Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2019 10:55:49 GMT
Solomon var altid i byen for at score. Det var i hvert fald hans holdning til det hele. Han var ikke med til jagten for sjov skyld, eller jo, men altså... men han havde ikke altid nogen med hjem. Det skete jo også, at han havde en dårlig dag eller at damerne ikke var så scor'-bare.
"Der kan jeg ikke være uenig med dig," sagde han og blinkede til hende med et charmerende smil påklistret.
"Det kommer an på hvad denne påtalte 'ballade' kan føre til." Han blinkede til hende igen, og vendte sig kort mod bartenderen, hvorefter han vendte sig mod hende igen: "What's your poison?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 19:58:20 GMT
Hun kom med et lille grin. Rachel var nok lidt speciel når det kom til mænd, egentligt var hun meget lukket og som sådan ikke nødvendigvis interesseret i at score, men på den anden side så kunne hun godt bruge et selvtillid boost, og var der noget mænd kunne finde ud af, så var det da at styrke hendes selvtillid ved at fortælle hende at hun så godt ud. Hun kom med et lille grin og trak så på skuldrene: ”Det ved man jo aldrig” drillede hun og bed sig så let i underlæben.
Begge hendes sønner gik på Hogwarts nu, så hun kunne gøre præcist hvad hun ville. Nohr var femten år gammel og ham var der jo en masse gang i, Zachary var tolv år og virkede utrolig fornuftig trods sin unge alder. ”Åh skønhed og charme måske.. Hvad med dig?” drillede hun. Det var nu alligevel en ret hyggelig bytur og mest af alt så var det virkeligt spændende bare at føle der var opmærksomhed på hende igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 20:26:55 GMT
Solomon smilede skævt til Rachel. Han var bestemt ude efter at score hende. Det var vidst tydeligt for de fleste, ikke? Det mente han i hvert fald selv det var, for han sendte alle mænd der nærmede sig et blik der sagde, at hun altså var taget.
Han var ret... posessive omkring sine damer. Han ville i hvert fald ikke dele. Nej, han skulle sgu ikke nyde noget af en trekant. Slet ikke med en anden mand. Måske en kvinde mere var velkommen, men ærligt så foretrak han at være på tomandshånd.
Han kunne dog ikke lade vær med at grine lidt af hendes svar.
"Jeg prøvede nu at spørge, hvad du ville have at drikke, men godt svar." Han blinkede frækt til hende. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 21:00:42 GMT
|
Rachel havde mange forskellige synspunkter i livet, og hun måtte da også sige at hendes liv havde været rolige de sidste par år, end nogensinde før. Dog passede det hende fint, hun var ikke ung længere, og det var nok fint at der ikke var så meget drama i hendes liv mere. Hun grinede: "Jeg drikker hvad som helst, i dit selskab" sagde hun i en flirtende stemme, som hun bemærkede et behageligt sus i hendes krop.
Hun havde virkeligt haft brug for dette her, brug for lidt mandelig opmærksomhed og en der syntes hun var smuk. Det vidste hun da ikke om hans syntes, men han virkede trods alt ikke helt uinteresseret og det var nok for hende: "Så fortæl mig, Mr. Charming, hvad laver du til dagligt?" spurgte hun og lagde sin ben over kors. Hun havde ikke noget i mod at spille lidt kostbar, mænd måtte trods alt gerne kæmpe lidt for hende og vise lidt oprigtig interesse.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 11:18:09 GMT
Solomon var glad for sin alder, men ville da godt være yngre. Han kunne jo godt mærke, at huden var begyndt at blive lidt mere slap, så han måtte træne endnu mere end han normalt gjorde, for at beholde sin sixpack. Det var trods alt hans bedste scoretrick. Eller i hvert fald noget, som holdt på damerne.
"Fedt. Jamen så spørger jeg bare bartenderen, hvad han kan anbefale," sagde han kækt, og blinkede flirtende til hende, hvorefter han vendte sig mod bartenderen: "Damen her skal have noget at drikke, hvad kan du anbefale?"
Bartenderen så på ham, og fortalte ham hvad der var at vælge imellem. Det lød alt sammen som volapyk for Solomon, så han valgte bare en tilfældig drink: Strawberry Daiquiri. I det mindste kendte han da jordbærdelen af drinken.
"Mig? Jeg spiller Quidditch," sagde han og klappede på sin stenhårde mave, mens han smilede: "Jeg er faktisk anfører og basker." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 17:17:15 GMT
|
Rachel havde det fint med at sidde overfor den unge mand, og mere end nogensinde følte hun sig virkeligt smuk i aften. Det var da ikke fordi at Rachel ikke følte sig smuk til dagligt, men hun følte sig måske ikke smuk helt på den samme måde mere, som hun gjorde dengang hun var yngre. Mænd havde igennem årene såret hende og trådt på hende, udnyttet hende og alt muligt andet og hun havde trukket følehornene til sig og havde ikke det samme syn på livet som hun havde engang, men hun håbede da at denne aften var starten på et liv der måske var mere åbent igen.
Hun smilede, drinken var ganske god, og det var slet ikke dumt: ”Ikke noget dårligt valg” sagde hun flirtende, og smilede til ham: ”Quidditch spiller? samlejeet...” komplimentere hun ham, ”Jeg må indrømme at jeg ikke ser det vilde Quidditch” sagde hun i et roligt smil.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 17:56:20 GMT
"Håber du kan lide den, ellers får du jo bare en anden." Han nikkede mod drinken.
Solomon grinede af hendes kommentar til hans qudditchspil og til at hun faktisk ikke fulgte med i sporten. Hun måtte være en af de få der ikke gjorde, for mange kvinder gjorde det, havde han erfaret i tidens løb. Mest fordi de godt kunne lide at kigge på lækre mænd i kapper.
"Yeah, jeg er ret god til det, hvis jeg selv skal sige det," grinede han med et skævt smil. Han var ikke bange for at rose sig selv, slet ikke.
"Hvad går du ellers og laver? Modelarbejde eller sådan noget?" spurgte han flirtende.
Chancen for at hun var model var ikke stor, men det var en god måde at rose hendes udseende, uden at være aaaalt for åbenlys. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2019 13:12:23 GMT
|
Selvom Rachel i manges øjne måske bare lignede lidt en dulle, så havde hun utroligt mange tanker inde i sit hoved og der var altid mange ting hun forsøgte at holde styr på i sit indre. Hun kiggede i mod ham som han forsøgte at charme sig ind på hende, men altså han var da også en ganske charmerende mand så hun skulle da ikke sige at det var helt uden virkeliggøre.
HUn tog en tår af drinken og nikkede så, tjoh den var egentligt ganske god: ”Jeg er auror” sagde hun i en rolig stemme, hun havde aldrig lavet model arbejde eller noget i den stil og det interesserede hende som sådan heller ikke, tværtimod så nød hun virkeligt at være der i sit liv hvor hun var. ”Jeg nyder at knokle og holde styr på banditter” sagde hun i et smil og blinkede så til ham, hun havde kæmpet hårdt for at blive god til sit arbejde, og nu følte hun endeligt hun var ved at være på vej.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 15:03:09 GMT
Solomon smilede. Han synes hun så godt ud, men han måtte også indrømme, at han havde set bedre. Det forhindrede ham dog imidlertidig ikke i at flirte med hende, eller få hende med i seng. Overhoved.
Han tog en drink af sin egen drink, og havde nær spyttet det ud igen, da hun sagde, at hun var Auror. Det havde han alligevel ikke regnet med. En med større magt end ham? Det var ærligt lidt af et turn on.
"samlejeet. Det er bestemt tiltalende," sagde han med et glimt i øjet, og skævede mod udgang et halvt sekund, inden øjnene var tilbage på Rachel. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 16:45:21 GMT
|
Rachel sad bare og smilede lidt fjoget til ham, han så sød ud, ingen tvivl om det. Han havde charme, han var elegant og han var lækker. Men det var ikke det samme som at det var en god idé at hun sprang tilbage i gamle vaner og begyndte at stoppe med at tænke fornuftigt. "Auror? Virkeligt?" sagde hun i et baffled smil.
"Og siden hvornår er auror blevet samlejeet?" sagde hun og endte alligevel med at lade en hånd hvile i mod hans lår: "Men jeg gider kun være sammen med badboys der kan svinge mig lidt rundt" sagde hun direkte. Det skulle være hurtigt og direkte, også måtte han gerne slå lidt til hende, bare for sjov naturligvis.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 18:13:18 GMT
Solomon lagde hovedet på skrå. Han var ikke sikker på, hvad hun spurgte om, men blev hurtigt klogere. Men så undrede han sig bare over, at hun ikke selv fandt jobbet samlejeet. Det var da vildt samlejeet med en med lidt magt og flair for at bruge den.
"Det' bare... jeg kan godt lide kvinder, som kan lide lidt magt," svarede han, og lænede sig op af baren, for så at vippe lidt med øjenbrynene.
Han så ned, som hendes hånd landede på hans lår.
"Så er du kommet til den rette," grinede han skævt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 18:55:45 GMT
|
Rachel smilede ved hans kommentar og hun nikkede så ganske forsigtigt: "Jamen hvis jeg er kommet til den rette, hvorfor har du så ikke inviteret mig med hjem endnu?" spurgte hun og lod en finger flytte en hårlok om bag hendes ene øre. Hun vidste godt hun var på vej ned af en sti hun egentligt havde besluttet sig for hun ikke længere skulle ned af, men det var bare ikke altid så let sagt som gjort.
"Oh well, du må gerne tage magten fra mig" sagde hun endeligt, okay det var besluttet, hun kunne lige så godt bare gå ned af den sti. Nu havde hun jo også været artig og fokuseret på arbejde i lang tid, og der var jo en grund til at hun overhovedet var taget i byen, det var jo fordi hun havde brug for at komme mere ud.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 15:29:14 GMT
Det var jo ikke fordi, at han direkte tændte på at blive domineret af kvinder, men han kunne bedre lide dem han skulle 'slås' lidt med, fremfor dem som bare lagde sig på sengen foran ham, og så ikke gjorde ret meget mere end det. Det var simpelthen for kedeligt.
"Fordi jeg regnede med, at du ville sige nej," tilstod han langsomt.
Det var faktisk det han mente: at hun ikke var fuld nok endnu til, at han ville invitere hende hjem. Han var meget lidt interesseret i et 'nej'. Det var faktisk det værste der kunne ske på en bytur. Det kunne slå ham helt ud af kurs.
"Gerne," svarede han med et skævt smil, og en lidt ru stemme. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 21:02:02 GMT
|
Rachel havde nogengange lidt svært ved at finde ud af sig selv, så hun forventede da på ingen måde at andre helt kunne finde ud af hvad hun egentligt tænkte eller ville. Det var nok bare dårlige oplevelser og mange års bekymringer der havde samlet sig. Måske var det også derfor hun havde brug for at drikke nu og bare gøre et forsøg på at glemme alle sine bekymringer for en stund.
"Jeg gider også kun hvis du forstår at tage fat... Hårdt" sagde hun roligt, Rachel ville gerne udnyttes lidt af mænd, det var sådan hun havde det bedst. Som brugte hun så meget tid på at være i kontrol til dagligt at hun nogengange bare havde brug for at smide det hele over bords og bare kunne give slip på at skulle bestemme noget som helst, eller styre noget.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2019 12:07:09 GMT
Solomon vippede med øjenbrynene af hende, som hun bad om, at der blev taget hårdt fat. Det fik ham kun til at smile, for han havde ikke noget imod at tage lidt fat altså. Han var sgu på! Han var i den grad på! Let's get it on!
"Åh, jeg kan skam sagtens tage fat. Det er intet problem," sagde han og vippede med øjenbrynene af hende, endnu en gang.
"Men så lad os da komme af sted," sagde han bydende, og rakte en hånd frem imod hende, efter at have rejst sig op.
Han var klar til at komme igang, so to speak. Let's get it on! Han smilede stort til hende, og ventede på at komme videre. De skulle alligevel et stykke, for at komme til hans lejlighed. Hvis hun ellers vil hjem til ham, og ikke hjem til sig selv. Det lod han damen om at bestemme.
"Hjem til dig eller mig?" ♡
|
|
|