Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 19:03:02 GMT
OutfitTidspunkt: Eftermiddag 9. februar 2056 Tråd til: Caspian "CJ" JacoboNok var det vinter, men det skulle vel ikke være en grund for ikke at kunne mødes med en god ven over en is i diagonalstrædet. Tracy havde i dagens anledning mere end bare den sædvanlige røvkorte kjole på, men det var også hendes fridag, så hun havde bevidst ladet den over flirtende letpåklædte del af sig blive væk. Det føltes også lidt akavet over for en af de venner hun trods alt havde formået at holde ved fra skolen. Hun var ikke en pige der var pinlig over det liv hun levede, og slet ikke over for Caspian, hvis far selv ejede en stripklub. Skulle det endelig være, var Caspian nok også en af de få der kunne få hende til at tvivle på om hun havde valgt rigtig ved kun at se efter piger. Men Caspian var en ven og sådan var det. Nu sad hun på Floridors og ventede på at han ville komme så de kunne snakke. Det var længe siden, de sidst havde set hinanden. Endelig lød den lille klase af klokker over døren og Tracy fik øje på Caspian. "Hej godt at se dig."
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
Fødselsdag: 26.11.2038
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England, London
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Night In Heaven
Stilling: Ejer
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Feb 24, 2019 16:21:37 GMT
CJ havde vinter ferie hvilket betød, at han hjælp sin far i Night in Heaven, dog ikke som stripper, men som bartender. Han havde dog fri frem til klokken 20. Han havde derfor aftalt, at mødes med Tracy på Floridors Iscafé. Han glædede sig til at se sin veninde, da det var ved at være noget tid siden, fordi han stadig gik på Hogwarts og når han endelig var hjemme på ferie, så arbejdede han for sin far. Han havde intet imod, at hjælpe sin far på stripklubben uanset om han fik løn for det eller ej. Han gjorde det faktisk primært, fordi han godt kunne lide det og gerne ville hjælpe. Han tråde roligt indenfor på caféen, hvor han hurtigt fik øje på Tracy, hvilket fik et stort smil frem på hans læber. "Hey smukke," hilste han retur og lagde sine arme omkring hende i et kram, før han slap hende igen og tog plads overfor hende, "I lige måde. Går det godt med dig?" spurgte han med blikket hvilende på hende, før han tog menukortet, for at finde ud af, hvad han kunne tænke sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2019 18:36:22 GMT
Tracy gengældte hans kram med et smil før hun slap ham igen og sagde det ene ben let over det andet. "Det går altid godt... jeg øhm har mødt en." Nævnte hun så med et lille smil og så så lidt væk. CJ var ven så selvfølgelig ville hun snakke med ham om det, men det var af og til lidt svært med hvor meget man lige kunne sige, også når de sad et offentlig sted. Hun greb dog ud efter menukortet og kiggede på hvilke muligheder der var for lækkert is, så de kunne bestille, der skulle nok være tid til at snakke også. "Ved du hvad du skal have?"
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Mar 17, 2019 15:13:20 GMT
CJ's opmærksomhed blev udelt brugt på Tracy. Hans øjne lyst kort op, "Så det har du? Fortæl," opfordrede han med et smil legende på sine læber. Selvfølgelig blev han nysgerrig og så længe det var en der behandlede hans veninde godt, så var han ærligt talt ligeglad med, om det var en mand eller kvinde, om personen var høj eller lav, magiker eller muggler. Alt det betød ikke noget. Tracy fortjente en, som kunne give hende kærlighed og se hende som den fantastiske person, som CJ så, når han så på sin veninde. Han trak lidt på den ene skulder, mens hans blik gled over menukortet. "Hmm.. Jeg tror, jeg snupper en bananasplit og en iskaffe. Hvad med dig?" spurgte han og så op fra menukortet og lod sine blå øjne hvile på hende. Han havde drukket kaffe, siden han havde været omkring 14 år, så det kunne næppe komme bag på hende. Hans forhold til kaffe, var ikke ligefrem det sundeste, det ville blive hans tredje kop siden i morges og næppe den sidste. Og så undrede han sig over, hvorfor han sov så dårligt om natten.. Han lagde menuokortet fra sig, da han var blevet enig med sig selv om, at han ville holde fast i sin beslutning. Han foldede hænderne på bordet og lænede sig lidt ind over det, mod hende. De blå øjne hvilede på hende, mens et kækt smil dansede let henover hans læber, "Såh, hvor mødte I hinanden?" spurgte han ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2019 4:40:09 GMT
Det føltes lidt usikkert at fortælle for meget fordi Rebecca havde det job hun nu havde. Det kunne blive farligt for dem begge hvis den oplysning som til de forkerte ører for tidligt. "Mhmm... Hun hedder Rebecca og gik på Hogwarts samtidig med mig." Hun smilede ved tanke, allerede dengang havde der vidst været noget imellem dem, uden at hun var helt sikker. Hun havde jo haft travlt med Abel der. Tracy var dog godt tilfreds med sit skift og hvis Rebecca fortsatte som nu, så ville det helt sikkert blive godt. "Men du må ikke sige noget til nogen, lover du det?" Hun så op på CJ for at blive forsikret i det. Hun ville ikke skabe problemer.
Så tog hun menukortet og slog blikket ned over det. "En belgisk vaffel med is og chokolade." Det var hendes fortrukne dessert så hvorfor ikke også i dag. "Vi mødtes på den klub hvor jeg arbejder.. Night in heaven"
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Mar 30, 2019 17:52:31 GMT
Et eftertænksomt blik meldte sig i CJ's øjne, mens han prøvede at rode sin hukommelse igennem, "Hmm.. Jeg kan ikke lige sætte ansigt på hende," sagde han efter lidt tænke tid, men der var jo også mange elever på skolen, så det var umuligt at holde styr på alle, især dem som ikke var på ens egen årgang. Han slog et kryds for sit hjerte, "Selvfølgelig, men hvorfor ik?" spurgte han ind og sendte hende et af sine velkendte varme smil. Han var skam til at stole på. Desuden, hvem skulle han sige det til, som ville være interesseret i, hvem hans veninde datede? Han kunne i hvert fald ikke lige komme i tanke om nogen. Han lo mildt, "Ja, selvfølgelig, det kunne jeg jo næsten have gættet," sagde han med et drillende glimt i de blå øjne, han havde sig, men okay, han valgte stort set også altid bananasplit og iskaffe, så lige på det punkt, var alt vel bare som det plejede. Han måtte dog spærre øjnene lidt op, "Min fars klub? Var hun en kunde?" spurgte han i en lidt afdæmpet stemme og lænede sig lidt ind over bordet, for hun og kun hun, kunne høre ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 18:12:38 GMT
Tracy kiggede sig lidt over skuldrene og så så på CJ igen. Der var ingen andre der skulle høre hvad hun fortalte. "Sandheden er, at hun er aurorlærling og jeg kun mødte hende på din fars klub, fordi hun fiskede efter viden om Judas... eller nok mere hele mafiaen, så.... orh det så dumt CJ!" Hun kom til lavt at råbe det sidste i frustration, hvilket bestemt ikke var smart. Men det var bare så dumt at hun havde følelser for "fjenden" Det var så forkert og hun vidste jo godt, at hun kunne komme i virkelig store problemer ved det. "Hun slog fuldstændig benene væk under mig, men altså... jeg fortalte hende ikke noget." Uddybede hun bare lige for en sikkerheds skyld. "Så nej, man kan nok ikke rigtig kalde hende kunde."
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on May 8, 2019 14:26:22 GMT
CJ så forvirret på Tracy, "Efter Judas og mafiaen? Hvorfor i al verden søgte en aurorlæring, viden om mafiaen på min fars stripklub?" spurgte han i et toneleje som var mindst ligeså forvirret, som hans mimik. Det gav ingen mening i hans hoved. Hans far havde aldrig haft noget, at gøre med mafiaen, ikke så vidt CJ vidste i hvert fald. Han elskede sin far utroligt højt og de to havde et helt særligt bånd, så han kunne på ingen måder forestille sig, at Lawson havde noget med mafiaen at gøre. "Hvad skulle du også fortælle hende?" spurgte han, stadig lige så forvirret, før han kørte en hånd igennem sit hår, så det strittede mere end det plejede. Han trak lidt på den ene skulder, "Well, hvis hun ikke er en kunde, hvad er så problemet? Go for it," sagde han optimistisk og sendte sin veninde et stort smil, mens brynene blev hævet og sunket et par hurtige gange efter hinanden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:22:13 GMT
Tracy smagte lidt på spørgsmålet.. "Som jeg forstod det, så tjekker de alle byen klubber. Du ved søger alle logiske steder. Jeg ved ikke om de forsøger at fælle ham eller hvad der sker. Hun var dog nem at løbe om hjørner med." Bare tanken om Rebecca fik Tracy til at smile som en lille julegris. Hun var tydeligvis dybt forelsket i denne Aurorlærling, også selvom hun endnu ikke selv var klar til at indrømme det. "Altså hun havde en masse spørgsmål, jeg kan faktisk ikke huske dem, men nogen med om jeg kendte til mafiaen og hvor de holdte til og den slags" Hun havde heldigvis undladt at svare på noget af det. Hun havde kunnet flirte sig ud af det hele. Det havde faktisk været ret lækkert. Hun længtes allerede efter Rebecca igen. Skulle hun, som han sagde det, Go for it? Hun rynkede brynene lidt. "Synes du? tror du det ville gå?"
|
|
|
Caspian "CJ" Jacobo
•
Magiker
|
Post by Caspian "CJ" Jacobo on Jun 24, 2019 20:14:21 GMT
CJ nikkede lidt til Tracys ord, "Det gør de nok, ja," svarede han og sukkede lidt, han vidste hans far havde rent mel i posen, men han kunne alligevel mærke, at han frygtede lidt om de ville lukke klubben ned. CJ var jo nærmest født og opvokset der. Han elskede det sted. Det var hans hjem. Han så lidt på sin veninde, "Var hun nem at løbe om hjørner med, eller var du det?" spurgte han med et drillende smil over sine læber, da han så julelyset i sin venindes øjne. Han havde aldrig selv været forelsket, så han vidste ikke, hvordan det føltes, men han havde set det udefra og Tracy lignede en, der var lidt gladere end normalt. Han viftede lidt med den ene hånd, "Det kan også være lige meget, bare du er okay og siger til, hvis du føler dig generet," sagde han med et smil, selvom hans øjne var alvorlige - lige på det punkt kunne man nok godt mærke, at han var sin fars søn. Han passede på de ansatte, som Lawson gjorde, men især Tracy som ikke bare var en ansat i CJs øjne, men også en veninde. Han trak let på den ene skulder, "Pas, men du finder ikke ud af det, hvis ikke du prøver, så hvorfor ikke gi' det et skud?" svarede han opmuntrende, livet var for kort til, at gå og tænke hvad nu hvis.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2019 9:42:34 GMT
Tracy spiste lidt af sin vaffle og prøvede på ikke at rødme ved tanken om Rebecca Maverick, det var dog ret svært. "Hun var let at løbe om hjørner med, Lidt flirten og så glemte hun hvad hun skulle spørge om." Det var faktisk en lille smule sødt og det viste sig at have været ret effektivt. At Tracy gerne ville nyde mere af kvinden holdt hun dog lidt for sig selv, det behøvede hun vel ikke nævne for CJ selvom han lidt lød til selv at have regnet det ud. "Jeg er mere end okay. Hun var virkelig... Åh CJ hun var.. bar skøn." Kom det så fra hende, før hun grinede lidt. Jo hun var bestemt ved at falde for kvinden. Det var helt tydeligt. Hun prøvede dog at ryste det lidt af sig. "Men nok om mig, hvordan går det for dig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 8, 2019 16:38:03 GMT
- Forældet og outet
|
|
|