Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 21:44:38 GMT
Beatrix gik rundt på gangene. Hun var iklædt en skotskternet, rød nederdel, en sort, ærmeløs bluse og et par sorte støvler. Hun havde som altid makeup på, fordi hun gik meget op i sit udseende. Røde læber og mørke øjne.
Hun smilede af sig selv, da hun så Stella, en Gryffindorelev, komme gående. Hun blottede tænderne i et grin, inden hun henvendte sig til hende.
"Hva' så, Todd?" sagde hun drevent, og brugte den andens efternavn, for det var sådan hun talte til andre mennesker.
I hvert fald her på skolen. Det nyttede jo ikke noget at rende rundt og kalde alle i sin familie for 'Atkins', det ville være totalt forvirrende. ♡
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Feb 3, 2019 7:31:00 GMT
OutfitStella gik gennem gangene på skolen. Egentlig var hun ikke på vej noget særligt sted hen, men hun håbede på at finde en veninde eller noget hun kunne tale lidt med. For en sikkerheds skyld havde hun dog sin efterhånden meget gennemlæste udgave af Barden Beedles eventyr med under armen. Så kunne hun altid sætte sig til at læse. Et par skridt mere og så drejede hun om et hjørne, hvor hun mødte en pige. Ikke lige en hun ønskede at støde på dog, og hun håbede derfor at gøre det kort. "Atkins.. Ikke noget, jeg leder efter de andre løver. Har du set dem?" Hun så bevidst ikke pigen i øjnene, den del havde hun lært at det var bedst at lade være med.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2019 11:14:21 GMT
Beatrix glattede sit skørt, og smilede predatorily af Stella. Hendes tænder var blottet i et grin, og hun forsøgte at fange Stellas blik, men det var noget nær umuligt. Pigen ville ikke se hende i øjnene. Godt. Det betød, at hun var bange nok for Beatrix.
"Ikke lige umiddelbart, nej. Jeg har kun set dig," svarede hun kort, med et skuldertræk: "Men jeg så nogle grævlinge i nærheden af køkkenet for 10 minutter siden. Du kan jo altid slutte dig til de tabere."
Hun grinede af sin egen joke. ♡
|
|
Stella Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 12.05.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Bosat: Godricdalen
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
C-box navn: Chrille
|
Post by Stella Todd on Feb 4, 2019 4:23:16 GMT
Stella løftede et øjenbryn af det der angiveligt skulle være en joke. Hun så ikke ligefrem det sjove i det. Men heldigvis kunne hun da hurtigt komme videre nu Beatrix ikke havde set nogen af dem hun ledte efter. "Tak for det. Jeg må prøve at kigge videre." hun sendte så et forsigtigt smil og håbede på at få lov til bare at gå forbi hende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2019 16:30:42 GMT
AFSLUTTET - Fjernet fra karakterernes tidslinjer.
|
|