only one remembers to turn on the light
Var hun mere af en supermand pige? River måtte afgive et klukkende grin. ,, Hvad er det for noget at spørge en kvinde om?”, jokede hun ud og tog sig dramatisk til hjertet. Dog var alt indrammet af en ironisk varme.
I det næste sekund trak hun sin tryllestav frem fra jakkens inderlomme. Den var af en hel mørk træsort, nærmest sort. En lille håndbevægelse blev gjort imod det stearinlys som stod imellem dem. Mørket var hun lige ved at falde på udenfor, så derfor følte River, at det kunne kaste lidt hygge over deres aften. Hun smilede selvtilfreds af den lille flamme der i det samme tændte lyset. ,, I’m more of a Dumbledore girl.”, svarede hun endeligt, uden forhast og uden tvivl. ,, He’s a superhero to me. And a wizard, obviously. “, hun smilede igen og så op på ham, som om at hun afventede hans reaktion.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 18:10:08 GMT
|
Dates var simpelthen noget af det mærkeligste i verden, og alligevel så måtte Wyatt sige at stemningen her var noget bedre end han lige kunne huske. Han syntes hun var ret sjov og udadvent, og det var allerede plus i hans bog at han grinede og ikke bare sad og kedede sig. "Slap af, jeg har jo ikke spurgt om din vægt endnu... Jeg kan sagtens ødelægge denne her date på langt værre måder" drillede han og smilede i mod hende med et ungdommeligt smil, han var nok bare en drengerøv på 16 år, skjult i en voksen krop. Hvilket måske var lidt creepy når han nu selv havde en søn på 15.
"Ja, ham har jeg altså ikke på mine underbukser" indrømmede han i et lille grin, men han kunne da godt forstå at hun syntes han var sej. "Okay så nu har jeg fortalt dig om mine seje underbukser, hvad er der på dine?" spurgte han drillende og ikke så flirtende som han egentligt havde forventet, nok fordi at stemningen lige nu bare var så venskabelig.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 18:26:44 GMT
Selvom at hun havde forsøgt at blive en smule mere toneneutral med sin sidste kommentar, så faldt det brat til jorden ved Wyatts næste kommentar. Manden var da sjov! Uden tvivl. River åbnede op for et lystigt grin. Et grin, som man ikke kunne tage fejl af; det var ægte. ,, Åh, er det rigtigt? Hvad bliver det næste, at du spørger mig hvilken stilling jeg bedst kan lide eller hvor vi skal giftes henne? “, hun tog sig for munden ,, Hey hey, det her eskalerede hurtigt!”, drillede hun tilbage og rystede kort på hovedet af sig selv. Selvom hun kunne se pæn ud af en heks at være, så havde hun en mund, der kunne hamle op med selv den mest ufiltrerede type.
River pressede læberne mod hinanden og skuede kort ned af sig selv, som for at illustrere, at hun sendte en tanke til sine intime klæder. ,, Tør du virkelig høre det?”, varmen havde fundet hendes kinder nu. De havde fået en sund, rosa glød. ,, Du holder dig virkelig ikke tilbage, hva’.”, endte hun blot med at konstatere. Og inde i hovedet noterede hun sig, at han i hvertfald kunne give hende noget nødvendig modstand.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 18:34:08 GMT
|
Wyatt hyggede sig og det var vel egentligt det vigtigst, især nu hvor det hele bare virkede en smule mærkeligt og akavet for ham. "Hva? Nej slet ikke... Jeg vil hellere vide hvad vores børn skal hedde" drillede han igen, hun var sjov og åben, han nød det virkeligt og han kunne sagtens forestille sig selv at date noget mere hvis det var med typer som hende. Dog havde han en god idé om at man nok ikke kunne være så heldig hver gang. men man kunne vel håbe.
"Bestemt ikke... Hvis man ikke tager chancer så ved man jo ingenting" sagde han og blinkede til hende. "Desuden er det ikke fordi jeg er edelig at jeg normalt ikke gå på dates" sagde han og vippede hovedet på skrå, ikke sikker på om hun forstod hans hentydning, men altså, Wyatt var en fri fugl og han kunne bare godt lide at have det sjovt. Det var der vel intet galt i.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 19:13:45 GMT
Åh gud, deres børn.. River kom til at himle med øjnene af ham, men fortsat på den drilske måde. Der er ingen årsager for ellers at himle med øjnene af ham. Hun skulle nu nok komme til at få en hyggelig aften, hvis den fortsatte på den her måde. ,, Wyatt Junior, var min idé..”, mumlede hun tænkende ud. Hun løftede en finger op til læberne og gav den et par strøg.
,, Nemlig. You’ll never know if you never try.”, hun gjorde et enkelt nik og kastede et blik på sit tomme vinglas. Nøj, hvor kunne hun godt bruge nogle af de gyldne dråber lige nu. Det var altid ekstra lækkert i godt selskab. ,, Virkelig? Nu er det ikke fordi, at du er i et åbent forhold derhjemme eller noget vel?”, hun havde da lidt bange anelser. Det kunne uden tvivl vække hendes skepsis til livs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 20:41:33 GMT
|
Wyatt grinede og håbede hun så det lige så meget som e joke som han gjorde, bare stille og roligt, hyggeligt og ikke særlig højtideligt: "Ja du har ret det er et super godt navn... Hvad så med de 5 næste?" smilede han. Hun var sjov og kunne tage en joke, han havde brug for at være omkring folk der kunne tage en joke, ellers blev det hele simpelthen for kedeligt. Især dates som jo i forvejen kunne ende lige så forfærdelige som gode.
"Nej ikke ligefrem" sagde han og forsøgte at finde en smule mere seriøs stemning frem: "Jeg har kun haft et seriøst forhold i mit liv... Jeg fik min søn med hende, og vi er stadig venner men intet mere... Det gik bare ikke" sagde han i et roligt smil. Han skammede sig ikke over at have en søn, selvom ham og Rachel jo egentligt havde fået ham i en ganske ung alder.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 20:54:21 GMT
,, Hmm..”, River satte en tænkende finger op til den ene kind og kløede lidt ,, De skal selvfølgelig have navne til ære for mig, resten af dem.”, sagde som, som var det jo sund fornuft.
Hun aflæste hans tone og rømmede sig selv for at komme med en anelse mere seriøs fremtoning i udtrykket. Blot en anelse. ,, What?”, straks løftede hun det ene bryn i undren over hvad der lige var blevet fortalt hende. Han havde en søn. Hun skulle lige sluge den, for det gjorde ham da klart til en anden fyr end hun havde fået indtrykket af. ,, Er det en du ser meget til?”, spurgte hun nysgerrigt ind til, uden egentlig at afsløre for meget, at hun blev en kende overrasket over det faktum.
|
|
|