Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2019 13:24:29 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Athena skar en lille grimasse ved Elviras kommentar. Hun rystede på hovedet og hun sukkede dybt. Et eller andet havde Elvira vist misforstået…For modsat veninden, var det ikke som sådan et lidenskabeligt forhold på DEN måde hun søgte. Snarere noget nærhed. En livsledsager, som kunne indfri alle de romantiske drømme og tanker hun havde gået og gjort sig de sidste mange år. ”Det er ikke det, som det handler om..Det handler om at…At jeg føler jeg mangler én der vil MIG.” Forsøgte hun, før hun rakte ud og tillod sig at nippe til venindens øl i frustration. – Dog kun ganske let, før hun satte den pænt på plads igen.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2019 19:14:10 GMT
Elvira rystede bare på hovedet af Athena; at kvinden ikke selv kunne se, at hun var en fin sag, fattede hun ikke. Athena var sgu da toplækker! Hun så det åbenbart bare ikke selv. Suk altså!
"Athena prøv lige at hør her; du taler dig selv totalt ned. Du er lækker, punktum," sagde hun og tog kruset fra sin veninde, for at tage en tår.
"Der er en til dig et eller andet sted derude. Det er jeg sikker på. Om ikke andet kan vi to altid gifte os, hvis vi ingen kæreste har om 10 år," jokede hun med et glimt i øjet. ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 18:22:26 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Athena himlede lidt med øjnene af Elvira, som hun sukkede, men hun sendte atter veninden et varmt smil og hun bevægede sig så ellers om bag bardisken igen. Her flyttede hun lidt rundt på nogle tomme krus, som hun stillede over til vasken og hun rettede så ellers lidt på sin kjole. ”Gid mænd ikke var så pokkers komplicerede.” Mumlede hun så for sig selv.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|