Angela Dupuis Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 01.04.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Bellefeuille
Arbejdsplads: Floridos Iscafé
Stilling: Medarbejder
C-box navn: Chrille
|
Post by Angela Dupuis Blake on Apr 8, 2019 12:39:05 GMT
Det virkede så underligt at snakke om Frankrig det land hun havde boet i altid virkede bare ikke rigtig som fødeland. Hun vidste ikke hvad hun regnede med, men der var et eller andet, der virkede forkert, noget hun ikke kunne sætte ord på. Da han så fortalte, at han var fra England smilede hun venligt. Generelt virkede han meget fornem, hvilket gjorde at Angela blev en smule usikker. Dog var hun opdraget meget strengt og med megen etikette, så det var da ikke helt fremmed for hende. "Det lyder spændende. Og hvor i England bor De så? Hvis jeg da må spørge?" Det var klart et eksempel på at smalltalke. Han virkede enormt fornem så det blev hun automatisk også, for bedre at passe ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 19:46:54 GMT
Richard sendte hende et lidt anstrengt, men også meget interesseret smil, og svarede frit fra leveren: "Whiltshire. Mit palæ ligger på Arden Road, hvis du kender den."
Han smilede lidt friere nu hvor han slappede lidt mere af. Han skævede til isen, meget lidt interesseret i den pludselig, og mere interesseret i 'is-damen'. ♡
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
|
Post by Angela Dupuis Blake on Apr 15, 2019 3:39:31 GMT
Det var ikke et palæ hun kendte meget til, men hun havde da trods alt hørt om det før. Det skulle ligge i et meget fint område. Hun vurderede det lidt og endte så med at nikke indforstående. “Jeg ved ikke meget om stedet, men jeg har da hørt det omtalt. Jeg vidste ikke det var Deres.” Det lød næsten som om hun burde være noget mere imponeret end hun var, men... det var jo bare et stort hus.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 30, 2019 16:37:52 GMT
Richard løftede et bryn, men gjorde ikke mere det. Han var overrasket over, at hun ikke lød imponeret. De fleste var imponerede af rigdom, magt og ejendomme. Men ikke hende her. Hun var lidt mærkelig, synes han nu.
"Det er et meget stort hus, et palæ," bemærkede han med et overlegent ansigtsudtryk. ♡
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
|
Post by Angela Dupuis Blake on May 4, 2019 17:50:28 GMT
Det var tydeligt at høre, at manden prøvede at imponere hende, men det var lidt svært, når man selv var vokset op i et flot stort hus. Hun smilede dog bare venligt til ham. "Jeg tror jeg er nødt til at se der, før jeg rigtig kan virke imponeret. Jeg boede selv i et flot palæ i frankrig sir." Prøvede hun at forklare ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 14:59:01 GMT
Richard rynkede umærkeligt på næsen, men en smil gled over hans læber igen kort efter. Der var ikke noget der. Hun kendte tydeligvis til rigdom, siden hun ligefrem var nødt til at se hans hus, før hun kunne afgøre om det var imponerende.
"Ah. Fornem slægt så? Det tror jeg da i hvert fald på," sagde han nærmest ligegyldigt, for han kendte allerede svaret. Han kendte hendes slægt, og vidste, at de havde penge. Mange penge. Og så var det en fuldblodsslægt. Det var ret imponerende.
"Det kunne være De kunne have lyst til at komme forbi til middag en dag?" tilbød han på en måde, som han selv synes virkede meget generøs, og spiste igen lidt af sin is. ♡
|
|
|
Angela Dupuis Blake
•
Magiker
|
Post by Angela Dupuis Blake on May 11, 2019 13:58:12 GMT
Angela gik ikke meget op i at have penge, men hun var alligevel blevet opdragettil det fine og fornemme. Derfor lod hun også manden tale, da det var sådan man gjorde. Som han spurgte ind til hendes slægt nikkede hun roligt. "Oui. Mine far er den ældste i sin generationaf Dupius og arving til familiens formue. Han har netop overtaget pladsen som direktør i familiens firma." Forklarede hun, men det vidste han sikkert allerede ved bare at høre hendes navn. Richard virkede til at være typen der holdt af de rige og kendte til hvem han omgik sig med.
"Jeg takker for Deres tilbud Monsieur.Det vil jeg meget gerne." Det kunne sikkert være ganske spændende at opleve hvordan de fine her i England levede. Måske hun også så kunne skrive hjem om det til sine forældre. Det var ikke ofte hun gjorde den slags mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 24, 2019 12:23:03 GMT
Richard nikkede og sagde 'mhh' på alle de rigtige tidspunkter, som hun fortalte. Hmm, spændende! Så er hun jo den næste i rækken til at arve. Ikke dårligt! Tænkte han, og havde svært ved ikke at smile lidt. " Glimrende, så er det en aftale. Jeg sender dig en ugle snarest muligt," sagde han med et nik, og forlod butikken to sekunder efter at have sagt det. // AFSLUTTET // ♡
|
|
|