Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 20:04:55 GMT
7. Januar 2056, Formiddag, SnevejrDen Sorte Sø, Udendørs, HogwartsPåklædning, @kyle Mandag igen. Suk. Hun gik rundt på udendørsarealerne igen, men vidste ikke rigtig, hvad hun skulle tage sig til. Hun kunne godt bruge en god tryllestavskamp, men det var jo ikke tilladt uden opsyn og udenfor duel-pladserne, så det måtte hun se lidt længere efter.
Og nu sneede det også derude. Morgana trak kappen tættere om sig, og gik ned af stien til Den Sorte Sø. Den var nemlig skrabet fri fra sne, og det gjorde jo selve vandreturen lidt lettere.
Grunden til at hun var hernede om formiddagen var, at hun havde en fritime, så derfor kartede hun rundt her, og kiggede på al den pæne natur. Nu håbede hun bare, at hun ikke støtte på nogen mudderblods. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 17:14:43 GMT
Kyle havde netop haft en time i Muggler studier og havde fået besked på at de næste timer var aflyst, så var det eneste tilbage to timer i Besværgelser, men de lå heldigvis først senere på eftermiddagen. Kyle var en ganske kæk og udadvent fyr, der altid var klar på ballade, som var åben overfor nye mennesker og som virkeligt ønskede sig at opleve mange eventyr. Kyle ønskede også at blive auror når han blev ældre ligesom hans far var det. Desværre havde Kyle mistet sin far for seks år siden, det havde været helt utroligt hårdt og Kyle savnede ham stadig utrolig meget. Heldigvis havde han sin søster Molly og sin mor som virkeligt gjorde alt for at beskytte ham og give ham en god opvækst. Kyle havde besluttet sig for at gå op til søen, han havde sin guitar hængende over skulderen, det var hans far der havde lært ham at spille guitar og det ønskede Kyle også, og han var faktisk ganske god til det på trods af hans meget unge alder. Kyle gik ned i mod den sorte sø og satte sig så ved breden, det var rimeligt koldt, men han havde sat sig på et tæppe under et af de store træer hvor han kunne sidde i fred så han ikke forstyrrede nogen og ikke blev våd af den sne som faldt ned fra himlen. Han elskede virkeligt denne her tid på året. Kyle trak sin guitar op foran sig som han sad i skrædderstilling, og begyndte så roligt at spille, uden at bemærke at der var nogen der var begyndt at nærme sig. Det var hans far der havde lært ham den sang... (LINK MELODI)
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:35:06 GMT
7. Januar 2056, Formiddag, SnevejrDen Sorte Sø, Udendørs, HogwartsPåklædning, @kyle Morgana gik ned til søen. Den var, af underlige grunde, ikke frosset til. Det var trods alt også en KÆMPE sø, og der boede Mer-folks dernede, så det ville ikke være så godt, hvis noget der frøs helt til.
Hun så sig om, og fik øje på en fyr, som sad under et træ i nærheden, hvor der ikke lå så meget sne. Hvorfor han sad det vidste hun ikke lige, og hun vidste faktisk heller ikke helt hvem det var. Like... han var ikke Slytherin eller syvende årgang, så hun var helt blank.
"Hejsa," sagde hun dog, da hun kom tættere på, og kunne høre at han spillede guitar. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:09:10 GMT
Kyle lagde slet ikke mærke til at der var nogen der nærmede sig, han elskede at spille musik og når han sad med sin guitar så følte han at han gik ind i en helt anden verden. Han var ikke sikker på om han også ville være musiker når han blev ældre. Det eneste han vidste var at han skulle være auror ligesom sin far. Han savnede virkeligt ofte sin far, også selvom han følte at han kunne huske ham mindre og mindre, men det var som om at når han sad og spillede musik så kom alle minderne tilbage om når de to havde siddet med guitaren og sunget i sommerferierne. Hans far havde været auror og professor på Hogwarts og Kyle så meget op til ham.
Han var lige ved at tabe guitaren som han hørte en stemme tale til ham og han kiggede så op og tog sig til brystet: "Shit man, du gav mig et choK!" sagde han i et grin og kiggede ned på sin guitar. "Sorry jeg sad bare lige i min egen verden" sagde han og smilede i mod hende, han genkendte hende ikke umiddelbart: "Hvilket kollegie går du på?" spurgte han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 19:15:13 GMT
Et grin bredte sig på Morganas læber, som hun blottede tænderne og grinede højlydt af fyren. Men på en næsten charmerende måde. Hun lo i hvert fald på en klokkeklar nærmest bæk-piblende måde.
"No problemo. Det var dog ikke lige min mening at skræmme dig," sagde hun i et forsøg på at vise lidt ukarakteristisk venlighed.
Ikke fordi hun var en dum skid, for det var hun ikke, hun var bare ikke særlig god til at fremstå venlig. Hun var snare oftere spydig eller skarp.
"Jeg er fra Slytherin." Hun skød stolt brystet frem, og lagde så hovedet på skrå med dybdegående interesse: "Hvad med dig? Nej, lad mig gætte. Du er en... Ravenclaw? Det må du næsten være med den musikinteresse." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 21:15:13 GMT
Uden at han kunne kende hende, havde han en ret god idé om at hun måtte være en Slytherin. Hendes mørke hår og hendes lidt stærke attitude fortalte ham ihvertfald at hun nok ikke var en Hufflepuff eller en Racenclaw, men på den anden side så kunne hun jo heller ikke være en Gryffindor for så ville han nok kende hende. Kyle var venner med de fleste Gryffindor elever, nok bare fordi at han var en åben og smilende fyr, han kunne da godt have sine meninger og nogengange kom han da også i problemer fordi han lavede lidt for meget ballade, men han ønskede aldrig at gøre nogen ondt.
”Jeg er Gryffindor” sagde han i et smil og flyttede guitaren let så hun kunne se hans Gryffindor tegn på hans kappe. ”Det er min far der har lært mig at spille, også går jeg bare herned så jeg ikke forstyrre nogen” sagde han i en rolig stemme, faktisk så va han en smule genert for at spille foran andre mennesker, så god var han jo slet ikke og han ville helst ikke have de andre grinede af ham. Det var nok også sårbart for ham fordi det var hans far der havde lært ham det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2019 20:27:33 GMT
Morgana smilede bredt, da han sagde Gryffindor. Nå ja, hvorfor ikke. Tænkte hun med et grin, og overvejede hvad han dog lavede på 'de modiges hold'. Det virkede ikke ligefrem til, at han var specielt modig. Men det havde Neville Longbottom selvfølgelig heller aldrig været.
"Ahaah, Gryffindor? Ja, selvfølgelig, det kunne jeg jo have sagt mig selv," sagde hun tænksomt, og øjede hans kollegietegn.
"Ahaah, jeg gad godt spille guitar, men jeg har ikke tålmodighed til det." Hun viftede åndsfraværende med hånden, men så så på ham igen: "Kan du ikke spille et eller andet for mig?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2019 20:40:25 GMT
Han rynkede en smule på panden som hun sagde han var en Gryffindor: ”Du tænker at alle Gryffindor sidder ved søer alene og spiller guitar?” spurgte han i et lille grin. Kyle var ligeglad med hvad kollegie folk var fra, alle folk kunne jo være flinke og selvom hun måske havde en lidt hård attitude så virkede hun jo cool nok: ”Spiller du musik?” spurgte han nysgerrigt og i et lille forsøg på at starte en samtale.
”Du er velkommen til at sidde” sagde han og kiggede på sin guitar som hun spurgte om han ville spille noget for hende. Faktisk havde han spillet en del for flere forskellige piger på skolen, de smeltede altid når han sad med sin guitar og selvom Kyle var i en alder hvor han interesserede sig for piger, så var det ikke nok til at han gjorde så meget ved det når de kom hen og prøvede at flirte med ham. ”Hvad skal jeg spille?” spurgte han nysgerrigt og smilede til hende, hun så ret flink ud og han var ganske fin med at sidde og bare slappe af sammen med en anden elev.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 16:23:51 GMT
Morgana rystede på hovedet med et drevent smil, og smilede af ham med sine perlehvide tænder.
"Nej, overhoved ikke. De fleste Gryffindor elever spiller vel Quidditch, bryddes eller løber ind i vægge, hvad ved jeg," lo hun på sin søde, men sadistiske, måde. Hun havde en del fordomme om de sportsidioter, som gik på Gryffindor, og nu var de fordomme altså lige kommet ud af hendes mund.
"Jeg må indrømme, at jeg aldrig har prøvet," sagde hun med et skuldertræk. Hun var ikke vildt interesseret i musik, eller hun var i hvert fald ikke interesseret nok til, at utålmodigheden ikke vandt.
Hun nikkede af hans ord, og satte sig ned ved siden af ham. Da han spurgte hvad han skulle spille, så trak hun blot på skuldrene og sagde: "Hvadend du har lyst til." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 18:16:52 GMT
Kyle hævede øjnbrynet af hendes kommentar og rystede så let på hovedet, okay hun var faktisk en smule tosset: ”Ehm jeg ved nu ikke om vi løber ret meget ind i vægge” sagde han i et grin og rystede på hovedet, så tosset var han da nu heller ikke. ”Det er fedt.. Jeg kan godt lide bare at sidde for mig selv” sagde han i en rolig stemme, det var da ikke fordi at han havde noget i mod at sidde og spille med hende ved søen, eller at andre mennesker kom forbi, men som oftest ville han helst bare sidde for sig selv og slappe af.
Kyle begyndte at spille på sin guitar, endnu en af de melodier som han havde lært af sin far, han spillede ganske roligt i et par minutter imens han skiftevis kiggede ud på vandet og ned på sin guitar. Han elskede at sidde her i sin egen verden og han havde ikke noget i mod nu at dele det med hende, selvom hun virkede en smule stram i betrækkes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2019 20:24:33 GMT
Morgana grinede lidt af, at han bare grinede af hendes kommentar. De fleste Gryffindorelever var nok blevet fornærmede og begyndt at spille med musklerne, men ikke ham her. Han var... anderledes... Faktisk lidt spændende også.
"Ja, hvad ved jeg," sagde hun med et dramatisk sving med den ene hånd, men smilede alligevel til ham.
"Ja, okay. Jeg må indrømme, at jeg ikke har tålmodigheden til det. Jeg gider ikke rigtig arbejde for det, hvis jeg skal være ærlig," sluttede hun af med.
Hun var trods alt dygtig til de fleste fag, men de der ikke sagde hende noget, gjorde hun heller ikke noget udad overhoved. Fx botanik eller (bvard!) mugglerstudier. Det sagde hende ikke noget. Det gav hende ikke skills, som hun kunne bruge til noget ude i det virkelige liv.
Så sad hun ellers bare og lyttede lidt interesseret til han spilleri. Det lød da meget pænt, måtte hun indrømme. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2019 9:53:23 GMT
Han kom med et lille smil som han afsluttede sine toner: ”Hvad... Vil du gerne ikke arbejde for?” spurgte han en smule forvirret. Egentligt ville Kyle arbejde for det meste, han var en god dreng, men med en del krudt i røven, det eneste der helt fik ham til at slappe af var at sidde med sin guitar. ”Jeg har fundet en grotte oppe i en af bjergene, vil du se?” spurgte han som han var færdig med at spille.
Det var efterhånden længe siden han havde fundet den, men han kunne se på den at der var andre elever der havde fundet den før ham, men det så gammelt ud. Der lå lidt deroppe men ikke noget fra de sidste mange år var han ret sikker på: ”Den er faktisk mega cool, det er sådan et rigtigt slags gemmested” sagde han. Han gjorde klar til at pakke sin guitar sammen, som regnede ham bare med at hun ville med. Kyle ville da ikke sige at han havde direkte ADHD eller sådan noget. Han kunne bare ikke sidde stille alt for længe af gangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 15:47:41 GMT
Morgana grinede ldit af ham. Hun fattede ikke, at han blev så forvirret, for hun var jo helt klar i hvad hun snakkede om? Mente hun i hvert fald selv. Ikke at det altid var rigtigt altså.
"Musikken. Jeg duer ikke til at arbejde for det," kommenterede hun muntert, og sad og lyttede lidt til hans spillen.
Hun kendte ikke sangen.
"Sure," sagde hun med et skuldertræk.
Hun var ærligt ikke specielt interesseret i en fugtig grotte, men mere alenetid med Kyle? Jo tak! Det tog hun gerne imod. Selvom hun ikke var interesseret i ham på den måde, så kunne hun godt lide at lege med drenge. Lidt på samme måde, som katte legede med mus.
Så hun fulgte efter ham. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 20:29:42 GMT
Han smilede let.: ”Er du god med musik? Synger du eller sådan noget?” spurgte han i en rolig stemme, som et let smil kom frem på hans læber, han var virkeligt glad for at det var noget af det han havde fået tilbage i sit liv, musik, og han kunne mærke hans far når han spillede. Det lød måske mærkeligt og sentimentalt, men han nød virkeligt at kunne sidde og spille for sig selv, imens han sendte en tanke til sin far, han var så fantastisk et menneske og han savnede ham virkeligt.
Kyle begyndte at gå afsted, selvom hun var en Slytherin elev så var han ikke bange for hende. ”Såh, er du glad for dit kollegie? Føler du dig som en Slytherin?” spurgte han i et grin. Kyle havde ofte mange tanker i hovedet, og han vidste nogengange slet ikke om han følte sig så modig som man måske skulle være for at gå på Gryffindor.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 19:56:01 GMT
Morgana rystede på hovedet, men stoppede så, og så noget tænksom ud. Så rystede hun på hovedet igen, men på en lidt anden måde end den første gang hun havde gjort det.
"Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke ved det, jeg har aldrig prøvet. Jeg har haft gang i øh, andre ting," svarede hun igen ærligt.
For godt nok var hun et sadistisk møgdyr, som elskede at torturere folk, men det betød ikke, at hun var uærlig.
"Det er jo det bedste kollegie, så ja," svarede hun kækt, og vippede hovedet let til den ene side, på et spørgende måde "Føler du dig som en løve? En Gryffindor altså?" ♡
|
|
|