Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 11:54:30 GMT
Det var aften, og Geneviéve havde haft en lang dag på kontoret. Der havde været mere arbejde end hvad godt var, så nu ville hun altså drink herself silly og forsøge at glemme arbejdsbyrden.
Det var ikke fordi hun ikke kunne lide sit job, nej det var slet ikke det. Det var bare det faktum, at der var så meget arbejde for tiden, og hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre af sig selv. Det var ikke første gang at arbejdsbyrden havde været så stor, men det var første gang den var så massiv!
Hun måtte snart til at hyre sig en assistent, hvis det forsatte på den her måde. Hun rystede på hovedet, og satte sig på en af stolene i baren, hvorefter hun kaldte bartenderen hen til sig.
"Ingefærøl tak." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 12:08:09 GMT
Endnu en lang dag på arbejdet var Julian klar til at slappe nogenlunde af. Han var glad for sit arbejde, nok mest af alt fordi det gav ham rig mulighed for at rejse det meste af verden rundt. INtet var dog som at være tilbage i London, han rejste hjem igen i næste uge og han glædede sig faktisk. Julian havde to nevøer og en søster som han altid nød at besøge. på grund af hans arbejde så de ikke altid hinanden så ofte, også fordi at han jo nogengange balancerede lidt mere på kanten af loven end hvad Rachel måske kunne lide, nu hvor hun jo var auror. Julian var taget i byen med et par venner denne aften, den ene var dog taget hjem og den anden sad og snakkede med sin kæreste. Julian var ikke nogen player og var som sådan ikke interesseret i kvinder, han var meget interesseret i sit arbejde.
Han sad ved baren og smilede let som en kvinde bevægede sig i nærheden af ham, han flyttede let på sig og kom til at skubbe til hende i et forsøg på at sætte sig bedre på stolen: "Ej wow, sorry" sagde han og smilede til hende inden han tog en tår af sin øl. Han havde ikke planer om at drikke sig fuld, generelt var Julian ikke typen der drak sig i gulvet, han nød mere bare at slappe af i godt selskab, måske nyde lidt alkohol, men primært var det mest bare for selskabets skyld. Nogengange kunne man godt føle sig virkeligt ensom når man gik rundt alene og arbejdede det meste af tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 15:37:57 GMT
Som Geneviéve satte sig tilrette, blev hun skubbet til af en ung fyr (eller i hvert fald i hendes øjne, ung) med mørkt hår og et lille skæg kørende også. Hun løftede det ene øjenbryn, men godtog han undskyldning.
"Den undskyld kan jeg vel godtage for den her gang, Mr.?" sagde hun spørgende, for at fiske efter hans navn.
Hun var som sådan ikke ude efter at score, men hun havde det med at finde de bedste forretningsforbindelser, når hun var ude og drikke og hvem ved? Måske han var højtstående indenfor et eller andet, som hun kunne bruge senere? Det kunne jo være.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 20:37:24 GMT
Julian var ikke engang fuld eller noget i den stil, han var bare ude for lige at slappe lidt af. Han var herover for at beskytte en udenlandsk minister på et besøg, de var 3 skytter på ham der arbejdede på skift og der var tydeligvis mange som gerne ville have fat i ham, og Julian havde bestemt derfor hænderne fulde med dette her arbejde, derfor havd han også brug for lige at få slappet lidt af. "Ja det er jeg ked af, jeg tror jeg fik overbalance" sagde Julian og smilede venligt i mod kvinden der nok var en smule ældre end ham.
"Fowler... Mr Fowler" sagde han og rakte hånden frem i mod hende, han var en ganske åben person der altid havde et charmerende smil på sine læber, og som altid var klar på en god snak: "Du kan bare kalde mig Julian" sagde han roligt. Han var ikke helt så officiel og han havde ikke brug for at folk tiltalte ham ved et eller andet fancy efternavn, desuden så tænkte han altid på sine far når folk sagde "mr Fowler". "Hvad må jeg kalde Dem, Miss?" spurgte han elegant, nok mest fordi hun havde startet den elegante tone. Julian var bare glad for at han var ude for at slappe af, han var på vagt 24 timer af gangen, heldigvis var det først den næste aften det var hans tur igen, og heldigvis for ham fik han ganske god løn for sådan en tur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 16:52:40 GMT
Geneviéve løftede det andet bryn, da han præsenterede sig meget formelt til at starte med. Hun skulle lige til at spørge efter hans fornavn, da han også spyttede ud med det. Det var ikke umiddelbart en hun kendte, men hvad vidste hun også om andre magikere? Nok var hun ret højtstående ansat, men det betød jo ikke, at hun kendte alle.
Hun rakte hånden frem imod ham, så han kunne tage den, og de formelt kunne sige goddag.
"Geneviéve King, men du kan bare kalde mig Gwen. Det er nemmere at sige," forklarede hun med et katteagtigt smil.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 18:35:50 GMT
Julias var bare glad for at være ude i byen og slappe af, det var ikke fordi han havde planer om at rive piger med hjem eller drikke sig i hegnet, han ville bare gerne hygge sig i godt selskab og slappe lidt af, nu hvor han alligevel var ude at rejse. Optimalt så ville han jo helst bo i London fast, men med det job han havde vidst han at han blev nødt til at rejse en masse: "Gwen.. Det er hyggeligt at hilse på dig" sagde han og smilede i mod hende, hun var tydeligt lidt ældre end ham, men det kunne ikke være særligt meget. Egentligt følte Julian sig heller ikke særligt gammel, han havde stadig massere af krudt i røven og en masse han skulle lave.
"Hvad bringer dig så ud sådan en aften? du har måske også meget arbejde om ørene?" spurgte han i en rolig stemme, han var glad for at være social og han elskede at møde nye mennesker, ligegyldigt hvem de var eller hvor de kom fra. Han var en ganske stille og rolig fyr, der tog tingene en dag af gangene, dog skulle man slet ikke tage fejl af at når han først gik igang med kamp, så var han helt utrolig talent fuld. Han var både god med magi, men også god med kniv, bue og pistol. Han havde gået til alverdens kampsport og man kunne nok også godt se på ham at han var ganske trænet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 20:30:18 GMT
Geneviéve havde egentlig vendt sig væk fra fyren, da han begyndte at tale, fordi han ikke virkede som om, at han var noget specielt, men drejede hurtigt tilbage, da han talte igen. Hun måtte hellere følge med, når han snakkede, alt andet var ret så uhøfligt.
"Hyggeligt at møde dig også, Julian," sagde hun med påtaget venlighed.
"Helt bestemt, ja," svarede hun med et nik, for hun var ret overloaded for tiden: "Der er virkelig meget arbejde på kontoret. Hvad arbejder du med? Hvis jeg må spørge?"
Der havde jo været alt det med Alecander Moores forsvinding, som havde sat tanker igang hos Præsidenten, samt en større sikkerhedsrutine, når man skulle ind nogen steder, hvilket virkelig udmattede hende.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 13:12:24 GMT
Julian smilede til hende og nikkede så, han var også glad for at han havde mødt en han kunne snakke med om ikke andet. Julian var ikke så hemmelig om hvad han lavede, at være dusørjæger var jo som sådan ikke ulovligt, men han snakkede ikke så meget om sit snigskytte job. Han arbejdede lidt for alle mulige, mange af hans missioner fik han fra Ministeriet for Magi eller Statsministeriet i London, men der var også nogen af opgaverne der var for mafiaen eller varulveklanen. Det eneste sted hvor Julian ikke var en del af noget var dødsgarden. For det første var han kun selv halvblod og for det andet så var han ikke enig i deres ideologi.
"Du arbejder på et kontor?" spurgte han nysgerrigt, som ville han have hende til at fortælle mere hvad hun lavede til dagligt. "Jamen jeg arbejder som dusørjæger, så jeg laver faktisk en del forskelligt" sagde han i et smil: "Lige nu er jeg herover på en beskyttende opgave, så vi har skiftende vagter... Jeg nyder mine fridag" sagde han i et smil og tog en tår mere af sin drink. Han havde det ganske fint med sit arbejde, men nogengange var det da lidt ensomt bare at sidde og snakke med mænd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 16:08:27 GMT
Geneviéve var glad for sit job, men nogen gange var det også hårdt. Det var trods alt ikke hvilket som helst Personlig assistent-job. Det var Personlig assistent for Præsidenten af den magiske verden i USA! Det var jo ikke ingenting.
"Ja, jeg arbejder som Personlig assistent for Præsidenten," forklarede hun kort. Ville han vide mere, så måtte han jo spørge.
Hun rynkede dog lidt på næsen, da hun hørte hvad hans job bestod af. Dusørjæger. Det lød ikke for godt. Måske endda direkte ulovligt? Men beskyttende opgave... det lød som en bodyguard? Nærmest som en Auror. Det lød alligevel lidt bedre. Alligevel kunne hun ikke finde på andet at sige end:
"Ahah." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 17:07:02 GMT
Julian smilede let i mod hende: "For præsidenten? Wow det lyder... Vigtigt" sagde Julian i et smil, han vidste at det var et job som mange da ihvertfald drømte om, og det kunne han da egentligt også godt forstå. Det var en vigtig post og han var da glad for at hun havde nået så langt i sit liv, det kunne ikke være helt let: "Har du selv en drøm om at gå ind i politik?" spurgte han i en nysgerrig stemme og tog en tår mere af sin drink som han lod blikket glide i mod hende. Julian måtte indrømme han ikke vidste ret meget om politik, han kunne knapt nok nævne hvad Ministeren for Magi hed.
"Det er altså et helt almindeligt arbejde" sagde han og smilede som han fornemmede at hun rynkede på næsen: "Det er typisk ministeriet der slår opslagene op, men der er selvfølgelig folk der bruger ulovlige metoder" påpegede han. Julian kunne da ikke se sig fri for at gøre noget ulovligt engang imellem men det havde han da bestemt ikke tænkt sig at fortælle hende, han holde altid sine kort meget tæt til kroppen med sådan nogen ting.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:12:20 GMT
Geneviéve nikkede med et løftet øjenbryn. Hun vidste godt, at mange mænd følte sig truet af kvinder med høje pladser i hierakiet. Måske denne Julian var lige sådan? Om ikke andet skjulte han det rimelig godt.
"Hvis vinden blæser mig den vej, så skal jeg da ikke være den der siger 'nej'," sagde hun afslappet, for ikke at gøre ham alt for nervøs omkring en magtfuld kvinde som hun selv.
Hun var i virkeligheden VILDT interesseret i politik, og var faktisk ude efter sin boss' job. Ikke at hun havde tænkt sig at få præsidenten fyret, nej hun passede sit job godt. Hun passede det som det nu engang krævede, når man havde så højtstående et job.
"Javel," sagde hun langsomt, men forsat ikke helt overbevist "Man kan velsagtens arbedje som alt muligt i denne mærkværdige verden."
Det sidste sagde hun dog lidt mere overbevisende og afslappet, næsten venligt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:47:45 GMT
Julian nikkede roligt: "Aha... Hvad skal dine standpunkter så være?" spurgte han. Det var faktisk ikke fordi at Julian var god til at smalltalke, men det kunne godt blive virkeligt ensomt at være på de her missioner, især fordi at det oftest mest bare var mænd han talte med, og de var alligevel rimeligt kedelige når det kom til stykket. "Ja det må man sige, jeg rejser en del og møder mange spændende mennesker på min vej" sagde han i en rolig stemme og smilede imod hende.
"Så Gwen, fortæl mig hvad dine planer for i aften er?" spurgte han i en nysgerrig stemme og smilede til hende inden han tog en tår mere af sin drink, lige nu nød han bare det gode selskab. Men han burde nok snart komme hjem og sove inden endnu en alt for lang vagt ventede ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:05:01 GMT
Geneviéve rullede kort øjne, da han spurgte om hendes standpunkter, og valgte faktisk ikke at svare lige med det samme. Hun var faktisk ikke særlig interesseret i at dele den viden med ham, så hun nøjedes med at svare:
"Bedre vilkår for No-majs som finder sammen med en magiker, blandt andet." Hun lukkede dog ret kraftigt ned for den del af samtalen, som hun lyttede til ham fortælle om sit spændende job.
"Det lyder... intagende," sagde hun med et nik: "Spændende."
"Mine planer for denne aften?" sagde hun og forsøgte at gennemskue om han flirtede eller ej. Hun havde aldrig været særlig god til at gennemskue mænd.
"Forhåbentlig hjemme på min sofa på et tidspunkt," svarede hun så, for at holde alle muligheder åbne. Hun ville ikke afvise, at hun kunne finde på at gå hjem med ham (eller det var måske nærmere omvendt, når nu han ikke boede i staterne), men altså... hun var mere til damerne end herrerne. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:30:05 GMT
Han nikkede, det var interessant, ikke at han interesserede sig super meget for politik, men med det arbejde han havde, havde han nu alligevel erfaret at det var en god ting at følge med engang imellem. "Interessant, du har måske selv kærligheds interesse på den konto?" spurgte han nysgerrigt, det kunne jo godt være hendes mand eller noget i den stil, havde noget med dem at gøre. Selv havde Julian ikke været i et forhold i mange år. Han havde alt for travlt med arbejde og han var bange for at nogen måske ville komme til skade hvis han fik for mange svagepunkter, han havde jo allerede en søster som han gjorde et forsøg på at beskytte.
"Det lyder dejligt afslappende ovenpå en lang dag" sagde han: "Jeg bør nok også få en god nats søvn inden arbejdet kalder i morgen" sagde Julian. Han klagede sig dog ikke, Julian lavede gode penge på sit arbejde, og det ønskede han også. han havde mange drømme for fremtiden og mange af dem krævede at han fik sin bank konto fyldt hele op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 19:02:03 GMT
Geneviéve lyttede til hans interesserede talen, men rystede så på hovedet. Hun havde ingen gemal, og da slet ikke en no-maj. Eller jo hun havde da haft forhold til en engang.
Det var faktisk for hendes søsters skyld, at hun havde den holdning. Hun havde nemlig fundet en rigtig sød no-maj, som hed Herman. Og han måtte jo ikke vide noget om, at hun havde magiske evner. Eller det er i hvert fald en dealbreaker for længere inde i forholdet. Det var en bombe der skulle tabes, når deres forhold blev mere seriøst, og det var hun lidt ked af, Gwen altså.
"Nej, det er for min søsters skyld. Jeg har ingen husbond," svarede hun ærligt med et træk på skuldrene. Det kunne hun ikke sige hun havde.
"Det var også det der var planen med netop den... plan. Afslapning. Jeg har, som sagt, haft en lang dag på kontoret," sagde hun roligt, og sippede til sin drikkelse.
"Så du skal måske allerede gå?" spurgte hun lidt ærgerligt. ♡
|
|
|