Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:38:46 GMT
"Den rigtige mængde penge?" sagde Gary og kunne mærke han var lige ved at få sin kaffe galt i halsen: "Det havde jeg alligevel ikke troet om dig" sagde Gary, men dog uden foragt i stemmen, det gjorde ham jo ikke noget, mænd måtte da gøre præcist som de ville så længe de opførte sig ordenligt. Han kunne ikke lade være med at blive en smule undrende over hans snak: "Ehm.. Sagde du ikke lige at du godt kunne score? Hvorfor så betale?" spurgte Gary en smule undrende, okay denne her samtale havde taget en uventet drejning. Men Gary kunne nu ikke lade være med at være en smule nysgerrig, sådan en mandesnak havde han ikke så ofte.
"Jeg tror bare jeg går meget op i kærlighed... Har du aldrig haft lyst til bare at være sammen med nogen du virkelig elsker?" sagde han, okay Gary var nok pladderromantisk i forhold til Aurelius. Men dog havde Gary jo også et forhold til Marilyn som han var meget glad for og som han bestemt ikke havde tænkt sig at bytte væk for selv den vildeste samleje oplevelse i verden. Gary var slet ikke den utro type og det kunne aldrig falde ham ind.
|
|
|
Aurelius Leon Blythe
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 05.01.2008
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: London, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Ministeriet for magi
Afdeling: Overvågning af Magiske Væsner
Stilling: Dragetæmmer
C-box navn: Niffler
|
Post by Aurelius Leon Blythe on Jan 10, 2019 20:49:29 GMT
Tjah, sådan var det jo bare. Aurelius trak lidt på skuldrene som om det ikke rigtig betød noget. "Det er den nemme måde, som fastfood." Der var selvfølgelig ikke så meget spænding eller udfordring i bare at betale, men nogle gange var man bare heller ikke i humør til at indlede nogle jagt som kunne tage lang tid og man kunne ende med at gå tomhændet hjem. Desuden skulle man bare vide, hvor man skulle søge og kende til priserne så man ikke blev snydt. Noget der var stor risiko for, hvis man viste bare lidt uerfarenhed. "Det er ikke sjovt at score, hvis det bare skal overståes." Forklarede han. "Ligesom det ikke er sjovt at lave mad, hvis man har travlt og bare skal ud af døren." Det var en underlig sammenligning han var igang med, det vidste han godt, men det syntes lige i øjeblikket meget oplagt. Det var samtidig noget Gary højest sandsynligt kunne relatere til. Godt nok lignede han ikke en mand der spiste meget fast food, men han måtte kende til at være for doven til at lave mad. Så hellig kunne manden heller ikke være! "Næ, der har du været den heldige af os." Egentligt havde Aurelius det egentligt fint med ikke at kende til sådan noget ægte kærlighed. Bare tanken om at skulle holde sig til én lød hård og besværlig. Slet ikke noget for ham, men det var noget Gary kunne lide og så var det jo godt, at det også var ham der havde fået sig en kone. "Tænk at man slet ikke kan have lyst til at knalde med andre." Det lød helt unaturligt i Aurelius øre. Var det overhoved muligt?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:55:57 GMT
"Som fastfood?" sagde Gary med et hævet øjnbryn og måtte komme med et lille grin: "Det lyder virkeligt... romantisk" sagde Gary i et grin, så længe kvinderne selv var med på det, så var det jo ikke noget problem. "Har du aldrig tænkt over at nogen af dem måske er tvunget ind i den branche? Er du ikke bange for det?" spurgte han, han så da Aurelius som et menneske der gik op i hvordan andre mennesker havde det, så det ville overraske ham hvis det slet ikke var noget han havde med i overvejelserne. "Og du mener at du som mand, har brug for at spise hver dag?" spurgte Gary, bare for at fortsætte med at bruge hans egen metafor.
"Jeg tror bare jeg syntes samleje er bedre når det er med en jeg elsker... At man bare kan ligge og holde om hinanden hele natten, den nærhed og intimitet.... Det er fantastisk" sagde Gary i et smil. han kunne aldrig forestille sig at gå fra Marilyn og han kunne ikke forestille sig at ligge i seng med nogen andre: "Men nu er min seksuelle erfaring i forhold til antal partnere nok samme antal som du når på en weekend" sagde Gary i et smil. Gary havde kun været i seng med fem kvinder hele sit 56 årige lange liv.
|
|
|
Aurelius Leon Blythe
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Aurelius Leon Blythe on Jan 10, 2019 22:09:32 GMT
"Bare fordi jeg køber mig en service hos dem betyder det ikke at jeg behandler dem dårligt." I hvert fald ikke altid. Aurelius havde ikke noget imod at gøre en kvinde glad, så længe han også selv blev tilfredsstillet. "Desuden, så er der nogle der godt kan lide det." Det var vigtigt at huske på. Ikke alt var tvang selvom han ikke kunne komme udenom at meget var. "Jeg spiser ikke hver dag, langt fra. Faktisk sjældent i hverdagene. Der er der meget andet at lave." Forsvarede han sig med. Nogle perioder var der godt nok mere end andre, men det betød bestemt ikke at det var konstant hele året rundt. I sommeren kom der eksempelvis automatisk en stopper for det hvis det blev for varmt, eller også måtte de gøre det under vandet. Ærligt måtte Aurelius erkende at det ikke lød tosset med sådan noget hygge og putteri. Godt nok var han ikke så meget til det, men derfor kunne han da godt se det hyggelige i det selvom han dog aldrig rigtig havde erfaring med det. Han havde sovet med sine damer, flere gange, men der var aldrig den nærhed eller intimitet som Gary snakkede om, men det var nok bare det lod man trak når man ville have uforpligtende samleje til højre og venstre. "Ja, det kan jeg jo ikke rigtig udtale mig om." Lød det drillende fra Aurelius før han begyndte at gøre mine til at rejse sig op. "Men klokken er ved at være mange, måske jeg skulle se at komme hjem." Det havde været hyggeligt med en kop kaffe og en snak der havde været lidt omkring flere forskellige emner, omend det nok mest havde været i en eller anden relation til kvinder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 9:48:27 GMT
Gary nikkede, han måtte indrømme han havde lidt svært ved at tro at nogen kunne lide at sælge sig selv til samleje, men på den anden side vidste Gary jo heller ikke noget om det, det lå så langt væk fra hans virkelighed. "Jeg skal heller ikke blande mig i hvordan du lever dit liv Aurelius, du har sikkert styr på det. Men jeg håber da for dig at du en dag finder nogen, kærlighed er altså noget af det bedste der findes" sagde Gary i et varmt smil. Han vidste god der var en chance for at Aurelius bare mente det lød latterligt, men Gary han mente det skam godt. Han ville gerne at alle oplevede rigtig kærlighed, for Gary måtte da være ærlig og sige at der i følge ham ikke fandtes nogen bedre følelse i verden.
"Ja det er fint, jeg tror også Marilyn snart er hjemme, så jeg burde nok lave lidt mad" sagde han og drak det sidste af sin kaffe som han rejste sig op for at følge Aurelius til døren. "Det var virkeligt hyggeligt at have besøg af dig, kom snart igen" sagde Gary blot. Det var alt for sjældent han brugte tid sammen med sine venner, og det ville han gerne begyndte at gøre mere af igen.
|
|
|
Aurelius Leon Blythe
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Aurelius Leon Blythe on Jan 11, 2019 14:24:33 GMT
Kaffekruset blev sat hen til vasken før Aurelius vente snuden mod udgangen. På vej derhen gav han Gary et knus med en enkel arm før han slap manden. "Det skal du da passe på med at sige, det kan jo være der pludselig kommer behov for hjælp fra en ansvarlig voksen mand." Lød det drillende. Aurelius mente, af de to, var Gary uden tvivl kommet længst i livet. Selv kunne han godt finde på at opføre sig som en anden teenager fra tid til anden. Noget han ikke altid var helt stolt af, men han gad på den anden side heller ikke sidde som Gary. Fanget i et ægteskab med børn til op over begge øre. Efter at have gjort en farvel-gestus med hånden var han over ved døren som han åbnede og trådte ud af. Den friske luft var godt lige at kvikke op til før han så ville begynde at vandre væk fra skolen indtil han til sidst tranfererede sig videre, ud i natten.
//Tråden er afsluttet.
|
|
|