Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 17:55:32 GMT
Det virkede til at være en ordentlig omgang de havde været igennem, og det kunne åbenbart ikke lindres med humor. Han ville gerne gøre et eller andet for hende, men var ikke helt sikker på hvad det skulle være. Han var helt enig i hendes udtale om Beatrix, men det var nok ikke lige det der fik Georgie til at køle ned lige nu. Så fik han en ide, det var selvfølgelig ret usikkert og grænseoverskridende, hvis ikke Georgie valgte at tage imod, men hun var ved at gå og han ville ikke jagte hende. Det blev simpelthen for dumt. "Hun er Pisse arrogant ja, men hun er heller ikke så smuk som du er. Selv når du er sur og slås ser du godt ud. Det det jeg siger. Du er pisse sej." Han håbede det var nok til at få hende til at vende omkring og komme tilbage til sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 18:03:54 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Det var lige før Georgie skulle til at sætte tempoet op, da Aidan begyndte. Som hans ord udformede sig, stoppede hun dog op og hun vendte sig så ellers bare om, for at stå og betragte ham lidt dumt på afstand. Brynene hævdedes og tydeligt forvirret, stod hun et øjeblik bare og var småtom for ord. – Havde hun hørt forkert? Tog han pis på hende? Eller mente han det oprigtigt? Normalt var Georgie ganske udmærket til at aflæse mennesker, syntes hun selv, men lige nu, kunne hun simpelthen ikke aflæse Aidan. ”Jeg er…Jeg er hvad?” Ordene var kun en spæd mumlen, men som hun stod et par meter, fra den seje og høje gryffindor-løve, blev hendes selvtillid alligevel boostet en smule. ”Kaldte du mig lige…..?” hun blev stående på sin pin. Som fastfrossen til stedet og for sig selv, hankede hun blot lidt op i tasken endnu en gang.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 19:05:48 GMT
Nu havde han da fået hende til at stoppe op, nu skulle han bare have hende til også at slappe af. Roligt gik han nærmere hen til hende, det virkede dumt med for langt imellem dem. "Jeg kaldte dig sej ja." Han smilede og tog hende hånd, hvilken han gned sin tommel hen over. Gad vide om det var øm efter det slag hun havde givet Beatrix? Så fangede han hendes øjne med sine. "OG så sagde jeg at du så godt ud." Forklarede han ærligt. Det var måske et lidt fejt kort at spille, men det virkede ikke til at mulighederne havde været så mange andre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 20:26:05 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Det var med dødalvorlig mine at Georgie nu betragtede Aidan, som han nærmede sig hende og forsigtigt tog hendes hånd i sin. Hun lod de mørkeblå øjne glide op over hans ansigt og som hans lette berøring gav hende en hvis ro, åndede hun tungt ud, i et forsøg på at køle lidt af. Hun rynkede brynene lidt, ved Aidan's mystiske svar, men hun smilede så atter forsigtigt og oprigtigt, lod hun prøvende en kompliment gå den anden vej. "Åh...Jamen, du ser da også..Godt ud." Det virkede lidt underligt at sige. Men som han stod der overfor hende, følte hun sig tryg i hans nærvær og et eller andet sted, følte hun også at han måske...bare måske, passede en smule på hende, selvom hun var overbevist om, at hun ikke selv havde brug for en stor stærk mand i sit liv. MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 20:52:17 GMT
Aidan grinede lidt af det hele og så på hende og trådte så et lille skridt bagud, bare så de ikke var helt klinet op ad hinanden, som han ellers følte de var. "Du behøver ikke sige noget du ikke mener." Det havde hvert fald ikke lydt helt overbevisende mente han. Men det var rart ok at hun nu var faldet ned. Det fik ham da også til at tage hende i bedre øjensyn. "Så er du kommet til skade?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 21:08:39 GMT
Georgie spærrede øjnene lidt op ved Aidans ord. Havde hun lydt tvivlende? Hun rystede ivrigt på hovedet og hun gav så ellers bare hans hånd et lille klem, selvom hendes egen syntes at være lidt øm efter slaget. ”Nej, jeg mener det! Jeg….Jeg vidste bare ikke om det kom rigtigt ud.” Georgie trak sin hånd til sig og hun strakte så ellers fingrene lidt, før hun ømmede hovedbunden lidt. ”Og nej…Ikke udover, at jeg tror jeg har en skaldet plet i hovedbunden….Gider du tjekke efter?” Klukkede hun morende, som hun vippede hovedet lidt frem, så han kunne kigge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 5:30:45 GMT
Aidan holdt et grin tilbage. Hun var nu sød og sjov, når hun var lidt utilfreds med tilværelsen. Han kunne stadig ikke helt vurdere om hun bøvlede med noget selvværd. Det så han dog ingen grund til. ”hvad er du bange for? At jeg tror du er forelsket i mig?” hun kunne da umulig frygte at han blev sur over at få at vide, at han så godt ud. Han kunne lide hende, så hvis hun var forelsket i ham, ville det nok rykke, men egentlig ville han helst ikke gå for hurtigt frem.
Hun bad ham tjekke sin hovedbund, hvilket han så gjorde efter at havde givet hende et bekræftigende nik med hovedet. ”lad mig se… nej. Det er lige som det plejer at være. Bare rolig”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2019 13:18:22 GMT
Georgie glippede lidt med øjnene, som Aidan stillede hende et meget direkte spørgsmål og et øjeblik, kunne hu mærke hjertet hamre bare en smule hurtigere i brystet. ”For…Forelsket, hvad, hvor..? Nej..Nej, nej!” Et øjeblik greb lidt panik hende og usikkert fugtede hun sine læber, før hun kløede sig lidt i hovedbunden, efter at han havde tjekket den. Tavst blev hun stående, lidt uvidende omkring, hvad hun ellers skulle sige til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2019 6:37:14 GMT
Hun var simpelthen så spøjs, når hun blev forvirret, hvilket kun fik Aidan til at trække på smilebåndet. Han kiggede på hendes læber kort, gad vide om det var et nervøs træk hun havde, at fugte dem? Det blev efterhånden hvert fald et kendetegn for hende - Et sødt kendetegn. "Hei man ved da aldrig. Jeg håber da ikke jeg er så frygtelig." Tilføjede han så fordi hun netop havde sagt nej en 2-3 gange. Jo han drillede hende nok lidt meget lige nu, men det da også bedre end hvis hun var sur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2019 20:30:27 GMT
Georgie smilede lidt forsigtigt og prøvende til Aidan. Hun tørrede lidt af det overskydende af Beatrix’s blod af i sin kappe og stille og roligt, nikkede hun så ned imod enden af korridoren. ”Ehm…Jeg må hellere gå og få vasket mig selv lidt, før en professor ser mig, Aidan…Men vi ses vel…?” Georgie lagde hovedet lidt på skrå og hun hankede så ellers op i sin taske, før hun vaklede et par skridt bagud for at bevæge sig imod Ravenclaw’s opholdsstue.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2019 5:42:19 GMT
Flot! Han fik hende vidst bare skræmt væk. Hun virkede hvert fald bestemt ikke til at synes samtalen var så sjov. Nå ja, hvad havde han også lige regnet med? For en gang skyld havde han ikke et smart come back på hendes kommentar og han endte med bare at trække lidt på smilebåndet. “Ja. Du ser ellers badass ud” så snart ordene havde forladt hans læber, fortrød han at have sagt dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2019 6:56:13 GMT
Georgie kunne ikke lade være med at smile lidt ved Aidans kommentar om at hun så badass ud. Hun rystede lidt på hovedet, men hævede så atter hånden i et lille vink. ”Tak….- Vi ses Aidan.” Georgie smilede bredt og hun vendte så ellers om for at bevæge sig op til Ravenclawtårnet. – På en eller anden måde, var det lidt sjovt at Aidan så ofte var i nærheden, når hun kom galt afsted. Mon hun skulle lægge noget i det??
//Out - Tråden afsluttes.
|
|
|