Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 10:21:26 GMT
Hvor meget Addie ønskede at snakke om Lorelais problemer, så ønskede hun at snakke om sig selv mere. Sådan havde hun altid haft det, og det gjorde at samtaler ofte kedet hende, hvis der gik for længe uden dette. "Hmmm der er vel altid nogle lækre mænd." Hun tog en tår af vinen, for at holde spændingen, oppe. For hvem synes ikke at hun var spændende? "Forleden var der den her mega hotte fyr på en bar. Men han var muggler, og anede tydeligvis ikke at jeg var for god til ham. Men det var ret sødt alligevel. Det var først da han bød mig på en drink, at jeg faktisk gad at give ham lidt tid. Hun fniste lidt og forsøgte at få det til at lyde en smule som om hun var genert over det. Hvilket hun selvfølgelig ikke var. "Jeg behøver heldigvis ikke at tænke på at min kommende mand skal være fuldblod heldigvis." Selvom Addies far ikke var ligeglad med sådan noget, så var det bare lettere at være halvblod.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2019 17:23:54 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Lorelai rynkede lidt på næsen, som Addie begyndte tale om mugglere. – Nå…jamen, så skete der da lidt. Mon veninden endte med at få sådan en på slæb nu så? Personligt ville Lorelai i så fald hellere være fri for at have en kæreste. En muggler, havde hun i hvert fald ikke i sinde at lade sig nøjes med. ”En muggler, huh?” Lorelai betragtede Addie og nippede lidt til sin vin. ”Er man begyndt at blive desperat Addie? – Går du efter mugglere nu?” Lorelai kunne ikke lade være med at drille veninden og stikke lidt til hende. – Det var bare for fristende.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 9:25:22 GMT
Addie lod sig ikke nage af tonen og slog det bare væk. Hun vidste at hun kunne få lige hvad hun pegede på, og magiske evner var kun anden vigtigst... penge kom først. "Lai Lai, helt ærligt. Tror du selv at jeg vil gøre mere ud af en muggler? Han havde ikke en gang penge på kontoen. Men nogen gange skal man have varmen. I det mindste gør jeg det ikke hos en gift mand!" drillede hun tilbage, men virkede ikke anklagende. Lorelai vidste vel godt at moralen på det punkt ikke var stærk hos Addie. Man var herre over sit eget liv, og om man var gift eller ej, så var det ens eget valg...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 6:28:13 GMT
”Hmpf…” Lorelai klukkede lidt af Addies kommentar. Åh jo…Sød var Addie da alligevel og ærligt, så følte Lorelai sig alligevel lidt glad over, at hun havde fået sat en lille klo i Lawrence. – Bare hun dog kunne få lov til at se ham igen. ”Mhmm…han var ellers velskabt….” Mumlede hun drømmende, som hun lænede sig tilbage i sofaen og lukkede øjnene lidt. ”Det mørke hår…De funklende øjne….- Åh, hvad ville jeg ikke give for at han ville dele seng med mig igen.” Smilede hun stille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 19:34:50 GMT
Addie begyndte at fnise, men højt nok til at det kunne blive hørt, fordi hun ville høres... "Du er jo helt væk i ham!" lød det dømmende, mens hun tørrede en tårer væk, fordi det havde fået hende til at grine endnu mere. "Er du sikker på at det ikke er dig, der er helt fortabt i det her? Du plejer ikke at være så...." Addie gjorde en håndbevægelse mod Lorelai. b]"Væk i en fyr. Du plejer at holde fokus. Nu er du vel ikke ved at blive forelsket vel?" Det blev uden tvivl vendt som en dårlig ting.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 10:07:04 GMT
Lorelai så på veninden med et lidt strengt blik, som hun kommenterede på at hun måtte være helt væk i Lawrence. Lorelai brød sig ikke synderligt om tanken og det var således med lidt ubehag at hun rynkede på næsen og rystede på hovedet. ”Bevares…Må jeg være fri..- Bare fordi han så godt ud.” Mumlede hun, om end hun tydeligvis blev en smule bekymret selv….- For noget havde tydeligvis fanget hende hos den midaldrende herre. ”Nå…Ska vi få tømt den vin der?” Spurgte hun så, med et let smil på læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 17:51:05 GMT
Addie drak hele sit glas, for at fylde det op igen, og fyldte bagefter sin venindes glas op. Smilet var lidt smørret, for nu havde hun vist ramt en nerve hos Lorelai. "Pas nu på at du ikke går hen over bliver for blød. Det kan godt være at du ikke vil indrømme det, men jeg kan se på dig, at han er mere end bare flot." Det var altid sjovt at puste lidt til ilden... Addie elskede det faktisk, specielt med folk der havde korte lunter. "For hvis det var mig så havde jeg allerede taget en beslutning og ikke dvælet for længe ved tanken. Man skal jo videre i livet, ikke?" Det lød nærmest sukkersødt og ret selvsikkert, fra Addies side.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2019 5:02:24 GMT
Lorelai hadede det, når Addie syntes at spore sig ind på noget rigtigt. Kvinden var mildt sagt umulig til tider og det var altid enormt anstrengende at sidde og diskutere med hende. Anstrengende, så det lige i dag ikke var noget Lorelai kunne overskue. Hun rynkede derfor blot på næsen og valgte i stedet for at tage kampen, for en enkelt gangs skyld at give hende ret. ”Jo…Jo, man skal videre..” Svarede hun stille, som hun atter bundede sit glas med vin. //Tråden afsluttes.
|
|
|