Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2015 20:56:10 GMT
Judas var ikke en mand man kunne forhandle med, og da han havde sagt hvad han havde at sige, afventede han hende blot og lænede sig tilbage på stolen med et suk. Faktisk var det jo ikke så meget et spørgsmål som det var en ordre, men Judas mente nu at han prøvede at være flink. "Derfor taler folk jo alligevel, det er en ret stor sag" sagde Judas, og ja for ham og mange andre var det en meget vigtig sag. Dødsgardisterne ville have fat i hende fordi at hun var stukket af med en auror og det var jo i mod alle regler, og Judas ønskede at få fat i hende fordi at hun var dødsgardist, og dem ønskede han at udrydde.
"Hun bor med en auror, jeg tvivler på du bliver dræbt... Bliv deres ven, bring hende hertil... Du har indtil næste Søndag klokken tolv" sagde han alvorligt, og knipsede, hvilket fik en af hans mænd til at komme hen med et lille stykke papir. "Her er adressen... Sørg for at blive deres ven... Ellers fordobler jeg din gæld" sagde han alvorligt, bare så hun vidste at dette her altså ikke var et venligt spørgsmål eller et valg hun havde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2015 9:12:06 GMT
Anabella nikkede og lod sine kolde hænder falde ned i sit skød, som hun sad og rykkede uroligt på sig. Hun sad rigtig dårligt og havde det generelt ubehageligt ved det halv dunkle rum og Judas siddende overfor hende. "Ja, men jeg har intet hørt om det." sagde hun igen og så op på ham med sine brune øjne, der udstrålede både vrede og frygt. Anabella havde det rigtig dårligt, med hendes opgave. Hun var da godt klar over hvad Judas ville gøre med Harper, hvilket Anabella absolut ikke ønskede at skulle være skyld i, selvom hun ikke kunne se nogen anden udvej. Desuden kendte hun ikke denne Harper, så det var vel bare at vindes deres selvtillid?
Anabella så stadig med nervøse trækninger på ham, hvorefter hun tog papiret med adressen. Det kunne vel godt være hun boede med en auror, men en gang dødsgardist, altid dødsgardist efter Anabellas mening. "Du kan.. du kan da ikke fordoble den?" udbrød Anabella forarget og skubbede stolen ud fra bordet hvor hun rejste sig. "Desuden.. det er for kort tid. Jeg kan ikke blive deres ven på så kort tid? Dette job er uretfærdig." hviskede Anabella og rystede på hovedet. Hvis man så en hjemløs, spinkel, ung pige der lignede noget der var løgn - hvordan ville man så kunne kaste sin tillid på hende?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 3, 2015 10:32:35 GMT
Judas lagde hovedet på skrå og kunne ikke helt vuderer om han mente at hendes kommentar var flabet: "Det er jo derfor jeg fortæller dig det, så hør efter" sagde han i en alvorlig stemme og rynkede på panden, han ville gerne have fok hørte hans ord, især når det var simple folk som fusere. Han sukkede, verden her var desværre ikke altid til at holde styr på, især ikke når Judas jo også lavede en del i muggler verdenen, man skulle lige huske hvem man talte med, men heldigvis var mugglere nemme at slå ihjel hvis de ikke gjorde som der blev sagt.
"Jeg kan gøre hvad der passer mig, og du skal ikke stille spørgsmåls tegn hvis du stadig ønsker at trække vejret når du forlader bygningen her" sagde Judas i en hård stemme og kiggede direkte ind i hendes øjne med hans brune, der næsten så sorte ud i den tætte belysning, hun skulle ikke tro hun kunne modsætte sig. "Det er ikke mit problem, du har til Søndag, det er næsten en uge, så stop med at tud og gør dit arbejde..." sagde han og rejste sig op som en hentydning til at hun snart skulle til at gå: "Ellers har jeg hørt at mord og gruppevoldtægt betaler godt, men hvad med at du starter med at forsøge dette her?" sagde han truende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 7:55:10 GMT
"Jaja." mumlede Anabella og undertrykte igen sin trang til bare at sige ham imod, sige noget flabet eller bare skride. Bare tanken om at Anabella skulle være skyld i at lede en kvinde hen til Judas. Det ønskede hun virkelig ikke for nogle, for hun vidste da godt at det højst sandsynligt ville ende med mord, eller noget andet ulovligt. "Nej, jo.. vent.. undskyld." pev Anabella forvirret og lod sit hoved falde undskyldende mod jorden. Hun vidste at han ikke bare sagde det som en trudsel, for hun vidste han mente det. Og det var netop det, der skræmte hende så meget ved ham.
Anabella lod blikket glide ned på sedlen, hvor adressen stod, hvorefter hun igen lod sit blik møde hans. "Jeg er her søndag med hende." hviskede Anabella og fik det dårligt ved tanken. Hun skulle nok finde denne Harper og få hende til Judas, og hvis ikke.. så måtte Anabella få benene på nakken. "V-Voldtægt? M-Mord?" stammede Anabella forfærdet og gik længere væk fra Judas, hen mod udgangen, mens hun forsat holdte sit blik på ham, klar til at løbe hvis han skulle gøre et udfald mod hende. Hun havde virkelig brug for at komme ud og få en nu, sådan rigtig meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 14:32:50 GMT
Judas lagde armene over kors som afventede han om hun havde mere at sige, nej han var ikke nødvendigvis den mest flinke mand i verden, men et eller andet sted så passede det ham også ganske udemærket: "Du skal ikke være flabet lille Ms. White" sagde han i en hård tone, de fleste der havde været under hans behandling, vidste godt at han ikke var til at spøge med. "Godt... Levende... Du skal ikke tage Adrian med, med mindre han er bundet" sagde Judas, han ville ikke gøre sin egen bror ondt, men han ønskede heller ikke at blive slået ihjel af sin egen bror, selvom Adrian jo ikke vidste at de to var i familie.
"Vi ses på Søndag.... Ellers så har jeg advaret dig" sagde han og lagde armene over kors, som han lod hende gå, han havde alligevel ikke meget at sige til hende, men hun skulle gøre sig klar på at komme afsted, ellers skulle han nok skaffe pengene på en langt mindre behagelig måde.
//Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 20:28:35 GMT
Anabella gik endnu et skridt bagud, hvorefter hun nikkede. "Det ved jeg, undskyld." svarede hun ham hurtig og lod sin hånd, hvor sedlen med adressen var i, falde ned i jakkelommen, hvor hun også mærkede en nyrullet , hun endnu ikke havde fået røget. Den pressede situation hun stod i, fik hendes trang til den endnu højere, hvilket blot fik hende til at ønske, at hun kunne gå sin vej. "Jeg kommer med hende levende." istemte Anabella, hvorefter hun sukkede indeni. Hvordan skulle Anabella overhovedet kunne dræbe en heks?
Uden at svare, vendte Anabella bare ryggen til ham og gik ud i den friske, kolde luft. Hurtig fik hun fundet sin frem, som hun tændte. Hun skulle virkelig have fundet på en god plan, så hun kunne få denne Harper hen til Judas. Og det kunne gå hurtig nok. Anabella tog et sug og så overvejende ud i luften. Måske skulle hun tage ud og drikke i nat? Så tage til adressen i morgen!
//Out
|
|
|