Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 21:21:12 GMT
Gryffindors opholdsstue Kl. 02.00
Caleb sad i opholdsstuen og kørte sin tryllestav mellem fingrene. Han sad og kiggede ind i pejsen, som ikke var tændt lige nu, men det var nok også fordi, eleverne burde være gået i seng. Caleb selv, kunne ikke sove. Der var alt for mange ting, der kørte rundt inde i hovedet på ham og det var svært for ham at holde sine tanker samlet på et sted. Han havde virkelig brug for at finde ud af med sig selv, hvad han ville med sit liv, men det var kun ham selv, der kunne finde ud af det. han vidste selvfølgelig godt, at han kunne tale med Benjamin om alt, men han følte, at han burde klare det her selv. Livet havde ikke altid behandlet ham pænt. Han anede ikke hvem hans far var og hans mor skred fra ham, da han var lille og han var derfor kommet på børnehjem. En kort overgang havde han været i en plejefamilie, men de kunne ikke have ham ret længe og han kom tilbage på børnehjemmet. Ingen havde taget sig af ham siden og det første sted, der havde føltes som et hjem, var Hogwarts. Han troede ikke på den eneste ene, da han sagtens kunne huske hvor mange mænd hans mor havde slæbt med hjem, men han ønskede sig brændende selv en pige, som han kunne forkæle. Det lå nok bare ikke i kortene for ham, så derfor var han gået en anden vej. Han var blevet en player, men det passede ham nu også fint.
Han havde brug for en rigtig hygge aften/nat med Benjamin og havde derfor vækket ham og sagt, at han skulle møde ham nede i opholdsstuen. Hurtig var han dog ikke, men så var alt jo som det plejede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2019 19:11:05 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Ben havde ligget og snorket det meste af eftermiddagen og aftenen væk, da hans bedste ven Caleb havde besluttet sig for at vække ham. Dovent, havde han først forsøgt bare at vende sig om på den anden side for at boble videre, men da det ikke var lykkedes ham at få ro således, havde han i sidste ende alligevel været nødsaget til at stå op. Det, om ikke andet lettere utilfreds og gryntende, som han rodede op i det i forvejen uglede og uregerlige blonde hår, der strittede til alle sider og lige nu var temmelig fedtet. Han sukkede dybt, himlede lidt træt med øjnene, men endte så atter med at rejse sig fortvivlet op og traske ned i opholdsstuen, hvor han lidt irritabelt plantede bagdelen i sofaen og smækkede fødderne op på stuebordet. Ud over sine boxershorts, bar han kun en sort badekåbe, som han lige havde bundet omkring sig. ”Ugh…Hvad fanden vækker du mig for? Klokken er to mand…Er du rigtig mør?” Gryntede han lettere utilfredst. ”Du har bare at have scoret eller et eller andet..” Mumlede han lidt utilfredst over ikke at kunne putte videre under den varme dyne.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2019 0:43:53 GMT
Caleb vidste godt, at det måske var en lille smule irriterende, at han sådan var kommet brasende ind i sovesalen og vækkede Ben, men han var nu ligeglad. Ben havde boblet det mest af aftenen, så nu kunne han godt underholde sin bedste ven lidt. Han sad og legede videre med sin tryllestav, da Ben kom ned. "Aah Benji. Så kunne du komme op." Sagde han uden at vende sig om. De havde været venner siden det første år på skolen og Caleb kunne kende lyden af sin vens fodtrin, selvom han havde bare tæer. Det hjalp så også, at han talte. "Jeg kan ikke klokken." Sagde han med et ligegyldigt udtryk i ansigtet og trak på skuldrene. De vidste begge to godt, at det var løgn, men derfor kunne man da godt bruge det som undskyldning. han kiggede for første gang hen på sin ven og betragtede ham kort. "Charmerende." Sagde han og gav Ben et skulderklap. Selv sad hans hår helt fint og han havde været i bad fra morgenen af. Han havde så heller ikke ligget i sin seng i flere timer, så det hjalp da også en del.
Han grinede lidt af sin vens kommentar. Det var typisk ham at sige den slags. "Ikke lige her til aften, nej. Jeg synes faktisk det er længe siden. Det må vi lige gøre noget ved. Nogle gange er det dog for nemt." Han kiggede frem for sig igen og smilede lidt. Det var ikke fordi, han havde været i seng med en masse piger, men han havde kysset med ret mange og det var ikke svært for ham at finde en pige for en aften. Han drømmede dog om den eneste ene, men han var ret sikker på, at han bestemt ikke ville finde hende endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2019 23:33:08 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Det var ikke sjovt at være Ben, når man sådan blev vækket, bare for at sludre midt om natten. Til tider, kunne Caleb være helt irriterende. Man kunne tro det eller lade være. Dét, selvom de nu havde kendt hinanden i mange år. Caleb, var noget af det vigtigste Ben havde og selvom det ikke var noget han havde sagt højt til sin bedsteven, følte han at de havde en gensidig forståelse for hinanden. Godt nok, levede de vidt forskellige liv, men de var der for hinanden og havde den ene problemer, vidste de, at de havde hinanden ryg. Ben skar en grimasse, som Caleb kaldte ham charmerende, men for sjovs skyld, gjorde han så alligevel et lille kast med det lange gyldne hår. Med tiden, havde han fundet ud af, at det var lidt af en tøsemagnet og han havde således opfordret sin ven til også at gro hans langt. – Bare, så de var to om det. Det gjorde trods alt det hele lidt sjovere. Lidt dovent, strakte han sig og han fnøs, ved sin vens kommentar. ”For nemt? Så er det sgu da fordi du ikke går efter de rigtige..” Fnøs Ben lidt bedrevidende og han rodede så lidt tænksomt op i håret, som han skævede omkring sig. ”Altså…Hvis du ikke har nogen specifik i kikkerten, vil jeg da gerne komme med et input.” Smilede han kækt. ”Kendra Northcott….Kysser formidabelt…Og så har hun de flotteste former…” Kommenterede han lidt drømmende og lo. ”Jeg forsøgte at score hende til en fest engang…Hun hoppede ikke på mig…Måske er hun mere til din søde charme?” Drillede han, som han rejste sig og i stedet kravlede over ved siden af Caleb i den anden sofa.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2019 20:10:16 GMT
Caleb havde nu ikke noget imod at irritere sin ven nogle gange og han vidste lige præcis hvilke knapper han skulle trykke på ved ham. De kendte hinanden ret godt efterhånden. Man skulle blot gå efter søvnen hos Ben. Dog havde han nu ikke vækket ham for at irritere ham, men fordi han virkelig havde brug for en drengeaften. "Jeg synes nu, at jeg går efter de helt rigtige, du." Sagde han flabet. Han vidste nu ikke helt præcist, hvem der var de rigtige. han gad ikke de der snobbede piger, som ville få hold i nakken, fordi de kiggede så meget op ad. Han lyttede til Ben og grinede lidt. Han havde da set Kendra, men de spillede jo også quidditch sammen. Hun var en rigtig smuk pige, men hun virkede også lidt uopnåelig på en måde. Caleb skulle da nok prøvede, hvis det var det, men der var bare noget over hende og han var ikke sikker på, at hun hoppede i med hvem som helst. Nu var han så heller ikke hvem som helst, men alligevel. "Hmm ja måske. Hun ligner også en, der går efter en kvalitetsfyr." Han blinkede til Ben og grinede lidt igen. Caleb tænkte sig lidt om. an vidste, at Kendra gik meget sammen med hende den lille blondine. Hvad var det hun hed. Hun virkede en smule nørdet og hun gik ikke som sådan i piget tøj. De virkede ret uadskillige, så hvis Caleb skulle score Kendra, så skulle der også være en til veninden. Det kunne være, at hun ville være en udfordring for Ben. "Jeg har en idé.. Jeg scorer Kendra. Du tager hendes veninde. Du ved.. Hende der, der ikke er ret høj og som ofte går i skovmandskjorter og har briller?" Caleb havde nu ikke noget grimt at sige om hende, men hun virkede ikke om Bens type.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2019 9:52:27 GMT
”Nå, det synes du?” Ben slog en lille latter op, som han strakte sig i sofaen og smækkede benene op på sofabordet. – Sådan sad man altså bare noget bedre. Han rystede lidt på hovedet af Caleb og hans hentydning til at han måtte være en af de kvalitets-fyre Kendra ville gå efter og han pillede så lidt fraværende ved en tråd i badekåben. Lidt overrasket, så han dog alligevel op ved sin kammerats forslag. Var det seriøst? At Caleb ville gå efter Kendra og så skulle han score hende den lille blondine? Isla? Altså….Hun var da sød nok..Men umiddelbart, var hun ikke, hvad Ben normalt ville gå efter. Hun lod ikke til at være typen, der gad alt det der kæreste-tam-tam. Det forestillede han sig i hvert fald ikke. ”Mener du Isla?” Spurgte han eftertænksomt, som han atter så op på Caleb. ”Altså…Tjoooh…Jo..Okay..Men så lad os lave det til et væddemål. Den der først får lokket pigen med i seng, vinder 3 galleoner.” Foreslog han. Dette, som han hævede et bryn og sendte Caleb det der udfordrende blik, der sagde; ’Kom nu. – Sig ja.’
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 20:54:35 GMT
Caleb smilede blot til Ben, som et ja. Han havde været sammen med nogle rigitg smukke piger og nogle populære piger, så det ville han da selv kalde de rigtige piger og sagde Ben ham imod, ville han blot forblive stædig omkring det. Caleb havde ikke så godt styr på navne og selvom Isla sagde ret meget i timerne, anede han ikke hvad hun hed. Hun var da en køn pige, men hun viste det bare ikke rigtigt. Hun virkede lidt drenget og Caleb var mere til de feminine piger. Han kendte hende heller ikke, så det kunne da godt være, at hun var en skøn pige. Det måtte ben jo finde ud af. "Øhh ja sikkert." Sagde han og trak på skuldrene. Isla lød rigtigt nok, men han anede det ikke. Han rynkede lidt på næsen, da Ben foreslog, at de lavede det til et væddemål. "Hvor er du klam, Ben... men okay." Sagde han så og smilede. Han vidste godt, at det nok ikke var særlig pænt af dem, men pigerne havde jo lov til at sige nej, hvis de ikke ville være sammen med dem. Han kunne dog ikke se, hvorfor de ikke skulle have lyst til det. Han rakte hånden frem mod sin ven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2019 9:33:07 GMT
Benjamin slog en latter op, som Caleb kommenterede at han var klam. Well….Det var vel, som man så på det. – Ja, han kunne godt være lidt langt ude til tider, men der var sgu heller ikke noget sjovt i og ben nød at leve livet lidt på kanten. Der var jo ikke noget ved det, hvis man hele tiden skulle lege ’pæn og velopdragen’. Så kunne han jo i stedet næsten lige så godt indløse sin folkepension snart, hvis man spurgte ham. Uden tøven, tog han dog imod Calebs hånd og han gav den så ellers et fast klem. ”Nice!” Udbrød han og han trak sig så ellers og strakte sig lidt. Åh…Han var altså stadig træt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2019 15:08:20 GMT
Caleb vidste godt, at det nok ikke var pænt gjort af dem, at de lavede et væddemål, men ingen tvang pigerne til at være sammen med dem. Han tænkte lidt på Kendra. Jo hun var en ret smuk pige og Caleb ville ikke have noget imod at være sammen med hende for en enkelt aften. Nu var spørgsmålet så, om han faktisk kunne score hende. Det var dog rart med en distraction, som han havde brug for lige i tiden. Han så hvordan Ben gabte. "Ej tag dig sammen. Du har slet ikke brug for så meget søvn." Sagde han og lænede sig godt tilbage i sofaen. Han forstod dog godt, hvis Ben gerne ville sove videre, men Caleb kunne ikke sove nu. Han havde altid for mange ting, som kørte rundt i hovedet på ham. Så ville han hellere sidde her, end at ligge i sin seng og rode rundt. Det var der ingen, der ville få gavn af. "Men hvis du hellere vil op i seng, så sidder jeg bare hernede heeeelt alene." Sagde han med et skuldertræk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2019 21:15:17 GMT
Ben synes faktisk selv at det var en ret så genial ide med det der væddemål. Det kunne være sjovt at se Caleb tage udfordringen op og Ben vidste bestemt godt at Kendra ikke ligefrem var noget nemt catch. Nææ…Der skulle nok lid til, før hun lagde sig fladt ned på ryggen for Caleb. Selv var han da også lidt nysgerrig på, hvordan det mon ville gå med Isla. Mon hun overhovedet havde interesse i en fyr som ham? Jo…Jo, det måtte hun da have. For hvem var ikke interesseret i at få lidt af Ben? Indtil nu, var det i hvert fald de færreste, han ikke havde kunnet overtale. Ben trak lidt på skuldrene ved Calebs kommentar om søvn og han sukkede så ellers bare. ”Nej…Det er fint. Det var bare den test der tidligere i botanik….Hende den nye Professor var efter mig igen, fordi jeg ikke havde læst…Så kan det sgu godt være at hun er køn, men hun er altså lidt af en kost.” Bed han irritabelt, som han tænkte lidt på hende den nye professor. @laurel. Han skar en grimasse og flyttede lidt på sig i sofaen. ”Har du fundet ud af, hvad du skal til næste sommer forresten? Når vi bliver færdige?” Spurgte han henkastet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2019 21:50:50 GMT
Caleb var måske lidt af en stræber på nogle punkter, men det var der ikke ret mange, der vidste. Han sørgede for at lave sine ting og han var ret dygtig, hvis han selv skulle sige det. Dog skjulte han det, da nogle af de andre blev set lidt ned på, fordi de virkelig gjorde noget for de gode karakterer. Ben vidste nok godt, at han lavede det han skulle og sørgede for at læse op, men det var vist også det. Han var dog ikke mønsterelev. Han kom ofte for sent og han brugte nogle gange natten før på at lave sine afleveringer. Han begyndte at grine lidt af sin ven. "Det er da klart, at hun er efter dig, hvis du ikke læser. Men jeg giver dig ret i, at hun er lidt strid. Det var en test. Så er det vist ikke værre." Sagde han og slog ud med armene. Han gik ikke altid så meget op i de der tests og han havde da også haft et par professorer efter ham i tide og utide. Han tog det dog stille og roligt.
Da Ben pludselig stillede spørgsmål om fremtiden, sank Caleb en klump. Nok var han mere begejstret for det end før, men han vidste jo ikke om dragetæmmer dimsen ville have ham i praktik og han var jo stadig ikke sikker på, hvad der skulle ske. "Åh.. Nu begynder du at tale om laaangt ude i fremtiden.." Sagde han og prøvede at lyde casuel, men panikken i øjnene var tydeligt at se.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2019 22:27:31 GMT
Ben gad som regel ikke lave sine ting. Det tog ærligt bare for lang tid og det var ærligtalt mere en sjældenhed end normalen, når han endelig lavede lektier. – Gjorde han, så skrev han oftest bare af fra Caleb og omformulerede hist og pist. Planer for fremtiden, havde han trods alt ikke. Han trak på skulderen om kommentaren om professoren og han lagde armene lidt over kors, om end han betragtede Caleb med nysgerrighed. Brynene hævedes lidt, før han gav sin ven en blød lammer på overarmen. ”Come on, mate..Jeg kan se det på dig..Der er noget du ikke fortæller mig.” Prøvede han at lokke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2019 11:58:48 GMT
Caleb vidste ikke helt om han havde lyst til at dele sine tanker med Ben lige nu, da han ikke helt selv var sikker på, hvad der lige foregik. Dog var det hans bedste ven og han følte, at han måske blev nødt til det. De kunne jo tale om alt, selvom de måske ikke altid gjorde det. Da Ben slog ham kiggede han lidt irriteret på ham, men det var nu ikke værre end det. Han smilede svagt og trak på skuldrene. "Jeg er bare lidt usikker på min fremtid. Alle taler om det lige nu og alle på børnehjemmet bliver ved med at spørge mig om, hvad jeg skal og jeg ved det ikke." Han kiggede lidt opgivende på sin ven. Han var rimelig i panik over det, men han viste det ikke. Ikke helt i hvert fald. "Jeg er dog begyndt at tænke på det at live dragetæmmer." Sagde han og trak på skuldrene. "Det er bare lidt svært." Han vidste ikke helt, hvad der skulle ske, men han prøvede virkelig at finde ud af det. Det var sådan en situation, hvor han burde bruge sin ven lidt mere, men han havde ikke lyst til at virke svag. Han vidste godt, at Ben aldrig ville dømme ham, men det var bare uvant for ham at virke usikker på denne måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 6:48:52 GMT
Fremtid?! Bekymrede Caleb sig virkelig allerede om fremtiden?! Ben så nærmest chokeret på sin bedsteven ved de ord der kom ud af hans mund, men han valgte atter at holde mund. Trods alt, vidste han godt at han i sådan en situation her burde have noget medfølelse og måske også bare være sådan en der forsøgte at lytte, selvom han ikke helt forstod sig på tingene. Generelt havde Ben aldrig helt været typen til ’føle-føle-snak’ og at de skulle tale om den slags nu, virkede derfor også underligt. Samtidig, ville han dog heller ikke være den ’skod-ven’, der sagde til Caleb, at han bare skulle slappe af og tage tingene med ro og mag. – Spurgte man Ben, var det trods alt næsten et af de mest provokerende svar man kunne få, når man følte sig presset. Ben bed sig lidt eftertænksomt i læben og som han kunne være at situationen blev lidt underlig stemningsmæssigt, rynkede han lidt på næsen, før han kløede sig lidt i det blonde hår. ”Hmm…Dragetæmmer, huh? Det har du da ellers ikke snakket om?” Prøvede han nysgerrigt, som han forsøgte at hive lidt information ud af Caleb. Selv havde Ben i hvert fald ikke tænkt over, hvad han ville med sit liv endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 20:16:48 GMT
Nogle ville måske mene, at det var tidligt at beslutte sig for, hvad man gerne ville efter Hogwarts og han kunne fornemme på vennen, at han måske ikke følte sig helt godt tilpas ved at tale om denne slags følelser. Dog var de jo bedste venner og de skulle jo kunne tale om det. Caleb var også taknemmelig for, at han faktisk lyttede og ikke bare kom med en eller anden dum kommentar, som Caleb på ingen måder havde brug for. Han synes ikke selv, at det var for tidligt, for han skulle jo helst brilliere i de rigtige fag. "Neej. Jeg har faktisk tænkt på det i nogle år.. eller jeg har tænkt på drager. På en normal måde. Dog er det først nu gået op for mig, at det kunne være en mulighed for mig. Jeg har bare været i vildrede om det, fordi jeg føler, at alle jeg taler med ved hvad de skal." Han trak på skuldrene og fik det til at lyde mere simpelt end det var i hans hoved. "Ved du for eksempel, hvad du skal?" Spurgte han nysgerrigt.
|
|
|