Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 19:37:28 GMT
|
Han nikkede, han var glad for at rejse og hvis han skulle være ærlig så kunne han slet ikke forestille sig at have et job hvor han bare skulle være det samme sted hver eneste dag, Edwin havde altid været kreativ og han havde altid været en mand der holde af at rejse. "Jeg syntes ellers det her ligner et sted hvor der sker en helt masse" sagde han og smilede til hende. Når han var ude at rejse var der jo naturligvis smukt og spændende, men han opsøgte aldrig mennesker, bytur og larm. Han sad altid i total ro og bare nød det.
"Virkeligt? Du burde rejse ud... Verden er et fantastisk sted når man først begynder at opleve den" sagde han roligt og nikkede let. Han håbede da for hende at hun kunne komme ud og rejse, han var slet ikke sikker på han kunne leve et liv uden lidt eventyr fra tid til anden.
| |
♛
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 16:01:34 GMT
Agnes glattede det røde stof som udgjorde hendes bukser, og smilede bedrøvet til Edwin. Jo, her skete da en del, men det var altid det samme. Nok var det sjovt i starten, men man blev altså ret træt af konstant at blive flirtet med og taget på røven af fulde mænd (og kvinder!).
Men det sagde hun selvfølgelig ikke til Edwin, for han skulle ikke vide hvor ulykkelig hun var i sin position lige nu. Det var privat, noget hun ikke delte med hvem som helst.
Hun smilede dog alligevel trist til ham, som han sagde, at hun da bare skulle se at komme af sted. Det var jo ikke så nemt, desværre. Der var vi ligesom tilbage til problemet med penge igen.
"Nå, men kald på mig, hvis du har brug for noget," endte Agnes med at sige, inden hun forlod bordet, for at gå op i baren.
Hun havde ikke tænkt sig at drunkne ham i sine egne sorger. Det var jo ikke det hun var her for. Hun skulle jo live krostuen op, ikke få den til at græde eller noget tilnærmelsesvist lige så følelsesladet. ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 19:42:17 GMT
|
Nogen ville måske mene at Edwin burde slå sig mere løs, se på de positive sider af livet og forsøge at tage en sving op med en kvinde fra tid til anden. Men han så sig ikke enig, han var bare en ret så akavet person, han var ikke god til at få venner og nære bekendskaber, den bedste han kendte var nok hans søster, og så tætte var de jo ikke engang mere fordi at han rejste. Nogengange savnede han det bestemt, men så flygtede han ind i sine bøger, måske var det derfor han var så god til at skrive dem?
"Du kunne også bare sidde og gøre mig lidt med selskab, eller det er måske ikke en service?" forsøgte han sig. Om ikke andet manglede han selskab, bare helt almindelige selskab, en samtale med et almindeligt menneske - han havde spørgsmål til hvordan man var menneske, især folk som hende, der var så anderledes end ham.
| |
♛
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 15:17:12 GMT
Agnes stoppede halvvejs ved baren, da han foreslog, at hun blev siddende og gjorde ham selskab. Hun så rundt i krostuen. Der var ikke sindsssygt mange mennesker, og dem der var kendte hende jo, og var ikke blege for at kalde på hende, skulle de bruge hende - desuden var hun ikke den eneste på arbejde alligevel.
"Hvis du gerne vil have det, så gør jeg det gerne, men jeg skal lige op og hente noget først," sagde hun og blinkede til ham, inden hun gik op og fandt sig selv et krus ingefærøl.
Hun kunne jo lige så godt sidde der, når der ikke skete så meget alligevel. Hvorfor ikke? Edwin virkede jo som en fin fyr, trods alt. Tænkte hun med et skævt smil, inden hun satte sig overfor ham.
"Nå men du er forfatter. Hvad skriver du på for tiden?" sagde hun selskabeligt. ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 19:16:46 GMT
|
Edwin var egentligt glad for at være ude blandt mennesker, netop fordi han ikke altid var så god til at være social, så var det helt sikkert godt og sundt for ham når han endeligt kom ud og gjorde et forsøg. Han smilede som hun gik, han havde det faktisk ganske godt med at hun ville gøre ham selskab. Generelt holde Edwin sig lidt fra piger, mest efter hans forhold med Adrienne som jo ikke ligefrem var endt godt, og jo naturligvis også Viktoriya, det var jo ikke endt dårligt men det var jo heller ikke blevet til noget.
"Jamen jeg har skrevet Taylor Ward serien" sagde han roligt, Taylor Ward serien var meget kendt i både den magiske verden og i muggler verdenen. Den havde efterhånden 10 bøger i serien og handlede om en dreng der kunne magi der tog ud i verden for at opklare mordsager. Edwin var stolt af serien og levede af de mange kopier som den solgte.
| |
♛
|
|