Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 18:52:47 GMT
|
Han smilede let, og var ikke helt sikker på hvorfor det var han "stalkede" kvinden denne aften, men på den anden side virkede hun ganske elegant, en type som Judas kunne lide: "Athena...? Smukt navn, til en smuk personlighed" påpegede han i en elegant stemme. Han kunne godt fornemme hun nok hellere ville slippe af med ham og der ville nok heller ikke gå længe før han ville lade hende, men for nu nød han bare lige hendes selskab.
"Jeg hedder Judas" sagde han blot og præsenterede sig ikke ved fulde navn, hvilket der nok var en grund til. Heldigvis var der ikke så mange der kendte til ham med mindre de ligefrem var et medlem. "Er du på vej på arbejde?" spurgte han interesseret som de fortsat gik.
| |
♛
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2019 16:49:26 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Athena kunne mærke at hun blev rød i kinderne ved Judas’ kommentar og hendes blik dalede derfor lidt derved, som hun strøg sig selv ubevidst over kinden og håret. ”Åh…Jo tak.” Smilede hun forsigtigt, som hun skævede op imod ham og hun trak så ellers sin frakke lidt tættere omkring sig, som hun frøs. Hun rystede på hovedet af hans spørgsmål. ”Nej…Bare hjem. Jeg skal lige have lidt at spise og så ellers på hovedet i seng.” Lo hun, som hun lagde armene lidt over kors, som hun gik. ”Jeg bor alene, så jeg har ikke rigtig nogen at komme hjem til.” Forklarede hun. ”Hvad med dig..? Har du kone? Børn?” Spurgte hun nysgerrigt.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2019 17:54:06 GMT
|
Judas nikkede let til hende: "Ja, jeg har en kone og børn" sagde han roligt og ville ikke lige nævne hvor mange eftersom han ikke selv var helt sikker på det, han kunne da godt huske dem når han så dem, men mest af alt så var det jo fordi at Judas prøvede at lave sin egen lille hær. Han kunne huske Abel fordi han var den ældste og derfor i Judas' hoved også den vigtigste, han skulle jo overtage mafiaen.
"Jamen så vil jeg ikke forstyrre længere, det har været en fornøjelse at følge dig hjem" sagde han og smilede roligt i mod hende som han tog en pakke smøger ud af sin lomme, for at sætte den ene i mundvigen og tænde den. Han burde nok også snart komme tilbage til drengene.
| |
♛
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2019 19:03:15 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Athena nikkede og hun smilede forsigtigt til den mørkhårede herren, som de stoppede op ude foran den utætte kedel, som de nu havde nået Athenas endestation. – Hun trængte efterhånden virkelig også til at komme hjem unde ret tæppe foran brændeovnen, med sit strikketøj, syntes hun. Jo. – Strikketøj og en god kop te. Det lød vist fornuftigt. ”Jo tak. – Og tak for sludderen.” Takkede hun pænt af, før hun fortsatte ind på den utætte kedel, hvorfra hun ville benytte sig af susenetværket for at komme hjem.
//Out – Tråden lukkes.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|