Trescott Roden
•
Magiker
Fødselsdag: 14.05.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Texas, USA
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Kontoret for Misbrug og Grov Vold
Stilling: Aurorleder
C-box navn: Viggar
|
Post by Trescott Roden on Dec 15, 2018 18:00:05 GMT
@ryan & @nikita Nikitas lejlighed Omkring kl. 15 September - 2055
Der var gået nogle dage efter Scotts bytur med Kayla. Han var godt klar over at han burde snakke med Nikita om det og det var også hvad han havde planlagt at skulle gøre i dag. Han havde gået lidt og tænkt over hvordan han skulle få det sagt eftersom et breakup jo aldrig var rart og specielt ikke når der var børn involveret. Det var nu ikke fordi at Scott ikke havde forsøgt at give det en chance, faktisk syntes han selv at han havde været fair i at give det et forsøg, det der var svært var at han jo måske inderste inde allerede fra starten godt havde vidst at det aldrig ville blive ”rigtigt.” Det var jo nok også et eller andet sted derfor at han havde tøvet sådan med at gå ind i det og havde afvist ideen fuldkommen frem til at Nikita havde stillet ham et ultimatum. Det havde jo også været fair nok, hun ville ikke bare være en ”bolleven” enten var de sammen eller også var de ikke. Nu sad Scott så i sofaen og forberedte sig mentalt på hvordan han kunne slå op med Nikita på den mest skånsomme måde. At fortælle hende om Kayla var ikke på tale for ham, igen mente han ikke at der var nogen grund til at såre hende unødigt med den viden. I det samme lød der banken på døren og Scott rettede sit blik op i undren. Nikita havde da ikke fri endnu og selv hvis hun havde låste hun altid sig selv ind. Han rejste sig fra sin plads og gik ud i gangen for at åbne hoveddøren. ”Ryan?” Han så lidt overrasket på sin ven eftersom han ikke havde ventet gæster i dag. De to havde ikke snakket sammen siden episoden med Kayla. Han skævede til uret, der var stadigvæk noget tid til Nikita kom hjem. ”Kom ind,” bød han og flyttede sig fra døråbningen så han kunne komme indenfor. ”Hvad kan jeg gøre for dig?” Spurgte han ind som han lukkede døren efter ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 16, 2018 20:15:59 GMT
Det var ikke fordi Ryan skulle blande sig i Scott's liv og han vidste godt at det måske virkede en smule latterligt at han rendte og legede far for Scott. Men Ryan havde brug for at komme ud med det. Kayla var Ryan's bedste veninde og han ønskede hende intet dårligt, Mallorie var Ryan's gamle bedste veninde, Scarlett var hans søster... Ryan følte han kunne blive ved. Havde han ikke også været sammen med Aly inden hun havde slået op med Jophiel? Ryan anede det ikke, og det var da ikke fordi han totalt ville blande sig i Scott's liv, men de havde nok aldrig helt snakket om det og Ryan følte han havde brug for at vide hvad dælen der foregik. Ryan bankede på som han stod foran døren hjemme ved NIkita, ikke sikker på hvem der var hjemme. Det var ikke fordi Ryan ville sladre til Nikita, men han var nok lidt nysgerrig på om de to stadig var sammen.
"hey" sagde Ryan som døren gik op og han smilede så let i mod Scott, det var jo ikke fordi han hadede ham eller noget, Ryan syntes nok bare ikke altid det var så nemt at være venner med Scott som han ville ønske sig. "Jeg tænkte bare lige vi måske skulle tale lidt om vores... sammentræf, der ikke er på jobbet" sagde han i et skævt smil, bare for at vise at Ryan ikke at sur. For det var han ikke, men han ville nok gerne vide hvad der foregik. Ryan var bare ikke typen der knaldede til højre og venstre.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 19, 2018 9:43:14 GMT
Scott var da lidt forundret og måske også en smule bekymret over at se Ryan her. Mest fordi han bestemt ikke havde lyst til at Ryan skulle forstælle Nikita noget som helst om det der var sket imellem ham og Kayla. Han vidste nu heller ikke om Ryan kunne finde på at sige noget, men tanken bekymrede uden tvivl Scott en del. Hans bryn blev skudt let i vejret. Var Ryan virkelig kommet hele vejen herhjem for at snakke med ham om det der var sket. Han kunne ikke helt lade være med at føle sig selv mentalt booste sig til at skulle forsvare sig selv. Han vidste godt at det han havde gjort var forkert, det behøvede han ikke nogen til at gokke ham i nøden med. Men Ryan var nu en sød fyr og en god ven, så Scott var godt klar over at han ikke bare kunne tage sorgerne på forskud.
Han ledte Ryan ind i stuen og gjorde en gestus med hånden der indikerede at han kunne slå sig ned på sofaen. "Jeg tænkte at lave lidt te, vil du have noget?" Spurgte han med et afslappet smil. Han forsvandt hurtigt ud i køkkenet for at sætte vandet til at koge og stillede sig så i døren så han både kunne høre efter vandet og snakke med Ryan på samme tid. "Sååh..hvad ville du snakke om omkring dette sammentræf?" Spurgte han i et lidt akavet smil og lænede sin skulder mod karmen som armene blev lagt en smule over kors. Han vidste godt at det efterhånden var sket lidt for ofte at han og Ryan var stødt på hinanden på nogle lidt akavede måder. Scott skævede til uret igen. Der var stadigvæk noget tid til Nikita kom hjem så de kunne godt lige snakke lidt. Måske det også ville hjælpe ham lidt til ikke at skulle gennemgå de ting han skulle sige til Nikita om og om igen. Han havde bare brug for en lidt mental break.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 19, 2018 19:37:51 GMT
Det var ikke fordi at Ryan skulle blande sig i hvordan Scott valgte at leve sit liv, men Ryan var nok bare en smule bange for at han skulle ende med at samle stumperne op efter Scott, han kendte jo også Frigg og Freya, selvom det var helt tilbage da Scott gik på Hogwarts, så havde Ryan da hørt historierne år senere. "Jeg tror bare jeg har brug for at snakke om vores mange sammentræf..." sagde han i en rolig stemme og nikkede til svar til om han ville have te. Det var jo ikke fordi Ryan ville skælde Scott ud eller noget i den stil. Ryan ville bare helst ikke stå i en situation hvor han skulle trøste nogen over at Scott var en idiot, og han tænkte da også at med mindre Scott var helt tabt bag en vogn, godt kunne forstå at Ryan syntes de her møder var en smule frustrerende.
"Er du stadig sammen med Nikita?" spurgte Ryan introducerende og en smule ledende, det var ikke fordi han skulle stå og være hellig, Ryan havde dog aldrig været nogen utro, men der var ikke gået længe fra han havde slået op med Adriela og til han var begyndt på noget med Zarina. "Jeg tror bare ikke jeg orker at være den der samler stumper op efter dig" sagde Ryan. Han gik meget op i et alle havde det godt, og godt nok kendte han ikke NIkita specielt godt, men han var da ret sikker på hun heller ikke havde fortjent at blive behandlet dårligt. Mest af alt kendte Ryan jo Kayla og han håbede virkeligt ikke at det skulle til at være en ny kærligheds historie som bare skulle ende fuldkommen galt, det orkede Ryan ikke. Det her var allerede for meget af det gode.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 21, 2018 16:16:57 GMT
Scott kunne ikke helt lade være med at føle at han skulle til at stå skoleret foran Ryan. Selvfølgelig var han godt klar over at deres såkaldte sammentræf ikke havde været heldige, men Scott orkede ærlig talt ikke at få en lektion i hvordan man burde være for han vidste det jo sådan set godt. "Okaay, det lyder en smule faretruende." Konkluderede han og betragtede kort Ryan. Ryan var en virkelig god ven, men Scott havde ikke brug for at han skulle til at spille hans far. Det direkte spørgsmål tog pusten en smule fra Scott. Han åbnede munden som for at sige noget, men fortrød så og genovervejede kort sit ordvalg inden han svarede. "Hør, jeg ved godt hvad du har tænkt dig at sige Ryan, men altså jeg har styr på det hele og ved godt hvad jeg skal gøre." Sagde han så. Han vidste at Ryan var en temmelig retfærdig fyr, så han ville nok ikke elske at Scott stadigvæk var sammen med Nikita, men det lagde Scotts svar nu temmelig meget op til.
Tekedlen gav lyd fra sig ude i køkkenet og Scott gik ud og hentede to kopper som han fyldte med den varme væske. Han kom tilbage til stolen og rakte den ene kop frem til Ryan imens han selv beholdt den anden. Han satte sig i sofaen ved siden af vennen og så på ham med et alvorligt udtryk. "Stumperne? Du får det til at lyde som om at jeg knuser kvindehjerter hvorend jeg bevæger mig hen." Sagde han, dog uden at lyde den mindste smule fornærmet. "Jeg ved godt at det med Kayla var dumt, men jeg havde sådan set tænkt mig at snakke med Nikita om det når hun kommer hjem." Forklarede han og slog let ud med hånden. Tanken om at Scott også havde været sammen med Scarlett tænkte han ikke så meget på lige nu, det havde bare været en sjov aften for dem begge to og de havde jo ligesom været temmelig enige om at der ikke lå mere i det. Han orkede nok bare ikke at Ryan gik ind og fortalte Nikita noget som kun ville få hende til at blive endnu mere ked af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 23, 2018 18:49:48 GMT
Ryan vidste ærligt ikke helt hvad han skulle sige. "Hør Scott, vi er voksne mennesker og det er ikke fordi jeg har tænkt mig at skælde dig ud, du må helt selv om hvordan du lever dit liv" sagde Ryan. Udover Scott og Ryan var venner, så var Scott jo også hans chef, og Ryan havde ikke lige lyst til at få noget ballade på den front: "Jeg holder bare meget af både Kayla og Scarlett, og jeg ønsker ikke nogen bliver såret" sagde han. Det var da akavet at Scott åbenbart var ved at knalde sig igennem hele Ryan's familie og vennekreds, men hvis han skulle se helt objektivt på det, så vidste Ryan jo godt at det ikke var noget han kunne bestemme. De var jo alle voksne mennesker og de skulle jo leve livet præcist som de ville.
"Det siger jeg ikke du gør... Men hvordan tror du lige Nikita vil tage at du har lagt og hygget dig med Kayla?" sagde han: "For jeg går ikke ud fra at i spillede Ludo i soveværelset" sagde Ryan uden at smile. Faktisk syntes han ikke helt at det var sjovt, tværdimod. "Hør, jeg ved godt ikke alle er kedelige og romantiske og det er fint nok, jeg tror måske bare jeg er lidt træt af at vi mødes på den måde, og især det her... Utroskab er ikke cool" sagde han som troede han lige at Scott havde brug for at vide det. Ryan havde aldrig været nogen utro og det havde han faktisk heller ikke planer om.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 25, 2018 14:07:14 GMT
Scotts bryn formede sig i undren, han havde en god fornemmelse af hvor dette her bar hen. Sådan var det næsten altid, man sagde noget godt før man ligesom lod bomben falde. Han håbede bare ikke at det var over et eller andet tåbeligt for ærlig talt det havde han ikke overskud til. "Øh...tak?" Han fugtede sine læber en smule og afventede. Han var virkelig ikke i humør til denne her samtale. Han ville bare snakke med Nikita og få det hele overstået så han kunne begynde at finde ud af hvad han ville med sit liv. Og der kom den. Han sukkede en smule opgivende og bed sig i underlæben. "Altså jeg har ikke været sammen med din søster siden dengang og både med hende og med Kayla var vi begge indforstået med at det ikke betyder noget. Det er bare for sjov, for som du siger er vi voksne mennesker." Kommenterede han hentydende. Han havde ikke lyst til at Ryan skulle blande sig i hans datingliv. Det havde selvfølgelig bare være en smule uheldigt at Ryan kendte både Kayla og Scarlett...og Mallorie. I det mindste havde der været flere år imellem, så det var jo ikke fordi Scott havde en checkliste med Ryans kvindelige bekendtskaber som han hakkede af hver gang han havde nedlagt en af dem.
Scott skar en mild grimasse og så ned. "Jeg har ikke tænkt mig at fortælle hende om Kayla." Indrømmede han så og rømmede sig. "Jeg har styr på det Ryan. Sommetider sker der bare nogle ting vi ikke selv er herre over." Okay det var en super plat undskyldning, det kunne han godt selv høre, men han havde bare brug for at Ryan steppede lidt tilbage og lod ham klare det selv. Han sendte Ryan et lidt giftigt blik, "altså jeg var ikke utro dengang med Scarlett." Påmindede han. "Jeg ved godt at utroskab ikke er smart, men som sagt får Nikita ikke noget at vide om det, der er ikke nogen grund til at hun får det at vide. Jeg har styr på tingene okay?" Han var ikke helt sikker på om han skulle fortælle Ryan at han havde tænkt sig at slå op med hende eller om han bare skulle vente med at fortælle ham det til han havde snakket med Nikita. "Desuden vil jeg lige sige at jeg ikke var Nikita utro fordi jeg ville være et røvhul overfor hende." Tilføjede han så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 25, 2018 16:39:21 GMT
Ryan anede slet ikke hva han skulle sige til ham, han ville ikke være uvenner med Scott, men han kunne godt fornemme at Scott ikke rigtigt syntes der var noget problem i det. Det var da heller ikke fordi Ryan ville stå og lave et kæmpe problem ud af det, men han kunne nok ikke helt forstå at Scott tog så let på det, for det her var jo trods alt en ganske alvorlig ting. "Jeg siger også bare at hvis du såre Kayla...." sagde han og rystede på hovedet: "Hun har bare været igennem nok..." sagde Ryan. Han havde mange gode veninder og Kayla var en af dem han holde absolut mest af, desuden var utroskab virkeligt ikke cool, han kunne slet ikke forestille sig at være nogen utro og det var mærkeligt for ham at Scott tog så let på det.
"Du har simpelthen styr på tingene?" sagde Ryan lettere irriteret: "Du bør fortælle hende det... Det er vel dig selv der kunne have fortalt hende det før du tog så dum en beslutning... " sagde han. "Sorry Scott men det er for langt ude, du bør fortælle hende det... Det er ikke cool det her" sagde han. Igen ville Ryan ikke være uvenner med Scott, men når man nu var venner så betød det jo ikke man skulle være fuldkommen enig i alt der blev sagt og gjort. "Fortæl hende det..." sagde Ryan og tog en tår af sin drik, han ville ikke blive alt for længe: "Sorry, jeg forstår det bare ikke... Måske du lige kan forklare mig det?" sagde Ryan venligt, det kunne da godt være der var en eller anden god grund til at Scott mente han gjorde tingene på den rigtige måde.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 26, 2018 10:07:20 GMT
Scott måtte modstå en trang til at grine let ved Ryans "trussel". "Så kommer du efter mig og tæsker mig med en kogt nudel?" Spurgte han, som var det den mest logiske måde at afslutte den sætning på. "Slap nu af Ryan, jeg sårer ikke Kayla, vi er ikke engang sammen, det var bare én hyggelig nat - to hvis man tæller den med for like 10 år siden." Han trak let på skuldrene. "Kayla og jeg er bare venner og det har vi det begge fint med." Forsøgte han at forklare sig. Heldigvis var alle de underlige følelser han havde haft omkring Kayla forsvundet igen da han var kommet hjem og hans hovede ligesom atter var blevet klart. Det havde ikke været smart at ende i sengen med Kayla på den måde, Scott vidste godt at han burde have stoppet det, men det havde han virkelig ikke haft lyst til. Ikke fordi han ikke bekymrede sig om Nikitas følelser, men nærmere fordi alting i ham havde skreget at han skulle tage chancen som havde det været en helt unik mulighed. Igen mærkede han sit hjerte slå en anelse hurtigere ved tanken om aftenen med hende, men han fik det hurtigt under kontrol og gemt væk. Hvad i alverden var der galt med ham?!
"Ja jeg har styr på tingene," Gentog han med et let øjenrul. Ryan var en fantastisk ven på rigtig mange punkter, men han og Scott havde altid haft en meget forskellig tankegang. "Det her er min beslutning. Jeg har ikke tænkt mig at fortælle hende det for der er ingen grund til at gøre hende mere ked af det." Han sukkede lidt og så ned på sine hænder han havde foldet i skødet. Han rømmede sig og så så tilbage på Ryan. "Jeg har tænkt mig at gå fra hende. Jeg sidder bare og venter på hun kommer hjem så jeg kan snakke med hende. Nikita er fantastisk, men jeg elsker hende ikke. Ikke på den måde, hun er en fantastisk veninde og det venskab vil jeg gerne have lov til at beholde så vidt muligt, især eftersom Tristan også er afhængig af vores samarbejde." Forsøge han at forklare sig, "hvis jeg fortæller Nikita om Kayla vil hun forståeligt nok blive rasende og måske aldrig snakke til mig igen og det vil gå ud over Tristan. Hvis ikke hun får det at vide vil hun forhåbentligt bare skulle have tid til at komme sig over bruddet." Han så tilbage på Ryan i søgen på forståelse. "Jeg ved godt at det med Kayla var en latterlig fejl og Nikita fortjener bedre end det, men sket er sket, jeg kan ikke gøre det om, jeg kan kun prøve at træffe den rigtige beslutning herfra.."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2018 20:05:34 GMT
Ryan anede slet ikke hvad han skulle sige, han var ikke Scott's mor og han havde måske ikke ret til at sidde her og "skælde" ham ud, men Ryan ønskede ikke at sidde og trøste Kayla hvis det gik galt, og nu havde han jo af erfaring set at Scott ikke var verdens bedste til forhold. Ryan nikkede til Scott's forklaring: "Ja nu lyder jeg nok som en idiot når jeg spørger om det her... Men hvorfor fanden slog du ikke op med hende først?" spurgte Ryan, han forstod det bare ikke helt, men han havde heller aldrig rigtigt været i den situation, han havde aldrig oplevet lysten til at være utro, han kunne da godt syntes at en pige så godt ud eller sådan noget, men aldrig sådan at han ikke kunne styre sig selv. Så en del af ham forsøgte nok også at forstå hvad der foregik inde i Scott.
"Du har ret, det vil gøre hende ked af det. Men let's be honest, så var det måske noget man skulle tænke på før man tog bukserne af" sagde Ryan, han ville virkeligt ikke sidde og lyde som en sur idiot. "Men det er fint nok jeg skal ikke prædike, det er kun fordi jeg ikke ønsker nogen er kede af det, og jeg syntes alligevel vi er så gode venner jeg godt kan fortælle dig når jeg syntes du er dum" sagde Ryan i et mildt grin. Selvom venner skulle støtte en, så var det vel egentligt også godt nok engang imellem at få at vide man var en nar.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Dec 29, 2018 18:50:11 GMT
Scott gloede på ham i nogle meget lange sekunder. Mente han virkelig det seriøs?! Det var jo ikke fordi at Scott var gået hjemmefra med planen om at være utro. Det gjorde han aldrig, han have åbenbart bare ufattelig svært ved at sige nej til piger. Han vidste at det var forkert og han aldrig burde have gjort det, men sket var sket. ”Det var da ikke noget jeg planlagde inden jeg tog hjemmefra,” erklærede han og slog let ud med hånden. ”Det skete ligesom bare.” Han vidste godt Ryan nok var alt for loyal til at kunne sætte sig ind i hvorfor Scott gjorde som han gjorde. Han blev jo også lige sur på sig selv hver gang, men altså han kunne jo ikke gøre noget ved det nu. En skønne dag lærte han forhåbentlig at sige fra.
Scott sendte ham et giftigt blik. ”tak for den oplysning kaptajn åbenlys.” Gav han tilbage og lod kort armene falde over kors. ”Hør der er ikke noget at diskuterer. Jeg slutter det med Nikita i dag og hun skal ikke have noget at vide om Kayla. Den beslutning har jeg taget.” Sagde han urokkeligt. Det var hans forhold og hans beslutning at tage. Han betragtede sin ven lidt, som overvejede han sin næste kommentar. ”Det ligger du skam ikke skjul på når du synes.” Informerede han med et hævet bryn. Han kunne godt lide Ryan, men Scott havde det med ham som havde det med Sam når de begyndte deres prædikener, han havde bare ikke brug for at høre det fra nogen der var yngre end han selv var for han vidste jo godt når han bar sig dumt ad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2018 19:34:36 GMT
Ryan rystede på hovedet, han vidste slet ikke hvad han skulle sige. "Det skete ligesom bare" var den absolut dummeste kommentar Ryan nogensinde havde hørt, men han ønskede ikke at kommenterer på det, for Ryan ønskede oprigtigt ikke at blive uvenner med Scott. Ryan var jo generelt en ganske stille fyr der ikke sådan lige råbte op og det ønskede han egentligt heller ikke at gøre denne her gang, men han ville bare fortælle Scott at han faktisk ikke syntes de her møder var særligt cool mere: "Så må vi jo håbe der ikke er nogen der fortæller hende det" sagde Ryan i et lettere irriteret tonefald, han syntes virkeligt Scott opførte sig som en røv lige nu. "At du ikke engang kan indrømme du har gang i noget idiotisk..." sagde han og rystede på hovedet.
Ryan satte koppen på bordet som gjorde han antegn til at gå, mest fordi han kunne mærke han blot blev irriteret over denne her samtale: "Jeg troede fandeme du var klogere end det" sagde han, han kunne ikke forstå at Scott slet ikke kunne se logikken i det her. "Jamen det er fint... Du styre selv hvordan du vil leve dit liv.." sagde Ryan og kunne ikke helt beslutte sig for om han ville snakke med Nikita, men han havde ihvertfald tænkt sig at tale med Kayla. Han rejste sig roligt op og tog sin jakke på, det var nok fint han bare kom videre.
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jan 2, 2019 14:39:53 GMT
Scott så på Ryan med et lettere hårdt blik, "Ryan der er ingen grund til at gøre hende mere ked af det end hvad der er nødvendigt. Hun vil ikke få det bedre af at vide at jeg var hende utro inden jeg slår op med hende." Kommenterede han, "jeg forventer selvfølgelig ikke at du kan finde på at sige noget." Dette var nok mere en konstatering sagt med hans chef-tone end det var en bøn. Han gik trods alt ikke og blandede sig i Ryas forhold så han forventede at Ryan også holdt sig ude af hans. "Jeg ved godt at det var dumt, men jeg kan ikke gøre noget ved det nu." Sagde han så i et opgivende tonefald. Hvad pokker skulle han ellers sige, han kunne intet stille op, det var en dum situation, men Scott måtte bare forsøge at snige sig udenom den og såre så lidt personer i processen som han kunne.
Der var ingen tvivl om at Scott holdt meget at Ryan, han var en god ven, men han fik virkelig nok af at høre på alle de fejl han selv lavede når Ryan stod og spillede hellig. Okay Ryan var jo også bare en del kvikkere til at behandle sine kærester ordentligt, Scott var godt klar over at han aldrig ville blive årets kæreste, men han mente stadigvæk selv at han tog det rette valg i denne situation. Ikke at han havde været sammen med Kayla, men at forlade Nikita inden det skete igen med en anden. Han havde virkelig forsøgt at lære at elske hende på samme måde som hun elskede ham, men det kunne han simpelthen bare ikke. "Jeg prøver at være det." Svarede Scott igen. Han var langt fra perfekt og det ville han da heller aldrig påstå. "Tak, det sætter jeg pris på." Svarede han kort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2019 19:20:56 GMT
Ryan kiggede på Scott og bed let tænderne sammen, han var virkeligt ikke enig i hvad Scott havde tænkt sig at gøre lige nu: "Jeg er ikke enig, men det bliver vi nok ikke" sagde han, hvis nogen havde været ham utro så ville han helt sikkert vide det, det var da hans ret at have den ærlige mening? Scott var en god fyr, men lige på det her område fattede Ryan bare slet ikke hvordan Scott kunne se sig selv i øjnene, han vidste ikke helt hvordan han skulle forklare ham det, og Ryan valgte egentligt nok bare at lade være. Han ville ikke ende med at blive uvenner med ham: "Det er fint" sagde Ryan, mere som en kommentar til at han ikke rigtigt ville snakke mere om det, de kom jo ikke rigtigt nogen vegne alligevel.
"jeg vil smutte mod Kayla... Vi ses jo på arbejdet" sagde han og smilede til Scott som Ryan gik ud i mod gangen. "Jeg håber det hele kommer til at gå for dig" sagde Ryan i en venlig stemme, trods alt var han jo ikke ude på at Scott havde det dårligt eller noget i den stil, Ryan havde nok bare brug for lige at fortælle ham at han skulle tænke sig om. Ryan var glad for Kayla og ønskede kun det bedste for hende, og desuden vidste han jo at hun havde haft det svært efter Demyan bruddet. Ryan gik ud af døren og lukkede den roligt efter sig, han havde det egentligt fint med at de lige havde fået talt sammen.
//Out
|
|
|
Trescott Roden
•
Magiker
|
Post by Trescott Roden on Jan 5, 2019 16:45:09 GMT
Scott kiggede på ham med et irriteret blik. Igen var Ryan en af hans gode venner og han var virkelig glad for ham, men Scott havde altid været typen som ikke ville finde sig i når nogen fortalte ham hvad han skulle gøre. Han havde nok altid været lidt Rasmus-modsat på det punkt. "Nej det gør vi nok ikke." Kommenterede han en smule tørt. Han mente selv at det var den langt bedste løsning i denne situation. Han vidste at han var en idiot, men i det mindste så behøvede han jo ikke at gøre sig total upopulær hos Nikita, for han ville da nok ikke bliver dagens helt i skysovs anyway. Det gik faktisk Scott lidt på at Ryan ikke kunne se det fra hans synsvinkel. Han ville så gerne bare kunne overbevise Ryan om at han gjorde det rigtigte. Måske havde det noget med hans egen dårlige samvittighed at gøre, hvis nu han kunne overtale Ryan til at det var rigtigt ville han han mere føle at det var det rigtige valg.
Han fulgte Ryan ud til døren og mærkede en underlig følelse i maven da Ryan sagde at han skulle til Kayla. Scott havde ikke lige fået snakket med hende siden deres lille....fornøjelige aften. "Du skal til Kayla?" Spurgte han en smule akavet. Han blev næsten lidt irriteret på sig selv over at han havde det på den måde. Hvorfor var det at han havde så svært ved at samle sig selv lige for tiden. "Du må hilse hende." Endte han så og smilede skævt. Han trak let på skuldrene. "Det skal nok komme til at gå." Sagde han nok lige så meget for at overtale sig selv om det. Han havde det virkelig ikke godt med at han skulle til at droppe Nikita, men igen vidste han at det var det rette valg.
|
|
|