Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 11:01:28 GMT
“Fint” svarede Charissa kort og irreteret og kiggede fra den ene til den anden hun følte sig behandlet, som et lille barn der ingen ting skulle have sagt, “så i skal altså bestemme alt og jeg har ingen ting st skulle have sagt” udbrød hun vredt, mens hun stadig så fra den ene til den anden “og hvad skal halvblodspjok lave i en fuldblodsklub” sagde Charissa lidt efter i en bestemt tone, hun blev spurgt om noget og vente sig mod Ulysses, hun var faktisk blevet lidt overrasket over han overhovdet ville høre hendes mening, “hvis min mening overhovdet betyder noget, så synes jeg vi skal holde fast i st det her er en fuldblodsklub, vi kunne kalde os pureblood eller bare pure”, foreslog Charissa stadig en smule irreteret, hun følte sig overhovdet ikke værdsat i klubben og glædede sig til der kom flere medlemmer, det var hun sikker på der gjorde snart og hun var spændt på at se hvem
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2019 11:29:27 GMT
Morgana nikkede enigt med Ulysses, da han sagde, at de ikke burde lukkes ind. Derfor blev et øjenbryn også løftet, da han sagde at visse halvblods måske havde potentiale. Jo, det kunne hun godt være enig i. Hun synes dog også, at Charissa var lige lovligt aggressiv.
"Så visse kan komme med," sagde hun og begyndte at skrive ned, hvor hun 100% ignorerede Charissas svar.
"Image?" sagde hun langsomt, og så på Ulysses. Hun skulle lige forstå, hvad han helt præcist mente: "Ahaah. Ambitiøse? Renblodede? Den slags?"
Og så vendte hun sig alligevel mod Charissa og spurgte: "Har du en holdning til vores image?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 14:01:07 GMT
Ulysses gad ikke forklare sig overfor Charissa. Hvis hun ikke forstod hvad man skulle bruge halvblodsmagikere til, så var hun ikke meget værd i en ledene stilling. Søsteren havde alligevel aldrig været særlig logisk tænkene. Det havde Ulysses stået alene med. "Hvis du havde ingenting at skulle sige, så ville vel ikke spørge dig, vel?" Morgana støttede ret godt op omkring dette, ved at spørge ind til hvad Charissa mente de skulle brande sig på. Ulysses havde meget mere at sige om emnet, men håbede virkelig at hans søster kunne bidrage med et eller andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2019 16:59:28 GMT
Charissas svar blev igen ignoreret eller stemt ned eller hvad man skulle kalde det, det var stadig ligesom om, at selvom om de gerne ville høre hendes mening var de alligevel ikke interesserede i rigtig, at høre den, det var som om, de kun hørte noget af, hvad hun sagde og ignorede resten eller var ligeglad og det irreterede hende stadig “ i har åbenbart allerede besluttet jer for om der skal være halvblodspjok med i klubben eller ej” vressede hun og så igen fra den ene til den anden, “ hvis i ikke ville have mig med i klubben så kunne i bare have sagt det” fortsatte hun i en bestemt og irreteret tone, Charissa ignorede fuldstændigt Ulysses, hun gad virkelig ikke høre på ham lige nu, “image” sagde hun og holdt en pause for ikke, st vresse mere af dem, “det jo ligemeget hvad jeg siger i beslutter det jo sammen alligevel” sagde hun lidt efter og sukkede opgivende, hun gad ikke en gang prøve, at komme med et forslag når det ikke blev taget alvorligt alligevel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 8:46:14 GMT
Morgana rystede på hovedet af Charissa. Den pige sagde da heller aldrig noget fornuftigt. Hun sendte Ulysses et blik og rullede øjne af Charissa. Det var så nemt at få hende til at føle sig udenfor, og det var faktisk også lidt sjovt at gøre det.
"Jeg ville ikke have spurgt dig, hvis jeg ikke var interesseret i din holdning, Charissa," sukkede hun irriteret, og rullede øjne igen, inden hun begyndte at skrive på papiret.
Så vendte hun sig mod Ulysses: "Har du nogen tilføjelser til image?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 9:33:43 GMT
Den her gang, fuldt ud ignorede han sin søster. Hun var da også umulig... Helt ærlig. Så gav han hende muligheden, og hun havde ingenting at sige. Nej, måske hørte hun ikke til. "Jeg synes. Han vi skal afslutte mødet og samles på et andet tidspunkt." Han så sigene på Morgana. Et møde uden Charissa, ville nok være en ide. "Vi har meget at tænke over, og vi skal have sørget for flere medlemmer så vi får en stærk front. Enig?" Forhåbenligt kunne Charissa, være enig, bare i dette?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2019 12:11:45 GMT
Igen virkede det som om, at de var fuldstændige ligeglade med om hun var tilstede eller ej, Charissa så Morgana rulle øjne af hende og sende Ulysses et blik der bare sagde det hele, Charissa blev så vred, at hun rejste sig så hurtigt op, st stolen væltede bag hende, “fint jeg tror det bedst jeg går nu” næsten råbte hun og stormede ud af rummet
SLUT
|
|
|