Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2019 17:49:05 GMT
|
Haymtich var sikker på at 2056 var hans år, udover at han havde fået signet Zarina igen, så havde han nu også gang i denne unge kvinde. Han havde fået formet 4Two, og derudover så havde han planer om at få skubbet Joey ud og lave et nyt album, altså når han var færdig med alt det der baby pjat. Haymitch forstod ikke at man gad have børn og alt sådan noget, når man istedet for kunne arbejde og tjene en masse penge, men nu kunne man jo heller ikke ligefrem prale af at Mitch var nogen romantikker.
"Det skulle du tage at gøre... Jeg har tænkt mig at høre Joey McSeeley om han måske vil lave en duet med dig, jeg tænker det kunne være en god start på din karriere og jeg tror at han måske har noget der er din stil" sagde han og nikkede. De kunne jo altid finde ud af at få arrangeret et møde: "Joey er cool, jeg kan få en producer til at prøve at sætte noget sammen" sagde han roligt, Haymitch kunne alle tricks i branchen, og han skulle nok få hendes navn ud.
| |
♛
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 9, 2019 14:46:49 GMT
Det tog hende et øjeblik for at finde ud af, hvordan hun skulle reagere professionelt, da Haymitch foreslog en duet mellem Joey McSeeley og hende. Hun prøvede at holde sin mund lukket, og hun formede derfor i stedet et smil med læberne, så hun ikke kom til at tabe kæben.
”Virkelig? Det ville være…” fantastisk, sindssygt vildt, damning fedt ”interessant og noget jeg helt sikkert gerne ville prøve!” hun prøvede ihærdigt på ikke at lyde alt for spændt over dette tilbud, selvom hun var sikker på at hun allerede havde afsløret sin egen begejstring. Hvorfor prøvede hun overhovedet på at gemme hvor begejstret hun var? ”Jeg glæder mig virkelig til at starte mit arbejde med dig,” hele Leahs ansigt strålede af taknemmelighed og glæde i øjeblikket. Hun blev nødt til at fortælle @themadhatterwashere6 om dette, næste gang de skulle ses.
Hun var ikke i tvivl om sine egne musikalske evner, for hun vidste at hun kunne hvad hun kunne. Men det kunne være så svært at finde et publikum, så dette var bestemt en god hjælp, nu hvor hendes far bestemt ikke havde haft specielt mange tråde at trække i. Hendes far var en bognørd, ikke en sangnørd. Hun kunne kaste sig i armene på Haymitch lige nu af glæde, men hun valgte at blive i sin stol og tage alle informationerne til sig.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2019 15:06:16 GMT
|
Han nikkede: "Det ville ihvertfald være en god indgangsvinkel. Joey skal igang igen efter barsel og du er helt ny i branchen, jeg tror det kunne blive rigtigt godt" sagde Mitch ganske afslappet. Han syntes selv han hade verdens fedeste job, mest af alt fordi han vidste at mange folk drømte om dette her, også var det fedt når han kunne få drømmende til at gå i opfyldelse: "Jeg er her jo for at opfylde alle dine vilde drømme" sagde han i et skævt smil. Han nød virkeligt at arbejde i branchen.
"jeg tænker vi kan mødes i studiet senere på ugen, hvad tænker du om Torsdag? Så får jeg produceren til at præsenterer sangen for dig og Joey, også kan vi lave en prøve indspilning. Så kan i også hilse på hinanden" sagde Mitch i en rolig stemme. han var sikker på at Joey ville mene det var en god idé, han trængte til at komme igang igen, han vidste jo at der stod mange fans og ventede på at der kom ny musik ud, og nu måtte han da også snart igang igen ovenpå den unge han havde fået. Så længe kunne barsel vel ikke tage?
| |
♛
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 16:34:43 GMT
Leah lyttede og nikkede interesseret til alle de idéer Haymitch kom med og en lydløs latter kom fra hende i et form af et åbent smil, da han sagde at han var der for at få hendes drømme til at gå i opfyldelse. “Ja, og vel for at tjene nogle penge?” Frækkere bemærkninger havde hun ikke modet til at slynge fra sig, for hun ville ikke have at han troede at hun ikke var taknemmelig. Men mon ikke at han allerede vidste at hun var helt oppe i skyerne over dette tilbud?
“Det lyder som en rigtig god aftale...” hun rakte sin hånd over bordet for at give ham hånden, for at lukke aftalen mellem dem. Hun var helt bestemt frisk på alt hvad de havde snakket om og hun anede ikke om hun var i stand til at falde i søvn i nat. Hun var alt for spændt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 17:50:14 GMT
|
"Ja tjene penge skal man aldrig være ked af, og bare rolig du skal nok komme til at tjene rigeligt" sagde han i et grin og lænede sig let tilbage i stolen, han var sikker på hun ville blive et hit, især hvis hun blev teamet op med Joey. "Nåh jeg vil videre... Men vi ses jo Torsdag" sagde han og blinkede til hende. Det her kunne kun blive et kæmpe hit og han var sikker på hun ville svinge rigtigt fint med Joey, han var jo en flink fyr og Mitch hvade allerede det perfekte nummer til de to.
"Vi ses, det var dejligt at møde dig" sagde Mitch og rejste sig op og gav hende så hånden. "Vi skal nok få udrettet noget godt" medgav han og nikkede let som han roligt tog sin jakke på for at forlade stedet, han var sikker på dette her nok skulle ende med at blive rigtigt godt.
//Out
| |
♛
|
|