Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 14:37:12 GMT
4. Januar 2056, Aften, SnevejrThe Irish Pub, Godric's Hollow, EnglandPåklædning, @isadora Endnu en aften sad Solomon på en bar, og hældte Ildwhiskey i sig. Det var trods alt fredag, så han kunne lige så godt komme af sted til den første og bedste bar, og få fundet sig en dame at tage med hjem. Det var det han normalt gjrode en fredag aften.
Og så var han altså på en eller anden måde endt i Godric's Hollow. Guderne må vide hvordan, men en ting var sikkert, han var allerede rimelig fuld. Hans bud var, at han havde snøvlet, da han brugte susenetværket, og på den måde var han endt i dalens Irish Pub.
Han så sig rundt i krostuen, og bællede resten af sin whiskey. Der sad nemlig en rigtig fin pige ved siden af ham, som næsten lige var kommet ind af døren.
"Hej, du ser-" Med det samme blev han afbrudt.
"Jeg er ikke interesseret," sagde pigen, og tog sin drink hen til et bord i stedet for.
Det fik Solomon til at trække på skuldrene, og kigge sig om efter den næste pige i rækken. Han var ikke så let at slå ud, men fik han så blank en afvisning, så skulle han nok også trække nallerne til sig. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 15:08:57 GMT
Isadora var typen der var glad for en god bytur, hun havde været væk fra gamet et par år, fordi hun istedet havde valgt at fokuserer på at være mor for sine to børn, og nu åbenbart også mormor. Isadora var dog en kvinde af natten, som virkeligt nød at være ude i byen for at have det sjovt, hun nød alkohol, flotte mænd og bare alt der fulgte med til den slags byture. I denne weekend var Penelope hjemme ved sin far og Allison var jo heldigvis ved at være så stor hun kunne passe sig selv, desuden boede hun jo også ved Gar det meste af tiden. Isadora sad alene ved et bord efter netop at have sagt farvel til to veninder, hun sad elegant med en drink i hånden og sippede let til den, som hun kiggede ud i flokken.
Der gik ikke længe før Isadora fik øje på en mand med et utroligt godt udseende, og hun smilede i retning af ham. Det var da ikke fordi at Isadora absolut skulle ende hjemme ved nogen, men på den anden side så var hun typen der bare godt kunne lide lidt sjov og ballade, hun var glad for at være i godt selskab og hun var utrolig social. Hun havde denne aften en smuk sort kjole på, der var ganske nedringet. Håret krøllede let og hang ned på hver side af hendes skuldre, og hendes høje hæle gav nærmest genlyd i lokalet når hun gik. Selvom Isadora havde født to børn, så gik hun meget op i at hendes krop så godt ud. Isadora arbejdede som sygeplejeske på Hogwarts, men hun måtte nok indrømme at hun ikke altid havde været helt så god til at holde sig i skoene, og to gange var hun da også gået i seng med de ældre elever, heldigvis var det aldrig blevet opdaget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 15:57:52 GMT
Solomon fik da øje på en kvinde med et kønt ansigt og mørkt hår. Han genkendte hende ikke lige umiddelbart, men det betød sjældent, at han ikke kendte kvinderne. Det betød bare, at han var totalt glemsom, og glemte hvem han efterhånden havde været i seng med i området London med videre.
Han smilede stort til hende, og løftede sin drink, for at hilse på hende, for derefter at kalde Bartenderen til sig igen, for en refill.
Hun havde en sort kjole på, som var ganske nedringet, så han regnede med, at hun også var på jagt efter et godt lay. Det fik ham til at nikke, og smile endnu større, da hun kom over til ham.
"Hej du!" Han blottede tænderne i et grin. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:16:32 GMT
Isadora kiggede i mod den mørke mand der bevægede sig over i mod hende. isadora var faktisk ganske kræsen hvis hun selv skulle sige det, nu var det jo bare så ufatteligt heldigt at der var mange flotte mænd i London og hun nød at kigge på dem alle sammen. Hendes forhold med Lucas var jo gået i stykker for snart halvandet år tiden, men det var nok ikke en overraskelse for nogen af dem at de ikke havde fungeret i et fast forhold, både hende og Lucas var nok bedre til at være frie fugle, også bare ses engang imellem når det lige passede ind. Desuden havde de jo to børn sammen, og for det var hun ham virkeligt taknemmelig, hun elskede både Penelope og Allison meget højt.
"Jamen godaften sir" sagde hun i et smil og kiggede roligt på ham, hun var altid glad for lidt godt selskab: "Isadora..." præsenterede hun sig selv og rakte elegant hånden frem i mod ham. Han lignede også en der var på jagt, og selvom Isadora da også altid var frisk på lidt sjov i gaden, så opgav hun ikke så let. Hun var typen der vidste hvad hun var værd og som altid holde lidt øje med folk. Mænd måtte gerne kæmpe lidt for hende, sådan var de jo trods alt skønnest, når de lignede nogen der ville kvinder for alt i verden: "Så, hvad bringer dig i byen denne aften?" spurgte hun og lod sine ben glide over kors.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:27:41 GMT
Solomon bevægede sig over til hende, og sendte hende et skævt smil, sådan som han nu gjorde det bedst. Han vidste at han var lækker, så at hun også var det, oveni, var kun et plus i bogen. Han tog hendes hånd, som hun rakte ham den, og kyssede håndryggen - man var vel lidt af en charmør, ikke?
"Solomon," sagde han mens han gestikulerede mod sig selv, for ligesom at indikere, at det var hans navn.
Hans grin blev hun bredere, da hun spurgte hvad han lavede i byen. 'I byen' var måske ikke lige udtrykket han selv ville have brugt, for det var jo 'bare' en Irsk Pub, men måske definitionen havde ændret sig? Ja, hvad ved jeg. Tænkte han og rynkede på næsen.
"Det er fredag, og jeg er alene. Så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne være her. Jeg havde egentlig andre planer, men lavede bøvl med susenetværket, og så endte jeg altså her," forklarede han på en humorøs måde, og grinede lidt af egne ord. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:45:01 GMT
Som han præsenterede sig, smilede hun bare. Hun var altid glad for lidt godt selskab, især når det så også var kønt at kigge på. Isadora vidste da godt at hun ikke var helt ung mere, mange af de kvinder der gik i byen var i 20'erne og vidste ikke helt hvad de ville med deres liv, men egentligt vidste ISadora godt hvad hun ville, hun var glad for sit job som sygeplejerske, hun havde altid en masse at se til og mest af alt så ville hun bare gerne være en god mor. Hendes største traume havde været da hun fyldte 30 år: "Solomon" gentog hun, som forsøgte hun lige at printe hans navn ind på nethinden, Isadora var ikke altid den bedste til at huske navne, slet ikke når hun havde fået en smule alkohol i blodet.
"Virkeligt? Så hvor var det din plan du skulle have brugt aftenen?" spurgte hun, det var indenfor det sidste halve år at Isadora var begyndt at gå i byen igen, for egentligt så elskede hun bylivet, men det var lidt som om at to børn og en kæreste havde gjort det lidt umuligt for hende. Isadora var glad for sit liv, og hun var glad for mænd. Egentligt havde hun været en del omkring yngre fyrer for tiden, dengang hun havde haft en affærer med James på Hogwarts, det var faktisk ganske gode minder. Der var noget med når ting var forbudt som bare gjorde det lidt mere spændende: "Så Solomon, fortæl mig hvad du laver til dagligt?" sagde hun i en elegant stemme og tog en tår mere af sin drink.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:57:56 GMT
Solomon rystede på hovedet, men smilede stadigvæk. Hvordan skulle han forklare det? At han ikke engang kunne huske, hvor han havde skulle hen? Det var sgu ikke så nemt at være Solomon nogen gange. Derfor sagde han bare det han tænkte.
"Tjah, det husker jeg faktisk ikke engang mere," lo han med et lille ryst på hovedet.
Han var faktisk ikke særlig interesseret i at huske det heller. Nu sad han jo med en pæn dame, og det var ikke vigtigt. Det var faktisk meget ligegyldigt.
"Jeg er faktisk Quidditchspiller," sagde han og rettede sig lidt op, så han kunne skyde brystet frem i stolthed: "Jeg spiller for Falmouth Falcons, som basker og anfører. Du har måske set mig til en kamp før."
Han blinkede til hende, og tog en tår mere af sin ildwhiskey. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 20:01:11 GMT
Den høje musik gjorde Isadora i godt humør, og selvom hun godt kunne høre hvad han sagde, så var der også en del af hende der sad i sin egen verden og bare nød den fantastiske stemning, hun elskede når der var gang i den og hun elskede at være ude i byen og føle sig som en rigtig kvinde igen, hun følte sig lækker og hun følte bestemt at hun kunne sno mænd om sin lillefinger, den magt havde hun altid nydt. "Jamen der kan man bare se" sagde hun i et smil og nikkede i mod hans drink: "Du har måske snart fået for meget at drikke?" spurgte hun i en flabet attitude, Isadora var glad for alkohol, ikke sådan at hun nogensinde havde været alkoholiker eller noget, men når man var i byen, så skulle man da lige have lidt at drikke.
"Virkeligt? En af mine kammerater spillede der i fortiden" sagde hun blot, Demyan var dog blevet smidt af holdet for ikke så lang tid siden: "Men cool..." sagde hun blot, Isadora var faktisk ikke helt så nem at imponerer, heller ikke selvom man havde kendis status. Hun havde dated Joey McSeeley i mange år, og man kunne vidst roligt sige han var en af de absolut mest kendte magikere nogensinde: "Men nice, så du er måske du og fejre en kamp?" spurgte hun blot. Selskab var altid godt, især når det så godt ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 21:10:12 GMT
Solomon sad og trommede lidt med på baren, mens han lyttede til musikken, men det kunne man dårligt høre henover larmen, for han tappede bare blidt på træet som udgjorde baren. Han kunne dog ikke holde en latter tilbage, da hun kommenterede på hans drikkevaner.
"Nej, overhoved ikke. Jeg kan holde til en del," sagde han med et glimt i øjet, og så udfordrende på hende: "Har du?"
"Cool nok, ham må jeg kende så, medmindre det er mere end-" Han talte på fingrene "-godt og vel 10 år siden. Wow, tænk at jeg har spillet der så længe!" Han grinede lidt af sine egne ord, og hældte mere ildwhiskey ned.
"Ja, faktisk. Mig og gutterne, og tøserne selvfølgelig også, var ude og fejre, og vi skulle et sted hen sammen, og så... ja, så endte jeg jo som sagt her." Han grinede lidt igen af sin egen fjollethed.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 21:25:49 GMT
Isadora smilede til ham og rystede let på hovedet: "Da jeg var lidt yngre drak jeg altid så meget jeg nærmest skulle kravle hjem, meeeen.... Det er ikke helt lige min stil mere" sagde hun ærligt, hun kunne bedre lide at holde nogenlunde styr på tingene, og desuden, hvis man endeligt skulle ende med at gå nogen hjem, så var det ikke sjovt hvis man var så stiv at man nærmest ikke kunne stå på benene, den fejl havde hun begået før. "Nja han er ikke noget at råbe hurra for, han er kommet ud i noget rigtigt lort" sagde hun blot, hvis man så godt ud, tjente mange penge og samtidig fik rodet sig ud i alkohol og stoffer som Demyan havde, så var det ikke altid så nemt at komme i land igen.
"Virkeligt? nice... " sagde hun i et smil og blinkede til ham: "Så Solomon, fortæl mig... Er det din aften beskiftigelse at sidde her og forsøge at score med det faktum at du kan finde ud af at kaste en bold rundt på en kost?" spurgte hun flabet. Isadora var nok lidt hvad man kunne kalde en "man eater" og hun var ikke altid lige nem at være i rum med. Det var nok også derfor hende og Lucas ikke havde holdt, de var begge to stædige og flabede, men Isadora havde ikke tænkt sig at ændre hvordan hun var, hun var bare typen der ikke fandt sig i hvad som helst, og som altid var klar med en kæk kommentar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 10:42:33 GMT
Solomon grinede lidt af hendes ærlighed. Han kunne godt lide den. Det var forfriskende med en dame, som sagde hvad hun tænkte, fremfor dem som holdt inde og forsøgte at opføre sig så korrekt som muligt, så de kunne score en flot fyr som Solomon.
"Det må jeg indrømme, at jeg også er blevet for gammel til," grinede han, for han var heller ikke til at skulle kravle hjem.
Så sov han hellere i baren, og tog hjem om morgenen. Det gav ligesom bedre mening for ham, af en eller anden grund. Hvorfor vidste han ikke, for det var egentlig ret ynkeligt at være så hammered, at man var nødt til at overnatte i baren. Nej, så ville han hellere gå med en køn pige hjem.
"Teknisk set-" Han løftede den ene hånd, som for at afbryde hende "-så kaster jeg ikke rundt med en bold. Jeg er basker, så jeg slår til smashere med et bat. men ja. Det plejer at virke. Jeg plejer at kunne score på det, ja."
Han måtte indrømme, at han var lidt irriteret over hendes ligefremhed, men det var også et turn on, så han sagde ikke noget til det, indtil videre. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 11:00:31 GMT
Isadora var en meget ærlig kvinde som også var meget direkte. Hun sagde ofte tingene som hun følte dem, hvilket da også var derfor at nogen af eleverne på Hogwarts mente hun kunne være en rigtig heks, men det kunne Isadora vel egentligt også godt give hende ret i at hun var. Hun var okay med en tryllestav, men hun var endnu bedre når hun bare fik lov at trække tøjet af folk. Desuden var det jo bare vigtigt hun kunne pleje og heale når der var brug for det, det var ikke så ofte hun brugte sin tryllestav længere. "Du ser nu ikke så gammel ud" sagde Isadora i et smil, hun vidste da godt hun heller ikke så tusse gammel ud, selvom hun måtte indrømme hun følte hun nærmede sig 60 eller noget i den stil. Hun kunne ihvertfald godt mærke at formen ikke var helt så god som den havde været engang.
Hun grinede let: "Oh well, jeg er ikke så nem at importerer" drillede hun, hun gik bestemt ikke i seng med folk bare fordi at de var Quidditch spillere: "Men du er heldig at du ser godt ud" sagde hun som et kompliment og tog en tår mere af sin drink. Isadora kunne godt lide hele det her "spil", det var da ikke sjovt at gå i byen og blive spurgt "skal vi knep?" også var det det, det var da langt sjovere bare at snakke lidt, flirte lidt uskyldigt også se om det blev sjovere. Isadora elskede jagten og hun elskede flotte mænd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 15:51:53 GMT
Solomon lo til hende. Han havde som sådan ikke noget mod direkte kvinder, men han havde faktisk forventet et 'skal vi knep?' på nuværende tidspunkt, når nu hun var så ligefrem. Men nej, det måtte han åbenbart vente lidt længere på. Så det gjorde han så også. Han havde ikke noget imod, at der var lidt spil i det.
Han smilede skævt, da hun kommenterede på hans alder. Og skød stolt, men uden at tænke over det, brystet frem. Han mente da også selv, at han ikke var så gammel endnu, og at han bestemt så godt stadigvæk.
"Jeg er nu heller ikke mere end 31, så helt gammel er jeg heller ikke. Jeg er ingen vårhare, kun i sengen." Det sidste sagde han lidt lavere end resten, og blinkede frækt til hende.
"Ja, hvad kan jeg sige?" grinede han smørret, og løftede den ene arm for at kysse sin højre bicep.
Han vidste at han så godt ud, så hvorfor lægge en dæmper på det?
"Du ser nu heller ikke helt tosset ud selv, Isadora." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 19:32:00 GMT
Isadora grinede til hans kommentar om at han var gammel - også dog ikke helt: "Ja puha, jeg er fyldt 34 efterhånden, jeg ved slet ikke hvor tiden blev af... Men altså hvis du spørger mig når jeg er helt ædru og mere uærlig, så er jeg kun 27" sagde hun i et grin. Isadora følte sig heller ikke særlig gammel, hun var stadig typen der elskede en god bytur, det høje musik og at danse. Hun kunne godt mærke hun ikke kunne tåle lige så mange drinks og værst af alt så var tømmermændende blevet værre med årene. Da hun var yngre kunne hun nemt gå i byen både tre og fire dage i træk uden at mærke noget, men nu var hun nødt til at gå i seng og sove hele den næste dag, så det var godt at Penelope havde en god barnepige i sin far.
Hun grinede: "Sorry, jeg tror kun det der gjorde det mere akavet" sagde hun i et smil og nikkede i mod hans arm, han var en sjov fyr, uden tvivl en af dem der selv mente han så godt ud, og det var vel i teorien også fair nok hvis man så godt ud, hvilket han gjorde. Lucas havde jo lidt den samme flabede attitude og nogengange kunne hun virkeligt godt rulle øjne af ham, nogengange kunne hun slet ikke forstå hvordan hun var endt med at være i et forhold med Joey så mange år, han var jo en skøn fyr, men de var meget forskellige de to. "Jamen tak skal du have, Solomon" sagde hun og smilede, som hun igen nippede til sin drink, med et drillende glimt i øjnene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 16:59:21 GMT
Solomon nikkede til hendes erklæring om alder. Han havde det på præcis samme måde, og bildte ofte damerne ind, at han var yngre, hvis han var ædru altså. Ellers var han faktisk forbavsende ærlig.
"27 er din alder, got it," sagde han med et glimt i øjet.
Han var helt ok med at lege, at hun var like... 7 år yngre end hun var. Det var ikke noget problem. Hvis det var det hun gerne ville høre, så var det det hun fik. Han var overhoved ikke bleg for at være ham som gav efter, og gjorde som det gav ham flest fordele.
"Akavet? Det må vi hellere lave om på. Hvad drikker du?" Han løftede hånden for at kalde en bartender til sig, så han kunne betale for hendes drink. Den næste i hvert fald. ♡
|
|
|